Par radara detektoriem

Sawron Reģ.: 26.04.2022

Cik var noprast no porsche nosēdināšanas, tiguanos ir radari, ko lētie RD neņem. Vai ir kāda info par frekvencēm, kurās tie strādā, vai arī par RD, kuri tos redz? Manējais vecais kā reiz iet uz miršanu, bija doma pirkt citu, bet nu nav saprotams, vai 22-23g RD esošie ultra K un Ultra X šamos spēj ķert...Un likumpaklausīgajiem auniem sākt ārstēšanu ar RD izmaksām uz 100km., te nav jēgas!

 
650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Neviens šobrīd esošais detektors šos "jaunos" radarus neņem.Jo tie darbojas būtiski citādā frekvencē (77-80GHz, atšķirībā no līdzšinējās paaudzes 26-40GHz Ka diapazona).

Tas 77GHz ir kaut kas līdzīgs mašīnās uzstādīto aklās zonas sensoru un acc kruīzkontroles frekvencei, taču ar kosmisku atšķirību no savulaik izplatītās situācijas, kad visi radardetektori spēja uztvert automātisko durvju izstaroto K-band signālu.

Un ko tas vispār tev "dod", ja nepilnu 100m vai pat knapu 50m attālumā un sekundes mikrodaļā tavs ātrums top noteikts.Vienīgais jautājums, par ko te varētu "diskutēt"- vai tas cp tiguāns vai škoda tobrīd ir "katra" pārkāpēja tuvumā.Vai pārkāpējs(-i) vienkārši pats pofigā panesās tam garām.Un kā to laikus pamanīt.

Jeb (iespējams) 6gab tiguāni atrodas uz "rīga-vencpils autoceļa mārupes pagasstā", taču visi sešpacmit pārkāpēji tobrīd pārkāpj Liepājā vai vispār vēl kkur citā pohu/jā. Jā. eunomia-traffic.com/

Sawron Reģ.: 26.04.2022
1 3 Atbildēt

Skaidrs, ka nedod neko, jo esmu uzrāvies uz parastā Ka diapazona. RD nostrādāja, kā tu saki 100m. pirms, jo superbs bija ieslēdzis ''instant on'' režīmu un tas klusēja, kamēr musari ar aci nofiksēja ka ātrums ir liels un ieslēdza radaru pēdejā brīdī. Labi, ka tam nebija RD detektora un nekonfiscēja manu veco cīņubiedru..) Un jā, pagaidām zāļu nav, jo pat tāds jutūbes experts kā Vortex radar, nebija par šo dzirdējis. Zviedrijā jau no 21 gada strādā. Uzdūros uz foruma- www.rdforum.org/threads/114294/

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Jā, šis ir tāds "kārtējais" brīdis, kad būtu vajadzīgs pārskatīt savu līdzšinējo uzvedību.Laiku pa laikam to vajadzētu izvērtēt,neatkarīgi no stāža un iemaņām.Nu kaut vai "atsvaidzināt" tās iemaņas kādā konstruktīvā sarunā.

Jautājums ir kur nu kurš brauc un kādas ir konkrētajā apvidū iespējas sastapties/ar.Pretinieku ir jāciena- īsti nepazīstu nevienu cp dabinieku, ko atklātā textā varētu nosaukt par ppi.

Ja kādam ir labs detektors- iespējams, nav jēga to uzreiz mest miskastē, jo arī bez jaunajiem skodatiguāniem ierindā joprojām ir arī iepriekšējie.Šī izsenis ir bijusi problēma- nopeilēt kko pa kilometru tu vari tikai tad, ja cp radars ticis ieslēgts,mērķējot uz kādu citu.Tie cp jau nav lohi,- taisnā gabalā lidotājs uzbrauc kalna galā un sekundes daļā ir čau.Viņi taču lieliski pārzin gan ieteicamās vietas, gan arī sava darba paņēmienus.Vai nu cp brauc ar izslēgtu un ieslēdz tieši purnā konkrētajam.Pat ja ir pienācīgs rdd-imūns detektors, viņi taču redz, kā pēkšņi tiek bremzēts un utt.

Pats agrāk veselu gadsimta ceturksni braucu/ar, pat pāris km uz veikalu pa paradumam.Tagad kādus 7g to vairs nelietoju, jo esmu "skops" un nevēlos lai kāds izjauktu pus mašīnu un atņemtu pusotru eur vērtu aprīkojumu.Man tas nerada gandarījumu, ar šādu aizmugurējo domu ikdienā pārvietoties.Liec kaut vai iebūvējamo stingeru pa 4k, nu tak pie attiecīga incidenta to vienalga atradīs.

Kā arī, tā gluži nevaram ņemt par piemēru ASV pieredzi, kur lielākoties detektori ir atļauti un notiek "daudzmaz godīga" cīņa.Savulaik jau te ar Ka diapazona jauninājumiem un ar fotoradariem bija zināma problēma, ko detektoru izgatavotāji un dīleri risināja pa pusgadam vai pat ilgāk.Tagad arī viņi "sola",taču termiņus garantēt nevar un neba jau visiem esošajiem detektoriem derēs šis updats.Un cik tas maksās.Kā jau minēju, cp nav lohi un leģendas par izvairīšanos īsā distancē ir pa lielam tikai ieinteresētu personu ģenerēts fufelis.

Pat 95jā gadā, kad mums tikko kā uzradās "braucošie" radari, nebija dižu iespēju izvairīties no konkrēta purnāšāviena.Vienīgi ar to atšķirību, ka tolaik cp bija samērā lojāli pret detektoru lietotājiem un pašiem viņiem nebija ne rdd, ne arī paraduma diži kasīties.

Sawron Reģ.: 26.04.2022
1 2 Atbildēt

Nu to, ka maukt lepnā vientulībā, pa tukšu šoseju un cerēt ka RD glābs, esmu sen izmetis no ieradumu saraksta.

Bet izmantoju, lai ar CP izpratnē anomālu ātrumu-140(uz apdzīšanas brīdi, jo nav vēlme dzīvot 3min. pretējā joslā)apdzītu smagos, kuri parasti veido kolonnu, vai arī kādu brigadieri, kas izdomājis apvienot kafijas strēbšanu un hotdogu stūķēšanu aiz vaiga, ar braukšanu, savācot aiz sevis padsmit pusaklos, kam tikai kilometrs brīvas pretējās joslas dod drosmi sākt apdzīšanu, 1gadu stāžistus, babuļus, u.c par sevi nepārliecinātos...

Tas apstāklis CP, ka viens tāds iepr.nosauktais bremzē plūsmu, tiem nekrata, pat netrafarētie labprāt iekļaujas tādā vilcieniņā, lai ar īpašu labsajūtu izķertu tādus apdzinējus. Brigadieris sodīts netiks, bet tu-agresīvais, ar prieku! Tikai tāpēc pagaidām nelikšu plauktā RD, bet ja uzraušos uz jaunajiem, atvadīšos no tā ar domu, ka tas man atmaksājās vismaz 10X pa lietošanas laiku..

eidis Reģ.: 07.11.2001
7 3 Atbildēt

Es saprotu tā: jau labu laiku tehnoloģijas ir gājušas tik tālu, ka ja tavs RD pīkst,tad mēra tevi. Līdz ar to šis agregāts jau diezgan sen ir pilnīgi neražīgs.

Un es nesaprotu kāpēc tas čalis to Porši nemēģināja maksimizēt Biķernieku trasē? Tur nevienu neapdraudot droši var gāzt, Tiguani nebūs. Trase par maksu protams. Bet tā nu tas ir

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

eidis rakstīja: Es saprotu tā: jau labu laiku tehnoloģijas ir gājušas tik tālu, ka ja tavs RD pīkst,tad mēra tevi. Līdz ar to šis agregāts jau diezgan sen ir pilnīgi neražīgs.

Un es nesaprotu kāpēc tas čalis to Porši nemēģināja maksimizēt Biķernieku trasē? Tur nevienu neapdraudot droši var gāzt, Tiguani nebūs. Trase par maksu protams. Bet tā nu tas ir

Nu kas tur ko nesaprast, visi šie 3/4/5/6/7 sek 100km/h tevi vienkārši provocē. To ātrumu pārsniegt ir nepieklājīgi viegli. Grūti ir tieši noturēties tajos atļautajos 90...Sajūties kā lūzeris, kas neprot braukt Doties uz kaut kādu trasīti prasa laiku. Tad jau alternatīva, kur pa DE ceļiem pavilkt

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Nē nu es jau arī nesaturos. Tomēr 196 nozīmē, ka pat nemēģināja pieturēties. RD nozīmē, ka viņš aktīvi gatavojās pārkāpt. Ja vajag raķešvīra slavu, tad uz Biķerniekiem.

Man gan ir dažus gadus veca epizode uz Akmens tilta ar 160.... Gadījās. Likās, ka vajag paskrieties.... Labi, ka bezmaksas. Vairāk neapsveru tā uzvesties

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Fui, nu kā šitā var ... esi pat trakāks pārkāpējs kā tas Porsche ...

tev (pie kam "apdzīvotā vietā") +100 līdz +110 kamēr Porsche "tikai" +96 līdz +106 km/h !!!!

"Galvu nost !"

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Jā,īpatnēji,porš ir tātad nauda arī ir bet pauris tukšs.650 zin par frekvencēm bet tas nezin un mauc,tagad mauks ar kājām jeb ar auto līdz ķurķim.Nē,ķurķī viņš nebūs,nauda tak ir tātad advokāts visu nokārtos.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Protams, ka šodien savs Advokāts ir daudziem, pie kam liela daļa ir gatavi daudzās lietās kasīties/par! pašu principu (ka vispār "Man" kāds piesējās), neraugoties pat uz gala izmaksām.

Viņš visdrīzāk bija pārliecināts par sevi un nebij pienācīgi iedziļinājies "jaunajos" apstākļos.Ka tagad ar attiecīgu ātruma starpību lidojot garām jebkuram godīgi braucošam auto, ir iespēja iebraukt auzās.Kur nu vēl ja tumsā.Kurš tur vispār spētu kaut vai pēc aizmugurējo lukturu apveida kaut ko noteikt,kas īsti ir tie blakus rindās braucošie.Un skaidrs, ka te uzsvars tiks likts tieši uz apsteidzējiem.

Tajā pat laikā, netrūkst tādu, kam maģiskie +50 vai pat vairāk nav nekāds psiholoģisks šķērslis.Īpaši tie, kuriem ikdienas maršruts mērāms pa simtam vai vairāk km uz katru pusi.

Šis taču ir "pārbaudīts" algoritms- jo ilgāku laiku valda savā ziņā "bezkontroles" situācija, jo vieglāk ir izveikt uzvaras gājienu, pēkšņi ieslēdzot totālo kontroli.Bet vienalga, to tiguānu uz visiem nepietiks, kaut kādai "paaudzei" ir vienkārši jānomainās.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
3 1 Atbildēt

eidis rakstīja: Es saprotu tā: jau labu laiku tehnoloģijas ir gājušas tik tālu, ka ja tavs RD pīkst,tad mēra tevi. Līdz ar to šis agregāts jau diezgan sen ir pilnīgi neražīgs.

Un es nesaprotu kāpēc tas čalis to Porši nemēģināja maksimizēt Biķernieku trasē? Tur nevienu neapdraudot droši var gāzt, Tiguani nebūs. Trase par maksu protams. Bet tā nu tas ir

Negribu aizvainot, bet cik ta tajās mazajās biķernieku taisnēs uzspiedīsi? 140 moš uz pāris sekundēm un tad jāmet pa nažiem savādāk attapsies sienā... jāmet līkumā deldējot riepas...

Jeb respektīvi lai noķertu 'kaifu' tev vajag uzreiz papildus trases īrei, pilnu riepu komplektu un pēcak arī bremzes nāksies pārlasīt. Kas tādam poršam visticamāk viena izārdīšānās biķerniekos izmaksās tuvu štukai kopizmaksās.

Tas galīgi nemotivē meklet trasi un spiest droši!

Mums NAV 20km nordšleife aplis, kur ir daudz garas taisnes un lēzenu līkumu kur pilnā pedalī var ķert kaifu un ja ir vēlme izbraukt to vienu apli nedeļā(ja kas, publiskajā maksā 30€ viens aplis), dabūt savu adrenalīnu tā kad pa ceļu vairs neprasās spest...

Nemaz nerunājot, ka mūsu vadošās asfalta trases nemaz netaisa tādus regulāros 'publiskos braucienus' ā nē vispār nemaz netaisa! Kaut domaju ka pieprasījums būtu liels ja piemēram vismaz iesakumā reizi nedeļā visas dienas garumā būtu kāda publsikā diena un piemēram 20€/h un gāz ar savu ielas auto... Jo vienkārši viņi negrib čakarēties... Viņiem izdevīgāk ka tu īrē visu trasi un atbildi par visiem sūdiem pats... Bet tas no autovadītāja puses ir gan dārgi gan čakars.

Tapēc pie mums spiež ķerot adrenalīnu uz koplietošanas ceļiem un kaislīgi meklē radaru detektorus lai nepaliktu bez tiesībām. Jo arī pat relatīvi drošā vietā- vairakjoslu šosejas posmos, naktī kur šoseja tukša, poliči kaislīgi pilda valsts kasi.

Atbalstu, ka jāspiež ķerot adrenalīnu pie stūres ir 'trasē' BET kā parasti pie mums runā tikai par sekām un stulbajiem ātrumpārkapejiem! Bet lai to novērstu... Itin nekas netiek darīts.

Ziemas sezonas trases vai tādas lauku grants/zemes trases neskaitās tur ātri savu normalo ielas dampi sačakarēsi. Ta tur atkal vajag pikt 'bīteri' kas atkal čakars un to darīs tikai tie kam nav slinkums utml.

saf Reģ.: 20.07.2006
4 2 Atbildēt

Valstij (tas ir, mums visiem) būtu jārūpējas par tiem nabaga poršē vai citu spridzekļu/luksusa auto īpašniekiem, jo viņi nopērkot šādus auto tiek diskriminēti, nevarot Latvijā atvilkt uz 200km/h?

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 3 Atbildēt

Es laikam neesmu "objektīvs rādītājs", bet es ar piederu tiem kas uzskata, ka ātrāka braukšana stabili nekaitētu...

Zinu, zinu bīstami, neekoloģiski utt utjpr. ... bet diemžēl uzskatu ka pieļaujot "lēnu tizlošanos" atbalstam tos kas nevar un negrib mācīties braukt ...

Kā piemēru (no cita tipa tizlošanās) varu minēt kā uz Čaka ielas kad bija 30 km/h ierobežojums, tauta slāja pāri kur un kā pagadās, auto brauc, bet te tev pēkšni aiz autobusa "muguras" viens "gudrelis" slāj pāri ... nu tieši zem ratiem ...

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Ātrāka braukšana tiek pavadīta ar ekon aktivitātes kāpināšanos. Briti mēdz šo darbināt - recesijas laikā palielināt kustības ātrumu. Pamatojums ir: jo ilgāk sēdi mašīnā, jo mazāk laika ražot IKP.

Čaka iela = auto padzīšana no centra mēģinājums. Tas īsti neietilpst braukšanas ātruma analīzes samplī

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
2 1 Atbildēt

Valstij būtu jārūpejas par labām 'eiropeiskām' drošām ātrgaitas magistrālēm lai ātri, efektīvi un droši varētu parvietoties pa valsti, bet mēs jau zinam, ka pie mums notiek. Diži tālāk par solījumiem netiekam.

Joprojām nesaprotu kāpēc galvenās valsts šosejas kuras ir pēdejos gadus līdz ar pamatiem ir atjaunotas, atjauno uz nedrošo 1 joslu standartu. It ka vieta nepietiktu...

Uzskatu ka ja gribi paspiest vasarā tad jabrauc uz lietuvas vai polijas bāni ja gribi talak braukt, tur vismaz poliči baigi nesēž krūmos un nepilda valsts kasi...

Jo tur atļauj cilvekiem izskrieties uz šosejas 'drošāk' ne kā cilvēki darīs sūdus pilsētā.

P.S. Ja ātrums nogalinātu, tad pus eiropa jau būtu nositusies braucot uz 130/140kmh pa šoseju, kā te pie mums uzver jo esi super noziedzinieks, ka uz tukšas šosejas ātrumu parsniedz par 50kmh+!!!!!!

Ātrums nenogalina, nogalina nedroši ceļi un cilvēki kas nedomā ar galvu. Abi 'valstī' ir labojami, ir tikai to jāgrib darīt, nevis tikai jaatrakstās.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Nu pag. Pa taisnu šoseju 200 var izspiest +/- jebkuru auto. Tam tak Poršu nevajag. Savukārt 140 Biķerniekos var izspiest tikai ar Poršu (saprotot ar šo arī citus superauto).

Publiskos netaisa, bet individuāli ar pacaniem sarunāt var. Jā dārgi, bet ja ir Poršs, tad tak esi jau pieteicis, ka nauda ir....

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
3 3 Atbildēt

Poršš jau ir nabagu voļksvāgens vien ir galīgi nekāda 'superauto' klase! Īpasi ja zem pakaļas standarta konveijera džipveidīgais tas galīgi nenozīmē, ka esi naudīgs... Jo 10+gv kajeni vari no 8tūkst eiro nopirkt... (gluži kā bmw, audi, toyotu, hyundai u.c. markas)

Kādi retie modeļi vai vēsturiskie tur cita opera. Kas jūrmalenes gadījumā galīgi nebija.

''Ar čaļiem'' sarunāt neko nevari BKSB atmet tikai cenrādi un ja gribi tad piķo! Darba dienu vakaros un brīvdienās 250€/1h ar pvn!

Tad rezervē laiku, paraksties, ka jebkura skāde kas tiks nodarīta trasei tiks segta no tavas kabatas un kad pats atbildi par savu veselību un dzīvību un vari gāzēt.

Galīgi nerentabla un nepiejama privatpersonai ir 'trase' un tieši tapēc mums ir tik daudz agresīvu autovadītāju ikdienā uz koplietošanas ceļiem.

Pa dzīvi nelaimīgi, uzvilkušies tad dusmas izlādē pie stūres... un tad pa pilsētu braucot kruīzā uz 55 pēc gps datiem man uzsēžas atstē, taurē, midžina, mēģina ''parmācīt'' utml....

Ja mūsu vadosās asfalta trases būtu 'atvertas' kur tur samaksā pārdesmit eiro kāda publiskajā pa stundu un vēl uz ielām turpinātos agresivitāte, tad tas būtu šis jautajums...

Jo viegli teikt lai brauc ārdīties uz trasi, tas nekas ka trases maksā pāris simtus stundā un tad vēl speciāli īpašos laikos ir rezervējama nedēļu uz prieksu tikai(nevari tagad pēcpusdienā pazvanīt, ka šovakar gribi izlādēties) utml....

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

Tas čalis savu Poršu bija pozicionējis kā superauto. Bija arī paredzējis ātri braukt un investējis detektorā.

Nu pag. Man ir hobijs, kur aprīkojums atjaunošanas cenās ir kautkādas 5-6 k EUR. Es esmu tādu izvēlējies un ja varētu atrisināt lētāk, es noteikti pirktu lētāk. Un arī pērku - LV sanāk dārgāk, tāpēc investēju laiku intīmās attiecībās ar kapeiku. Savukārt tas čalis ir izdomājis, ka dārgu hobiju (Biķernieku trase) viņš salētinās iegādājoties RD un nodosies hobijam uz visu citu riska rēķina.

Es domāju tavi rentabilitātes aprēķini šeit nav izmantojami ittin nemaz. Privātpersonai ir pieejams pilnīgi jebkas, ja primārais hobijs nav apčakarēt visus citus par katru cenu.

core Reģ.: 03.01.2017
2 2 Atbildēt

Poršs ir nabagu volkswagens? Tātat ar to brauc kas nevar atļauties volkswagenu? Nu tu lohs

Parādi man 10 gadīgu cayenne pa 8k, nopirkšu no tevis pa 9k, būs tev ātrā peļņa.

Jūrmalenes gadijumā bija panamera, kas maksā sākot no kādiem 70-80k, labi tu dzīvo, ja tev tā ir lētā mašīna... vai arī tu lohs (ticamāk)

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
0 0 Atbildēt

suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=359092169&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&grossPrice=true&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=20100&makeModelVariant1.modelId=18&maxPrice=10000&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=relevance&searchId=a5a12152-6134-f062-1795-1fb1b61d7ea5&ref=srp

Lūdzu un spied.

Man ir 2012g autiņš toyota kas ir šaja pašā cenu klasē (ap 10k) tāpēc neko ''ekskluzīvu'' tur nesaredzu, protams nav tāda jauda, bet nesaredzu jēgu latvijā vairak par kādiem ~180hp ikdienas auto jo mums nav tādu ceļu kur varētu kaut cik legāli attīstīt to jaudu un 'izvēdināt'

Bet palikt bez tiesībām var ātri, īpaši ja zem pakaļas ir 250..300+ zirgi. Un jēga?

Atbildeju uz apgalvojumu, ka porš ir kaut kas eksluzīvs. Un vispār panamera nāk no 20k eiro protams palietota jeb ~10gv. ne jau tikko no salona. Kas ir sasniedzams mērķis īpaši ar nebanku līzingu, jebkuram muļķim.

Nenormāls vērtību kritums, nesaredzu vispār kaut kādu poršu pirkt... Ik gadu auto vērtība zūd pa 10 un vairak tūkstošiem... pisec

suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=360983107&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=20100&makeModelVariant1.modelId=4&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=68fe70e1-53bf-cc95-27b3-ba1834d831d7&ref=srp

saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

Nu vecīt, Tev prasa 10 gadīgu pa 8k, bet Tu te rādi 15 gadīgu pa 8900...?

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu tu toč lohs. Kā jau te minēja, tu parādīji 15 gadīgu pa 9k + vēl pieskaiti atvešanu, reģistrāciju, kopā būs jau pāri pa 10k

Slinkums meklēt, pa cik nāk 10gv, ka tik nesanāk kā ar cayenne, bet video bija jaunā panamera, kas, kā jau teicu, sākas no kādi 70-80k.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
0 0 Atbildēt

Brilles vajag vai jāiet uz skolas solu iemācīties lasīt?

Es teicu 10+ vecu modeli. (Jo latvijā prātiņos arī tādus uzskata kā tikko no ražotnes) kaut 10..12..15 gadus ir nobraucis un apakšā ir rūsas spainis, toties virsbūve nopulēta spīdīga un izskatās 'kā jauna!' šķidrumi arī tak pēc ražotāja teiktā ir lifelong ta nav jāmaina nedz kārbā nedz dzesēšanas šk. Labi ja pašu motora eļļu nomaina(bieži vēl atsaucoties uz ražotāja noteikto 30k)

Latvju prātiņiem siekala tek pa kādu facelift e60 vai 2012/14 gada f sēriju.. bet īstenībā tas ir nobraukts šrots.

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Lohs, kas lohs.

Nu ja tu raksti 10+, tātad tas ir tāds kas ir 10.. 11...12 gadus vecs (tā jau būtu cita paaudze), bet tā cayenne ko tu ieliki ir 15+, kāpēc tad uzreiz neraksti, ka tava toyota maksā kā 5+ gadīgs poršs, arī tak taisnība tik kas tā par toyotu, kas 11 gadīga maksā 10k? Piedzejoji pusi cenas klāt? Tātad ja salīdzinam reāli, līdzīga gada mašīnas, tad pa vienu poršu sanāk kādas 4 tavas toyotas, bet tu saki maksā vienādi

Tātad tava 12. gada toyota ir zašibis mašīna, bet 14. gada f sērija, vai kāds poršs ir nobraukts šrots? Loģika augstākajā līmenī.

Un tici man, tava toyota ātrāk par citiem kļūs par rūsas spaini, pulē vai nepulē

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Fui, nu kā šitā var ... esi pat trakāks pārkāpējs kā tas Porsche ...

tev (pie kam "apdzīvotā vietā") +100 līdz +110 kamēr Porsche "tikai" +96 līdz +106 km/h !!!!

"Galvu nost !"

Es jau teicu - nejauši. Kaunos. Nedaru tā ....

Iespējamās sekas sarēķināju tikai pēc tam.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
0 0 Atbildēt

core rakstīja: Lohs, kas lohs.

Nu ja tu raksti 10+, tātad tas ir tāds kas ir 10.. 11...12 gadus vecs (tā jau būtu cita paaudze), bet tā cayenne ko tu ieliki ir 15+, kāpēc tad uzreiz neraksti, ka tava toyota maksā kā 5+ gadīgs poršs, arī tak taisnība tik kas tā par toyotu, kas 11 gadīga maksā 10k? Piedzejoji pusi cenas klāt? Tātad ja salīdzinam reāli, līdzīga gada mašīnas, tad pa vienu poršu sanāk kādas 4 tavas toyotas, bet tu saki maksā vienādi

Tātad tava 12. gada toyota ir zašibis mašīna, bet 14. gada f sērija, vai kāds poršs ir nobraukts šrots? Loģika augstākajā līmenī.

Un tici man, tava toyota ātrāk par citiem kļūs par rūsas spaini, pulē vai nepulē

Iepriekš braucu ar 2006g hondu(importēju 12gadā no FR dienvidiem) visi spļaudījās, ka norūsēs pirmajā vai otrajā ziemā un vajadzēs metināt! Bet pēc 5. ziemas noņemot plastmasiņus rūsas bij mazak ne kā dažam labam tā laika bmw, audī vai volvo markas mobīlim, ko redz autospecos. Protams rūsa bij bet nekas traģisks. Manā īpašumā bija 6 gadus un visas 6 skates bija pa nullēm. (es autiņus arī kopju, nevis brauc līdz paliec uz ceļa vai lāpa divnieciņus..)

Sagribējās ko svaigāku dzīvē, tagad braucu otro ziemu ar toyotu un arī baigi nevaru sūdzēties par rūsu. Protams apakšā virspusejā ir(pateicoties mūsu ūber sāls tehnoloģijai), bet līdz caurumiem ta lai skate neizlaistu, vēl tāls ceļš ejams! (visnotaļ neplanoju braukt ar viņu vēl 10 gadus lai kaut ko raudātu par to, pētīt tur sazin ko un vestu konservēt uz autospeciem)

Masīna ir pārvietošanās līdzeklis, nevis kā Latvijā pierasts kaut kāda mīlulīte kuru jāsaglabā uz visu mūžu!

Izlien taks beidzot no tās aprobežotās ieciklējošās vācu kastes ārā! Nav vairs 80/90tie, ka 'vācu' kvalitātei bij nozīme! Tās bundžas nu jau visi autoražotāji taisa vienādi 'ekonomiski!'

Neviens vairs netaisa, lai tā kaste pēc 25..30 gadiem vēl būtu braucama ar oriģ. metālu.

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Uz maniem jautājumiem neatbildēji, sarakstīji tikai nākamo bezsakaru.

Es zinu tā laika bmw, volvo kam nav pat virspusēja rūsa, tad tas ir šrots, vai tomēr tev?

Bija virspusēja rūsa, bet skates gāji pa nullēm

Es neko neesmu teicis par vācu kvalitāti, man nav vācu mašīna.

Visas mašīnas taisa vienādi, bet tava 12. gada toyota ir zašibis, bet 14. gada bmw ir nobraukts šrots

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti