iAuto testē jaunās paaudzes Toyota C-HR (+ VIDEO)
Vairāk.lasi te iauto.lv/zinas/testi/45759-iauto-test-jauns-paaudzes-toyota-c-hr-video
iAuto testē jaunās paaudzes Toyota C-HR (+ VIDEO)
Vairāk.lasi te iauto.lv/zinas/testi/45759-iauto-test-jauns-paaudzes-toyota-c-hr-video
PLUSI:
Moderns auto dizaims
Kvalitatīva vidējās klases auto.apdare
Ja tiešām būs 32 900 euro, tad tas ir labs piedāvājums
MĪNUSI:
Nav tik ērti atvērt durvis
Priekšā blakussēdētājam var būt neērti novietot kājas
Plānotā auto pārdošanas cena no 32 900 EUR
neatradu jauno 2024 gada topiku, tāpēc rakstu iespaidus šeit
tātad pēc Volvo EX30 un Renault Scenic E-Tech sēžos Toyota CHR un braucu!
pirmais iespaids - no ārpuses šķita mazāks un pie sevis nodomāju, kā nu būs ar to iekāpšanu, sēdēšanu un braukšanu? kā par brīnumu, bez problēmām! no iekšpuses lielāks, nekā no ārpuses likās! ātri var ieriktēties, visu saregulēt un braucam! viss ir patīkami un pierasti, jo ja esmu braucis ilgstoši ar Toyota Yaris, tad pie Yaris brālēna stūres sajūtas ir gandrīz tādas pašas! tā kā Toyota reāli ir pasaules lielākais auto ražotājs (nu varbūt, šobrīd kāda ķīniešu marka apdzen vai apdzīs skaitliskajā saražoto auto daudzumā), tad faktiski viss ir līdz pēdējam pārdomāts un noslīpēts, ar savu odziņu, protams, jo Yaris un CHR atšķiras, tāpat kā Corolla vai Camry, bet japāņu Toyota gēni jau nekur nav pazuduši
Toyota C-HR auto tests, atsauksmes un iespaidi 2023 / 2024
Jaunais Toyota C-HR tests no 2023 gada, kāda pieredze?
Toyota C-HR bāzes modeļa TEHNISKIE DATI
Garums x Platums x Augstums (m): 4,36 x 1,83 x 1,57
Riteņu garenbāze (m): 2,64 m
Piedziņa: priekšpiedziņa, 1,8 l. hibrīdsistēma, 1-pārnesuma e-CVT kārba
Sistēmas kopējā jauda: 103 kW / 140 Zs
Maks. griezes moments: 185 Nm
Maks. ātrums: 170 km/h
Ieskrējiens 0 - 100 km/h: 9,9 sek.
Pašmasa (kg) – 1420-1460
Velkamās piekabes masa ar bremzēm (kg) - 725
CO2-emisijas (WLTP): 103-111 g/km
Degvielas tvertne – 43 litri
Degvielas patēriņš (WLTP): 4,6-5,0