6) ceļu satiksmes dalībnieks — jebkura persona, kas atrodas uz ceļa vai tieši piedalās ceļu satiksmē;
8) Ceļu satiksmes noteikumi — Ministru kabineta normatīvais akts, kas nosaka ceļu satiksmes kārtību un ir saistošs visām fiziskajām un juridiskajām personām;
11) mehāniskais transportlīdzeklis — pašgājējs transportlīdzeklis, kas pārvietojas pa ceļu ar savu enerģiju (tai skaitā traktortehnika un trolejbuss), izņemot sliežu transportlīdzekļus;
12) mopēds — divriteņu vai trīsriteņu mehāniskais transportlīdzeklis, kura motora darba tilpums
nepārsniedz 50 kubikcentimetrus (dzirksteļaizdedzes tipa motoriem) vai kura maksimālā jauda
nepārsniedz 4 kW (elektromotoriem vai cita veida iekšdedzes tipa motoriem) un konstrukcijā
paredzētais maksimālais ātrums pārsniedz 25 kilometrus stundā, bet nepārsniedz 45 kilometrus stundā,
292.10. 929. ceļa apzīmējums – plata nepārtraukta šķērslīnija – stoplīnija – norāda vietu, pirms kuras vadītājam jāaptur transportlīdzeklis, ja uzstādīta 207. zīme vai braukšanu aizliedz luksofora vai satiksmes regulētāja signāls;
Neņemšos spriest par šo gadījumu, jo slinkums skatīties konkrēto raidījumu u.t.t., bet nu tā ir allaž. Timrots ir čīkstulīgs šovmenis, kam patīk meklēt negācijas un vaimanāt. Jā, tieši vaimanāt. Paķer kaut kādu puspabeigtu ceļa projektu un vaid, ka nav līniju kā Eiropā un ka nav vēl zīmju u.t.t. Parastais stils.
Viņš beidzamajā laikā manā reitingā ir stingri nokritis, kaut agrāk uzskatīju sevi par stabilu viņa piekritēju.Pārāk lomā iegājis, vairs nekontrolē fonu.Te arī- būtu kaut pieklājības pēc izgriezis to nepārtraukto līniju.
Nesenajā materiālā par to M-ciemu arī runāja reti pretīgā tonī.Tautas interešu sludinātājam nudien nepieklājas tā uzvesties.Reāli dzīvus cilvēkus aizvainoja.Pilnīgi pretīgi, pat pofig kas ko kam un kurš kuru tur tajā sakarā pasūtīja, nopirka vai pārpirka. Precīzi kā otrs tur tas orātōrs Lvc dietoepideologs fonbaron Lielskungs,tas arī kā tāds pāvs gudri plātījās, ļoti saskanīgs duetss,tāteikt...Pļāviens, pus-gadsimtu tur to suudu acupriekšā neviens neredzēja, nu tagad nu tik nu buus- sak,nu,lohi,saturieties.Paši vainīgi, tagd zemi ēdīsiet, p-iedošanu lūgsiet,korī visi 36km caur Vircavas pagastu mājup kā cykas rāposiet...
Nesen reku bija strīpaiNais materiāls par gaismu tumsā- viss pa lielam būt labi, paldies, ka vispār Kāds/kaut/ko no sevis priekš LoHiem izspiež.Bet tur arī viņam laba mode- navigācijas ierīci ar spīdošu ekrānu stikla augšējā stūrī pie vadītāja kreisās acs spraust- kas tā vel tāda pa hy....?
Nujaja, pameklē tepat pusgadu iepriekš, kādus meeslu spaiņus pār viņa galvu visi korī gāzāt.Visa LValsts aiz-rīdamās lasīja iA titullapu,katrs gāza ko vien varēja.Ar konkrētiem epitetiem- veltījot tos konkrētai dzīvai personai.Paņem nocitē, ko konkrēti "es" toreiz rakstīju.Pašlaik situācija draud mainīties- liekas, ka viņš ir drusku piekusis no tā visa.Žēl, jo "cita tāda" viņa vietā mums (pagaidām,diemžēl) nav.Tieši tāpat, kā nav naudas un sirdsapziņas.
Arī esmu novērojis ka izvēlās nepabeigtu būvlaukumu un tad nu gudri stāsta - KĀ te vajadzētu būt. Tas nekas, ka objektu nododot - lasi - kad tas ir pabeigts - piepisties vairs nav kam.
Timrots pēc izglītības un laikam arī aicinājuma ir teātra režisors. Kurš viņa raidījumus apmaksā? Viņš jau ir vienīgais kas kaut ko sakarīgi publiski pauž! Pie dziesmas jāņem projektētāji. Ko tie uzzīmē to ceļinieki taisa. Nu un CSN projektētājiem būtu tā kā jāpalasa. Valstī jābūt Idiologam šajā jomā, gan ka atbild par CSN gan ceļu atbilstību loģikai un CSN loģiskai izpildei!
"Ātruma samazināšana"! Kā tam un kur jānotiek? Kur ir Gudrinieks Ūpis?
Tiešsi tā arī ir,ka vienīgais.Atceries,Vernon, kā toreiz bija, kad to nabaga garkalnes Poli teju visi bija gatavi nogalināt? Ka pa visu valsti labi ja pāris cilvēki nepabaidījās taisnību pateikt.PTimrots un vēl daži,bet lielākā daļa bij gatavi drīzāk no naida gaisā uzsprāgt un cits citam dsā ielīst...
Cik neskaitāmus krustojumus un citādus nolaidības objektus viņš ir savulaik PAMATOTI kritizējis.Pofig kurš kam ko maksāja, bet Kurš vēl "ideologs" būtu publiski atļāvies kaut daļēji no tā savu personisko muti pavirināt?
Aplī braukt- to arī viņš LVLohiem mācīja.Neba jau kkāds cssd drošības prevencijas atutošanas p-ārvaldes pr-nieks ies tev lieki muti virināt un savu seju publiski smērēt...Izņemot ja 2019gadā- kad "kāds" gudrinieks spešal priekš Lohiem beidzot stahānoviešu tilta aplī uz labējās joslas tos raibos stabus sasprauda.Labi ka sniega nav, citādi sen jau būtu salocīti un nolauzti.
Ceļa "projektētājus" un tur tos pieredzējušos lielskugus stratēģiskos muldoņas vajadzētu miltos un podā.Trīsdesmit gadus tronī sēdēja algu saņēma- kas ir izdarīts? Cykas to krustojumu ne pa kapeikai never nav uzraudzījuši, nevienu ne ieskrējiena ne nogrieziena joslu tur nav.Nulle.Zero..Kreisā pagrieziena veicēju trajektorijas krustojas,redzamība nulle,katrs brauc kā grib- būtu kaut trajektorijas līnijas savilkuši, bet nee,suudu tev. Visi lien, visi pārsniedz, maina rindas,nemitīgi konflikti,28 avārijas- kur tur kaut viens tas slavenais fotoradars?? Tagad,jaa, ok, "ātrie" reku "pa pretējo 3km no apgrieziena vietas" līdīs cauri barjerai un mauks pret spalvu. Klauni,ebio,vienkārši pi.........
Tas kas jums liekas ka Timrots dirš - nu vietām tur kur tas spiežas cauri es teiktu šādi - paēdušais neēdušo nesapratīs, taj laikā kad pa trasi dzenājām ar abiem bračkām - vēl bija izsalkums, tagad dzīve diezgan "sakārtojusies" skatījums uz dzīvi ar citadāks kļuvis. Ne labi, ne slikti jo baigi atkarīgs no skatu punkta.
To timrotu neatbalstu un neskatos, nu kurā valstī vēl latviešu valodas un literatūras skolotājs mums pārējiem stāsta par autoceļu projektēšanu.....kā pareizi un kā vajag. Tas timrots prot autodesk civil 3d programmu? eksperts atradies lol
Ja par profesionālu komentāru par ceļu tēmu maksā, esmu gatavs izvērtēt, bet savu privāto laiku un degvielu tērēt, lai sagatavotu materiālu par kādu tēmu- paldies, nē. Ir daudz diplomētu autoceļu inženieru, kam tas ir tiešais amata pienākums, LVC, CSDD, RDSD utt. Bet nez kāpēc vairumā gadījumu uzstājas visādi sabiedrisko attiecību konsultanti, kuru uzdevums ir atrakstīties, atrunāties, sagrozīt, nogludināt utt, tas ir, pabīdīt problēmu laikā uz priekšu....
Izvērtēt vajadzētu,bet braukt nav obligāti.Tepat,pie galda var,guglamapsā.Jebkuram daudzmaz spriest spējīgam būtu momentā skaidrs, ja pavērot "kāda ir" aina gan tajā tur M-krustā, gan pie sk\ānijas, gan Jebkur uz tā "dižceļa"- kur vien tikai ir kaut mazākā manevra vieta.Ko un cik spraigi un atbildīgi tur kāds 30 varoņgadus mums "plānoja".Kur tur ir manevram no kreizās rindas paredzētā Bremzēšanas josla (90km/h zonā !??).Kur palikt tam, kurš ceļa vidū apstājies un gaida savu to gadsimta izdevību? Savā starpā strīdamies, ka nav kur skriet- bet atklātā textā Draņķi taisāmies par autostrādi nosaukt.
Mums gandrīz katrs ir savā ziņā privātīpašnieks.Kas šī par tendenci, ka vieni privātīpāšnieki tiek izsmieti,nozākāti par nabagiem un tagad pat valstiski deklamēts, ka viņu vienīgā izeja ir upurēšanās "desmit tūkstošu" citu vārdā? Reku jau pats Galvenais pauž šo viedokli.Pārteicās, nācās izdzēst, ok,kam negadās...
Ar ko atšķiras pierīgas ciema īpašnieks no tā tur jelgavas vai jūrmalas "nabaga", kurš ik rītu izsalcis brauc uz to pašu rīgu? Tas vēlas ar 100km/h braukt, bet šis izskaita- ka viņam par TO būs tagad jāmaksā un ka valstisk0 darbību rezultātā viņa īpašums degradējas? Lohi rēķina 2x...Vienu- kad skaita "izmaksas" (savam..) jaunam/citam auto,ieskaitot 1mm riepas,laiku, garastāvokli un tml puņķus.Otru, ja "valstiski"- tur lūk uzskaitīta tiek tikai plika benzīna cena.Vairs nedarbojas tas tradiciOnālais kapeiksipēja kalkulātors, kad vienam reāli sanāk 30centi/km, bet otram visi 40...
Kreisais pagrieziens no/uz šosejas, pa kuru drīkst braukt uz 90 IR BĪSTAMS. To neviens nenoliegs. Īpaši, ja pa to šoseju ir intensīva kustība, 2 joslas, tumsa un lietus. Uz Jūrmalenes pie Beberbeķiem kādreiz bija kreisais. Bija jau ērti aizlaizt uz Beberbeķu ezeru nopeldēties. Likvidēja un neviens tāpēc brēku necēla. Dažiem būs jāpacieš neērtības, lai visiem būtu drošāk. Un uz to "purvaciemu" var arī caur Baložiem no Rīgas aizbraukt. Neviens jau visus ceļus negrasās aizrakt.
Nu ja,ja Tu Priekšnieks,cita viedokļa būt i nevar.Tur,jā, Trīs Pagasti brauca peldēties.Katru dienu.100 nāras dzīvoja.Krokodili pa naktīm kolonnā pa 10/20 tur p/$ties brauca,ziemā vasarā .Klāj vaļā,kādas atšķirības,kurā gadā tas bija?Kad tika slēgts?
Klau, ar google maps vērtēt kādus krustojumas, ceļazīmes ir nenopietni viena iemesla dēļ. Bieži vien apskatoties bildes uzņemšanas laiku, var redzēt 2014, 2011. gadu. Nu tātad bildes nav svaigas, koki izauguši, krūmi izauguši, utt
Jaja,protms,nu te tak visi Lohi.Kāds drošvien 93šais tur tajā goglē minēts (ar garo ē...).Plus vēl,ja pat 2011tais būtu,tad varētu redzēt Valstiskā uzplaukuma pazīmes,salīdzinot ar 2018to.Varētu izsecināt,cik DAUC tur paveikts pa shito beidzamo kosmisko garīgās attīstīb_ass Desmitgadi.Kā nodilušas Tajāgadā krāsotās līnijas un uttt. Paņem "izbrauc" pa to suudašoseju,neticēsi savām acīm.Ieraksti vel ko sat-ministers misters Ainaars savulaik Cieti solīja Lohiem pirms 15 gadiem vīrs&vārds garā un taa. ;p
Reku, luudzzu, priekš tiem kas tankā,googla imāges KapTūre no (!) 2019.gāda Jūnija (pat ne no kkāda tur 2011tā!)....
Pasauciet x-Pertus, lai "Lohiem izskaidro"- KĀ šeit paredzēts ir braukt.Tur no-rīgas kreisajā joslā 30 platus trekngadus (neskatoties uz TOTĀLĀM plūsmas izmaiņām beidzamajos gados....) vienkārši NAV kur palikt nedz nogriezējam,nedz izgriezējam,nedz arī tam nelaimīgajam Loham- kurš tur ir nokavējis ieņemt VIENĪGO bezierunu taisnvirziena kustībai paredzēto VIDĒJO joslu.
Pārējās (ABAS) atlikušās joslas tur (ar LVC gādību,ar SpecĀlistu svētību un ar Loh-braucēju līdzdalību) tur ir pārvērstas par velns/viņ/zin/ko.
Ne tikai ka kreisajā joslā nav nodalītas pa/kreisi un taisni gribošo (pārkārtoties/nokavējušo) intereses, bet vēl arī ir NEPĀRTRAUKTĀ līnija- kas paredz TO, ka šiem te "nokavējušajiem" ir jāpaliek stāvot(!) šajā kreisajā- Tātad,vispirms jāpagaida uz nogriešanās kandidātu izveicību ,pēc tam "jāsaskaņo" savas intereses ar tikko izgriezušos Lohu ieskriešanās iespējām ,kā arī vēl jāpaspēj "pātarus" noskaitīt, lai pa to interešu un uzmanības "dubultošanās" laiku viņu visu d-sās neieperinātos vēl kāds Rīga-Jelgava maršrutā ikdienas steidzīgais kreizās joslas po-pujists.
Reti lietojamā LABĀ josla te ir nezkapēc paredzēta tikai pa/labi ,abet nemitīgus konfliktus radošā kreisā josla ar simtreiz augstāku intensitāti ir domāta kustībai uz pilnīgi visām debesu pusēm.Turklāt vēl apvienota gan ar bremzēšanas, gan ieskrējiena funkcijām.
Tāda mums ir tā "plānošana" un reālās satiksmes situācijas apzināšana,kad pat garāmejot pavirši "caur Google d-su" paskatoties, top skaidrs- ka reāli nav itin nekā, vien tukša pljūtīšana.
nu viena jau izriet no rakstītā - vel viena josla bremzēsanai tiem kam pa kreisi vajag, lai nav tā ka ātrākajā joslā pēkšņi stavoši auto, jo nevar ielocities taja pleķī uz sadalošās!
Šis nedarbosies. Šobrīd tur ir vieta apmainīties. Ja pa vidu iebliezīs bremzēšanas joslu, tad azsitīs ciet kreisos no Medemciema. Šobrīd tur ir vieta 2-3 auto no katras puses lai iebrauktu. Reāli tiešām 5-6 auto var stāvēt vidū un gaidīt izbraukšanu, kas arī šobrīd notiek un nevienam nav nekādu problēmu. Problēma sākas, ka iebrauc kāds pieredzējis vecis centrā, kurš pirmo reizi pie stūres piesēdies un tādi tur gadās diezgan bieži. Kā viņi ir tiesības ieguvuši, man nav skaidrs.
Tur nevienam nekas nav traucējis, kā arī netraucēs arī turpmāk. Vienkārši ir dabiskās atlases kandidāti, kuri uzķerās tieši šajā krustojumā. Šīm personām, ja nebūs šis krustojums, būs cits. Man vispār nav skaidrs, kur rodas idiotisms ar kreiso nogriešanos. Bīstams var būt tas tikai tiem, kuri nejēdz braukt. Te pat varētu vilkt līknes - izraisīji avāriju uz kreisā pagrieziena? - tiesības nost un atpakaļ uz autoskolu ar 1 gada braukšanas kursu.
Problēma (liela!) IR, kad tur satiekas vienlaikus divi kreisā pagr veicēji.Jo viņiem NAV kur palikt tieši tajā brīdī, kad viņi savstarpēji satiekas un sāk minstināties ceļa vidusdaļā.Ja saminstinās izgriezējs uz jelgavas pusi- viņa auto praktiski paliek rīgas virziena kreisajā rindā zem sitiena!No jelgavas lidojošais nespēj novērtēt- viņam liekas, ka izgriezējs tūliņ būs jau ceļa vidū, bet viņš no kaut/kā nobīstas un pēkšņi palēninās vai apstājas tieši kriesajā joslā.Neparvelti tur ir zīme 70 (kam visi uzspļauj). Jo "drošais" fragments pašā ceļa vidū ir par mazu priekš pilnvērtīgas saprašanās un izmainīšanās.Turklāt,šajā brīdī viens otram uzdzen gan stresu, gan būtiski apgrūtina redzmību un tūliņ pat vajadzīgās attālumu/ātrumu noovērtēšanas spējas.
Tas, kurš izgriežas uz Jelgavas pusi, kā dalbaēbs stāv tajā ceļa vidū (skat to gugla foto- neparvelti tur tieši tāds viens jau stāv un minstinās, neskatoties ka ceļš tobrīd ir praktiski TUKŠS, gaišs, redzamība 6km!...), jo viņš NESAPROT- kurš no kreisajā rindā esošajiem griezīsies, kurš pēkšņi līdīs garām tam pirmajam nogriezties kārotājam un vienkārši uzsipīs virsū tam nelaimīgajam jelgavas virziena izgriezējam.Jo tur NAV ieskrējiena joslas- katrs izgriezējs laipni piedāvā savu dsu pačamdīt jebkuram garāmbraucējam. Tāpat NAV nogriešanās joslas- no kuras visi tajā esošie nepārprotami nogrieztos un neradītu apdraudējumu izgriezējam.Te šobrīd izgriezējs vienkārši nespēj saprast- kurš griezīsies un kurš (dusmīgs!) no aizsega izleks un aizsips taisni pa to kreizo joslu.
Par krustojumu - braucu tur jau gadiem sastrēguma laikos. Es neredzu vispār tur nekādu problēmu ar kreiso pagriezienu. Vienkārši ir cilvēki, kuri ir vai nu pirkuši tiesības vai tās ir jubilejā uzdāvinātas. Normālam šoferim ar vismaz 1 gada stāžu šādiem krustojumiem nav jābūt problēma.
Risinājums tur ir tikai viens. Tunelis ar dzelceļa pusē miniatūru apli ar pareiziem ievadiem tajā un problēma atrisināta. (Pareizu ievadu problēma gan netiks ieplānota, jo projektēšanas daļa valstī sastāv no idiotiem. Bet tā, ka absolūtiem idiotiem. Idiotus prastais vēl mācās no kļūdām, a šie bliete ar to grābekli ik reiz no jauna pa to ķirbi, kur pat salmu un kaku maisījuma nav iekšā.)
Atliek gan pieminēt, ka vēl bīstamāks un kretīniskāks krustojums ir tālāk uz Rīgas pusi. Kāpēc par to neviens nerunā? Tur pat 3x vairāk avāriju notiek.
Es piekristu dajebkādām risinājumam uz kaut vai Daļēju "uzlabošanu",ja vien vispār tur būtu bijis jebkāds šāds "daļējā uzlabojuma" meklējums.Bet visvieglāk jau ir ikdienas darbu nedarīt,tā vietā uzreiz nākot klajā ar Miljonu vērtiem aizbildināšanās pasākumiem.Labi zinot,ka miljonu nav.
Skaidrs,ka gan kreisā nogriešanās bez papildjoslas ir noziegums,gan arī izgriešanās iespēja bez ieskrējiena joslas ir klaja nolaidība.
Ceļa platums tiek nozagts ar pastāvošo labās joslas konfigurāciju "tikai pa labi",bet to labo joslu tur lieto labi ja 0,0xy% no pamat-bardaka izraisītājiem.Atļaut šo labējo joslu "pa labi UN taisni"- tas JAU ir acīmredzams uzlabojums.Nav skaidrs,kāpēc tur tas demonstratīvi netiek piemērots.Jo automātiski rastos vieta kreizo joslu pārveidot Tikai par nogriešanās/ieskriešanās nolūkam paredzētu.Nav reāli loģiska izskaidrojuma,kapc tas gadiem ilgi nav ticis ne ieraudzīts,nedz izdarīts.
Uz tās kaunašosejas ir vēl citas apgriešanās vietas,bet arī tās NAV pienācīgi izplānotas.To tikai Lohiem var iestāstīt,ka šī augoņa tupais risinājums caur aizliegšanu padarīs šo šoseju par pilnvērtīgu autostrādi.
650 rakstīja: Problēma (liela!) IR, kad tur satiekas vienlaikus divi kreisā pagr veicēji.Jo viņiem NAV kur palikt tieši tajā brīdī, kad viņi savstarpēji satiekas un sāk minstināties ceļa vidusdaļā.Ja saminstinās izgriezējs uz jelgavas pusi- viņa auto praktiski paliek rīgas virziena kreisajā rindā zem sitiena!No jelgavas lidojošais nespēj novērtēt- viņam liekas, ka izgriezējs tūliņ būs jau ceļa vidū, bet viņš no kaut/kā nobīstas un pēkšņi palēninās vai apstājas tieši kriesajā joslā.Neparvelti tur ir zīme 70 (kam visi uzspļauj). Jo "drošais" fragments pašā ceļa vidū ir par mazu priekš pilnvērtīgas saprašanās un izmainīšanās.Turklāt,šajā brīdī viens otram uzdzen gan stresu, gan būtiski apgrūtina redzmību un tūliņ pat vajadzīgās attālumu/ātrumu noovērtēšanas spējas.
Tas, kurš izgriežas uz Jelgavas pusi, kā dalbaēbs stāv tajā ceļa vidū (skat to gugla foto- neparvelti tur tieši tāds viens jau stāv un minstinās, neskatoties ka ceļš tobrīd ir praktiski TUKŠS, gaišs, redzamība 6km!...), jo viņš NESAPROT- kurš no kreisajā rindā esošajiem griezīsies, kurš pēkšņi līdīs garām tam pirmajam nogriezties kārotājam un vienkārši uzsipīs virsū tam nelaimīgajam jelgavas virziena izgriezējam.Jo tur NAV ieskrējiena joslas- katrs izgriezējs laipni piedāvā savu dsu pačamdīt jebkuram garāmbraucējam. Tāpat NAV nogriešanās joslas- no kuras visi tajā esošie nepārprotami nogrieztos un neradītu apdraudējumu izgriezējam.Te šobrīd izgriezējs vienkārši nespēj saprast- kurš griezīsies un kurš (dusmīgs!) no aizsega izleks un aizsips taisni pa to kreizo joslu.
Tieši šo tavu nosaukto "mīkstināšanos", kad divi idioti satiekas, izaudzina pareizs instruktors un izstāsta visas nianses, kā nepieļaut mīkstināšanās iespēju. Vienīgi redz, tur jau nav kur mīkstināties. Tur nesatiekas purns purnā divi kreisie kā citos bez vidus zonas krustojumos. Jelgavas kreisie drīkst iebraukt vidū un gaidīt, kad beidz lidot uz Jelgavu taisnie vai tie, kas griežas pa kreisi no Rīgas. Kur ir problēma? Tur tikai totāli auni var saskrieties vai izbraukt joslās, kad tur brauc auto.
Uz ceļa nav jābūt mezgliem, ko var izbraukt tikai iepriekš ar kājām izlūkojot, un rakstiski vienojoties ar citiem vadītājiem, kas vienlaicīgi veiks manevru.
Visam jābūt maksimāli vienkāršam un saprotamam, jo pie stūres var būt jauni vadītāji, slikta redzamība, lielas plūsmas utt
Tieši tā. Šeit pat, forumā ir viedokļu nesaskaņas sēžot dīvānā, kur nu vēl uz ceļa nepietiekamas redzamības un vai sliktu laika apstākļu ietekmē, dažādas vadītprasmes izpildījumā.
Cik nav piemēri ar vienkāršākajiem krustojumiem kuros regulāri notiek csn.
Priekš tam ir autoskola. Ja nejēdz piemēroties sliktai redzamībai, lielai plūsmai, laika apstākļiem, tad nafig no ceļa. Nav tev tur ko meklēt. Bet kā redzams, jums, cienītais, tas nav iemācīts un uztverat, ka ceļa virsma ir kaut kas unikāls, kur visu vajag vienkāršot priekš idiotiem. Ja mācās, tad jebkura lieta kļūst vienkārša. Ja vien jums norijas, par ko es runāju.
autoskola LV ir priekš tam, lai iedresētu izbraukt n fiksētus maršrutus rīgā, kurus neviens normāls ārzemju šoferis pirmajā reizē nevarētu bez kļūdām izbraukt.
Ja pussekundē jebkuru satiksmes mezglu nevar uztvert, tad tas ir jāvienkāršo
Ta e-bal es shito augstprāatīgo loHpieeju.Kāds dsā instruktors- kad tur pie sagadīsānaās IR problēma dajebkuram??? Kas nahern pa modi nedzirdēt otra teikto un personificēt teicēju kā "P-ersonu ar īpašām vajadzībām"? Lohi, diletanti, demagogi- uz "šosejas" (!!!) 40-DESMITGADES esksitē debiils satiksmes mezgls- neskaoties uz visu šo gudr- driršanu, viņš tur eksistēs vēl hvz cik ilgus mēnešus.
Tas ir NOZIEGUMS- "izprojektēt" un "neredzēt" uz šosejas kreiso pagriezienu pa taisno no kreisās pilnvērtīgās joslas vispār BEZ nogriešanās joslas iekārtošanas! Fufelis, marasms, atklātā textā,Līķu kultivācija minētajā vietā! Vajadzīga vienīgi kaut mazākā sagadīšanās- suudi ir garantēti uzreiz pa pilno! Arīdzan ka Lohi- instruktori mums ir to Lohpaaudzi izauzdzinājuši.Dirseeji un demagogi, privātīpašuma necienītāji, skauģi un pašlabuma meklētāji, nodokļumaksātāju līdzekļu "apguvēji" un kabatābāzēji- citas kategorijas sen jau iznīkušas.
Lai cik sarežģīts ir uztaisīts krustojums, tas ir paredzēts izbraukšanai pēc pareizām trajektorijām un ievērojot CSN. Ja to sīkumu, kā smadzenes pielieto, tad neviens krustojums nav nedz bīstams nedz sarežģīts.
Ok, vari bļaustīties cik gribi. Es nesapratīšu un pat necentīšos, kura vietā tur ir problēma, jo man viņas tur nav, bet pakļauties idiotu masai un aizstāvēt neizglītotus pašnāvniekus nav manos plānos.
Pirmatnējs noziegums priekš Latvijas sa*istās mentalitātes ir izlaist caur autoskolu 10 braukšanās uz eksāmenu, otrajā nodarbībā nulles braucēju dzīt iekšā satiksmē. Policijai nesodīt par katru neparādītu pagriezienu. Līdz ceļam un uz ceļa nav stingra likuma, tāpēc ir bardaks un ļoti liela masa šoferu ir neizglītoti un vēl pašpārliecināti kretīni, kuriem arī labais krustojums sagādā problēmas.
tas medemciema mezgls ir izprojektēts 50 gadus atpakaļ, kad sastrēgumstundās uz tās šosejas varēja uzlikt šaha galdiņu un izspēlēt ātrspēli. Tajā laikā tas risinājums bija ok, bet laiki mainās un risinājumi ir jāpārskata, vēlams pirms līķu kalniem, nevis kā šoreiz.
NU bet te taču it kā Gudri veči "spriež"- bet kāapeec nedzirdam otra teikto?
Es ,cik nu iespējams,vispār iztieku bez problēmām- es paTo virzienu braucu visādās kategorijās kopš vel tā laika, kad tā ceļa tur vispār nebija. Pasažieris, māceklis- viss iespējamais.Bet mani "mācīja", ka pirms kko grozīt,spiest vai bakstīt, ir 1kārt jādomā ar savu (pareizo) Galvu.Tur tak jebkuram būtu skaidrs- drošības uzraudzība šajā vietā ir pusgadsimtu neapzināta un visdziļākajā podā nolaista!
Tur ja IR pēcpusdienā plūsma no/rīgas- nu kāda tur vairs "trajektorija"?? Sip 3 aunalohi uz sotaku pa Kreiso.Pirmais NAV to Vernonu dzirdējis- viņš NErāda savu kreizā pagrieziena nodomu 199metrus iepriekš,>Visi Mauc.Pēkšņi 70, pēkšņi Pirmais kko parāda- KO dara tie pārējie DIVI ? Tur jau bezizeja- Nepārtrauktā līnija, blakus/labā josla aizņemta. Ko dara tas, kurš grib pārkārtoties? Pareizi- viņš tam lohnogriezējam palien gar drsu garām- UN... ierauga sev degungalā "izgiezēju" no Mciema uz/jelgavu! Praktiski stāvošu, ieskrieties nemākošu, kuram NAV ne reakcijas, ne acumēra,ne drošas ieskriešanās joslas !!!
Sen ir izpētīts- ja četri auto bremzē- katram nākamajam no viņiem ir jābremzē arvien straujāk! Ja NAV nogriešanās joslas 90km/h zonā un IR četri auto, viens pēkšņi sataisās raut pa kreisi no kreisās joslas- otrais to "redz", trešais arī kko tipa bremzē, abet tas Ceturtais jau ir zem šausmīgas Jautājumzīmes! Loterija visīstākā!
Tur pie tam vasarā tā zīme 70 seko akurāt pēc zīmes 100 -kura reāli "iemidzina" gandrīz jebkuru!
Kāda ir "pareizā" trajektorija no/Mciema izgriezējam uz Jelgavas virzienu? KĀ viņš, stresā nonācis ceļa viduszonā, spēj "paredzēt" kreisajā joslā notiekošo? Tur Pirmais griežās, divi Otrie lien garām, trešais atkal griežās un ceturtais mauc po-ujā uz sotaku un neko nav "pamanijis".Pa kurieni ir paredz';ets droši "ieskrieties" ? Varbūt pa zālāju? Vai/varbūt viņam uzreiz sipt šķērsām pāri uz Labo joslu Jelgavas virzienā ?
Te pirms pāris gadiem bija spriešana, tikām rekomendējuši jebkuram normālam braucējam- nu NELIEN bez īpašas vajadzības kreisajā rindā tajā apgabalā! Neradi jezgu, nespēlē tur to šahu!
Te piemin pirms 25g aizslēgtos kreisos/apgriezienus uz Jūrmalas šos ulmaņgatves iecirknī- bet VAI kāds spriestspējīgais vispār atcerās tur toreizējo konfigurāciju un tālaika braucēju paradumus kā tādus?
Timrots *r$ !
Mans viedoklis pēc Zebras video ( skaties.lv/auto/raidijums-zebra/zebra-eksperimente-vai-ar-mopedu-var-braukt-visu-gadu/ ) noskatīšanās - Timrots popularizē nejēdzīgu mopĒdistu uzvedību satiksmē. Visūr var paspēt, ielīst priekšā un braukt kā karalis. 929. horizontālais apzīmējums laikam attiecas tikai uz LoHiem ?
likumi.lv/doc.php?id=45467
Ceļu satiksmes Likums I nodaļa
1.pants. Likumā lietotie termini
6) ceļu satiksmes dalībnieks — jebkura persona, kas atrodas uz ceļa vai tieši piedalās ceļu satiksmē;
8) Ceļu satiksmes noteikumi — Ministru kabineta normatīvais akts, kas nosaka ceļu satiksmes kārtību un ir saistošs visām fiziskajām un juridiskajām personām;
11) mehāniskais transportlīdzeklis — pašgājējs transportlīdzeklis, kas pārvietojas pa ceļu ar savu enerģiju (tai skaitā traktortehnika un trolejbuss), izņemot sliežu transportlīdzekļus;
12) mopēds — divriteņu vai trīsriteņu mehāniskais transportlīdzeklis, kura motora darba tilpums
nepārsniedz 50 kubikcentimetrus (dzirksteļaizdedzes tipa motoriem) vai kura maksimālā jauda
nepārsniedz 4 kW (elektromotoriem vai cita veida iekšdedzes tipa motoriem) un konstrukcijā
paredzētais maksimālais ātrums pārsniedz 25 kilometrus stundā, bet nepārsniedz 45 kilometrus stundā,
likumi.lv/ta/id/274865-celu-satiksmes-noteikumi
Ceļu satiksmes noteikumi 27. Ceļa apzīmējumi
292.10. 929. ceļa apzīmējums – plata nepārtraukta šķērslīnija – stoplīnija – norāda vietu, pirms kuras vadītājam jāaptur transportlīdzeklis, ja uzstādīta 207. zīme vai braukšanu aizliedz luksofora vai satiksmes regulētāja signāls;