Kia EV3 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi - Forums - iAuto
Kia

Kia EV3 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Kia EV3 elektroauto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2024 / 2025

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Kompakts elektromobilis no Kia ar 600 kilometru sniedzamību (+ FOTO)  https://iauto.lv/zinas/pasaule/47462-kompakts-elektromobilis-no-kia-ar-600-kilometru-sniedzambu-foto

 

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Vairāk vai mazāk visi EV šodien ir ļoti līdzīgi. Katrs ražotājs gan cenšas savam piešķirt īpašu odziņu. EV3 gan nekādu odziņu neatradu. Dizains arī tāds “ņa ļjubitjeļja”. Ne manā gaumē, taču salons plašs, ietilpīgs. 

Brīdinājumu sistēmas gan par daudz. Brīdina par visu - rokas nav uz stūres, pārsniedz ātrumu pat, ja mazliet, neskatās uz ceļu, paņem rokās tālruni. Vidējama statistiskajam braucējam var gadīties, ka papildus pīkstieni skanēs visu ceļu. 

Risinājumi divi - ievērot visus CSN un drošības noteikumus vai arī pierast un pamazām iegūt imunitāti no šādiem pīkstieniem. Ja ir vēlme pēc ietilpīgākas baterijas (58 kWh vietā 81 kWh) un labka aprīkojuma, jārēķinās ar 48 000 EUR, kas nav maz.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Par drošības skaņu signāliem ir aktuāli pārsvarā visiem jaunražojumiem. Bet nez par šo, citiem tur viņus vairāk vai mazāk var atslēgt. Bet nu jāmāk tur izrakties un atrast datorā piedāvātajos iestatījumos.

jvanks Reģ.: 29.08.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais elektroauto ko, šķiet, gribētos pašam. Parametri lieliski, šasija un piekares regulējumi ļoti labā līmenī. Vietas daudz man nevajag (aizmugurē nav pārāk ietilpīgs). Man patīk kā tas auto brauc, un man patīk kādas ir sajūtas braucot ar to. 

Baterija 500+ kilometriem, dinamika pietiekama, stūre apaļa (ne kā lielākajai daļai mūsdienu auto nesaprotamas formas). 

 

Ja gribas elektroauto, šo vai EV4 noteikti ir jāizskata. 

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Šis manā izvēlēto testa auto sarakstā bija nr 2 pēc Ioniq 9 un jūtama atšķirība it visā. Arī cenas. Bet tas ir normāli un tā būtu jābūt lai nesavarītos katlā vienā klimpā ķiļķēns ar to, kā tas citiem zīmoliem reizēm sanāk. 

 Kas nepatika, jeb precīzāk sakot nesapratu kārtējo reizi dizainu eksterjērā. Koreja meklē savu, tas labi.

 Patika salona un vadības iekārtojuma domu gājiens. Tur viss ērti un parocīgi. Vēl uzlabots agrākajiem Korejas EV, piejamās ērtās lietas, niansēs. 

 Kas no lietotāja, praktiskā, ikdienai vērā ņemamas pozitīvas atklāsmes. Tieši paši braukšanas režīmi. Klasiskajiem sport, normal, eko klāt nācis snow 👍 Nu kas tad tur tāds, īpašs bet.  Ja visos 3 nosauktajos, kārtīgi uzpedalizējot, praktiski jauda pietiekama lai pat eko režīmā, tur vēl paātrinoties 40kmh un pat ātrāk, jaudas rezerve liek izspolēt riteņiem pat uz asfalta seguma, tad snow tas nenotiek nekad! 

 Ar šo tik gribēju pateikt, ka mazāk pieredzējis vadītājs var tik daudz nesatraukties, par saķeres zaudēšanu, īpaši uz slidena ceļa paātrinoties! Un tā ir reāli noderīga, laba un strādājoša ekstra. 

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

ZZZZ rakstīja:

Par drošības skaņu signāliem ir aktuāli pārsvarā visiem jaunražojumiem. Bet nez par šo, citiem tur viņus vairāk vai mazāk var atslēgt. Bet nu jāmāk tur izrakties un atrast datorā piedāvātajos iestatījumos.

Braucu nesen ar kaut kādu Toyotu garāku gabalu. Kamēr nonācu galā, biju jau no tās pīkstēšanas apdullis. Tad vēl citai mašīnai (īsti neatceros, bet arī šķiet, ka Toyota) bija tā, ka joslu asistents mēģināja mani nogalināt pēkšņi triecot apmalē (jā, biju uzbraucis uz līnijas un darīju to apzināti). Nesaprotu, kā jūs ikdienā ar visiem šiem mēsliem sadzīvojat.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

darklight rakstīja:

ZZZZ rakstīja:

Par drošības skaņu signāliem ir aktuāli pārsvarā visiem jaunražojumiem. Bet nez par šo, citiem tur viņus vairāk vai mazāk var atslēgt. Bet nu jāmāk tur izrakties un atrast datorā piedāvātajos iestatījumos.

Braucu nesen ar kaut kādu Toyotu garāku gabalu. Kamēr nonācu galā, biju jau no tās pīkstēšanas apdullis. Tad vēl citai mašīnai (īsti neatceros, bet arī šķiet, ka Toyota) bija tā, ka joslu asistents mēģināja mani nogalināt pēkšņi triecot apmalē (jā, biju uzbraucis uz līnijas un darīju to apzināti). Nesaprotu, kā jūs ikdienā ar visiem šiem mēsliem sadzīvojat.

pierod pie visa. Arī pie apzinātas nebraukšanas uz līnijām. Vai arī uzsākot braukšanu pastiepjot roku un izslēdzot attiecīgo funkciju. 

JanisBite Reģ.: 02.08.2016
0 0 Atbildēt

KIA EV3/ KIA EV4

Joprojām uz Hyundai Motor Group E-GMP platformas būvēti, bet šoreiz ar 400V arhitektūru pretēji EV6 un EV9 – nedaudz līdzīgi arī ārēji, bet EV3 ir nedaudz robustāks!  Un joprojām abiem KIA ir nojaušama KIA SOUL dizaina notis – tas manuprāt ir pozitīvi, jo veido markas pēctecību un atpazīstamību!

Pie stūres sēžot atšķirību nejutīsiet – interjers un funkcionālās iespējas ir vienādas!  Labākā lieta salonā, ko atklāju, ir galvas balsti – tie ir veidoti atšķirīgi no ierastā veida – rāmim pārvilkts tīkliņš! Galvu atbalstot sajūta burvīga (mīksta) un gribas to turēt pie balsta visu laiku 😊

Attēls, kurā ir automašīna, skaļrunis
</p><p>Mākslīgā intelekta ģenerēts saturs var būt nepareizs.

 

Atšķirību jutīs otrā rindā sēdošie - KIA EV4 būs jūtami ērtāk!  Bet EV3 toties ir klīrenss lielāks kā lielajam brālim – 170 mm pret 150 mm – Latvijas apstākļos tas arī var būt izšķiroši izvēles veikšanai!

https://ev-database.org/side-by-side?i=2212,3124&h=5a0560bee725b4961de697ab1c7797281f7355e023b6f506d2337c5992f66f58

Protams abiem klātesoša arī V2L funkcija – paldies korejiešiem par šīs tehnoloģijas popularizēšanu – tas var likt citiem ražotājiem arī neatpalikt un to izmantot savos produktos!

Simpātiska ir arī jaunu materiālu veidošana un skaidrošana, kas no kā ir izgatavots – tas noteikti var veicināt kopēju izpratni par atkritumu šķirošanas būtiskumu aprites ekonomikā!

Abi auto braukšanas ziņā ir sasnieguši noteiktus standartus, kas ir tuvi labākajiem un tas lietotājiem neliek vilties!

Savukārt enerģijas taupīgā izmantošanā KIA/HYUNDAI varētu teikt, ka jau ir līderi pasaulē un pārējiem jācenšas neatpalikt – nobraukums ar pilnu uzlādi virs 600 km ar lielo akumulatoru daudziem skeptiķiem iespējams liks atkal nedaudz aizdomāties!

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

JanisBite rakstīja:

KIA EV3/ KIA EV4

Joprojām uz Hyundai Motor Group E-GMP platformas būvēti, bet šoreiz ar 400V arhitektūru pretēji EV6 un EV9 – nedaudz līdzīgi arī ārēji, bet EV3 ir nedaudz robustāks!  Un joprojām abiem KIA ir nojaušama KIA SOUL dizaina notis – tas manuprāt ir pozitīvi, jo veido markas pēctecību un atpazīstamību!

Pie stūres sēžot atšķirību nejutīsiet – interjers un funkcionālās iespējas ir vienādas!  Labākā lieta salonā, ko atklāju, ir galvas balsti – tie ir veidoti atšķirīgi no ierastā veida – rāmim pārvilkts tīkliņš! Galvu atbalstot sajūta burvīga (mīksta) un gribas to turēt pie balsta visu laiku 😊

Attēls, kurā ir automašīna, skaļrunis
</p><p>Mākslīgā intelekta ģenerēts saturs var būt nepareizs.

 

Atšķirību jutīs otrā rindā sēdošie - KIA EV4 būs jūtami ērtāk!  Bet EV3 toties ir klīrenss lielāks kā lielajam brālim – 170 mm pret 150 mm – Latvijas apstākļos tas arī var būt izšķiroši izvēles veikšanai!

https://ev-database.org/side-by-side?i=2212,3124&h=5a0560bee725b4961de697ab1c7797281f7355e023b6f506d2337c5992f66f58

Protams abiem klātesoša arī V2L funkcija – paldies korejiešiem par šīs tehnoloģijas popularizēšanu – tas var likt citiem ražotājiem arī neatpalikt un to izmantot savos produktos!

Simpātiska ir arī jaunu materiālu veidošana un skaidrošana, kas no kā ir izgatavots – tas noteikti var veicināt kopēju izpratni par atkritumu šķirošanas būtiskumu aprites ekonomikā!

Abi auto braukšanas ziņā ir sasnieguši noteiktus standartus, kas ir tuvi labākajiem un tas lietotājiem neliek vilties!

Savukārt enerģijas taupīgā izmantošanā KIA/HYUNDAI varētu teikt, ka jau ir līderi pasaulē un pārējiem jācenšas neatpalikt – nobraukums ar pilnu uzlādi virs 600 km ar lielo akumulatoru daudziem skeptiķiem iespējams liks atkal nedaudz aizdomāties!

Pie stūres ir 1 liela atšķirība gan! Lai KIA justos nr2 kā jau daudziem citu brendu flagmaņu pabērniem, nav stūres statņa lifts!?? Kas pat vecāka gāda gājuma Hyundajam IR! Tas tāds kārtīgs darvas piliens, nu vai tad tik sarežģīti tādu, jau plašī pielietojamu konstruktīvu risinājumu, gatavu, tur ielikt???

SandrisM Reģ.: 26.11.2023
0 0 Atbildēt

Tehnoloģiskajā ziņā cepuri nost korejiešu priekšā - nemaz tik bieži negadās sastapt elektromobili, kas sola vairāk nekā 500 kilometru nobraukumu ar vienu uzlādi. Ērts, praktisks un visnotaļ funkcionāls, jo paaugstinātais klīrenss Latvijas apstākļos ir noderīga lieta. Šajā ziņā EV3 ir par puspunktu priekšā savam brālim EV4, kurš varbūt dizaina ziņā labāk patiks klasiskāku formu cienītājiem, taču pa mūsu bedrainajiem ceļiem var nebūt tik praktisks braucamais. EV3 dizains ir gan tā pluss, gan arī mīnuss, jo pieļauju, ka daļai cilvēku, kuri nav "Zvaigžņu karu" cienītāji, tas var likties pārāk kosmisks. Salons ir ērts un skaitās ekoloģisks, jo tajā izmantoti pārstrādāti materiāli, tomēr man īsti negāja pie sirds gaišā plastmasas apdare - tā tīri vizuāli rada iespaidu, ka auto ir lētāks, nekā tas ir patiesībā. 

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti