Peugeot e-2008 auto tests, atsauksmes un iespaidi 2020 / 2021

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais eletroauto Peugeot e-2008 2020 / 2021, kāda pieredze?

 
IngarsT Reģ.: 27.11.2017
5 0 Atbildēt

Manuprāt vērā ņemams braucamais. Te cilvēki sūkstījās, ka parastais 2008 lēkā pa sliktiem segumiem un granteni, bet e-2008 ir smagāks un uz ceļa turas daudz krietnāk. It kā elektromobilis, bet ārējie trokšņi (vējiņš, riepas) tāpat ir pietiekami skaļi, lai nozagtu akustisko komfortu. Nozog šis auto arī nobraucamos kilometrus. Nez kāpēc biju iztēlojies, ka ar 310 km rezervi var aizbraukt no Ulmaņa gatves līdz Saldum un atpakaļ, bet nekā. Aizbraucu galā ar atlikušiem 90 km un atviegloti uzelpoju, jo tirgus laukumā uzstādītais uzlādes aparāts bija brīvs. Tas tikai parāda, ka ar elektroauto nevar braukt kā pieņemts; jābrauc ir tā, kā rāda ceļa zīmes. It sevišķi uz šosejas, jo ātrums ir šī auto ienaidnieks. Bet visādi citādi vērā ņemams pilsētas auto ar gaumīgu, atšķirīgu ārējo dizainu un interjeru.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Laikam tā ar tiem elektromobiļiem ir: ja brauc pavēsas vasaras laikā, kad nevajag ne apkuri, nedz kondicionieri ( 15-18 grādi ārā ), tad ar to var nobraukt solītos kilometrus, ko arī parādīja mans augusta brauciens ar Renault-Zoe maršrutā Rīga-Kuldīga-Skrunda-Jelgava. Bet, ja nāk vēls rudens vai, vēl trakāk, ziema, tad tos solītos kilometrus nevar nobraukt.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
4 1 Atbildēt

Elektromašīna ir domāta darbs-mājas. Ziemā būs 1.5x biežāk jālādē, no probl, jo tāpat katru vakaru var pieštepselēt

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
4 0 Atbildēt

Interesantu norādi atradu Peugeot mājaslapā – tur e-2008 aprakstā minēts, ka pie konstanta ātruma 130 km/h nobraukums ir jādala ar divi attiecībā uz WLTP apstiprināto. Tāpat minēts, ka pavasarī, rudenī un ziemā vienas uzlādes nobraukums var atšķirties līdz pat 35%. Droši vien lielā mērā šo informāciju var attiecināt uz visiem mūsdienu elektromobiļiem.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti