Neviens šobrīd esošais detektors šos "jaunos" radarus neņem.Jo tie darbojas būtiski citādā frekvencē (77-80GHz, atšķirībā no līdzšinējās paaudzes 26-40GHz Ka diapazona).
Tas 77GHz ir kaut kas līdzīgs mašīnās uzstādīto aklās zonas sensoru un acc kruīzkontroles frekvencei, taču ar kosmisku atšķirību no savulaik izplatītās situācijas, kad visi radardetektori spēja uztvert automātisko durvju izstaroto K-band signālu.
Un ko tas vispār tev "dod", ja nepilnu 100m vai pat knapu 50m attālumā un sekundes mikrodaļā tavs ātrums top noteikts.Vienīgais jautājums, par ko te varētu "diskutēt"- vai tas cp tiguāns vai škoda tobrīd ir "katra" pārkāpēja tuvumā.Vai pārkāpējs(-i) vienkārši pats pofigā panesās tam garām.Un kā to laikus pamanīt.
Jeb (iespējams) 6gab tiguāni atrodas uz "rīga-vencpils autoceļa mārupes pagasstā", taču visi sešpacmit pārkāpēji tobrīd pārkāpj Liepājā vai vispār vēl kkur citā pohu/jā. Jā. eunomia-traffic.com/
Par radara detektoriem
Cik var noprast no porsche nosēdināšanas, tiguanos ir radari, ko lētie RD neņem. Vai ir kāda info par frekvencēm, kurās tie strādā, vai arī par RD, kuri tos redz? Manējais vecais kā reiz iet uz miršanu, bija doma pirkt citu, bet nu nav saprotams, vai 22-23g RD esošie ultra K un Ultra X šamos spēj ķert...Un likumpaklausīgajiem auniem sākt ārstēšanu ar RD izmaksām uz 100km., te nav jēgas!