Auto ieguvis tā saucamo facelift, jeb latviski atjaunināts, jo modelis parādījās 2020 gadā, līdz ar to nevar pretendēt uz 2023 gada auto nomināciju. No priekšgājēja ir iegūti saturīgāki sēdekļi, kas priecē. Būtiskākā izmaiņa laikam cenu kāpums no starta cenas 2020 gadā 21400 eur(šis bija 1,5TDI) uz šodienas 35900 eur(šis 1,5 benzīns).
Es teiktu, ka C5 Aircross ir lieliska alternatīva kmpakto SUV segmentā. No visiem aspektiem viegls (viegla stūre, viegla gaita) braucamais ar komfortabliem biezo putu sēdekļiem, lai nevajā noguruma sajūta pēc ilgāka ceļā pavadītā laika. Cena ir no 27 990, bet kā jau te minēts, tad viegli var piepakot līdz pat 36 000 eiro.
Citroen joprojām turpina savu “mīlīgā” dizaina līniju un C5 Aircross arī ir tāds!
No visiem Latvijas gada auto konkursā pieteiktajiem automobiļiem – šis manuprāt ir ar viskomfortablāko piekari – bedraini grants ceļi tam šķiet sīkums! Līdz ar to rekomendēju tiem, kuriem nav iespēju izvairīties un šādiem ceļiem – ņemiet, notestējiet!
230mm klīrens pat bez pilnpiedziņas arī ir labs izvēles arguments ārpuspilsētas dzīvotājiem!
Cenas no 29000 līdz pat 47000 EUR! Dzinēji gan benzīna, gan dīzeļdevielai (kas jau kļūst retums). Testa auto bija aprīkots ar 3 cilindru benzīna dzinēju – degvielas patēriņš nepārsteidza (ar mazumu) – ap 7 litriem uz 100 km. Domāju, ka dīzeļa izvēle šim auto būs optimālāka!
Ja VW modeļos vadītāja panelis ir pārbagāts ar informāciju, tad Citroen ir lakonisks un vienkāršs.
Citroën C5 Aircross auto tests, atsauksmes un iespaidi 2022 / 2023
Jaunais Citroën C5 Aircross face-lift tests no 2022 gada, kāda pieredze?