CUPRA FORMENTOR VZ, 333 ZS, DSG-7, 4Drive (facelift) (1. vērtējuma daļa):
Patika:
Šo auto (konkrēto VZ komplekatāciju), manuprāt, būtu jāvērtē tikai no vadītāja sajūtu viedokļa, jo tas ir izteikts “Driver’s Car”. Tam ir ērti priekšējie sēdekļi ar teicama sānu noturību līkumos. Atraktīvs šķita motora iedarbināšanas un braukšanas režīmu pārslēdzēju risinājums uz stūres.
Saturīga, energoietilpīga un paredzama balstiekārta (VZ komplektācijai standartā ir regulējami balstiekārtas amortizatoru režīmi), kas arī režīmā “Cupra” (sportiskākais no režīmiem) pat uz ļoti nelīdzena ceļa ir stabila un teicami notur braukšanas trajektoriju. Braukšanas sajūtās CUPRA FORMENTOR VZ ir viens no azartiskākajiem modeļiem šajā konkursā (ne tikai pēc tehnisko datu lapā solītā paātrinājuma 4,8 sekundes līdz 100 km/h), konstruktori tā izplūdes sistēmai jau pieminētajā “Cupra” režīmā ir piešķiruši īpaši “garšīgu” urrr (pieņemu, ka kādreizējiem Audi Ur-Quattro faniem šis arī varētu patikt).
Nepatika:
Pārvietojoties ikdienā, nebūs ērta iekāpšana / izkāpšana, iespējams, ātri nolietosies vadītāja sēdekļa sēdvirsmas ārējā augstā “kante”. Ilglstošai braukšanai FORMENTOR būs ērts tikai priekšā sēdošajiem.
Klimata / multimedju vadībai nav fizisku pogu, taču vismaz priecē, ka audio skaļumu var pieregulēt ar pogu uz stūres – pogas ir “fiziskas”.
Dīlera mājaslapā nav pieejami detalizēti garantijas noteikumi un nav prognozētās servisa apkopju izmaksas (pieņemu, ka kādam tas varētu būt svarīgi, rēķinot dzīves cikla izmaksas).
Cupra Formentor (facelift) 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi
Cupra Formentor auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2024 / 2025