Volkswagen ID.5 auto tests, atsauksmes un iespaidi 2022 / 2023

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais elektroauto Volkswagen ID.5 tests no 2022 gada, kāda pieredze?

 
martinslusis Reģ.: 11.12.2013
3 0 Atbildēt

Ak, Volkswagen...

Es gribētu parunāt ar to cilvēku, kurš izdomāja šādu interjera dizainu ID.3, ID.4 un ID.5 modeļiem.

Pirmā doma pēc testa brauciena ar VW ID.5 bija, ka es būtu gatavs piemaksāt kaut vai 1000 EUR par normālām pogām. Diemžēl, šāds papildus aprīkojums netiek piedāvāts.

Malači, ka ietaupīja to mazumiņu uz 2 logu pacēlāju pogām. Bet es šādā izpildījumā to auto nepirktu. Nav jau runa tikai par tām logu pacēlāju pogām (kas man nelikās tik trakas līdz brīdim, kad kādu minūti nesanāca nolaist to logu, kuru vēlējos).

Mani kaitina tās kapacitīvās skārienjutīgās pogas uz stūres (tā stulbā sajūta, ka tev tās pogas it kā ir jāspiež, bet vienlaicīgi tās nespiežas uz iekšu, ir reāli kaitinoša). Starp citu, pārējiem auto uz stūres bija normālas pogas vai slēdži. Tā kā šīs pogas ikdienā izmantoju visvairāk, tad šis ir tiešām kaitinoši.

Tāpat mani kaitina klimata kontroles touch slideris, kas tumsā, šķiet, nav pat izgaismots.

Tās pogas un klimata kontroles pogas mani kaitina tik ļoti, ka es tieši to dēļ sev laikam neņemtu ne Golf 8, ne kādu no ID sērijas modeļiem. Varbūt ne gluži uzreiz nepirktu, bet tas man liktu ļoti aizdomāties vai esmu spējīgs ar to sadzīvot. Es ceru, ka nākamajā paaudzē Volkswagen šo izvēli pārskatīs, jo zinu, ka tā jūtas daudzi.

Bet netrūkst arī pozitīvais – man tik tiešām patīk auto ārpuses dizains, īpaši aizmugure. Man patika kā VW ID.5 brauca. Arī range būs pietiekams lielākajai daļai ikdienas situāciju. Skaidrs, ka šādos braucienos, kad katrs vēlas notestēt auto dinamiku, patēriņš būs lielāks nekā parasti. Turklāt, VW ID.5 jau uz testu ieradās ar ~70% uzlādi, tāpēc nevajag izdarīt pārlieku kritiskus secinājumus par šī auto sniedzamību.

Es tiešām izbaudīju pašu braukšanu pat tad, ja tās pogas ļoti kaitināja. Dinamika arī bija tīri ok. Apdzīšanas manervus ar šo auto var veikt ļoti ātri un nesāpīgi.

Kopumā gan mans secinājums ir tāds, ka Škoda Enyaq IV (un gan jau arī kupejas versija) man patika krietni labāk. Tā kā tieši tā būtu mana izvēle šajā auto kategorijā.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti