Par Karoq neko daudz nedomāju pirms brauciena. Saskare ar pirms Facelift modeli arī nav bijusi līdz ar to īsti nekāda priekšstata man nebija. Bet! Mani pārsteidza cik labi šis krosovers vadās. Uz ceļa turējās tik labi kā hečbeks, ērtais vadītāja sēdeklis ar labu sānu balstu turēja vietā kā pielīmētu, ko gan nevarētu teikt par citu dalībnieku... C5 Aircross, es skatos uz tevi... Lai nu kā vadības priekus jau atkal papildināja, manuprāt, teicamā DSG darbība, kas šķiet spēja paredzēt manas braukšanas vēlmes, un pavisam adekvātais 1.5 TSI dzinējs. Aktīvākas braukšanas piekritējus noteikti iepriecinās 2.0 TSI ar 190 Zs, kuru izmēģināju brālēnā – Ateca. Ja jau reiz pieminēju Ateca, tad jāsaka, ka Karoq vizuāli man personīgi pat ļoti atgādināja to. Brālēni, gan jau tāpēc.
OK brauc labi, bet kā ir iekšā? Karoq salons ir patīkama vieta, kur atrastiesties, un tur paldies jāsaka Sportline izpildījumam ar ādas apdari. Mīkstā plastmasa, kur tai jābūt un cietā kaut kur tur apakšā, kur tāpat reti kāds grābstīsies, ja vien nav mode iemest spraugā starp krēslu un viduskonsoli, piemēram, telefonu. Kam negadās, vai ne? Nu labi, kas vēl par salonu... Ā jā... “Piano black” plastmasa. Nu neesmu fans. Viegli smērējas, skrāpējas un krāj putekļus. Un Karoq gadījumā manā sēdpozīcijā no tās plastmasas jūtami atspīdēja saules stari un žilbināja acis. Jā sīkums, nedaudz koriģējot sēdpzoīciju un tomēr iespēja apžilbināt pašam sevi ir.
Kas iepriecināja ir bezvadu Android auto, ko arī izmēģināju. Ehh... patīkami, ka nav ar vadu jāņemas.
Vienīgo lielo mīnusu, ko novēroju – spēcīgais riepu troksnis no priekšējiem riteņiem. Vai tas būtu riteņu izmērs, pašas riepas vai vienkārši slikta skaņas izolācija pie arkām, grūti teikt. Bet braukšanas prieku tas pabojāja minimāli.
Rezumē. Šis būtu mans otrs kandidāts Gada auto titulam. Manuprāt, teicams auto cilvēkam ar ģimeni, lai varētu komfortabli doties uz darbu, skolu vai tālākos izbraucienos, tajā pašā laikā piedāvājot labu vadāmību, ja sagribas nedaudz aktīvāk pabraukt.
Škoda Karoq auto tests, atsauksmes un iespaidi 2022 / 2023
Jaunais Škoda Karoq face-lift no 2022 gada, kāda pieredze?