Pārsteidza pozitīvi, pastrādāts labi. Varētu pirkt, ja lieoto auto tirgū maksātu vairāk.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pārsteidza pozitīvi, pastrādāts labi. Varētu pirkt, ja lieoto auto tirgū maksātu vairāk.
opā! pārsēžoties pēc Volvo EX30 uz Renault Scenic, nonāc no Zviedrijas Francijā!
jā, pirmais, kas savādāks, ekrāni, savādāka grafika, pogas un slēdži nedaudz atšķiras, bet auto tikpat ērts un labi braucas, kas interesanti, parastā atpakaļskata spoguļa vietā, tādu pašu izmēru, tikai nedaudz platāks, datora displejs!
laba lieta! jo patiesībā, ja paskatās no vadītāja vietas uz aizmuguri, skatu traucē aizmugures beņku pagalvji un samērā šaurais aizmugures logs, bet displejā rādītais aizmugures skats ir krietni krietni plašāks!
ripo un brauc labi, tikai augstāks par Renault Megane RS, ar ko arī savulaik izbraucu testā iekš iAuto
Ļoti patīkamas sajūtas - elegants gan no ārpuses, gan salons sagādā baudu acīm! Un ne tikai salona izskats, bet arī tā saturs – Google klātesamība ļauj justies ierasti un rīkoties ātri ar zināmām aplikācijām auto datorā! Jā – un šis auto dators strādā tiešām ātri – nav jūtamas aizkavēšanās – pat maršruti Google map tiek aprēķināti un parādīti neticami ātri! Protams tiešsaites sastrēgumu attainojums ir tas, kas man personīgi patīk vislabāk un ļauj izvēlēties brauciena maršrutu pašam – pat bez navigācijas palīdzības!
Digitālā atpakaļskata kamera un panorāmas jumta lūka arī ir noderīgas lietas…
Modē ir ilgtspējas rādītāji un ražotājs ar tiem lepojas - vismaz 22% izmantoto materiālu nāk no pārstrādātiem avotiem, kā arī 90% vēlāk varēs pārstrādāt un izmantot atkal!
Bet par modi svarīgākas lietas ir uzlādes ātrums un akumulatora ietilpība – un abas šīs svarīgās lietas ir līmenī – 22kW uzlādes jauda maiņstrāvas režīmā ir nepieciešamība pie tik liela akumulatora ar izmantojamām 87 kWh – siltā laikā tas sola krietnus 600 km, kas manis lietotajam VW e-Golfam ar 200 km sniedzamību liek justies kā elektromobilitātes vectētiņam… 150kW jaudas pretī ņemšana līdzstrāvas lādētājos arī vairs nav nekāda teorija – lieljaudas uzlādes iekārtas Latvijā parādās kā sēnes pēc lietus!
Tas viss padara elektroauto izmantošanu ar milzīgu “+” zīmi!
Renault skatās uz priekšu, vienlaikus neaizmirstot arī par veiksmīgo modeļu pagātni. Jau iepriekš Megane E-Tech uz mums atstāja ļoti labu iespaidu, tomēr Scenic to pārtrumpo gan sniedzamības, gan ietilpības ziņā. Tas ir plašs, salīdzinoši viegls un pietiekami izskatīgs elektroauto, kas ar vienu uzlādi spēj mērot garas distances. Ne velti tas kļuvis par labāko Eiropā.
Senā pagātnē tie laiki, kad Renault salona apdare līdzinājās dzīvošanai skārda bundžā. Jaunajos modeļos izmantoto materiālu kvalitāte sasniegusi līmeni, kādu iepriekš varējām redzēt tikai divkārt dārgākos automobiļos. Raupja plastmasa aizstāta ar mīkstākām virsmām, turklāt sēdekļiem ir pat masāžas funkcija.
Lai arī sēdekļi nav vairs tik transformējami kā agrāk, praktiskie risinājumi nav pavisam aizmirsti. Ja aizmugurē sēž divi cilvēki, centrālais roku balsts kalpo ne tikai kā vieta, kur atstutēt rokas, bet arī novietot dzērienus, uzlādēt viedierīces un uzglabāt dažādas sīklietas. Ikdienā tas nav būtiski, taču ceļojumā šis ir ērts risinājums – tik funkcionālu roku balstu nenākas redzēt bieži. Tā vien šķiet, ka telefona un planšetdatora statīvs šajā roku balstā radīts, lai nodarbinātu jaunākos braucējus. Tāpat šeit ir arī tā saucamais slēpju caurums, kas savieno bagāžnieku un salonu.
Svarīgi, ka bez īpašas cenšanās vidējais enerģijas patēriņš bija līdzvērtīgs ražotāja norādītajam 16,8 kWh/100km.
Ļoti praktisks elektromobilis, arī izskatās tīri tā neko. Ietilpīgs, ērts un ar pietiekami lielu bateriju, lai varētu bez īpašiem kreņķiem braukt kaut kur tālāk par Kuldīgu. Apdare kvalitatīva, arī regulējumu pogu/centrālā displeja funkciju sadalē ir izdevies atrast saprātīgu balansu - biežāk lietojamās fukcijas kā klimatkontroles regulējumi atstātas fizisko pogu ziņā, bet detalizētāki iestatījumi caur ekrānu, turklāt Renault izmantotā ekrāna izvēlne, manuprāt, ir viena no loģiskākajām un vieglāk uztveramajām.
Līdz pat Latvijas Gada auto lielajam testam novembrī biju neapzināti, bet ļoti veiksmīgi izvairījies no elektriskā Scenic, bet tad, kad beidzot tiku pie stūres, pat nožēloju, ka nemēģināju tikt pie tā auto āgrāk. Jo, nu, Scenic ir auto, kurā jau pirmajos metros tas sāk veidot pozitīvu priekšstatu par sevi, un tas nepazūd līdz pat atslēgas atdošanai. Scenic Electric ir viens no retajiem auto, kurā uzrunā viss, izņemot varbūt dažus priekšējā paneļa un ekrānu risinājumus. Jaudas daudz, balstiekārta sulīga, sniedzamība krietna, uzlādes ātrums cienījams un dizains – acij tīkams. Laikam jau Eiropas Gada auto džeki zina savu amatu, ja reiz šim modelim piešķīra 2024. gada galveno titulu Nebrīnīšos, ja arī Latvijas konkursa žūrijai būs aizķēris stīgas.
Renault Scenic E-TECH elektroauto 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi
Renault Scenic E-TECH auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2024 / 2025