Mašīnas modeli un izlaiduma gadu arī derēja pieminēt...
Es nemaz nebrīnītos ka tas varētu būt normāli - tomēr ir runa par motoru kuram ir paaugstināts lietderības koeficients. Dīzeļi to līmeni bija sasnieguši jau jūtami agrāk - jau pirms padsmit gadiem lasīju diskusijas par deviņdesmito gadu 1.9 TDI kur ziemas salā apstājoties pie krusta temperatūra krītas.
Bet ja nu tomēr gribas piekasīties - piešķil aukstu motoru, pagaidi piecas minūtes un tad pačamdi abas radiatora trubas.
Nestabila dzinēja temperatūra
Pavisam nesen pamanīju visai interesantu dzinēja temperatūras svārstīšanos. Ja auto pēc braukšanas tiek izslēgts dzinējs uz kādu brīdi (10,15,30min, piemēram, pie veikala) un vēlāk tiek iedarbināts, dzinēja temperatūra ir nedaudz pazeminājusies, bet tukšgaitā turpina pazemināties, nevis uzsilt. Uzsākot braukt, atkal palielinās normāli. Citreiz ir tā, ka sākumā pazeminās un tad atkal palielinās tukšgaitā. Tas nav 100% visos gadījumos, bet 8 no 10 reizes notiek šāda svārstīšanās. Vienā gadījumā pamanīju, ka braucot uzsila, pēc tam stāvvietā tukšgaitā atkal sāka kristies, tad braucot uzsila - bez dzinēja izslēgšanas. Pēc ilgas stāvēšanas piedarbinot uzsilst normāli, dzinējs tukšgaitā bez izslēgšanas neatdziest. Jautājums - vai tas ir normāli, vai tomēr būtu tuvākajā laikā jāmeklē serviss? Dzinējs - 1.6 tiešās iesmidzes benzīns, citas problēmas novērotas nav.