Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Jaunie Škoda Vagonka elektriskie vilcieni

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Kas ar tiem notiek? Atsauksmes. Varbūt kādam ir info par patieso iemeslu, kāpēc neiet ŠKoda Vagonka vilcieni?

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

“Škoda Vagonka”: Latvijā nenotika tādi testi kā citur (+ VIDEO) iauto.lv/zinas/latvija/46807-koda-vagonka-latvij-nenotika-tdi-testi-k-citur-video via @iAutolv

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Ļoti interesē slēptā info, ir kādam pieeja, kas tur ir ar tiem Škoda vilcieniem par problēmu?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

“Škoda Vagonka”: Latvijā nenotika tādi testi kā citur (+ VIDEO) iauto.lv/zinas/latvija/46807-koda-vagonka-latvij-nenotika-tdi-testi-k-citur-video

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

darklight Reģ.: 29.10.2013
4 2 Atbildēt

Tas feiss pēc kieģeļa prasās un no rijamās atveres tikai sūdi birst, cik nācies dzirdēt. Negruzīšos un neskatīšos.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
5 0 Atbildēt

D|omāju ,ka viens no iemesliem ,kapēc nedienas ar jauniem vilcieniem ir PSRS laiku infrostruktūra. Vecie vilcieni ir daudz pielaidīgāki pret spriegumu svārstībām. Cik dzird'ēts, tad arī vecajiem vilcieniem brīžam bija problemātiski tikt līdz Tukums 2 ,sakarā ar līnijas galā lieliem sprieguma kritumiem. Mūsu kaimiņi ee,lt vispirms uztaisīja infrostruktūru un tad iegādājās vilcienus. Tagad sanāk ,ka vilciens ražots pec EN prasībām ,bet infrostruktūra CCCP.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Cacatua rakstīja: Labrīt, esmu itāļu puisis, kurš interesējas par Latvijas dzelzceļu. Lasīju, ka no Skoda ir iegādāti daži jauni elektrovilcieni. Interesanti, vai šie pilnībā aizstās padomju laika vilcienus uz Rīgas piepilsētas dzelzceļiem un cik ilgi tas tiks piegādāts. Paldies ikvienam, kas man atbild.

Ar kādu mērķi interesējies?

boliks Reģ.: 22.03.2004
1 0 Atbildēt

Jautājums vietā. Divi "neatkarīgi" auditori atzinuši, ka vilcienu piegādes kavējas pamatoti. Pieminot kovidu, karu utt. bet ņemot vērā pēdējās rebes ar Rail Baltic izbūvi, saprotams, ka viens otru piesedz, jo lūk tādu feilu par 1 km dzelzceļa izmaksām, kā izdarīja Ernst & Young vispār nevar piedot.  Šobrīd izskatās, ka ar piegādēm viss ir kārtībā, bet Skoda nevar iekļauties ciparos tāpēc velk gumiju un mūsējie to pieļauj.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 1 Atbildēt

Bet 1km izmaksas objektīvi ir cēlušās. Kur tur feils?

boliks Reģ.: 22.03.2004
1 0 Atbildēt

Atzinuma sagatavošanas brīdī piejamā informācija liecināja lētākās km izmaksas 15 milj., bet nez kāpēc mūsu bāliņiem norādīja, ka 7 milj. Šobrīd jau ir citas cenas.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Reku, īstu ekspertu viedokļi... www.facebook.com/watch/?v=437711309047907

core Reģ.: 03.01.2017
2 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Reku, īstu ekspertu viedokļi... www.facebook.com/watch/?v=437711309047907

Šis noteikti msh autoritāte 😂

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Latvijā nogādāti visi 32 "Škoda Vagonka" jaunie elektrovilcieni iauto.lv/zinas/latvija/48351-latvij-nogdti-visi-32-koda-vagonka-jaunie-elektrovilcieni

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Mazs oftopiks - lasīju kaut kādu wikipēdijas rakstu par dzelzceļiem, un no tā aizklīdu uz ukraiņu Hyundai Rotem, ko šie nopirka pirms 12 gadiem a tur, a tur...

en.wikipedia.org/wiki/HRCS2

archive.kyivpost.com/article/content/ukraine-politics/pricey-trains-break-down-cant-operate-in-cold-weather-318008.html

Izklausās pazīstami, vai ne?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti