Ja īsti nevelk, tad varbūt kaut kas ar gaisa padevi vai sliktākaja variantā ar degvielas padevi kas nav kartībā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja īsti nevelk, tad varbūt kaut kas ar gaisa padevi vai sliktākaja variantā ar degvielas padevi kas nav kartībā.
Degvielas sūknis drošvien sastāv no 2 virtuālajām daļām.Elektriskās un mehāniskās.Elektriskā regulē iesmidzināšanas momentu.Tālāk 2 varianti- elektriskā "grib", bet mehāniskā "vairs nespēj".Vai otrādi.Bet iznākums viens,pie maziem rpm abi tie lohi vairs nespēj to vezumu pavilkt.
" lai gan panelī jau sen deg aicinājums pārslēgties uz augstāku pārnesumu" - tā nu reiz ir pēdējā lieta, ko ņemt galvā. Ar tādu režīmu, kā šis iesaka, manuprāt, vispār nav iespējams braukt.
Ziemā tāds dīzelis var būt savādāks, nekā vasarā. Pēc uzsilšanas ir tāpat, kā aukstam?
Un par 1200 kā normāliem apgriezieniem manas domas nebūs pozitīvas. Braucu ar ~2000 un nekādu problēmu. Zem 1500 jau pāriet uz to traktorrežīmu, kas tautai netīk. Ir braukts ar cilvēku, kas brauca ar ~1000. Tur nu nebija traktors, bet jau lokomotīve...
Caristu lietoju. Ne oficiālo devaisu, bet kaut kādu it kā uz to pusi par lētu naudu no ebay. Neko, strādā. Kļūdas var nomest u.tml. Nav ļoti advancēts, bet ir bijušas situācijas, kad ir noderējis.
Paldies visiem, kas atrakstīja!
Gribējas dzirdēt atsauksmes par dzinēja uzvedību no līdzīgu Avenšu īpašniekiem Nav jau problēma braukt ar 2000 apgr, ja zinātu, ka ar autiņu viss kārtībā. Nu bet mēģināšu pieslēgt diagnostikai, ja viss būs labi, vnk uz to vairs neiespringšu. Visiem jauku nedēļu!
tas nav normāli, bet toyotu neremontē, jo viņa nelūst
Tas ka nelūst, nenozīmē ka tajā ne2iemetes "laikmeta garam" raksturīgās problēmas, kā piem. ieplūdes aizsērēšana no atgāzu recirkulācijas/kartera ventilācijas.
More general info:
Kaut gan tev laikam šitāds:
Jā, paldies, man ir šitāds Mašinai bija tik tiešām viens īpašnieks, tās nobraukums it kā 110 000, ko it kā apliecina arī tehnisko apskašu izdrukas (nav izslēgts protams, ka īpašnieks kaut kā atslēdza odometru starp skatēm), visos lielajos mīnusos lec kā pulkstenis, autīņš pat ļoti dinamisks. Pieļauju, ka Vācijā par viņu krietni paņirgājās, katra ziņā eļla nebija mainīta 2 gadus No video es neteiktu, ka motoram milzīgas problēmas, var jau to ieplūdes kolektoru un EGR vārstu reizi 2 gados patīrīt.
nelūst bija ironiski. tas laikam ir neuzticamākais toyotas dzinējs
Sapratu jau sapratu to tavu norādi, bet nu pat tam "neuzticamākajam" dzinējam lielākā daļa problēmu ir prakstiski pareizi apkopjot laicīgi novēršamas - un viss būs štokos. Pat tā neuzticamā galvas blīve ja nobrauc 150+K vai 15 gadus, ir "interesants" neuzticamības "rādītājs", bet pret teiksim manu FR-V 2,2 dīzeli ar tikko uzkritušiem 313131 km tas ir itkā stipri neuzticamāks ( pie kam pēdējos gandrīz 200K nekas tur nav tīrīts ieplūdē utt. - tad nu domāju - moš vajag to izdarīt.)
ar tādu loģiku jebkuru dzinēju var uzskatīt par uzticamu, vienkārši regulāri jāmaina problemātiskās daļas
NU to regulāro EGR (atgāzu recirkulācijas) vārstu problēmu kas nu jau ir praktiski visos dzinējos "iestrādāta" es tomēr uzskatu par profilaktiski novēršamu ( un pat nekas nebūs jāmaina). Tas ir tāpat kā AdBlue liet, eļļu/filtru/siksnu mainīt - tādi nu reiz ir tie "pārprastās ekoloģijas" noteikumi.
P.S. arī salons laika gaitā "aizaug ar kultūrslāni" ja ar to neko nedara.
Ar EGR tam D4D nav nekādu problēmu, ja netiek regulāri štepselēts 6.ātrums zem 110 km/h.
Nu man ar servisā hondai veči visu laiku ir teikuši, lai kā jūs (ekonomiski) arī nebrauktu, reizi nedēļā tomēr nododat "pa pedāļiem" tā kārtīgāk.
Toyota Avensis 2012, 4D4 2.0 dzinēja vibrācija
Labdien, cienījamie Toyota zinātāji. Sev par laimi vai nelaimi par bargu naudu atdzinu tādu eksemplāru no Vācijas. Testa braucienos problēmu neuzķēru, bet te Latvijā pamanīju, ka dīzelis līdz 2000 apgr. kaut kā trokšņaini un drebelīgi strādā. Pa pilsētu sanāk braukt ar 3. ātrumu, t.i. 2000 apgr. 6. pārnesumu var ieslēgt tikai, kad uz spidometra vairāk kā 110 kn/h, lai gan panelī jau sen deg aicinājums pārslēgties uz augstāku pārnesumu. Virs 2000 apgr autiņs strādā izcili, pa autobāni bija prieks braukt. Cik līdz šim esmu braucis ar dīzeļvieglajiem, 1200 apgr ir tīri normāls režīms. Varbūt jaunajiem dīzeļiem tā ir normāla parādība? Un vēl, kādam nav gadījies saskarties ar tādu verķi?
caristabaltics.com/?lang=lv