Kia

Kia Niro auto tests, atsauksmes un iespaidi 2022 / 2023

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Kia Niro tests no 2022 gada, kāda pieredze?

 
AGRISSTANEVICS Reģ.: 28.05.2018
0 0 Atbildēt

2020 gadā rakstīju par E-Niro. Arī šis pašuzlādes hibrīds turpina veiksmīgo attīstības ceļu. Salona interjers gana kvalitatīvs, ergonomisks, laba vadāmība pateicoties veiksmīgai piekares darbībai. Īpaši izceltā auto C statne arī piedod savu odziņu eksterjeram. Nobraucot ar 1,6l benzīna motoru kombinācijā ar elektromotoru 40km pilsētas/ārpus pilsētas režimā, sanāca 5,3l un 2,1kw. Un šis kupli aprīkotais sanāk par 35t eur.

Janis_R Reģ.: 09.12.2014
0 0 Atbildēt

Kia Niro turpina attīstīties un šogad testam sniegusi modeli ar hibrīdtehnoloģiju. 1,6 litru benzīna dzinējs kombinācijā ar nelielu 42 kW bateriju dod gana dinamisku braukšanu ar pieņemamu degvielas patēriņu. Konkursa testos auto vidēji patērēja 6,3 l/100km. Vasarā, patestējot vairākas dienas dažādos režīmos, sanāca "iebraukt" mazliet zem 5l/100km. Auto ir ietilpīgs, vadītāja sēdpozīcija labi pielāgojama dažādiem braucējiem. Apdares kvalitāte korejiešu ražotājiem jau sen ir sasniegusi pietiekami augstu līmeni, arī Niro tam ir apliecinājums. Mākslīgās ādas apdare izskatījās ļoti labi un esot dabai pilnībā draudzīga. Nav mazsvarīgi laikā, kad rūpes par dabu kļūst arvien nozīmīgāka. Loti patika priekšējā paneļa dizains, kad veiksmīgi vienā veselumā ir apvienots galvenais instrumentu panelis ar info displeju paneļa vidusdaļā. Visas vadības sviras un pogas izvietotas ēri un ir intuitīvas. Joslā noturēšanas režīms darbojās precīzi, bet, uz mazāka un vairāk līkomota ceļa, pie 90 km/h tomēr padevās, tā sacīt "stūrē pats". Uz lielceļa viss bija labi.

Mani apbēdināja fakts, ka Android Auto darbojās tikai ar USB vadu.

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
0 0 Atbildēt

Interesants auto gan no vizuālā, gan braukšanas sajūtu aspekta. Vizuālais, protams, ir gaumes lieta, bet nevar noliegt, ka Niro savs unikālais raksturs. Pie stūres un gaitā patīk tas, ka auto atstāj solīda braucamā iespaidu un, kas nav mazsvarīgi, kā hibrīds tas ir ļoti ekonomisks, proti, bez lielas iespringšanas var rēķināties, ka automobilis palīdzēs iekļauties 5-6 litros uz 100 km. Vispār patīkams auto, bet ir dilemma - izvēlēties Niro vai Sportage, jo Sportage ir lielāks un ekonomiskuma ziņā līdzvērtīgs.Par labu Niro turpretī runā cena, jo tas pieejams jau par 28 990 eiro.

Torsons Reģ.: 10.05.2024
1 0 Atbildēt

Nu jau vairāk kā pusgadu braucu ar ar šādu 2023. gada Niro hibrīdu.

Īsi sakot - benzīnnieks ar dīzeļa patēriņu, janvāra puteņu dienās brauciens Ādaži-Daugavpils 4.9l/100km. Un tas ar praktiski neiebrauktu auto un aukstumā. Absolūtais vidējais kopš dzimšanas patreiz, pie nobrauktiem virs 12000km - 5.2l/100km

Pats auto ir laptops uz četriem riteņiem, cenšas saprast šoferu braukšanas paradumus, stilu un tiem piemēroties. Piemēram, ātrumkārbas darbību.

Var nodefinēt "zaļās zonas" - proti, reģionus, kuros auto centīsies braukt tikai ar elektro. Pazīst pēc GPS. Pēc noklusējuma - slimnīcas, bērnudārzi, skolas, medicīnas un izglītības iestādes ja kartē atzīmētas, plus darba stāvvieta un pie mājām.

Šai komplektācijai ātrumkloķa vairs nav, ir tikai grozāma ripa. Otrās paaudzes Niro atpakaļgaita ir pilnībā elektriska - iekšdedzes dzinējs tajā vairs nepiedalās.

Navigāciju un pamata programmatūru var atjaunināt pa gaisu ar OTA.

Pēdējais jauninājums auto pievienoja iespēju rādīt tā vidējo ātrumu radara kontroles zonās. Niro tiešām saprot ka atrodas vidējā ātruma kontroles zonā un sāk rādīt auto vidējo ātrumu tajā.

Interesanta lieta ir 3D HUD displejs - šoferim būtiskākā informācija tiek projicēta vējstiklā. Visi joslu brīdinājumi tur parādās.

Pelnutrauka vietā ir telefona bezkontakta uzlādes zona.

Aizmugurējo pasažieru rīcībā ir USB-C uzlādes porti priekšējo sēdekļu iekšējās sānu malās. Tāpat priekšējam pasažierim un savs USB-C ports uzlādei un ja vēl ar to nepietiek - ir 12V ligzda.

Vēl aizmugurējo pasažieru rīcībā ir 220V/240W ligzda.

Krēsli ērti un labi pielāgojami, apdares materiāls kvalitatīvs.

Dizains ir patīkams, dažas asās līnijas atstāj ātruma iespaidu. Un protams, KIA tradicionālais "tīģera deguna" priekšas dizains.

Dzinējs - man nav bijušas problēmas apdzīt, ja traki vajag - ātrumkārbai ir "sporta" režīms ar paaugstinātiem apgriezieniem pie zemāka pārnesuma. Tam ir vēl viens pielietojums - ja gribas ātri uzlādēt bateriju.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti