Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Škoda Superb Combi 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Škoda Superb Combi auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2024 / 2025

 
Conqueror Reģ.: 15.10.2002
4 0 Atbildēt

Ļoti izlīdzināts visās īpašībās: patīkami plašs un ērts, var labi iekārtoties pie stūres, eksterjers un interjers mierīgas neuzkrītošas līnijas un formas, aizmugurē ērta sēdēšana, bagāžnieks ļoti liels, braukšana solīda un klusa, daudz visādu palīgu, braukšanas režīmu izvēle. Patīkams un praktisks auto ģimenei ar bērniem. Ekrāni gan aiz stūres gan pa vidu uz paneļa pietiekami lieli, labi nolasāmi, ar daudz funkcijām.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
1 0 Atbildēt

1/2:

Man bija tas gods ar šo auto izbraukt nedaudz garākus gabalus un nedaudz ilgāku laiku.

Jāsaka, ka Škodai jaunais Superb ir izdevies tiešām ļoti labs. Man patīk kā Škoda jaunajos modeļos ir spējusi apvienot šobrīd tik populāro tendenci ielikt lielu centrālo ekrānu un salikt tur visu automašīnas funkciju vadību, vienlaikus nodrošinot svarīgāko funkciju kontroli ar fiziskām pogām.

Zem lielā ekrāna ir izvietotas 3 ar ekrāniem aprīkotas fiziskas pogas, kas vienlaicīgi spēj pildīt vairākas funkcijas. Piemēram, abas sānu pogas ļauj ne tikai regulēt temperatūru, bet ar pogas spiedieniem ļaut arī pārslēgties starp sēdekļu apsildes un sēdekļu ventilācijas kontrolēm.

Vidējā pogā, savukārt, ļauj kontrolēt kā multimediju skaļumu, tā arī braukšanas režīmus (eco, comfort, normal, sport). Manuprāt, ļoti labs veids kā ar minimālu pogu daudzumu saglabāt sakarīgu ergonomiku.

Protams, auto ir aprīkots arī ar bezvadu Android Auto un Apple Carplay atbalstu. Turklāt, testu laikā tā arī nepiedzīvoju nevienu "gļuku", kas lielākoties ir pieredzēts citos auto, izmantojot Android Auto. Tāpat ir arī ērts bezvadu telefona lādētājs ar gumijas paklājiņu, lai telefons neslīdētu.

Skaņas kvalitāte šajā auto aprīkojumā (Laurin&Klement ar Canton skaļruņiem) bija lieliska. Viena no labākajām, kādu līdz šim ir sanācis dzirdēt kādā no testa automašīnām. Tas bija patīkams pārsteigums, jo skaņa bija tiešām labi sabalansēta, ar jūtamiem, bet ne pārāk nomācošiem basiem.

Šajā modelī ir pazudis klasiskais ātrumu pārslēgs – jaunajiem Škoda Superb un Kodiaq tagad ātrumus pārslēdz ar sviru aiz auto stūres, līdzīgi kā tas jau ilgstoši ir Mercedes-Benz automašīnām. Šis prasa zināmu pierašanu, jo tas arī nozīmē, ka logu tīrītāju kontrole ir pārnesta uz pagriezienu un tuvo/tālo gaismu kontroles sviru kreisajā pusē. Joprojām ir pietiekami ērti, bet nedaudz ir pie tā jāpierod...

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
1 0 Atbildēt

2/2:

Runājot par gaismām, Matrix LED gaismas joprojām ir viena no tām ekstrām par ko, manuprāt, tiešām ir vērts piemaksāt. Tā starpība, braucot pa tumšu ceļu naktī, ir tiešām neaprakstāma. Sistēma strādāja ļoti labi, jo aptuveni 200 km garā izbraucienā neviens tā arī nemirkšķināja un arī neizskatījās, ka kāds varētu tikt apžilbināts, tikmēr ceļa malas tika labi izgaismotas...

Jaunā Škoda Superb ir ļoti piemērota gariem pārbraucieniem. Salonā ir liels plašums, daudz vietas, ir pieejami ērti sēdekļi ar patiešām bagātīgu masāžas funkciju klāstu, Bet DCC Pro piekare ļauj regulēt piekares stingrību pēc saviem ieskatiem.

Vēl mani pārsteidza patiešām plašais panorāmas jumta lūkas atvērums. Šķiet, ka tik plašu lūku pēdējā laikā nevienam citam auto nebiju redzējis.

Ģimenēm ar bērniem noteikti būs aktuāls arī bērnu krēsliņu jautājums. Šajā automašīnā krēsliņu ielikt ir ļoti ērti (to, starp citu, galīgi nevar teikt par visiem auto ar Isofix stiprinājumiem), turklāt pietiks vietas arī lielākajiem bērnu krēsliņiem ar 360 grādu funkciju.

Kā mīnusu jāizceļ to, ka Laurin&Klement aprīkojumā esošie diski šķiet pārāk lieli mūsu ceļiem – uz nelīdzenumiem regulāri dzirdami triecieni pat tad, ja neiebrauc bedrē. Pietiek vien ar nelīdzenu ceļu. Tomēr, manuprāt, tas ir primāri disku izmēra dēļ, nevis piekares problēma.

Vēl viens mīnuss, protams, ir augstā cena. Lai gan testa auto tiešām bija superīgs, bet tā cena bija 51800 EUR un tas ir ar parastu 150 zs 2.0 TDi dzinēju.

Es gan arī esmu pamatā pārgājis krosoveru nometnē, bet šo mašīnu noteikti tomēr apdomātu kā pirkumu. Es gan laikam izvēlētos liftback versiju ar plug-in hybrid dzinēju, bet tā noteikti varu tikai ieteikt visiem ar šo auto izbraukt!

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Papildinājums – vismaz pagaidām gan Plug-in versijā izskatās ir pieejams tikai Combi (universāļa virsbūve), nevis Liftback variants. Bet cerams, ka vēlāk arī tam parādīsies šī opcija.

Bruuusss Reģ.: 15.05.2024
1 0 Atbildēt

Skoda Superb Kombi 

Šī jaunākajā versijā izceļas ar klasisku dizainu, kas galvenokārt pamatots uz iepriekšējiem modeļiem. 

Auto ir aprīkots ar visu nepieciešamo un piedāvā plašu interjeru klāstu. Jāpiekrīt iepriekšejiem komentāriem, ka auto ir patīkams un praktisks ģimenei ar bērniem. 

Neskatoties uz dzinēja izvēli, Superb rāda līdzīgu veiktspēju un vadāmību.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
2 0 Atbildēt

Aizmirsu pieminēt vēl vienu mīnusu. Tas gan nav tikai šai mašīnai, bet vispār plašāka slimība. Mašīnai bija 360 grādu kameras, bet atpakaļskata kameras kvalitāte ir sliktāka nekā manam 2017. gada VW Tiguan. Domāju, ka tas ir tādēļ, ka aizmugurē ir izmantota platāka leņķa kamera, kas attēlu "groza" līdz ar stūri.

Kopumā es nedomāju, ka es par to 360 grādu kameru piemaksātu. Vismaz ne tādā izpildījumā, jo tāpat ir grūti saprast to panorāmas skatu.

Bet šī nav problēma tikai Škodai. Lielākajā daļā mašīnu ir tādas kameras, ka ir grūti saprast kā vispār mūsdienās var tik sliktas kvalitātes kameras vēl dabūt.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti