Renault Scenic E-TECH elektroauto 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi - Forums - iAuto

Renault Scenic E-TECH elektroauto 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Renault Scenic E-TECH auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2024 / 2025

 
Jord1ans Reģ.: 10.05.2024
0 2 Atbildēt

Pārsteidza pozitīvi, pastrādāts labi. Varētu pirkt, ja lieoto auto tirgū maksātu vairāk.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 0 Atbildēt

opā! pārsēžoties pēc Volvo EX30  uz Renault Scenic, nonāc no Zviedrijas Francijā!

jā, pirmais, kas savādāks, ekrāni, savādāka grafika, pogas un slēdži nedaudz atšķiras, bet auto tikpat ērts un labi braucas, kas interesanti, parastā atpakaļskata spoguļa vietā, tādu pašu izmēru, tikai nedaudz platāks, datora displejs!

laba lieta! jo patiesībā, ja paskatās no vadītāja vietas uz aizmuguri, skatu traucē aizmugures beņku pagalvji un samērā šaurais aizmugures logs, bet displejā rādītais aizmugures skats ir krietni krietni plašāks! 

ripo un brauc labi, tikai augstāks par Renault Megane RS, ar ko arī savulaik izbraucu testā iekš iAuto

JanisBite Reģ.: 02.08.2016
0 0 Atbildēt

Ļoti patīkamas sajūtas - elegants gan no ārpuses, gan salons sagādā baudu acīm! Un ne tikai salona izskats, bet arī tā saturs – Google klātesamība ļauj justies ierasti un rīkoties ātri ar zināmām aplikācijām auto datorā! Jā – un šis auto dators strādā tiešām ātri – nav jūtamas aizkavēšanās – pat maršruti Google map tiek aprēķināti un parādīti neticami ātri! Protams tiešsaites sastrēgumu attainojums ir tas, kas man personīgi patīk vislabāk un ļauj izvēlēties brauciena maršrutu pašam – pat bez navigācijas palīdzības!

Digitālā atpakaļskata kamera un panorāmas jumta lūka arī ir noderīgas lietas…

Modē ir ilgtspējas rādītāji un ražotājs ar tiem lepojas - vismaz 22% izmantoto materiālu nāk no pārstrādātiem avotiem, kā arī 90% vēlāk varēs pārstrādāt un izmantot atkal!

Bet par modi svarīgākas lietas ir uzlādes ātrums un akumulatora ietilpība – un abas šīs svarīgās lietas ir līmenī – 22kW uzlādes jauda maiņstrāvas režīmā ir nepieciešamība pie tik liela akumulatora ar izmantojamām 87 kWh – siltā laikā tas sola krietnus 600 km, kas manis lietotajam VW e-Golfam ar 200 km sniedzamību liek justies kā elektromobilitātes vectētiņam… 150kW jaudas pretī ņemšana līdzstrāvas lādētājos arī vairs nav nekāda teorija – lieljaudas uzlādes iekārtas Latvijā parādās kā sēnes pēc lietus!

Tas viss padara elektroauto izmantošanu ar milzīgu “+” zīmi!

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
1 0 Atbildēt

Renault skatās uz priekšu, vienlaikus neaizmirstot arī par veiksmīgo modeļu pagātni. Jau iepriekš Megane E-Tech uz mums atstāja ļoti labu iespaidu, tomēr Scenic to pārtrumpo gan sniedzamības, gan ietilpības ziņā. Tas ir plašs, salīdzinoši viegls un pietiekami izskatīgs elektroauto, kas ar vienu uzlādi spēj mērot garas distances. Ne velti tas kļuvis par labāko Eiropā.

Senā pagātnē tie laiki, kad Renault salona apdare līdzinājās dzīvošanai skārda bundžā. Jaunajos modeļos izmantoto materiālu kvalitāte sasniegusi līmeni, kādu iepriekš varējām redzēt tikai divkārt dārgākos automobiļos. Raupja plastmasa aizstāta ar mīkstākām virsmām, turklāt sēdekļiem ir pat masāžas funkcija.

Lai arī sēdekļi nav vairs tik transformējami kā agrāk, praktiskie risinājumi nav pavisam aizmirsti. Ja aizmugurē sēž divi cilvēki, centrālais roku balsts kalpo ne tikai kā vieta, kur atstutēt rokas, bet arī novietot dzērienus, uzlādēt viedierīces un uzglabāt dažādas sīklietas. Ikdienā tas nav būtiski, taču ceļojumā šis ir ērts risinājums – tik funkcionālu roku balstu nenākas redzēt bieži. Tā vien šķiet, ka telefona un planšetdatora statīvs šajā roku balstā radīts, lai nodarbinātu jaunākos braucējus. Tāpat šeit ir arī tā saucamais slēpju caurums, kas savieno bagāžnieku un salonu.

Svarīgi, ka bez īpašas cenšanās vidējais enerģijas patēriņš bija līdzvērtīgs ražotāja norādītajam 16,8 kWh/100km.

SandrisM Reģ.: 26.11.2023
0 0 Atbildēt

Ļoti praktisks elektromobilis, arī izskatās tīri tā neko. Ietilpīgs, ērts un ar pietiekami lielu bateriju, lai varētu bez īpašiem kreņķiem braukt kaut kur tālāk par Kuldīgu. Apdare kvalitatīva, arī regulējumu pogu/centrālā displeja funkciju sadalē ir izdevies atrast saprātīgu balansu - biežāk lietojamās fukcijas kā klimatkontroles regulējumi atstātas fizisko pogu ziņā, bet detalizētāki iestatījumi caur ekrānu, turklāt Renault izmantotā ekrāna izvēlne, manuprāt, ir viena no loģiskākajām un vieglāk uztveramajām.

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
0 0 Atbildēt

Līdz pat Latvijas Gada auto lielajam testam novembrī biju neapzināti, bet ļoti veiksmīgi izvairījies no elektriskā Scenic, bet tad, kad beidzot tiku pie stūres, pat nožēloju, ka nemēģināju tikt pie tā auto āgrāk. Jo, nu, Scenic ir auto, kurā jau pirmajos metros tas sāk veidot pozitīvu priekšstatu par sevi, un tas nepazūd līdz pat atslēgas atdošanai. Scenic Electric ir viens no retajiem auto, kurā uzrunā viss, izņemot varbūt dažus priekšējā paneļa un ekrānu risinājumus. Jaudas daudz, balstiekārta sulīga, sniedzamība krietna, uzlādes ātrums cienījams un dizains – acij tīkams. Laikam jau Eiropas Gada auto džeki zina savu amatu, ja reiz šim modelim piešķīra 2024. gada galveno titulu Nebrīnīšos, ja arī Latvijas konkursa žūrijai būs aizķēris stīgas.

Janis_R Reģ.: 09.12.2014
0 0 Atbildēt

Renault Scenic man šobrīd liekas ir viens no labākajiem elektroauto saprotama budžeta ietvarā. Auto izskatās ļoti labi, salona apdarei nav kur piesieties. Auto pietiekami plašs gan priekšējā rindā, gan arī otrajā sēdekļu rindā. Arī bagāžai vietas gana. Google interfeiss vispār bez komentāriem, darbojas ātri un precīzi, neradās pat vēlme slēgt klāt Waze no telefona. Kad viss jau ir redzēts, sāc meklēt mazos pārsteigumus. Un Scenic tāds ir, tas ir pa segmenties aptumšojams panorāmas jumts. Ļoti patika.

Par braukšanu - lieliska adaptīvā cruise control atkarībā no braukšanas apstākļiem un trajektorijas (līkumiem) koriģē ātrumu. Izbraucot no līkuma ātrums atgriežas. Arī joslā automašīna turas ļoti precīzi. Dinamika kā jau elektroauto. Renault tiešām turpina pozitīvi pārsteigt.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

Liels mīnus tik modernam un jaunam modelim, ka nav strāvas atpakaļ ņemšanas iespējas. Bet dizainiski ļoti patīkams, riteņu diskiem savāds zīmējums.

AndrisValdemars Reģ.: 03.04.2023
0 0 Atbildēt

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC (1.vērtējuma daļa):

Patika:

Ļoti ērts salons un laba pārskatāmība. Daudz vietas aizmugures sēdvietās (ko nodrošina klasei iespaidīga 2785 mm garenbāze). Jauns risinājums tirgū – panorāmas stikla jumts solarbay® ar 4 aptumšošanas līmeņiem un vairākām zonām. Standartā pieejama 22 kW maiņstrāvas (AC) uzlāde būs ērta ikdienas uzlādei publiskajās stacijās ar zemāku kWh cenu. Reālais nobraukums lielākajai 87 kWh baterijai būs ap 480 km. Viens no retiem elektriskajiem SUV tirgū, kas drīkst vilkt piekabi ar 1100 kg pilno masu.

Nepatika:

Sarežģīta adaptācija braucēja profila, Google profila un citu multimediju iestatījumu maiņai. Bagāžas nodalījums nebūs ērts lielāku kravu pārvešanai – traucēs augstā mala un šaurs vāka atvērums. Cena no 44 190 EUR ar 60 kWh akumulatoru (WLTP cikla nobraukums 430 km) ir augstāka par konkurentiem (piemēram tuvākais klasē konkurents: FORD EV EXPLORER, garums 4460 mm, ar 77 kWh AKB un 602 km, cena no 43 290 EUR). Nav 4x4 versijas. Neatbalsta “Vehicle-to-Grid (V2G)”.

AndrisValdemars Reģ.: 03.04.2023
0 0 Atbildēt

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC (2.vērtējuma daļa):

Kāpēc tas būtu japērk?

Vērtības kritums -75% pirmajos piecos gados un līdz 90 000 km (vidēji nobraucot 1500 km / mēnesī), attiecīgi, ņemot lētāko versiju 44 190 EUR x 0,75 = -33 142 EUR 5 gados (-553 EUR / mēnesī vai -0,368 EUR / 1 km).

Tiešsaistē RENAULT nepiedāvā iespēju iepazīties ar garantijas noteikumiem, tādēļ nevaru komentēt, vai būtu jāuzmanās no kādiem specifiskiem nosacījumiem, kuriem iestājoties garantijas remonts varētu tikt atteikts. Tāpat, tiešsaistē nav pieejamas prognozētās apkopju izmaksas. 

Riepu komplekts ar standarta izmēru 205/55 R19 izmaksās vidēji 500 EUR par vidējas klases zīmolu (piemēram, HANKOOK).

EURO NCAP drošības testos RENAULT SCENIC E-TECH saņēmis 5 zvaigznes, tostarp ar 88% un 89% nodvērtēta pasažieru un bērnu drošība, tāpat ar 85% novērtēta drošības asistentu darbība. “Alņa testu” RENAULT SCENIC E-TECH ar 87 kWh AKB var izbraukt ar 71 km/h ātrumu (salīdzinājumam, vieglāks KIA E-NIRO ar 64 kWh AKB to veic ar 74 km/h, savukārt, vadamības paraugs PORSCHE 911 – ar 80 km/h).

Ārpus Rīgas vēl 4 dīleru centri – Liepājā, Valmierā, pie Madonas Lazdonā un Daugavpilī.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti