- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Štirlics ir te? un mīnusu licēji no 23.00
Loģisks komplekts- pase/Par! 60eur un Z-svētku Eglīte.Vislatvijas visiLohi gavilē līdz ar valmieriešiem.
Bet tamērt "gaišajājā" svētku laikā uz gaišajājām brauktuvēm top gaiši papildināts Līķu saraksts.Polimilicija strādā "passtiprinātā" režimā,taču visu Valsti krusteniski pāršķērsojot, teju neviena tāda " kontrolējošā" ekipāža nav novērojama.Ta kur nu vēl ja Pastiprināti kontrolējošā.
Tāpat arī nava noskaidrots, kādu sodu (vai vismaz kaut kādu tādu deportācijas/teleportācijas uzaicinājumu) saņēma (un/vai vispār ko saņēma) š.g.12.nov rīgas centrā no Brīvības ielas benzīntanka massveidīgi izdriftējošie krievu bmwbandīti.
Un kā Ātrās Reaģēšanas Ministrs Misters Jančevskis (cik Ātri) reaģēja uz massu infolīdzekļos plaši publicēto videomateriālu/Par! kravasbusa vadītāja publisko piekaušanu gaišā dienas laikā uz ulmaņa lohgatves brauktuves intensīvas kustības laikā visas lohSabiedrības konkrētajā acupriekšā.Vai acupakaļā.
Un kas ir tas SIA Mods un/vai viņam ir Taisnība/Par?
Kurš īsti (un kādā Patiesā labuma gūšanas nolūkā) inspirēja šo tendenciozi pasniegto visnotaļ melīgo DPF informāciju oficiālos plašsaziņas līdzekļos? Vai (varbūt) kāds rus.lsm.elvē īstenībā "pieder" tam pašam Mods īpašniekam?
Vai (iespējams) viņam kaut kādīgi pastarpināti vai patapināti pieder pats CSDD, pie kura TA vārtiem viņš atļaujas filmēt publisku videomateriālu, ka šajā kantorī "strādā" absolūtie galējie LOHi ?
Nesaprotu par ko īsti satraukums. Man ir auto ar DPF savā vietā, vēl nav 10g vecs, bet 300k un ja vajag lai testē.
Vai tests būs arī GPF?
Jā,ok.Kaut vai lai ab-drirzdamies/testē.Bet tā demagoģiskā runa te ir par TO, ka dd mašīnas savā vairumā ARĪ AR strādājošu (esošu/neatslēgtu/neizdauzītu) DPFu nevarēšot apskati iziet.
Ka bezmaz jau jaunām dd mašīnām ir "ieprogrammēta" krāpšana un ka dd motori (jebkuri) vispār neatbilst itin nekam.Krāpta tiekot visa zaļā daba un visi krāsainie dabAssdraugi, taču lūk par reālo PATĒRĒTĀJU (pircēju/braucēju) massveida apkrāpšanu te runas praktiski nav.Tas lūk VISĀM "iesaistītajām pusēm" liekas pieņemami.
Tas tur Treknais nelatviski runājošais Boss publiski apdrirš CSDD un TA un vispār visu dajebko- taču viņam itin NEVIENS miiizala neko nespēj publiski iebilst. Ieskaitot pašu glumi izmanīgo Csdd,kura rīcībā jau sen ir saskatāmas gan pretīgas demagoģijas, gan pat jau krāpšanas pazīmes.
Padomā, cikiem hlamiem tas tur naglais Boss ir kko amputējis un cik tādu suudu viņa darbības (un Csdd Bezzddarbības) dēl braukā te vispakārt riņķī! Viņš pat eļļu/izpūtējā publiski "ārstē" caur datoru,- Kašpirovskis,Maskis un/vai Bils5G kaktā ielikti nervozi pīpē..Kur, e-bio mat,ir visi čeki/Par! un kur uzstādīto detaļu un "ielietā" programmnodrošinājuma autorizācijas apstiprinājumi?
Un šam visam LOHI tik piedzied klāt.Kaut gan, pēc idejas te būtu jātaisa vispasaules mega paraug Tiesa pret ražotājiem un (itin jo īpaši!) jātiesā melīgi pretīgi glumos Dīlerus un visus iespējamos PTAC un pārējo mazāksvarīgo cilvēktiesību "uzraugus".Kuru glumi demagoģiskajiem izgājieniem un dažādvariējamajiem formulējumiem nudien nupat vairs nav itin nekādu saprāta robežu!
Nekur pasaulē nav "aizliegts" lietot (oficiāli iegādātu!) lietotu iekārtu, kura ir ražotāja paredzētajā komplektācijā un kurai joprojām darbojas visas ražotāja paredzētās sastāvdaļas!
Tas ir absurds (viltīgu demagogu tīšām inspirēts!), ka ar jaunākās paaudzes digitālajām ierīcēm tagad nu braši molekulāri/atomārajā līmenī "pārbaudīsim" pirms 16gadiem ražotos hlamus! Neviens autoražotājs nav devis konkrētu atsauci, pēc cik gadiem kārtībā esošu auto būtu obligāti jānoraksta.Ja kāds ražotājs (vai viņa tas tur Dīleris/sapņuPārdevējs) mums (lohiem) ir kko samelojis- tad tos visus/korī būtu steidzīgi jāsūdz Tiesā!
Noskatījis vēlreiz Mods darbinieka stāstījumu par jauno gāzu mērīšanas aparātu.
Ko sapratu: paredzēts Euro6(katra valsts var noteikt savu mērāmo klasi),norma 500 uz kubikcentimetru (katra valsts var noteikt savu daudzumu).Kur paliek rūpnīcas noteiktās normas?
Izeja:lai nesabojātu DPF,pēc skates uzliek tukšu bunduli un pārprogrammētu dzinēja vadības bloku.
Kam tas sūda trumulis jau ir genoht,grūtāk.Jāpērk aftermarket un Bībele, un jāmācas lūgšana.
Kur tad Euro 5 klases dzinēji paliek?
To noteiks valsts,D no Euro 4 pielieto.
650 rakstīja: Un šam visam LOHI tik piedzied klāt.Kaut gan, pēc idejas te būtu jātaisa vispasaules mega paraug Tiesa pret ražotājiem un (itin jo īpaši!) jātiesā melīgi pretīgi glumos Dīlerus un visus iespējamos PTAC un pārējo mazāksvarīgo cilvēktiesību "uzraugus".Kuru glumi demagoģiskajiem izgājieniem un dažādvariējamajiem formulējumiem nudien nupat vairs nav itin nekādu saprāta robežu!
Nekur pasaulē nav "aizliegts" lietot (oficiāli iegādātu!) lietotu iekārtu, kura ir ražotāja paredzētajā komplektācijā un kurai joprojām darbojas visas ražotāja paredzētās sastāvdaļas!
Tas ir absurds (viltīgu demagogu tīšām inspirēts!), ka ar jaunākās paaudzes digitālajām ierīcēm tagad nu braši molekulāri/atomārajā līmenī "pārbaudīsim" pirms 16gadiem ražotos hlamus! Neviens autoražotājs nav devis konkrētu atsauci, pēc cik gadiem kārtībā esošu auto būtu obligāti jānoraksta.Ja kāds ražotājs (vai viņa tas tur Dīleris/sapņuPārdevējs) mums (lohiem) ir kko samelojis- tad tos visus/korī būtu steidzīgi jāsūdz Tiesā!
Jā exselisti ātri vien visu ko var izdomāt un pieņemt. Tu vari skriet kā pliks pa nātrēm. Bet tas viss sīkums, ja tev tas bankas Gumball 3000 līzingotais ar % šitā pat uzkarās uz lauka tajā ražas karstumā. Tu nevari to kā vieglo uz servi aizvest ar evakuātoru. Domā tur tas gurū čuru gaida zemajā startā lai F1 atrumā ķibeli likvidētu?
Viņš vienkārši (pagaidām) ir skaidri nepārprotami parādījis TO, ka viņam nospļauties/uz un ka viņš ir tik Varens, ka gluži mierīgi var atļauties publiski sludināt pilnīgi dajebko.Tajā skaitā,atklātā textā pretlikumībgas lietas.Un NEviens viņu nav pat ne drusciņ "apssaucis".Kas īsti viņš ir un ko viņš pārstāv. Hm.
Dīzeļi smird, un jo vairāk tos novāks no ceļa, jo labāk.
e-CSDD ir ievilkta info kādai klasei katram dīzelim jāatbilst.
Kā tad,nujā,nu infoķeksītis ir ievilkts varen trekns. Piemēram, šāds ķeksītis: " Emisiju standarts: Euro 5 F ".Pamēģini iekopē un atrodi publiskajā i-netā, ko īsti tas nozīmē un ko īsti tā īpašniekam "tagad" būtu jādara. Konkrēti, "5 F".Redzēsim, cik ilgu laiku tev nāksies patērēt, kamēr (ja) atradīsi.
Visdrīzāk, kārtējā skaļā drššana, kārtējā darbības imitācija. Cilvēkam ir arvien dziļāk jāizjūt vainas sajūta par to, par ko viņš nav vainīgs.
650 rakstīja: Un? Ko tev tagad ir jādara, kā Jārīkojās?
Nu varbūt tas ir kā sadzīves tehnikai, jo tuvāk A jo labāk 😂
Kas jauns šajā tēmā, ko LV servisi ir izdomājuši?
core rakstīja: Es redzēju arī 5 Y
Pārbaudīju csdd emisiju standarts 6w, ja atmiņa neviļ tad agrāk bija zemāks
Īstenībā jau sen jau tika "teikts", ka Dpf-am ir jābūt vietā un ka to nedrīkst apmpupoputēt NEVIENAm transp līdzeklim, kuram tā ražotājs tādu ir paredzējis..Izrādās, tā bijusi klaja demomaukogoģija.Griezt var visu, pie kam, DRĪKST arī (pat!) plašsaziņas vietnēs (un nevalsts nevalodā!) klaji sludināt šādas darbības pareizibu un pamatotību! Pie kam(!!) dažkārt pat ar "atsauci" uz kaut kādiem "infoavotiem" (galiem??) iekš paša Cssd. Tiem Cssd fīrrētājiem vajadzēja no (aiz,dēļ) kauna zemē/ielīst, taču (izrādās), viņi (joprojām) ir Zirgā!
1milj suudadaļiņu it kā būtu tāds samērā lojāls līmenis,ok, BET, nav noskaidrota "likumība" attiecībā uz TO, ka padsmit gadus vecam hlamam tagad kko "mērīs" ar beidzamajā gadā ieviestu ārpusZemes tehnoloģiju.Tas ir reāls cilvēk tiesību parkāpums, taču glumipērkamie tiesību "aizstāvji" nezkāpēc klusē. Kad cilvēks pirka/veikalā mūžamzaļi slaveno videi pašu vis vis maznekakaitīgāko Tdi suudu (par bārgu nāudu pirka!), viņam neviens nereglamentēja ši suuda lietošanas laiku ,kā arī neteica, ka īstenībā šis suuds ir nāvīgi nāvējošs viņa maz mazmazbērnu mikro florai un/vai kaimiņa kaunuma faunai.
Ko tagad ir 1mām kārtām jāp/is- nu protams, to kategoriju, no kuras (vēl pagaidām) ir ko "paņemt".Kam lieki 30-40, tos ir jākaunina un jākultivē viņos vainas sajūtu/Par! Tie "taupigie", kuriem (vēl,pagaidām) ir kkāds pārdesmit k maksājošs (pat ja ar Dpf aprīkots) hlams- viņos ir jāizraisa padziļinātu vainas sajūtu, kura robežojas ar dziļu Kaunu.Vai vispā šādu tr.lidzekli "tagad" ir cerība pārdot- nu protams ka minimāla.
BET- tie (pirms tā 2013tā dzimušie) pm-pji, kuri te braukā ar reāli caurām trubām un pie kam vēl ar noziedzīgi izmainītām motora vadības programmām- tiem nekādu problēmu.
Tie reku (oficiāli publicētie!) 52% LVijas lohu "brauc" (un brauks!) ar saviem vidēji 13g.v.(vai pat 15g, hvz pēc kādām grūti atrodamām,tīši sapiņķerētām ziņām) un viņi nepakļaujas nekādām demagoģijām.Cik tādu reāli ir- nu tak vairāk par pusi visa LV privātā autoparka! Neskaitot vēl visādus maksimāli nojātus sarūsējušus komerc transportus.
iAuto rakstīja: Kas jauns šajā tēmā, ko LV servisi ir izdomājuši?
Kaut ko jau domā... 😂
DPF filtri un tehniskā apskate no 2025.gada
Kādas prognozes, līdz 2025. gadam tiks izdomāts risinājums, lai izietu apskati ar izgrieztu DPF filtru?