Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Dpf un katalizātoru tīrīšana

Roczen94 Reģ.: 20.05.2020

Dpf filtru jeb kvēpu filtru un katalizātoru profesionāla tīrīšana vieglajām automašīnām, kravas automašīnām un visa veida traktortehnikai. Tīrīšana notiek ar modernāko iekārtu kāda dotajā brīdī ir pieejama.

PROCESS-filtrs tiek ievietots iekārtā un tiek veikta diagnostika/pretspied iena mērījums, cik procentuāli filtrs ir aizsērējies. Apkopojot iegūtos datus, iekārta izlpāno mazgāšanas/tīrīšanas ciklu, kurā ietilpst spiediena/impulsa mazgāšana, skalošana un žāvēšana. Pēc mazgāšanas cikla atkārtoti tiek veikta filtra pārbaude ar pretspiediena mērījumu.

GARANTIJA-pēc pilnīga mazgāšanas cikla, iekārta automātiski izdod diagnostikas izdruku par to, ka filtrs ir pilnībā tīrs.

IZMAKSAS:

vieglajām automašīnām 150 eiro + pvn

kravas automašīnām, traktortehnikai, forvarderiem, hārvesteriem, kombainiem, lauksaimniecības tehnikai, autobusiem(atkarībā no izmēriem)sākot no -300eiro + pvn

AKCIJA-maijā visiem klientiem -30%

 
650 Reģ.: 25.01.2017
8 1 Atbildēt

Jūsu beznosaukuma ražotnes "esamībai" ir viens milzīgs mīnuss.Kurš atgādina plaši pazīstamo 1 zardeles un 2 olu kombināciju.Jo NAV reālu atsauksmju no reāliem klientiem.Ja arī pa retam gadās kaut ko saklausīt- neesmu dzirdējis nevienu pozitīvu.

Plus vēl tas, ka "piedāvāts" tiek aiznest uz krematorijas vietu pašu pliku dpfu- un neviena(!) godīga vārda par to, kāds reāls gimarojs sagaida to interesentu, kurš savu to pzispūtēju nevēlas pašrocīgi demontēt tuvākajā autobusu pieturā vai uzticēt šo operāciju kaut kādiem vārdā nenosauktiem santehniķiem.

Plus vēl varam itin skaidri apjaust "garantijas" apmērus- kad viens demontē,otrs mazgā, trešais uzstāda atpakaļ un ceturtais nolasa patiesos rādījumus jau uz konkrētā auto.Strīdus gadījumā šaubu nav- jebkurš no šiem iesaistītajiem pateiks,ka lohi ir tie trīs pārējie.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Kā tas ir “garantija par to ka filtrs tīrs”?

Kā ar filtra darbaspēju? Ja tīrība tiek pierādīta ar pretspiedienu tad viens caurums šo risina bez mazgāšanas.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
4 0 Atbildēt

Garantija taču ir automātiska - bija mazgāšanas fakts, tātad tīrs. A ko samazgāja, tas jau nav būtiski...

juriz Reģ.: 09.06.2001
0 0 Atbildēt

Ja es pareizi skatos, kaut kādi katalizatori, DPFi vismaz vieglajiem ir tādā pat aptuveni cenā.

Ko es nesaprotu?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Vieglajam auto DPF maksā 150 + PVN?

Savā laikā, kad interesējos toreizējam Volvo V70 (2006.gada), ja nemaldos, cenu man nosauca ap 1300...

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Pie dīlera jā. Esot jau visādi alternatīvie varianti, kas maksājot stipri vien lētāk.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Būtu piedāvājums aizbraukt, noņemt, iztīrīt, un pielikt - tad tāda cena varētu būt OK.

PN - man nekad 25 gadu laikā nav bijusi nepieciešamība tādas darbības veikt. Kādiem drunduļiem tas ir aktuāli?

murx Reģ.: 15.04.2016
1 0 Atbildēt

Dīzeļiem ar nobraukumu apt 150-200 kkm. Pēc tam biežāk.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Man ir 2,2 Honda ar 300 k - nav tādas vajadzības joprojam

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Tādiem, ar ko nebrauc. DPFu var iztīrīt arī pats - piemēram, vienkārši aizbraucot līdz Varšavai pa bāni. Degvielai sanāks iztērēt mazāk un vēl ekskursijā būsi bijis.

murx Reģ.: 15.04.2016
2 0 Atbildēt

Mazgāšanas/tīrīšanas ciklā jāietilpina uzkarsēšana līdz apt. 800 grādiem. Kaut kā nevaru salasīt to piedāvājumā...

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Tas, ka tās viņu krāsnis karsē tos 700, tas skaidrs.BEET- šis konkrēti piedāvātais (mazgāšana) ir teorētiski citāds veids, nekā agrāk piedāvātā trulā izdedzināšana, vnk truli iebāžot to suudu tajā krematorijas krāsnī.Bet viņi to nav pacentušies savā piedāvājumā izpaskaidrot,vai tiešām tā ir un/vai Klients var būt drošs,uzticot viņiem savu (dārgu!) īpašumu.Jo- kravas un traktor tehnikas filtru tīrīšanas veids un tiem pieļaujamā tīrīšanas tehnoloģija(!!) mēdz būt dažāda un krietni atšķirīga no vieglajiem auto.

Parasti visiem šiem te fuflaļotiem NAV īsti sajēgas par to, kāda/kuram konkrētajam vieglajam auto vispār ir dpf sistēmas uzbūve. Viņi nemāk nedz diskutēt ar konkrētu klientu, nedz pat korekti un/vai daudzmaz ticami piedāvāt to savu plānoto darbību.Lohi, plet ;P

Roczen94 Reģ.: 20.05.2020
0 0 Atbildēt

Labdien!

Šeit būs links,lai jūs saprastu,kā notiek pats process!Tehnoloģijas attīstās un par krematorijiem un karsēšanu šeit nav runas.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Tev taču teica- AGRĀK daži pirdari rīgā piedāvāja veikt "profesionālu tīrīšanu" ar izdedzināšanu.Piedāvāja lepni, bet aizkadrā atklājās svarīgas blakusnianses.Līdzīgi kā konkrēti Tu te tagad uzstājies ar šo te jūtupa (ne tavas bezvārda darbnīcas) videomateriālu par mazgāšanu bez karsēšanas.Ar lohiem runāt tev jāiet uz kādu lohu forumu- šeit labāk būtu izteikties konkrētāk.

Roczen94 Reģ.: 20.05.2020
0 2 Atbildēt

Ko Tu gribi dzirdēt konkrētāk?Šis video ir no iekārtas piegādātāja/izplatītāja ar kuru sadarbojos.Varbūt man vēl uzrakstīt,ar kādu transportu piegādāja un kā izkrāva ārā?Automašīnas reģistrācija nr.???Es saprotu,ka Tu esi ļooti erudīts itvisās tēmas,bet ir tāds teiciens,kurš zin visu,nezin neko,kas der visa,neder nekam.Un,ja Tev tiešām šī tēma ir aktuāla,man nav nekādu noslēpumu.Brauc ar detaļu šurp un stāvi blakus,tas nav aizliegts!!!

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Jā, nenoliegšu, daļēji un diezgan ilgi esmu "tēmā"- zinu kas tīra, zinu kā tīra, KAD tīra un līdz kādai stadijai tas iedarbojas.Zinu arī, kādas "garantijas" mēdz dot viens/otrs tīrītājs.Bet mana pretenzija ir par to, ka to vai citu darbību veikt šodien vēlas daudzi, bet paskaidrošana,iedrošināšana un kvalitatīva domuapmaiņa lai ppaliek pašu potenciālo klientu (lohu) ziņā.

Man nav iekāriena pie tevis braukt- jo TU gribi darīt "savu" darbu- apstrādāt no mašīnas noņemtu pliku dpfu.

Savukārt es, kā potenciālais pakalpojuma saņēmējs, "vēlētos" to, lai, aizbraucot "pie tevis", es pēc 2,5 st saņemtu izmazgātu un saskrūvētu mašīnu darba kārtībā.Turpat uz vietas, ar kopēju "garantiju" visiem veiktajiem darbiem komplektā- ieskaitot kvalitatīvu at- un pie- skrūvēšanu,devēju nesabojāšanu un visbeidzot izmazgātā un tikko pieskrūvētā priekšmeta pretspiediena reālo pārbaudi GAITĀ uz konkrētās mašīnas (!).Jo tas suuds reāli maksā 3k eur un tur dpfi ir iekšā 2gab.Jā.

Roczen94 Reģ.: 20.05.2020
0 3 Atbildēt

Es saprotu Tavus uzskatus.....tas būtu tāds pats salīdzīdzinājums,ja Tavai automašīnai pēkšņi iedegtos lampiņa,ka ir jāmaina bremžu uzlikas....Tu aizbrauc uz rezerves daļu veikalu,pajautā uzlikas un pajautā par uzliku nomaiņu.....protams,tas ir rezerve daļu veikals un viņi Tevi pasūta piecas mājas tālāk.Diez vai Tu baurotu un teikt,cik te viss ir slikti,ka pat nomainīt uzlikas nevar......Vai arī pie riepu iegādes.Ne visos servisos tirgo riepas,nevisos veikalos,kur tirgo riepas,var arī tas nomainīt....Te ir tieši tas pats.....Vakar zvanīja klients.Esot smagā automašīna un met kļūdu,ka kvēpu filtrs ir ciet,bet,vins nebija lohs(kā Tu te izsakies)....Klients dzīs automašīnu uz Scanias centru,lai nosaka problēmu un,ja pie diagnostikas veikšanas pateiks,ka kvēpu filtrs ir ciet un ir jāmaina,vinš brauks skalot.Tā beidzās mūsu saruna.Secinājums,lai es pats varētu noteikt vai tas ir kāds sensors vai arī tiešām kvēpu filtrs ir aizsērējies,man ir jābūt visām programmām un attiecīgām ierīcēm,lai es varētu noteikt/diagnosticēt katru automašīnu.Tev ir sajēga,cik tas vispār varētu izmaksāt???Un vēl,tagad viss ir nostādīts tā,piemēram,kravas automašīnas nemaz nevar pieslēgt tik vienkārši pie kompja,jo ir vajadzīgs ražotāja kods utt....to var izdarīt tikai un vienīgi pie dīlera.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu labi, lohu tēma man sirdij tuva,tapc bieži to pieminu;).Elektroniskā aprīkojuma izmaksu jautājums ir būtisks.Jo vairāk, ja tas tiek Oficiāli lietots un ir "jāatpelna" ar ikdienas darbību.

Īstenībā ko gribēju pavēstīt- ka principā neesmu pret izmazgāšanu kaut vai profilakses nolūkā.Jo nejauns auto ir jāprot uzturēt.Bet neskaidrības gadījumā vieglajam auto var rasties citādas sekas,nekā smagajam.Ja (kāds) tiešām godīgi māk to izdarīt, tad vajadzētu patērēt laiku izskaidrošanai- iedrošinot un pamatoti pārliecinot.

Šobrīd praktiski nevienā interneta resursā viennozīmīgi pozitīvu atsauksmju praktiski gandrīz nav.Neskatoties uz daudzajiem mazgātāju piedāvājumiem pa visu europu, tas pats megaportāls motortalk.de nesniedz iedrošinošu atbildi.Drīzāk prognozi, ka efekts uz mēnesi un principā ddm.No otras puses- par jauniem neoriģinālajiem "aizvietotāj" dpf-iem visur/visapkārt ir vēl mazāk pozitīva.Daudzmaz netikvecam un sarežģītam auto oem dpfs maksā 2-3k, tāpēc arī daudzi izvēlas to vienkārši likvidēt.Jo likvidācijai (pagaidām,diemžēl..) NAV dižu pretargumentu un nav arī reālu seku.

Tāpat, te kkur lasu, ka "nau garanta" gadījumos, kad "iepriekš" tikuši pielietoti tā saucamie "šķidrumi".Kaut gan- šie šķidrumi principā ir privātam experimentātoram pieejamākais veids, turklāt tieši viņi ir ja ne gluži kāda autoražotāja sertificēti, tad vismaz paša šķidrumu ražotāja "pārbaudīti".Tas ir, ja neizskatīt gluži mahimas vai praiskluba plauktos piedāvātos "ražotājus".Būtiska problēma ir, ka pilnvērīgam to pielietojumam būtu vajadzīgs gan spiediens, gan ievērojams ūdens daudzums.Dārzā vai pagalmā to nav smuki darīt.

Kā arī- ja klients vēlētos izmantot šādu profesionāla mazgātāja pakalpojumu (kas pēc idejas NAV nemaz ne slikti ne arī tik dārgi)- viņam tomēr jārēķinās ar būtisku gimaroju izpūtēja demontāžā un mašīnas atstāšanu darbu veicēja darbnīcā,plus vēl paša tā dzelzsgabala loģisko apriti starp demontēšanas un mazgāšanas vietām.Un tas IR būtisks trūkums.Ja šobrīd uzdot šādu jautājumu daudziem šajā apritē neiesaistītiem servisiem "no malas"- viņi ir ļooti skeptiski.Jo neesat pacentušies radīt pozitīvu auru ap šo te lietu kopumā- drīzāk ka klients riskē izskatīties pēc tā paša lo.. pat "sava" servisa acīs...

Roczen94 Reģ.: 20.05.2020
0 0 Atbildēt

Es Tev daudz kur piekritīšu.....arī tam,ka skalotāju un tīrītāju ir uz katra stūra,bet....katram ir savas metodes,cits nemaz neņem nost filtru,iepūš izpūtējā no kolektora puses savu brīnumlīdzekl,sagāzē un ir ok,uz mēnesi max,kā Tu saki.Diez vai skalošanas iekārtu,kura maksā 50k ir izdomājuši lohi....

Otra lieta,griezēji ārā....pagaidām to dara,bet cik ilgi...???Tas ir vieglajiem autiņiem,smagajiem,kuri brauc uz Eiropu,pamēģini izgriest un aizbraukt tālāk par Poliju,piemēram.Ir bijuši gadījumi.

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
0 0 Atbildēt

Pat pēc visām garajām diskusijām vēl arvien nav skaidrs kāda firma to dara kas piedāvā tīrīt tos filtrus?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Viņš drošvien gaidīja To jautājumsu;)

Roczen94 Reģ.: 20.05.2020
0 0 Atbildēt

Sia "RerBaltic",epasts-rerbaltic@gmail.com.

Tel:26372715

Atsauksmes būs grūti atrast,jo esam jauns uzņēmums.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ok, skaidrs.Ja man šobrīd būtu vajadzība,es labāk atbalstītu "jaunu uzņēmumu".Tā kā plaši nozākātos "vecos" auto šobrīd reāli nav kur likt,iespējams ka šai darbībai kāda "nākotne" tomēr ir. Cita lieta, ka mūsu vidū taču lielākā daļa lieto vai nu garantijas vai nu elektro ierīces, tā ka atliek vien cerēt uz lo-iem.

Savukārt (pēc nupat svaigajiem delfu datiem) 52% lo-u brauc ar spēkratiem, kuru cena komplektā ar stŪri un visiem 4riteņiem ir samērojama ar 1gab oem dpfa cenu, tad attiecīgi potenciālo klientu skaits sarūk vēl dramatiskāk..)

Vajadzīgs būtu precizēt- cik ilgu laiku aizņem mazgāšanas process.Dienu,nedēļu,mēnesi? Vai,iepriekš sarunājot,pastāv iespēja nogādāt to hlamu uz mazgāšanas vietu un iztīrītā stāvoklī saņemt atpakaļ vienas darbadienas laikā?

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Ar pliku mazgāšanu problēma drīz vien būs atpakaļ jo aizaudzis dpf ir sekas citām problēmām. Tas tāpat kā greizi nodilušas riepas mainīt pret jaunām un cerēt ka viss būs kārtībā.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Te ir noteikti vajadzīga atruna- pie kādiem apstākļiem tas potenciālais Lohs sāk par šo jautājumu "aktīvi interesēties".Jo drošvien ir arī tādi, kas caurumus virsbūvē plāno likvidēt ar keramiskā p;ārklājuma starpniecību.

Tā kā ne mazums lohu mums veiksmīgi darbojas arī cssd vārdā un uzdevumā, tad smalkās ožas pārstāvjiem uz ielas vēl ilgi nāksties paostīt šīs te vispārējās liekulības un demagoģijas izkārnījumproduktus.

Roczen94 Reģ.: 20.05.2020
0 0 Atbildēt

Beidzot viens sakarīgs komentārs.....

Jā,dpf aizsēŗējumu pastiprina....problēma ar sprauslām(to tā īsti braucot pat var arī nejust),dzinējs "rij" ellu,arī nepareiza motoreļļas izvēle var pastiprināt dpf aizsērējumu,bieži vien turbīna ir iemesls,ai,nu kas tad tur,no eļļas maiņas līdz eļļas maiņai man jāpielej 1-2l motoreļļas,bet kur tad paliek tā eļļa???Protams,dpfā un ar laiku tas ir ciet!Degvielas kvalitāte arī ietekmē,trakais rapsis nesadeg tik labi un cenšas tikt ārā pa izpūtēju.Bet visbūtiskākais ir tā saucamais "pilsētas režīms",kad mašīna nedabuj kārtīgi uzzsilt,nav pie tiekoši lieli apgriezini noteiktu laiku un reģenerācija jeb automātiskā izdedzināšana bieži vien nav iespējama.....Droši vien ir vēl kāda lieta,kura pastiprina dpfa aizsērēšanu.Un pēc šīm nosauktajām lietām,pēc dpfa iztīrīšanas,man ir jāgarantē,ka Jūsu automašīnai ir kārtībā sprauslas,ka motoreļļu "nerij" un ka "nepļurināsiet"pa pilsētu.Ja es to visu negarantēju,tātad,sūdīgs serviss,viss ir slikti.

Tāpēc jau ir rakstīts,ka ir garantija,ka filtrs ir tīrs,bet,cik ilgi tas kalpos,atkarīgs no jūsu atomašīnas tehniskā stāvokļa.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Vispirms ritīgie džigiti lepni brauc ar lokomotīvju degvielu un nekorekti čurājošām sprauslām un iekoksēti sajaatu turbīnas vnt mehānismu.Kā arī,prottams, ar dpfa esamībai un autoražotāja specfufelikācijai neatbilstošu suuda eļļu no rimī plaukta..

Tālāk pie aizdambēta dpfa eļļas līmenis motorā aug un smeļas pāri malām- jo nesadegusī degviela nokļūst eļļā.Rezutātā eļļa pārvēršas par atšķaidītu ūdenim līdzīgu zampu un nepilda savas funkcijas.Viss beidzas ar izdegušiem virzuļiem vai melni kūpošu motora nodalījumu,no kurienes vienā jaukā brīdī pa visām iespējamajām šķirbām iznāk ārā aizdambētajam izpūtējam paredzētā kveepu masa.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Īstenībā jau pilsētas lietošana būtu vienīgais racionālais iemesls filtra mazgāšanai. Visos citos tā ir zemē nomesta nauda.

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
3 3 Atbildēt

Dpf filtru tīrīt vai mainīt netaisos, jo nebrauci ar dīzeli. Vizmas bija uzjautrinoši palasīt diskusiju. Paldies

Roczen94 Reģ.: 20.05.2020
4 1 Atbildēt

Malacis,riktīgs vecis esi.......

Maijaaa Reģ.: 24.03.2023
0 0 Atbildēt

Labdien. Vai variet ieteikt servisu Rīgā vai Jūrmalā kur iespējams salabot izpūtēju Volvo V60 1.6edrive,jo salonā no rītiem jūtama atgāzu smaka. Paldies jau iepriekš.

saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

Kolektors ieplisis visdrīzak. Tad arī rauj caur ventilāciju gāzes salonā.

Maijaaa Reģ.: 24.03.2023
0 0 Atbildēt

Varat ieteikt servisu, kur to var salabot. Un cik tas aptuveni izmaksātu, lai nenoplēš man kā blondīnei x3 summiņu.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Šis kļūs aktuāli

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
3 0 Atbildēt

EV klubā šī tēma ļooti aktuāla 😍 Visi dīžeļguru komentē tur 🙈

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Maijaaa rakstīja: Varat ieteikt servisu, kur to var salabot. Un cik tas aptuveni izmaksātu, lai nenoplēš man kā blondīnei x3 summiņu.

Varbūtās no sākuma  vajag noskaidrot cēlonu kapēc filtrs ir ciet. volvo bija kaut kādi 1,6motorīši ,kuriem bija problēmas ar turbīnu, pareizāk sakot tās filtru,ja to laicīgi neiztīra vai nenomaina tas sabeidz turbīnu un tālāk dpf filtru.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

TV bija sižets pirms kādas nedēļas.

Kādās pāris minūtēs izstāstīja galvenos principus.

Viens no faktoriem bija tas, ka viņi ar video skatās, vai tas katalizatora režģis nav totāli izdedzis un izbiris, ja nav, tad skalo.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Par "Ķatalizātoru" vēl pagaidām NAV ticis skaidrots vispār nekas! Tas katalizators KATRAM ar Dpf aprīkotam hlamam atrodas tajā pašā trubā, PIRMS tā Pdf-a. Kam vienā bundulī, kam atsevišķā.Pie kam, paši tie Dpf-i var būt arī 2gab (attiecīgiem motoriem un mašinām ar 2 atsevišķām (ne butaforijas) izpūtēja trubām).

Katalizators "sagatavo" to izmešu drazu priekš tā DpF-a, pie kam tam Dpf–am ir NE TIKAI prasta "caurplūdes" funkcija.Tas šunaini-caurumainaiss keramikas veidojums ir pārklāts ar attiecīgu slāni (iespējams, ar Dārgmetālu klātbūtni), kurš vēl bez fiziskas filtrācijas izraisa arī ķimisku reakciju.Ja tas slānītis ir noārdījies (nodedzis,izkusis,trubā/izpūsts), tad vienalga tad DPF-s nepildīs savus pienākumus pilnā apjomā.

Ne ar kādu "skalošanu" to slāni atpakaļ neuzaudzēsi.Par TO savulaik runāja tādi tiešām "zinoši" cilvēki, taču tagad krietna viņu daļa ir pārmetuši ādu un "pieļauj" skalošanas efektivitāti.Kaut gan te princips būtu tas pats vecais/labais- preventīvi "izskalot" var tikai kādu iepriekš NEsabojātu mehānismu! Kurš gan tas "vidēji taupīgais" veca auto īpašnieks tagad pēkšni gribēs tur kaut ko "preventīvi" čakarēties.

Un praktiski katram individuālajam DPFa "sabojāšanās" gadījumam ir kāds iemesls vēl bez parasta prasta noskrējiena/nolietojuma! Skalo tur cik gribi, kamēr nesakārtosi pārējo, jēgas maz.Vienīgi ka paveras iespēja to suudu kādam citam Loham veicīgi nopārdot.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti