Labdien, esmu iegādājies Hyundai Tucson 1.6 benzīna 2021 gada un lietoju to jau 7 mēn, kad radās pirmās problēmas jau pēc pirmiem 3 mēn, iedegās tā GPF sistēmas lampiņa, ka vajagot kvēp filtru patīrīt, braukāju es pārsvarā pa Rīgu un uz Ādažiem, lielos gabalus baigi nesanāk man braukt. Servisā man pateica, ka lai atzinu mašīnu. Iztīrija man filtru, izbraucot ārpus pilsētas, viss normāli. Tieši pēc mēn man atkal iedegās tā lampiņa, braukāju es katru dienu uz Ādažiem darba dienās, bet tā arī lampiņa nedzisa, tad beigās tā jau sāka mirgot un mest uzrakstu, ka ir problēmas ar izplūdes sistēmu. Biju braucis ar to mirgojošo lampiņu līdz Viļņai un atpakaļ, bet tā arī nekas nenodzisa. Atkal aizdzinu uz servisu, šoreiz man caur kompi iztīrīja to visu. Tagad pagāja atkal mēnesis un atkal iedegās tā lampiņa GPF, labi šoreiz pēc procedūras kā man stāstīja servisā, es aizbraucu līdz Siguldai no Rīgas, braucu ap 100 km/h patēriņš ap 8-9 l, jo strādā tīrīšana pēc 80 km/h. Sanāk nobraukt kādus 35 km uz 100km/h, atbraucu uz Siguldu, nekā. Labi, domāju, ka atpakaļ braucot nodzisīs, ar nekā, pat braucot ar 5 ātrumu uz 2500 apgriezieniem. Atbraucu uz Rīgu un domāju, varbūt tomēr tas gabals pa mazu ir, izdomāju aizbraukt atkal līdz Siguldai uzreiz un atpakaļ, kopā nobraucu 130 km un filtrs kā nav, tā nav iztīrījies un joprojām deg tā GPF lampiņa.
Laikam brāķis tajā filtrā? Vai kas tas ir?? Noperkot jaunu mašīnu, es netaisījos to vest uz servisu ik pēc 2 mēn, tas nav normāli. Vai kādam ir līdzīgas problēmas bijušas ar Hyundai Tucson 2021 gada vai citām mašīnām.
Jo man jau ir līdz kaklam tas GPF filtrs ar savu kļūdu.
No tehniskas puses man izklausās, ka programmnodrošinājums sūkā, jo filtra "aizaugšana" ir normāls process, bet ir svarīgs ir softs + braukšanas stils, lai to štruntu izdedzinatu/iztiritu. Man dīzela analogas darbibas filtrs uz Hondas ari pie maziem gabaliem labi tiek galā, tik reizem auto izslēdzot, var dzirdet ka dzeses ventilators turpina darbu - kas kareiz liecina ka tīrīšanas process ir ticis izveikts ...
Kāda tur vēl speciālā braukāšana uz Siguldu? Nāksies rakstīt rakstisku pretenziju katru reizi kad dzen uz OD, katru reizi lai šie paraksta, ar laiku gan izcīnīsi pienācīgu attieksmi!
Tad, ko manā gadījumā man darīt?? Braukt virsū viņiem, lai meklē problēmu un labo? To jau es grasos darīt, bet man vajag vairāk informācijas, lai konkrēti viņiem pasaku, kas viņiem jādara, nevis atkal man iztīrīs to filtru un pēc meneša man būs viss tas pats.
Hyundai ir divi dīleri, atteicīgi ja biji pie vienai, tikpat droši drīksti aizbraukt pie otra, varbūt tur būs sakarīgāks diagnosts vai mazāk knauzerīgs servisa vecākais un tā vietā lai sūtītu klientu mājās nomainīs visu mezglu.
Servisa vizītes ir jādokumentē, lai gadījumā ja stāsts ievelkas ir bāze normālam prasības peiteikumam ar kuru jau tad klauvēt pie reģionālā izplatītāja vai rūpnīcas vārtiem.
Nukātadka, braukšanass profīls ir jāskatās.Par TO kāreiz visi dīleri visus pircējus drošvien brīdina pirms liktenīgā pirkuma izdarīšanas.Pircējs (lohs) pērk jaunu (hlamu) tieši tāpēc, lai turpmāko 2-4-5gadi piedalītos dažādu lohražotāju lohxperimentos un nebeidzami jaatos ar visādiem tur senzoriem,devējiem,aizdevējiem un pārdevējiem.Žēl, ka LV nav izradies kāds veiksmīgs advokāts, kurš lohiem palīdzētu šos visnotaļ veiksmīgos pirkumus atgriezt atpakaļ pārdevējam.
Man reiz bija gadījums, ka netīrījās PDF, jo EGR vārsts sprūstot, tas savukārt sprūda dēļ tā, ka izpūteklī kaut kāds tur elektriskas piedziņas droseļvārsts bija ar salocītu asi. Protams, jo tas auto ziemā iesprūda sniega kupenā, zem kura bija celms.
Kamēr viss ok, nekādas kļūdas nav. Kā vadības blokam gribas izdedzināt DPF, tas to nevar, jo vārsts negozas. Bet kļūdu met par nepareizu spiedienu EGR dēļ. Un nevienu citu.
Dažreiz velns un inženieris nezina, kā šiem tur loģika strādā.
Skandi motors izsniegtā manuālī pat ir teikts, ka 1500-3500 apgriezieni, pie augstākiem agriezieniem pat būs efektīvāka dedzinašana, ja draudzējas ar loģiku
Nē taču, domā čaļi taču, ka par maz apgriezienu! Brauc kaut ar 2 vai 3 robu, bet vismaz lai sanāk 3,5-4k. Varbūt pat nofilmē, ka brauci šādi un tad rādi meham, ka vienalga nelīdz...
650 rakstīja: Nukātadka, braukšanass profīls ir jāskatās.Par TO kāreiz visi dīleri visus pircējus drošvien brīdina pirms liktenīgā pirkuma izdarīšanas.Pircējs (lohs) pērk jaunu (hlamu) tieši tāpēc, lai turpmāko 2-4-5gadi piedalītos dažādu lohražotāju lohxperimentos un nebeidzami jaatos ar visādiem tur senzoriem,devējiem,aizdevējiem un pārdevējiem.Žēl, ka LV nav izradies kāds veiksmīgs advokāts, kurš lohiem palīdzētu šos visnotaļ veiksmīgos pirkumus atgriezt atpakaļ pārdevējam.
Kādam noteikti tev vajadzētu pamacīt kulturālu valodu, šadi runājot, tikai zvērus sev pievilināsi klāt
Man ir tāda pati mašīna un tāda pati problēma. 21/22.gada ziemā tīrīju filtru 4 reizes, šogad jau 2 reizes. ,ik pēc 800-1000 km nobrukuma vai 20-24 darba stundām reizi mēnesī. Lai izdedzinātu filtru nepieciešams nobraukt 180-200 km ar ātrumu 90-100km/h un 3500-4000 apgr. Tas kas rakstīts ekspluatācijas rokasgrāmatā ne tuvu neatbilst patiesībai.
Kā jau te minēja, izklausās pēc sliktas programmatūras, bet varbūt tiešām brāķēta filtra, jo ekspluatācijas apstākļi ir normāli.
Es sazinātos ar Hyundai EU biroju, ka viss ir slikti un ka mašīna ir galīgi garām un atzīmētu, ka arī citiem šo auto īpašniekiem ir problēmas ar GPF. Tālāk jau saņemsi atbildi ar iespējamajiem risinājumiem. Vēl, protams, var vairāk spiest uz dīleri, lai risina problēmu no citas puses.
koolmans rakstīja: Tad, ko manā gadījumā man darīt?? Braukt virsū viņiem, lai meklē problēmu un labo? To jau es grasos darīt, bet man vajag vairāk informācijas, lai konkrēti viņiem pasaku, kas viņiem jādara, nevis atkal man iztīrīs to filtru un pēc meneša man būs viss tas pats.
Braukt virsū, un sekot jas korejiešiem ar GPF notiek teiksim UK vai Vācijas tirgos, ja būs defekti - tur noteikti par to būs daudz info !
Kaut kas šausmīgs. Ievieš kaut kādu nevajadzīgu mēslu un vēl cilvēkus ar to čakarē. Tam filtram vajadzētu pašam iztīrīties, tas ir, būtu jābūt tādai programmai, pat ja brauktu tikai reizi 2 dienās 3 km uz bodi. Un izskatās, ka tāda ir:
Bet ja tu neaizraujies ar "start-stop" "degvielas ekonomiju" un īsiem pārbraucieniem - iespējams nekad arī nepamanīsi tās problēmas ko topika autors ...
Nu, topiks ir interesants pats par sevi, jo GPF ir tikai samērā pajauniem auto. "Gasoline particle filters were first launched in a mass production application by Daimler, who introduced a GPF on their Mercedes-Benz S500 luxury sedan in early 2014"
Bet no iepriekš publicētā video redzams, ka var arī atspiest gāzi ar "oglobļu, motors to pārdzīvo, nemaz nav jābrauc uz Siguldu ;)
Tātad kāds vienkārši uzdeva retorisku jautājumu un būtībā izveidoja pašizglītošanās tēmu priekš garlaikotiem apmeklētājiem.Kā parasti,jebkāda "risinājuma" nopublicēšanu 90% gadījumu tēmas autors neuzskata par vajadzīgu .
hmm, tā gan nav laba ideja, jo šamējie motori ar dažādās paaudzēs bija defektu pilni, kur viens no jokiem bija "engine knock" pie maziem nobraukumiem ...
Hyundai tucson 2021 GPF sistēma
Labdien, esmu iegādājies Hyundai Tucson 1.6 benzīna 2021 gada un lietoju to jau 7 mēn, kad radās pirmās problēmas jau pēc pirmiem 3 mēn, iedegās tā GPF sistēmas lampiņa, ka vajagot kvēp filtru patīrīt, braukāju es pārsvarā pa Rīgu un uz Ādažiem, lielos gabalus baigi nesanāk man braukt. Servisā man pateica, ka lai atzinu mašīnu. Iztīrija man filtru, izbraucot ārpus pilsētas, viss normāli. Tieši pēc mēn man atkal iedegās tā lampiņa, braukāju es katru dienu uz Ādažiem darba dienās, bet tā arī lampiņa nedzisa, tad beigās tā jau sāka mirgot un mest uzrakstu, ka ir problēmas ar izplūdes sistēmu. Biju braucis ar to mirgojošo lampiņu līdz Viļņai un atpakaļ, bet tā arī nekas nenodzisa. Atkal aizdzinu uz servisu, šoreiz man caur kompi iztīrīja to visu. Tagad pagāja atkal mēnesis un atkal iedegās tā lampiņa GPF, labi šoreiz pēc procedūras kā man stāstīja servisā, es aizbraucu līdz Siguldai no Rīgas, braucu ap 100 km/h patēriņš ap 8-9 l, jo strādā tīrīšana pēc 80 km/h. Sanāk nobraukt kādus 35 km uz 100km/h, atbraucu uz Siguldu, nekā. Labi, domāju, ka atpakaļ braucot nodzisīs, ar nekā, pat braucot ar 5 ātrumu uz 2500 apgriezieniem. Atbraucu uz Rīgu un domāju, varbūt tomēr tas gabals pa mazu ir, izdomāju aizbraukt atkal līdz Siguldai uzreiz un atpakaļ, kopā nobraucu 130 km un filtrs kā nav, tā nav iztīrījies un joprojām deg tā GPF lampiņa.
Laikam brāķis tajā filtrā? Vai kas tas ir?? Noperkot jaunu mašīnu, es netaisījos to vest uz servisu ik pēc 2 mēn, tas nav normāli. Vai kādam ir līdzīgas problēmas bijušas ar Hyundai Tucson 2021 gada vai citām mašīnām.
Jo man jau ir līdz kaklam tas GPF filtrs ar savu kļūdu.