Nezinu vai attiecas uz tevi bet ir viena vispārzināma problēma Aisin ātrumkārbās ar pārslēgšanos :
www.eeuroparts.com/blog/is-your-volvo-hard-shifting-you-should-read-this/
Nezinu vai attiecas uz tevi bet ir viena vispārzināma problēma Aisin ātrumkārbās ar pārslēgšanos :
www.eeuroparts.com/blog/is-your-volvo-hard-shifting-you-should-read-this/
Man nav pieredzes ar Xc90, bet uzreiz vari atmest pusasu gultņus, gan pašas pusasis - no tiem būtu gan skaņas, gan ari pie jebkura ātruma būtu tadi pat gļuki.
Turētākgultņiem arī vajadzetu būt tapat, jenkura atruma kickdown vajadzetu pēc izjūtām būt aptuveni vienādi, pie kam kustinot kardānu vajadzetu varet just jebkuras problemas visā tā garumā, tip ja kaut kas izdilis tiktsl ka tev auto sāk raustītties. Volvo XC ja pareizi atceros kardana krustini nav, lidz ar ko to izraisitu problēmu ar nebūs.
Talak sveces utml. motora štelles, parasti problemas ir vislielakas aukstam un jau tukšgaitā, vai vel otrs ja ir uz katru cilindru sava indukcijas spole, tad reizem mēdz but ka tas yzsilstot pārstaj noramali stradāt un tiek caursistas nu jeb citiem vardiem ir pretestība tuvu 0 (piem. karstu nevar iedarbināt).
Teikšu tā ka jebkura motora problema tev būtu pastābīga, vai ka minimums pie jebkura kickdown.
Tā ka ticamaka atbilde ir - kārbas problēma, bet nu parbaudi mehāniskas lietas ap sadales karbu un kardanu, taja skaitā jebkuras gumijas/gultņus to fiksēšanai.
Auto slēdzas gan auksts, gan karsts iekšā ideāli.
Nav arī kļūdu atmiņā par misfire.
Tukšgaitā neraustas, viss stāv līdzeni uz 600-700rpm kad parkingā.
Atceros ka tad kad SAAB aizdedzes kasete gāja gulēt, spiežot gāzi mirgoja 'Check engine' lampa. Šim nebūtu jābūt līdzīgi, ja tās tiešām būtu spoles? Bet sveces apmainīšu katram gadījumam.
Tad cik saprotu visi ceļi ved uz kārbu?
Kārbai nav atsevisķš dzesēšanas radiators?
Ja šis būtu VAg tdi ar manuālo kārbu, tad 96% atbilžu kristu uz divmasu spararatu.Bet šeit ar T5 skaidrs tikai iesākums- tas, ka vislielākā slodze uz visiem iesaistītajiem agregātiem ir tad, kad tiek "celts ārā" no zemiem rpm.
Ja ir jau vaina ritošajā vai pašā ātrumkārbā- normāls "ceļošs" motors to vistuvākajā laikā noteikti saasinās- atkarībā no īpašnieka ieradumiem.Nepiemērotas darbības no zemiem rpm drīzumā var radīt dajebko.Savulaik izplatītākais veids, kā tikko nočipota motora loh/jājējs sajāj visu citu iespējamo- jo viņam pēkšni "ceļ" no tukšgaitas un viņš izkar mēli un tik vēl un vēlreiz pie ikkatras iespējas par to "priecājas".
Bet, problēmai ir arī diametrāli otra puse- ok, labs motors labi ceļ iedodot grīdā pat no zemiem rpm, taču nenoregulēts vai ar defektu vai (!) ar sliktu degvielu šajā te vislielākās noslodzes brīdī niteikti sāks izmest pigorus.Ja mašīnai ir uzlikta Gāze- es noteikti sāktu baudīt tieši no šīs puses..
Manuālai kārbai es ar sliektos ta domāt, bet automatam kickdown brīdī manas aizdomas momenta būs uz automātu.
Bet nu virtuala diagnostika ir tikai ... virtuāla. Lai paņem mehu ar compi zobos (pie OBD pieslegtu) līdz un nodemonstrē problēmas bridi - domaju tur atri noskaidros vai motors sūkā ...
Pilnībā piekrītu- pie normāla diagnosta, ko ātrāk,jo Labāk.Pārbaudīt gaitā,tieši tajā 5robā un pedāļa spiešanas brīdī.
Bet kikdowna brīdis nosaka arī to, ka pasākuma veiksmīgai norisei ir jāsaņem zināma artava arī no motora.Ne tikai, ka kārba kavējas vai aizrijas- motora turbīna arī var aizrīties un sveces/sprauslas no gāzes lietošanas labākas nepaliek nu nekādi.Kā arī neviens nav atcēlis spoles/svečvadus vai jebkurus citus banālus defektus un paša motora dilumu.Vēl jau būtu interesanti, kas notiek ,ja to momentu izmēģina benzīna režīmā.
Arī braucot uz benzīnu ir tā pati problēma. Atslēgt gāzi bija pirmais ko izdarīju kad pirmo reiz tā notika. Ielēju arī bāku ar 98to, domāju varbūt palīdzētu, bet tas pats.
Pēdējā diagnostikā kompī bija ierakstijies kaut kas par Turbo spiedienu, bet tā kā kļūda nebija aktīva, Volvo elektriķis teica, ka mazticams ka sišanu taisa turbo.
Braucu pie viņa taisīt Haldexu pēc nedēļas, tad arī varētu pajautāt lai izbraucam kādu līkumu ar pieslēgtu kompi.
Man tas vairāk izklausās pēc aizdedzes problēmām - sūdīgu sveču vai spoļu dēļ sveces nespēj aizdedzināt degmaisījumu - piektajā robā apdzenot noteikti ir pūtiena apogeja ar maksimālo spiedienu, trešajā, ceturtajā, gan jau tu pedāli tik dziļi nenospied un pūtiens ir mazāks...
Ja būtu saucamie 'Misfire', vai tad neierakstītos kompī kļūdas?
Sākšu protams skatīties un risināt problēmu ar jaunām svecēm, bet aptuv. pirms 2 nedēļām slēdzot klāt vienīgais kas no motora kļūdām tika izmests bija kaut kad ierakstījies Turbo spiediena sensors. Nekādas zīmes par misfire, vai elektriskām problēmām aizdedzē, lai gan problēma ir jau sen, nevis tikko parādījusies.
Turbo spiediena sensors- tas var pēc kompja būt strādājošs, bet īstenībā noguris un atseviškos apstākļos nepareizs. Neparvelti tas tur ir savulaik ierakstījies.Normāli brauc- ir ok, tikko uztaisīsi tam extremālu slodzi, būs citādi..Tāpat kā jebkurš palietots gaisa masas mērītājs vai lambdazonde.
Piem,tehnikas atrāviena korifejam audi ir vesela rinda mistificētu sindromu- kad viena konkrēta komponenta kļūdas aprakstā uzrādās "sakarā ar kļūdu Citā (protms,vārdā nenosauktā) blokā.." Banāli netīrs gasafiltrs vai kāda nepilnīgi pievilkta turbīnas truba var sazin kādus brīnumus uzradīt.Nerunājot par avārijas bemžu un adaptīvā kruīza devēju atkarību no viena maza sūudiņa gps antenā uz mašīnas jumta...
Man ir bijis ka turbo dīzeļ Hondai (manuālai) liela ieplūdes gaisa truba pušu, kā min grīdā tā ap 2500-3000 apg./min. rijas ciet, jā tiek pāri tam brīdim - nekas, un kļudas ar nekādas nebija.
Bet tas neatkarīgi no roba minot virsū ar slodzi.
Par kļūdām nezinu, tas jau būtu katra ražotāja un modeļa specifika - pie kāda izlaistu darba taktu daudzuma spļaut kļūdas par ko tādu. Jebkurā gadījumā kļūdas ir domātas tikai priekš tam lai palīdzetu noķert reti esošas un pārejošas problēmas, nevis lai aizvietotu diagnostiķa smadzenes - vadības bloks izlaistās darba taktis skaita, un tās jāvar ar kaut ko redzēt - ja Volgo programmatūra tās nerāda, tad ar kādu OBD2 lasītāju, par cik OBD2 standarts tādu parametru paģēr.
Es tik varu ieteikt vienu lētu servisu Rīgā, kur ar Volvo ņemās. Bija viņiem arī Volvo ar kārbu defektiem. Ņēma nost un ved pie viena čaļa uz remontu, mašīnas brauc.
Kurš tas būtu? Ir kādi kontakti?
Ja nesaies ar turbo sensoru/sveču/trubu maiņu, tad gan jau ka būs jāved pie kāda..
es tik ceru ka to maiņu tu netaisies vienkārši uz jaunu visu mainīt aiz nav ko darīt .... Jo gudrs mehs no dazādiem elektriskiem parametri no OBD, var izpīpēt kas ir sačakarējies, pat ja acīmredzamu kļūdu nav, tad teiksim samaina sveces vai indukcijas spoles vietam un paskatas vai "priblēma" nav oārceļojusi uz jauno vietu ...
Jo bieži vien ir atšķirīgi spriegumi uz tsm lietam kas ir safisušas pretstatā tam kas OK funkcionē.
Bet ja sveces HZ kad mainītas tad protams ir vērts arī tas samainīt tīri profilaksei, nu vai vismaz atstarpes iečekot (to gan mūsdienas nedara, bet aizliedzis neviens to nav)
Update:
Aizvedu pie elektriķa, izrādās ka viens cilindrs pie slodzes atslēdzas.
Iemesls - izsista svece, kuru varēja izkrūvēt ar pirkstiem. Ieskrūvēja sveci un mašīna darbojas perfekti arī zem slodzes.
Bļin vispār bija man ar līdzīgs gadījums, neiedomājos. Kkas slodzē raustījās, bet ne tā ka slāpa, drīzāk kkādos apgriezienos jauda trūka. Iemetu aci motortelpā un tur svece danco pa sēžu augšā lejā motora ritmā, ar roku piegriezu un problēma pazuda. Prieks, ka Tev līdzīgi vienkārši. Nebija vītne izčakarēta?
Jaunībā, krossa mocim atskrūvējās svece. Motors viencilindra un svece galvā bija slīpi novietota uz sānu, pretējā pusē dekompresātors. Iespejams biju aizmirsis stiprāk pievilkt. Tad braucot pēkšņi atskan kārtīgs blieziens, nu jā šāviens un mans mocīts ļūr ļur ļur un neiet Alumīnija galvai, sveces vītnei bija daži vijumi norauti. Kaut kā šis iesēdies atmiņā jo momenta izbīlis bij labs. Sveci gan viegli atradu, jo pirmais rikošets pa bāku un tālāk pret zemi
650 rakstīja: Turbo spiediena sensors- tas var pēc kompja būt strādājošs, bet īstenībā noguris un atseviškos apstākļos nepareizs. Neparvelti tas tur ir savulaik ierakstījies.Normāli brauc- ir ok, tikko uztaisīsi tam extremālu slodzi, būs citādi..Tāpat kā jebkurš palietots gaisa masas mērītājs vai lambdazonde.
Piem,tehnikas atrāviena korifejam audi ir vesela rinda mistificētu sindromu- kad viena konkrēta komponenta kļūdas aprakstā uzrādās "sakarā ar kļūdu Citā (protms,vārdā nenosauktā) blokā.." Banāli netīrs gasafiltrs vai kāda nepilnīgi pievilkta turbīnas truba var sazin kādus brīnumus uzradīt.Nerunājot par avārijas bemžu un adaptīvā kruīza devēju atkarību no viena maza sūudiņa gps antenā uz mašīnas jumta...
A6 paziņa arī pa Audi dīlera servi ne tikai L
650 rakstīja: Turbo spiediena sensors- tas var pēc kompja būt strādājošs, bet īstenībā noguris un atseviškos apstākļos nepareizs. Neparvelti tas tur ir savulaik ierakstījies.Normāli brauc- ir ok, tikko uztaisīsi tam extremālu slodzi, būs citādi..Tāpat kā jebkurš palietots gaisa masas mērītājs vai lambdazonde.
Piem,tehnikas atrāviena korifejam audi ir vesela rinda mistificētu sindromu- kad viena konkrēta komponenta kļūdas aprakstā uzrādās "sakarā ar kļūdu Citā (protms,vārdā nenosauktā) blokā.." Banāli netīrs gasafiltrs vai kāda nepilnīgi pievilkta turbīnas truba var sazin kādus brīnumus uzradīt.Nerunājot par avārijas bemžu un adaptīvā kruīza devēju atkarību no viena maza sūudiņa gps antenā uz mašīnas jumta...
Draugs ar A6 arī kārtīgi nomocījās, kad ļoti reti reizēm stabilitātes kontrole nolika auto mierā tā ka riteņi sabremzēti un pilnīgs stop. Ko tik serificētajos Audi centros ne tikai LV...viņa auto nemainīja Jau aizgāja tik tālu, ka esot vados zaļais iemeties un principā čau. Beigu galā kas ietvēra, nekurienē svešā zemē saukt evakuātoru un pārkrāmēt visu līdzpaņemto bagāžu nomas auto, vaina bija vienkārsi banāla. Lietus sensoram kas ir uz stikla aiz spoguļa zudis hermētiskums. Sensors dod signālu kompim pažāvēt bremzes, bet tas savukārt tur pažāvē un sabremzē pilnīgi mierā un vaļā ar nelaiž.
Kkādu fufeli te dzenat.Cilvēkam raustās motors,padoms tiek meklēts pa visu internettu, bat izrādās neviens pirdars nav iedomājies tam ne pat svečvadus izraustīt ne sveces apskatīt.Mistika.Fantastika!...principā jau nezcik reiz ir dzirdēts, ka tās sākotnēji mistiski mitoloģiski eksotiskās vainas tiek atrisinatas ar visvienkāršāko un normālam domātājam neiedomājamo darbību.Prottttams, cits jautājums, ka tā svece tur "atskrūvējās" pati no sevis un bez jebkāda cita iemeesla.Jā.
Par audi nekad neesmu dzirdējis vai novērojis šādu eksotisku vainu.Izskatās pēc pizģož un visdrīzāk ka izrāvums no kāda konteksta.Audi ir samērā idiotu drošas tās sistēmas un tādi joki nenotiek- savādāk jau Lohi varētu nosisties gan ar avārijas bremzētāju,gan ar jeko citu drošības idejai domāto.Iespējams ka banāls bremžu vai abs defekts, kuru kārtējie pirdarmehāniķi nav spējuši novērst vai vēl vairāk sačakarējuši dēl savas līkrocības- pēc tam 6x pārstāstīts un izskaistinājumiem apaudzis gadījums.Varbūt kāds idiots stiklu mainījis un/vai to pie spoguļa esošo suudu čakarējis/pārlīmējis.
Nu vispār jāsaka ka tas mehu pohujisms (vai varbūt kaitniecība???) sāk krist uz nerva, pašam ir bijis kad riteņus nepievelk, bet nu man "dibens tāds jūtīgs" lietas kas īsti neatbilst pareizam stāvokli ļoti bieži jūtu, tā kā ātri noķēru un pievilku.
Nu nav vairs motori bieži no čuguna ka var "po razpizdjaiskamu" pievilkt skrūves, sveces utml .
Par raudi nekas nav izrauts no nekādas basņas. Man ir pie kājas, es dalos ar reālu info. Raudi centrā mežuciemā divreiz nomainīja bremžu pedālim gala slēdzi, mainīja testēja bremžu vbloku, par abs sensoriem nerunāsim... Zviedru centrā pateica, ka tip aķis švaks...Nopirka pa dārgo jaunu Visu es nemaz nefiksēju. Tie gļuki notika neregulāri un pietiekoši reti. Tā bremzēsanās notika lēni un kad apstājās pabraukt pavilkt nebija iespējams. Stikls orģinālais un auto pasvaigs...Vienk sensors bija zaudējis hermētiskumu. Pats stulbākais pēc katras no manipulācijām tas gļuks pazuda un servī uzskatīja, ka vaina atrisināta.
Iespējams aķa novienošana vai restarts atmeta to gļuka kombināciju.
Ja lietus sensors gļučīja - slotiņas slēdzās beztēmā iekšā?
Nē
Tad VAG programmētāji ir vnk cirvji
Kāpēc? Viss ir loģiski - tu, iespējams, brauc ar kaut kādu varžu vai skurdu ēdāju mašīnu, kurā logu tīrītāji dzīvo savu dzīvi - bet iekš audī logu tīrītājus vadītājs kontrolē ar kloķīti stūres labajā pusē - ja tas ir uz pozīcijas 0, tad logu tīrītājiem nekas nav jādara, neatkarīgi no tā, ko saka lietus sensors. Un, man slinkums pētīt kam tas lietus sensors ir pieslēgts, bet vai nu centrālās elektrības blokam, vai pats par sevi uz CAN kopnes - jo neba viņu izmanto tikai logu tīrītāji, pēc viņa arī tiek nokonstatēts kad vajag ieslēgt automātiskās gaismas, un, domājams, vēl kaut ko.
Tāpēc man liekas dīvaini - ja gļukains lietus sensors, slotām vajadzētu uzvesties dīvaini.
Un bremžu žāvētājam jābūt drošībai pret aptrakušu lietus sensoru - ierobežots max bremžu apēks un ilgums
Bet šis ir arī iemesls, kāpēc tie ir rAudi. Ne pirmais gadījums, kad pārinžnierētie bubinātāji šo auto īpašniekiem sabojā dzīvi.
Visu laiku ir jautājums: PRIEKŠKAM!
Samaksā naudiņas un par to iegūsti auto ar ekstru kaudzi un brauc kā kungs. Kamēr viss darbojas labi, tikām taču prieks par to, vai ne?
Tak daudzi kārtīgi audisti savā laikā pārsēdās uz volvo...un atkal zars vai celms Es gan pats vairāk audistu piekritējs. Klasiskas vērtības, ja izlobi to kas pašam praktiskāks un neskrien līdzi nozombētam pūlim.
Jājā, nu protams- šaubu nav,visi sarunas dalībnieki te ir audi lietotāji un fani.Viņi dāsni dalās savā lietošanass pieredzē ar citiem LOHIEM.Jā.
Kad/ja zaļais (labi ka ne Zilais) kaut/kur iemeties- tur, prottams ,tieši mašinas markai kā tādai ir pirmšķirīga Nozīme.Ja kko pārāk bieži pielieto, skaidrs, ka drīzvien jebkurš hermētiskums tiks zaudēts.Wazelīnu vajg ussmērēt.
anoagask rakstīja: Tāpēc man liekas dīvaini - ja gļukains lietus sensors, slotām vajadzētu uzvesties dīvaini.
Un bremžu žāvētājam jābūt drošībai pret aptrakušu lietus sensoru - ierobežots max bremžu apēks un ilgums
Atkārtoju vēlreiz - kloķa nulles pozīcijā nekam nav dīvaini jāuzvedas. Protams, no jaunu tačku tofika lasīšanas esmu atklājis ka tādās mašīnās ir lietotāji kas to kloķi atstāj pārtrauktajā režīmā visu laiku - nu tad tur tas arī sāktu plivināties.
Bet lietus sensoram nav jātrako - tas parasti ir diezgan labi ielīmēts tādā želejā.
Stipra kratīšana piedodot gāzi šosejas ātrumā/XC90
Sveiki!
Varbūt kādam šis pats gadījies un spēj dot padomu pirms sāku mainīt visu iespējamo.
XC90 2.5T 5ātrumu automāts.
Braucot pilsētas ātrumos viss ok, braucot šosejā 5.ātrumā un ar ~100km/h un ejot uz apdzīšanu, mašīna brutāli raustās un kratās kādu 1-2 sek, pēc tam pārmet uz 4. vai 3.ātrumu un apdzen kā pienākas. Sajūta tāda ka pusasu gali slīdētu un nespēj izveidot saķeri vai nu kārbā vai gultnī.
Ja brauc ar 125-130km/h un piespiež gāzi, tad nav sitiena un pārslēdz uz leju ātrumus ideāli. Pa lielam problēma ir kad ir ap 2000-2500 apgriezieniem.
Vēl arī tas ka 5tajā ātrumā uz 2000 apgriezieniem ir tāda zema vibrācija. Ja noslēdz uz 4ātrumu, zemā vibrācija pazūd bet nu par to jāmaksā ar lielāku benzīna/gāzes patēriņu.
1- Ja pārslēdz no 5tā uz 4tā manuālajā režīmā - raustīšanās nav
2- kārbas eļļu mainot, pēc krāsas neizskatās, ka tosols būtu ticis iekšā. Līdz šim esmu ar mēneša starpību nomainījis 2x reizes. Domāju vēl kādas 3 veikt, lai iztīrītos pēc iespējas labāk
3 - lasot ar VIDU transmisijas kļūdas neparādas
4- mainot eļļu pamanīju diezgan redzamas kārbas blīves pēdas, tā ka pieņemu, ka kāds kārbā jau ir līdis.
Kas varētu būt par vainu?
Pasažiera priekšējās pusass gultnis?
Vidējais piedziņas ass turētājgultnis?
Kaut kas ar degvielas sistēmu, ka uz slodzi nespēj pieliet kā vajag un tas rausta visu auto? (apgriezieni sitienu laikā nelēkā)
Sveces?
Jātīra drosele?