Ir kādi citi simptomi? Atkarīgs no dzinēja. Manam arī lēkā bišķiņ, bet ar dzinēju viss ok.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ir kādi citi simptomi? Atkarīgs no dzinēja. Manam arī lēkā bišķiņ, bet ar dzinēju viss ok.
Visdrīzāk ātrāk pārdosi, kā pienāks motoram kapitālais remonts.
Lēkajošs korķis normāla parādība gandrīz jebkuram lietotam dzinējam dēļ atgāzēm no kartera.
kartera ventilācijas vārsts varētu būt aizsērējis.
A kas teica ka viņam nav jālēkā? Virzuļi kustās un pumpē gaisu arī zem sevis.
Šī argumenta autori aizmirst, ka vienāds virzuļu skaits kustas arī pretējā virzienā :-/
Nu un? Gredzeni garām nelaiž tikai uz papīra - ne jau par velti motoriem ir kartera ventiācija.
Ja ar motoru viss kārtībā, kāpēc pie strādājoša dzinēja jāskrūvē tas vāciņš vaļā, un jāskatās kā tas danco?!
Ja pabraukā bez tad vēl visa motortelpa ar eļļu, ar interesanta izklaide.
Tirgoju auto un pircējs atvēra, neizskatijās apmierināts. Tādēļ meklēju informāciju. Pats noteikti nekad par to neuzzinātu, ja viņš to nebūtu parādījis.
Ir mode visādiem pircējiem pirkt auto 15-20+ gadīgus un skrūvēt tos vākus, tad pieri raukt un kasīt, ka motori padiluši un ka pa 1, 1,5, 2K eiro mašīnām neviens nav kapitālo uztaisījis, lai var braukt ilgi un laimīgi pēc tam.
Tādiem - uz Rumbulu, būs ij motori nomazgāti, ij mogo gogo krītiņu iedos, tikai ka nesanāk kā tām tuarega pircējam, ka ilgi vēl krīts jāmaksā.
Vienvārdsakot, lai iet bekot, tāda metode varbūt kaut ko 100-150K km nobraukušiem motoriem ko pasaka, vecām mizām tā darīt ir bezjēdzīgi, maigi izsakoties.
Un viņš paskaidroja, ko tur gribēja ieraudzīt?
Tā taču tomēr ir telpa, kur arī ir kaut kādas spiediena izmaiņas, jā nelielas, bet ir.
Es saprotu, var skatīties, vai nav antifrīzs eļļā, vai tur zem vāciņa uzreiz jau nav darva.
Ja arī tur kāda šaize būs ar spiedieniem, tad tāda vāciņa virināšanas ir laba iespēja dabūt sejā karstu eļļu.
Ja, godīgi nē nepaskaidroja. Tikai kaut ko savam čomam nokomentēja, kas bija arī reālais pircējs. Droši vien gribēja pamanīt, kā citos komentāros raksta, motora nodilumu vai ko tamlīdzīgu.
Šitie līdz paņemtie "speciālisti" ir vienkārši vāks. Cik nav visādi brīnumi dzirdēti savus un ģimenes auto kādreiz tirgojot. Labāk jau netērēt savu un citu cilvēku laiku.
Jā, nu līdzi paņemtais “spečuks” bija tik labi uzskrūvējis vāciņu virsū, ka šodien papildinot logu sķidrumu pamaniju ka ir jau eļļas pleķi ap vāciņa vietu. Izrādās sķībi uzskrūvēts Turpmāk noteikti vairāk pieskatīšu, ko pircējs apčamda..
Nākamajam tādam vāciņu skrūvētājam vajag atgādināt, lai neaizmirst arī antifrīza bunduli attaisīt, kad motors kārtīgi uzsilis.
A ko pircējam darīt? Kvēlveces izskrūvēt un nomērīt kompresiju uz plača?
Šādi vismaz var nedaudz nojaust par dzinēja nolietojumu. Ja atverot eļļas korķi dūmi, kā no izpūtēja nāk, tad skaidrs, ka viss ir slikti un auto ir kārtējais miljonieks.
Patiesībā nevar ja vien motors nav pilnīgā pakaļā, nu tā ka viena cilindra darbība praktiski neeksistē, jo aizsērējusi kartera ventilācija(PCV) dara to pašu, bet problēmas ar PCV visbiežāk var būt no pārāk saudzīgas un retas braukšanas, a la mācītājs uz bažņeicu svātdienas vakarā ...
Un ja gribēs iesmērēt, tad vāciņš un visu ko pa šķirb var redzēt izskatīsies tip-top ;)
Vajag pafiltrēt ko un par kādu naudu pērk, tad arī nebūs "miljonnieki", vai arī mobile DE paskatīties, cik tādi tur maksā un braukt pirkt. Bet nē, kārtējā gudro zemnieku taktika, izlasīt lētučus, tad vēl paknauzerēties cik viss nolietots un pisināties tālāk (pieņemu, ka nestrādā), vēl labāk, ja visādi ļimonadņiki, kas vēlas pēc pāris mēn tālāk to mašīnu ar uzcenojumu ssā tirgot uzrodas un ir sašutuši, cik slikti, bet cipars ta ļoti patika.
Neesmu auto tirgotājs, bet cik visādas vecas mašīnas ir pārdotas un brīnumi redzēti, jāsaka, ka izceļas pusmūža gudrinieki starp šādiem.
Stasti par kādu naudu jāpērk nelētucis?
Domā, ka perekupa prasītie 2-5tk (vidējā latvieša auto vērtiba) ir sīknauda par auto, kuram remonts izmaksā tikpat un bez remonta jāved uz tolmetu, un jāatdod pa 100eiro uz svara.
Pusmūža veči vismaz zin ap ko lietas grozas, bet protams perekupiem patik jaunuļi, kuri novērtē perekupa ar silikonu ieziesto salonu un ar kārčeri noskaloto dzinēju.
Tad vajag to ņemt vēra, ka tie 2-5K (es biju domāji 1-3...) ir par nobrauktu mašīnu, kas R Eiropā vidēji maksā arī dārgāk un saprast uz ko brauc. Turklāt bieži tie pusmūža veči paši mīl perekupīt tālāk, tikai ar citiem komentāriem. Vienkārši krīt uz nerviem, ka kādam liekas, ka auto vēl ir jāpārremontē pirms kungam pārdot, nav jau runa par kādu tur spidometra tīšanu vai makaronu karināšanu.
Ja reiz piesaista lēta cena, tad arī vajag gatavoties tam ko redzēs - nevis aiztīties, tērēt citu laiku un pēctam sašust, ka mašīna pa tūkstoti nav ideāls. Arī ar remontiem ir tā, ka uz lietotu auto vajag rēķināt vismaz līdz 500-600 eiro, ko sākumā vajadzības gadījumā ielikt iekšā, jo noplīst var jebkas, nevis tādēļ ka sataisīts uz pārdošanu - kas ir atsevišķi gadījumi - bet gan tādēļ, ka vecs un nokalpojis.
Un vēl par tiem pusmūža spečukiem - kā reiz uzturēti auto un par atbilstošu cenu, šos nezin kāpēc neinteresē/interesē maz (līdzīgi kā puišeļus)
Kartera gāzes recirkulācijas sistēmai nav tikai viens mērķis – “cīņa par draudzīgumu videi”. Sistēma ir neatņemama gaisa un degvielas maisījuma sagatavošanas sastāvdaļa, tā arī ļauj palielināt dzinēja efektivitāti.
Patiesībā nē, vecākiem auto to visu "laida zemē", un to tehniski varētu darīt joprojām, un daudzi tiklīdz ceļ jaudu saviem modernajiem auto liek pa vidu vēl papildus bunduli, kas tos sūdus kas tur nāk pa to PCV cenšas savākt, lai nededzinātu cilindros. Tik tur ar vienmēr jāatceras ik pa brīdim tos sūdus noliet un iztīrīt to visu ...
Nekā noderīga dzinējam tajos mēslos kas caur PCV iet NAV !
Piekrītu 100%, man vienīgi šaubas, vai modernajiem dzinējiem, ja nestrādā tas kartera ventilācijas vārsts un aiziet tas viss, kur nevajag, vai tas nečakarē kādam devējam prātu, vai ko tādu, kas ietekmē dzinēja vadību, darbību.
Normāli PCV pati par sevi (ejoša vai nē) nečakarē prātu citām sistēmām, taču visi mēsli kas tiek dzīti ieplūdē tiešās iesmidzes motoriem rada daudz problēmu, sākot jau ar sprūstošiem vārstiem. Un problēma ir arī tad ja tā aizsērējusi, tad kartera ventilācija nenotiek un ir lieka slodze dzinējam tur kyr tai nav jābūt, un tad gan noteikti tas izlīdīs uz citu sisēmu.
Protams visa motora darbība ir orientēta uz to ka PCV netiek "laists zemē" tiek sagaidīts noteikts spiediens, un dažiem auto motora apgriezieni aiziet sviestā dēl nepareiza spiediena ieplūdē.
Pēdējajam teikumam īsti nevar piekrist. Nekā slikta tur arī nav. Eļļa, jā, tā ir jānofiltrē nost, bet nepieciešamība pēc eļļas ķēraja ir dabiska, tāpēc arī motoriem tie reizēm mēdz būt iebūvēti.
Man bija slinkums iepriekš rakstīt, bet aiz nav ko darīt ...
Es domaju nav gruti atrast video ar to kas tajas "oil catch can" tiek savākts kopā ar elļu, un tos oglekļa un xz ka vēl nosēdumus nez vai tā diži vajag ieplūdē ...
Te laikam viens no labakajiem apkopojumiem par PCV un oil catch can, un ari kuriem motoriem no tā ir labums:
Pārbaudīju ar "vāciņa testu" auto, kuram tikai 30k nobraukums. Vāciņam ne prātā nenāca ne lēkāt, ne pat cilāties. Tā jau biju domājis -lēkājošie vāciņi ir vismaz padilušu, ja ne izdilušu motoru pazīme.
Nu galigi nav teikts, ir viena tāda motoru paaudze (nav unikāla tikai vienam ražotājam), kur berzes samazināšanai lika relativi mīkstus virzuļu gredzenus, tie pie noteiktiem apstākļiem jaunam motoram blīvē kā pagadas atkariba no motora temperatūras, tapēc daudzi bus noteikti dzirdējuši par to ka piem. jauniem Toyota motoriem ir normāli rīt eļļu pat līdz litram uz maiņas intervālu ...
Austrijā nomas beņdža 1.0 Scala, pa četrām dienām nācās uzliet 1l. Japiezīmē, ka auto ap 50k noskrējiens. Nu lab pa bāni un kalnā es tur 3-5k/rpm griezu. Bet tas ir nelabs rādītājs...
Nezinu daudz par VAG motoriem, bet tā patiešām var būt pilnīgi normāla parādība ....
Tas jau vairs nav tālu līdz nākamajam skandālam - eļļasgeitai!
Tad tā Malēnijā panākam benzīna ekonomiju, daļu tā aizvietojot ar eļļu?
Normāli būtu īsti nemanīt eļļas līmeņa izmaiņas. Varbūt zem auto palika plankumi? Pat nulltā gada vw 2.0 benzīna dzinējs pie 200k neuzrāda eļļas rijīgumu.
Nezinu, kāpēc te ņirgājas par tiem vāciņiem, var jau arī, pērkot lietotu automašīnu,nepārbaudīt eļļas līmeni motorā.
Nu lai tur būtu vērts līst ir jāzina un jāapzinas uz ko skaties ... Ja tu ieraudzīsi 300K nobrauktam auto praktiski tīras un "baltas" sadales mehānisma daļas , vai tas tev škiet labi, vai slikti ???
GK1968 rakstīja: Tas jau vairs nav tālu līdz nākamajam skandālam - eļļasgeitai!
Tad tā Malēnijā panākam benzīna ekonomiju, daļu tā aizvietojot ar eļļu?
Normāli būtu īsti nemanīt eļļas līmeņa izmaiņas. Varbūt zem auto palika plankumi? Pat nulltā gada vw 2.0 benzīna dzinējs pie 200k neuzrāda eļļas rijīgumu.
Tev tas motors vienkārši ir pārāk vecs. Par jauniem fofāgeniem konkrēti ir dzirdēts ka ražotāja pieļautais eļļas patēriņš ir litrs uz štuku...
Eļļas vāciņš lēkā
Sveika komūna! Gribēju uzzināt vai kādam ir bijusi līdzīga situācija..Kad atver eļļas korķi, pie piedarbināta motora tas lēkā, līdz izkrīt no vietas- vai kādam ir bijusi līdzīga problēma un kādi būtu risinājumi? Auto- Opel astra J 1.7 cdti 130zs. Zinu, ka tā nevajadzetu būt, ja viss ir labi, tapēc lūkoju pēc jūsu palīdzības.