Audi e-tron GT elektroauto tests, atsauksmes un iespaidi 2022

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Audi e-tron GT autotests no 2021 gada, kāda pieredze?

 
spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Pedālis grīdā, smaids vairāk kā līdz ausīm! Zvērā! Pārsteidzoši ergonomisks, pirmoreiz iekāpjot, nav baigi jāpēta kur kas un ar ko regulējas, klimats, radio, primitīvās funkcijas iznestas uz fiziskām pogām ērtā saprotamā veidā, pārējie uzstādījumi planšetē. Gaita smuki līgana gan Sport režīmā, gan Normal. Sportā, protams, atsaucīgāks akseleratora pedālim, bet ne tā, lai radītu diskomfortu. Interesanti, ka ja nav ieslēgta akumulatora lādēšana atlaižot gāzes pedāli, tad ieskrienoties un atlaižot pedāli auto ļoti līgani samazina ātrumu, pat liekas, ka nesamazina nemaz. Par salona ietilpību nav ko spriedelēt, pie stūres vietas pietiek, bērnam aizmugurē arī. Kosmisks auto! Kosmisks arī tādā ziņā, ka paātrinoties skaņa salonā, kā zvaigžņu karu filmās kosmosa kuģiem. Nezinu gan vai speciāli radīts efekts, vai skaņa no elektromotoriem. Pieļauju, ka daļēji speciāli radīts, lai uz ielas var dzirdēt.

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
1 0 Atbildēt

e-tron GT bija šī konkursa lielākais pārsteigums. Ne tāpēc, ka tas būtu dārgs premium auto ar superkāra dinamiku. Arī Dacia Sandero Stepway var ļoti pozitīvi pārsteigt – viss ir emocijās. Tāpat kā rakstītiem vārdiem grūti paskaidrot elektroauto iespaidīgo paātrinājumu, arī e-tron GT salons rada neierasti patīkamu un sportisku sajūtu. Apdares kvalitāte un kokpita sajūta - 10/10.

Kā tam varētu veikties sportiskākā auto kategorijā? Tas nepārprotami ir dinamisks (4,1 sek līdz 100 km/h). Arī Ropažu ceļā līkumošana uz bedrainā asfalta tam nav liels pārbaudījums. Protams, baterijas svars ir jebkura sportiskā elektroauto kriptonīts, taču Audi paveicis ievērojamu darbu, lai GT brauktu lieliski gan taisnā ceļa posmā, gan līkumu kaskādēs. Šī ir kategorija, kurā varētu atļauties arī veikt kompromisus praktiskuma ziņā. Nu un, ka aizmugurē ir maz vietas? Priekšā šedošajiem tas nesatrauc. Gaitā tas ir nedaudz mīkstāks par Taycan, bet arī cenas ziņā lētāks. Tiesa, par ļoti pieejamu to nenosaukt. Testa auto cena bija 143 000 eiro.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti