Hyundai tucson 2021 GPF sistēma

koolmans Reģ.: 26.03.2019

Labdien, esmu iegādājies Hyundai Tucson 1.6 benzīna 2021 gada un lietoju to jau 7 mēn, kad radās pirmās problēmas jau pēc pirmiem 3 mēn, iedegās tā GPF sistēmas lampiņa, ka vajagot kvēp filtru patīrīt, braukāju es pārsvarā pa Rīgu un uz Ādažiem, lielos gabalus baigi nesanāk man braukt. Servisā man pateica, ka lai atzinu mašīnu. Iztīrija man filtru, izbraucot ārpus pilsētas, viss normāli. Tieši pēc mēn man atkal iedegās tā lampiņa, braukāju es katru dienu uz Ādažiem darba dienās, bet tā arī lampiņa nedzisa, tad beigās tā jau sāka mirgot un mest uzrakstu, ka ir problēmas ar izplūdes sistēmu. Biju braucis ar to mirgojošo lampiņu līdz Viļņai un atpakaļ, bet tā arī nekas nenodzisa. Atkal aizdzinu uz servisu, šoreiz man caur kompi iztīrīja to visu. Tagad pagāja atkal mēnesis un atkal iedegās tā lampiņa GPF, labi šoreiz pēc procedūras kā man stāstīja servisā, es aizbraucu līdz Siguldai no Rīgas, braucu ap 100 km/h patēriņš ap 8-9 l, jo strādā tīrīšana pēc 80 km/h. Sanāk nobraukt kādus 35 km uz 100km/h, atbraucu uz Siguldu, nekā. Labi, domāju, ka atpakaļ braucot nodzisīs, ar nekā, pat braucot ar 5 ātrumu uz 2500 apgriezieniem. Atbraucu uz Rīgu un domāju, varbūt tomēr tas gabals pa mazu ir, izdomāju aizbraukt atkal līdz Siguldai uzreiz un atpakaļ, kopā nobraucu 130 km un filtrs kā nav, tā nav iztīrījies un joprojām deg tā GPF lampiņa.

Laikam brāķis tajā filtrā? Vai kas tas ir?? Noperkot jaunu mašīnu, es netaisījos to vest uz servisu ik pēc 2 mēn, tas nav normāli. Vai kādam ir līdzīgas problēmas bijušas ar Hyundai Tucson 2021 gada vai citām mašīnām.

Jo man jau ir līdz kaklam tas GPF filtrs ar savu kļūdu.

 
WALA Reģ.: 19.06.2002
1 1 Atbildēt

Stulbas ietaises mulķīgas problēmas ...

No tehniskas puses man izklausās, ka programmnodrošinājums sūkā, jo filtra "aizaugšana" ir normāls process, bet ir svarīgs ir softs + braukšanas stils, lai to štruntu izdedzinatu/iztiritu. Man dīzela analogas darbibas filtrs uz Hondas ari pie maziem gabaliem labi tiek galā, tik reizem auto izslēdzot, var dzirdet ka dzeses ventilators turpina darbu - kas kareiz liecina ka tīrīšanas process ir ticis izveikts ...

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Kāda tur vēl speciālā braukāšana uz Siguldu? Nāksies rakstīt rakstisku pretenziju katru reizi kad dzen uz OD, katru reizi lai šie paraksta, ar laiku gan izcīnīsi pienācīgu attieksmi!

koolmans Reģ.: 26.03.2019
1 0 Atbildēt

Tad, ko manā gadījumā man darīt?? Braukt virsū viņiem, lai meklē problēmu un labo? To jau es grasos darīt, bet man vajag vairāk informācijas, lai konkrēti viņiem pasaku, kas viņiem jādara, nevis atkal man iztīrīs to filtru un pēc meneša man būs viss tas pats.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Nu tā lai pienācīgi saprastu par ko stāsts:

auto nobraukumu neskaita mēnešos.

Bez kļūdas cipara tā vizināšanās var būt pilnīgi lieka jo kļūda var būt arī par kādu no sensoriem, nevis filtra aizpildījumu.

Ja kļūda ir par filtra aizpildījumu tad jāskatās braukšanas profils, reģenerāciju biežums, to rezultāts.

koolmans Reģ.: 26.03.2019
0 0 Atbildēt

nobraukums man ir 12 tūkst tagad pa 7 mēn

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Nav daudz un nav arī maz.

Hyundai ir divi dīleri, atteicīgi ja biji pie vienai, tikpat droši drīksti aizbraukt pie otra, varbūt tur būs sakarīgāks diagnosts vai mazāk knauzerīgs servisa vecākais un tā vietā lai sūtītu klientu mājās nomainīs visu mezglu.

Servisa vizītes ir jādokumentē, lai gadījumā ja stāsts ievelkas ir bāze normālam prasības peiteikumam ar kuru jau tad klauvēt pie reģionālā izplatītāja vai rūpnīcas vārtiem.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Nukātadka, braukšanass profīls ir jāskatās.Par TO kāreiz visi dīleri visus pircējus drošvien brīdina pirms liktenīgā pirkuma izdarīšanas.Pircējs (lohs) pērk jaunu (hlamu) tieši tāpēc, lai turpmāko 2-4-5gadi piedalītos dažādu lohražotāju lohxperimentos un nebeidzami jaatos ar visādiem tur senzoriem,devējiem,aizdevējiem un pārdevējiem.Žēl, ka LV nav izradies kāds veiksmīgs advokāts, kurš lohiem palīdzētu šos visnotaļ veiksmīgos pirkumus atgriezt atpakaļ pārdevējam.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

Lai meklē vainu!

Man reiz bija gadījums, ka netīrījās PDF, jo EGR vārsts sprūstot, tas savukārt sprūda dēļ tā, ka izpūteklī kaut kāds tur elektriskas piedziņas droseļvārsts bija ar salocītu asi. Protams, jo tas auto ziemā iesprūda sniega kupenā, zem kura bija celms.

Kamēr viss ok, nekādas kļūdas nav. Kā vadības blokam gribas izdedzināt DPF, tas to nevar, jo vārsts negozas. Bet kļūdu met par nepareizu spiedienu EGR dēļ. Un nevienu citu.

Dažreiz velns un inženieris nezina, kā šiem tur loģika strādā.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
1 0 Atbildēt

''pat braucot ar 5 ātrumu uz 2500 apgriezieniem.'''

Domāju, ka ar šo viss ir pateikts.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Jā, man šitas arī patika

koolmans Reģ.: 26.03.2019
0 0 Atbildēt

Ja nav, ko teikt, tad klusē.

Skandi motors izsniegtā manuālī pat ir teikts, ka 1500-3500 apgriezieni, pie augstākiem agriezieniem pat būs efektīvāka dedzinašana, ja draudzējas ar loģiku

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Nē taču, domā čaļi taču, ka par maz apgriezienu! Brauc kaut ar 2 vai 3 robu, bet vismaz lai sanāk 3,5-4k. Varbūt pat nofilmē, ka brauci šādi un tad rādi meham, ka vienalga nelīdz...

koolmans Reģ.: 26.03.2019
1 0 Atbildēt

650 rakstīja: Nukātadka, braukšanass profīls ir jāskatās.Par TO kāreiz visi dīleri visus pircējus drošvien brīdina pirms liktenīgā pirkuma izdarīšanas.Pircējs (lohs) pērk jaunu (hlamu) tieši tāpēc, lai turpmāko 2-4-5gadi piedalītos dažādu lohražotāju lohxperimentos un nebeidzami jaatos ar visādiem tur senzoriem,devējiem,aizdevējiem un pārdevējiem.Žēl, ka LV nav izradies kāds veiksmīgs advokāts, kurš lohiem palīdzētu šos visnotaļ veiksmīgos pirkumus atgriezt atpakaļ pārdevējam.

Kādam noteikti tev vajadzētu pamacīt kulturālu valodu, šadi runājot, tikai zvērus sev pievilināsi klāt

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Kā jau te minēja, izklausās pēc sliktas programmatūras, bet varbūt tiešām brāķēta filtra, jo ekspluatācijas apstākļi ir normāli.

Es sazinātos ar Hyundai EU biroju, ka viss ir slikti un ka mašīna ir galīgi garām un atzīmētu, ka arī citiem šo auto īpašniekiem ir problēmas ar GPF. Tālāk jau saņemsi atbildi ar iespējamajiem risinājumiem. Vēl, protams, var vairāk spiest uz dīleri, lai risina problēmu no citas puses.

Šeit noderīgs info no KIA foruma par šo problēmu: www.kiaownersclub.co.uk/threads/solving-the-gpf-mystery.58511

www.kiaownersclub.co.uk/threads/anyone-had-their-gpf-light-on.49693/

juriz Reģ.: 09.06.2001
1 1 Atbildēt

KIA jau vienā koncernā ar Hyundai. Tās detaļas pat var būt vienādas.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

koolmans rakstīja: Tad, ko manā gadījumā man darīt?? Braukt virsū viņiem, lai meklē problēmu un labo? To jau es grasos darīt, bet man vajag vairāk informācijas, lai konkrēti viņiem pasaku, kas viņiem jādara, nevis atkal man iztīrīs to filtru un pēc meneša man būs viss tas pats.

Braukt virsū, un sekot jas korejiešiem ar GPF notiek teiksim UK vai Vācijas tirgos, ja būs defekti - tur noteikti par to būs daudz info !

 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti