Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Transports un īsta ekoloģija.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004

Transports ir viens no lielākajiem vides piesārņotājiem. Dalīsim to piesārņojumu co2(ogļskābā gāze) un visādas sīkas C daļinas un NOXi (slāpekļa oksīdi). Diskusijā startējam no aksiomas, ka par daudz co2 ir slikti bez visādām tur vulkānu piesārņojuma un Saules aktivitātes teorijām. Ja apspriežam, cik vidi piesārņo eko auto pilnais ražošanas un braukšanas cikl, tad, ja var, ar zināmiem, pierādītiem , ar ķīmiskiem vienādojumiem pamatotiem akumulatoru ražošanas datiem. Ja apspriežam piesārņojuma pārvietošanas konceptu (ārpus pilsētas vai trešās pasaules valstīs kaut ko saražo un piesārņo, lai var tīri, tīriņi ekoloģiski barukt pa pilsētu), tad obligāti rēķinām, cik viegli tomēr to piesārņojumu savākt stacionārai rūpnieciskai iekārtai un cik - braucošam auto. Ja par esošām tehnologijām, tad cik mazāk piesārņo ar gāzi darbināmi auto un cik - ja dīzelim arī uzlikta gāze kā papildus degviela - cik var, ar skaitļiem. Ja apspriežam satiksmes organizāciju vispār, tad, pēc iespējas visus aspektus - no tā, ka dzelzceļa stacijā pieejams autobusu kustības saraksts labākai plānošanai līdz tam, kas jādara, lai lauku braucējs izvēlētos sabtransu - no atlaidēm līdz lētai nomai un saskaņotiem sabtransa grafikiem. Kas vajadzīgs, lai 20-50km attālumā dzīvojošie pilsētas darbinieki brauktu ar elektroauto vai sabtransu.

Tātad - co2, NOXi un C daļiņas slikti, sabtranss labi, piesārņojuma pārvietošana slikti un ko tur var darīt.

iauto.lv/forums/topic/40611-co2-nodokla-likmes?pnr=2

 
topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Nu jā. Neko labāku par tupu ad hominem atkal nespēji izdomāt. Bet jā - ar šo tikai demonstrē, ka tev jebkurš avots ir tikai autoritāra iedvesma savai rīcībai, bez spējas patstāvīgi domāt. Un tev būtu ārkārtīgi liels pārsteigums lasot "Mein Kampf", ka tur nav NEKĀ no "ūbermenša" un nespējot saprast kā tas, kas notika dzīvē, radās no tām visnotaļ cēlajām idejām, kas tur IR. Tieši tāpat, kā tev dveselē ir komunisms un nespēja saprast, kā tas noved pie masveida slepkavošanas un represijām.

Maldies, un neuztvēri sarkasmu. Esmu lasījis arī to Hitlera 'garadarbu', tiesa, pirms vairāk kā 30 gadu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Sarkasmu? Esi tikpat tālu no sarkasma, kā "Main kampf" no "ūbermenša".

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

aiaiai, viszinība tomēr duras ārā pa visām porām

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

aiaiai... ne visiem patīk izlikties par muļķiem un stumt propagandu

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Ūbermenšs bija Nīčem

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

The term Übermensch was used frequently by Hitler and the Nazi regime to describe their idea of a biologically superior Aryan or Germanic master race;[16] a racial version of Nietzsche's Übermensch became a philosophical foundation for Nazi ideas.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu un kādēļ tagad jācitē wikipēdija, nevis melīgi piesauktā "Mein kampf", kura tika sarakstīta ilgi PIRMS nacistiskā režīma izveidošanās un pirms šīs Nīčes filosofijas adaptācijas?

Tieši to jau tu vēlies noslēpt - kā skaistas idejas, kuras tu aizstāvi, pārvēršas nacistiskā režīmā.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Uztvert rakstītā jēgu un būtību jau tev ir pagrūti, tu kā vienmēr piesienies pie vārda un pie komata.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Jēga un būtība jau sen ir uztverta - neko vairāk par seklu ad hominem tu no sevis dabūt ārā nespēj.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

topinamburs rakstīja: Es nesen runāju ar antipodu dzīvajā, nevis ar virtuālu runājošo. 

Tava antipoda secinājumos trūkst vārdiņu "tāpēc, ka" 

Tas viss ko šams apraksta ir tapēc, ka viņiem bija tà lielà ogļu atkarība, un tāpēc, ka netika domāts par alternatīvu. Investīciju nebija ne ražošanā, ne infrā, un tad atdeva badīgajiem privātajiem. Kam visu vajag ar skubu atpelnīt!

Man patīk šitā tava pasaciņa Jo vairāk tāpēc, ka viņu scenārijs velk uz mūsējo, tikai ir daudz niknāks. Atveram wikipēdiju, sameklējam kādas bija viņu spēkstacijas - jā, tās vispirms tika privatizētas, pēc tam ekofašisma regulas - gan izmešu, gan tās, kas deva priekšroku propelleriem un paneļiem -  padarīja tās nerentablas, un tad tās aizklapēja ciet - un tagad ir skaistas elektrības cenas - jo elektrību ražo ar paneļiem un propelleriem - kas ļoti labi sasaucas ar Eiropas pieredzi - jo "zaļāka" elektrība, jo dārgāka.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 5 Atbildēt
imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Es kādreiz izteicu domu, ka vēja turbīnu kompozītmateriāla lāpstiņas ar laiku degradēsies un piesārņos vidi. Faktiski tā arī notiek. Būtībā virs jūras vajadzētu atļaut tikai metāla lāpstiņas turbīnām.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Domāju ka ārpus kompozītmateriālu veidotām vēja turbīnām nav reālu iespēju "savaldīt vēju" un gūt no tā labumu - jo jau kompozītmateriāli ir nežēlīgi smagi, attiecīgi nespēju iedomāties nepieciešamo gultņu, bremžu, stabu  un pamatnes izmērus ...

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Iespējas savaldīt vēju ir, lidmašīnas tak savalda. Cena, saprotams, cits jautājums.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

imzz rakstīja: Iespējas savaldīt vēju ir, lidmašīnas tak savalda. Cena, saprotams, cits jautājums.

Arī lmašīnām spārni jau no kompozīta. Skaties tās atlūzas moš no kādas pzdušAs?

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Pilsētu "tēvi dažādās valstīs cenšas ierobežot EV īpašnieku idejas uzlādēt savus ielu malās novietotos auto.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 1 Atbildēt

imzz daži tēvi daudz ko grib ierobežot. Bet tāpēc mēs neatgriezīsimies pie fūrmaņiem un smakām kakām 🙈

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Prasības ievērot elektrodrošības minimumu ir "atgriešanās pie fūrmaņiem un smakām kakām"?!

Nu CIK stulbi elektrofani var būt?!

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Nu, ja atļaus vienam, tad citi arī sāks tā darīt. Pat, ja ignorējam drošību, tad šādas papildu slodzes var atslēgt apakšstacijas automātus vai pat nosvilināt transformatoru, kurš noteikti nav šādām slodzēm paredzēts. El. sadales tāpat kā internets pastāv uz "overbukinga principa.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 1 Atbildēt

imzz rakstīja: Pilsētu "tēvi dažādās valstīs cenšas ierobežot EV īpašnieku idejas uzlādēt savus ielu malās novietotos auto.

kārtējā muļķības runājošā galva. 

Zem un virs ielām jau tagad ir visvisādi elektrības vadi - un tagad pēkšņi viņam tie šķiet nezcik bīstami, jā gan.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Tikai parasti tos vadus velk profesionāļi, nevis katrs mudaks, kurš sakasījis elektroauto. Savā pagalmā, protams, lai katrs izpaužas kā grib, bet, ejot pa trotuāru, es nevēlos klupt aiz izmētātiem, nedrošiem pagarinātājiem. Arī virs galvas tādus nevēlos.

P.S. Video neskatījos, tādēļ atvainojos, ja kaut ko iekomentēju ne pa tēmu.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 1 Atbildēt

Da tai videō jau šams šausminās par EB lādēšanu uz ielām vispār, kaut jā, kautkur tur viens ar makšķerēšanas piederumiem izpildījies.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Atkal melo. Tajā video tieši ir runa par pašdarbību un elektroauto lādēšanu ar pašu izvilktiem pagarinātājiem.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Interesanti, ka tu neskatoties iekomentēji pilnīgi pareizi, kamēr melītis, kas ir skatījies, ķeras pie meliem par video saturu

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 1 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Atkal melo. Tajā video tieši ir runa par pašdarbību un elektroauto lādēšanu ar pašu izvilktiem pagarinātājiem.

tu tā arī neesi atradis atšķirību starp "melo" un "kļūdās"

Šinī gadījumā, manuprāt, "melo" tieši Tu!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kad esi pieķerts melos, tad sauc to par kļūdīšanos? Nu pieņemsim, ka tik slikti zini valodu, ka video noskatoties, tā uzreiz nemaz nesapratu, par ko ir runa un arī video nepamanīji pašdarbnieku pagarinātājus sliktās redzes dēļ. Un nav jau tā, ka pavisam apzināti stūmi savu naratīvu, cerot, ka neviens cits tādai "sīkai" atšķirībai nepievērsīs uzmanību un tu varēsi kārtējo neērto viedokli vienkārši pasludināt par "runājošo galvu" lai vai ko tas tavā pasaulē nozīmē.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

"airBaltic" akciju sākotnējā publiskajā piedāvājumā cer piesaistīt ap 300 miljoniem eiro; Informāciju par stratēģisko investoru pasākumā neatklāja, tomēr "airBaltic" izpilddirektors Martins Gauss norādīja, ka pēc investora paziņošanas sabiedrībai būs "pozitīvs pārsteigums".

Un pamanīiju, ka arī vecais Lapsa izsakās par Air Baltic:

“AirBaltic” nozagšana - viss tikai loģiski, afēras fināls vēl priekšā, sekos vēl lielākas zādzības

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Kad esi pieķerts melos, tad sauc to par kļūdīšanos? Nu pieņemsim, ka tik slikti zini valodu, ka video noskatoties, tā uzreiz nemaz nesapratu, par ko ir runa un arī video nepamanīji pašdarbnieku pagarinātājus sliktās redzes dēļ. Un nav jau tā, ka pavisam apzināti stūmi savu naratīvu, cerot, ka neviens cits tādai "sīkai" atšķirībai nepievērsīs uzmanību un tu varēsi kārtējo neērto viedokli vienkārši pasludināt par "runājošo galvu" lai vai ko tas tavā pasaulē nozīmē.

Neesmu nekad no tevis redzējis tekstu: eu, vecīt, tu maldies. Vienmēr: tu melo!

Tagad tā:

Ko tu melo, ka es meloju, ko? Melis!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Atkal melo. Tepat atpakaļ pat vienā komentārā tavam troļļubrālim atbildi sadalīju divās daļās - gan par to, ko meloja, gan par viedokli, kam nepiekritu. Bet nu jā - apgalvosi, ka meloju es, jo taču uzrakstīji, ka "neesi redzējis". Un, protams, ka formāli neviens nevar pierādīt, ka tu neredzēji Bet nu būtību jau tas nemaina.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Beidzot kādam no atbildīgajiem, naudas trūkuma spiestam, ienāca prātā, ka lidostas savienošanai ar Centrālo Staciju tomēr var izmantot esošo dzelzceļu:

Priekšlikumi paredz izveidot 1520 mm dzelzceļa savienojumu no Rīgas Centrālās pasažieru stacijas līdz Rīgas lidostai, pabeigt abas stacijas, lai tās varētu sākt izmantot 1520 mm pasažieru vilcienu apkalpošanai, pirms tiek pabeigta "Rail Baltica" pirmā kārta.

www.tvnet.lv/8089263/zinojums-sakotneja-faze-pa-rail-baltica-kursejosie-atrvilcieni-riga-varetu-neienakt-bet-piestas-salaspili

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

imzz rakstīja: Beidzot kādam no atbildīgajiem, naudas trūkuma spiestam, ienāca prātā, ka lidostas savienošanai ar Centrālo Staciju tomēr var izmantot esošo dzelzceļu:

Priekšlikumi paredz izveidot 1520 mm dzelzceļa savienojumu no Rīgas Centrālās pasažieru stacijas līdz Rīgas lidostai, pabeigt abas stacijas, lai tās varētu sākt izmantot 1520 mm pasažieru vilcienu apkalpošanai, pirms tiek pabeigta "Rail Baltica" pirmā kārta.

www.tvnet.lv/8089263/zinojums-sakotneja-faze-pa-rail-baltica-kursejosie-atrvilcieni-riga-varetu-neienakt-bet-piestas-salaspili

megabūves = divas stacijas + jauns tilts jau no tā nemainās.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nezinu cik tālu jamie tur ar to tuneļa rakšanu bija aizplānojušies, bet nu šis variants ar CCCP laika sliežu platumu padara tuneli neaktuālu ...

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Kādā sakarā jauns tilts ? Vajadzīgs tikai dzelzceļa pārvads pār Ulmaņa gatvi, kas savieno lidostu ar esošo dzelzceļu kaut kur starp Imantu un Babīti. Ja paskatās kartē, tad lidosta no esošā dzelzceļa ir tikai 1 km  attālumā. Viss pārējais atkrīt. Krutās stacijas, tā ir gaumes lieta. Stacijas var arī ļoti lēti uztaisīt. Piem. perons ar nojumi plus angārs.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Tādā sakarā, kā jau būvē

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Cik tad tālu tikuši ? Bez tam to tiltu var izveidot tikai kā gājēju, riteņbraucēju un cilvēku ar īpašām vajadzībām tiltu nokļūšanai Pārdaugavā.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt
Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu jā... Zirgu piesaukšana ir tipiska EV stumšanas naratīvā, tikai pie viena piemirstas, ka EV bija jau pirms ICE, tikai zaudēja konkurencē un "Tiks attīstīta elektoauto uzlādes infrastruktūra, tiks risināts, lai ar vienu uzlādi varētu veikt lielāku nobraukumu un tāpēc arī gaidāma milzīga revolūcija uzlādes bateriju attīstības jomā." ir vairāk kā simts gadus vecs, nepiepildīts sapnis.

Ja tā revolūcija notiktu, EV nebūtu politiski jāstumj - tikai pilnīgi propagandoni stumj to naratīvu, ka EV nelieto aizspriedumu, nevis objektīvu trūkumu dēļ. 

Es EV attīstībai (vai precīzāk sakot attīstības stagnācijai) sekoju, kopš Mežaparkā braukāja elektroRAF. Un pēc būtības neko varāk par lielas planšetes iebāšānu panelī jau nav izdomājuši. NAV revolucionāru izmaiņu elektrotehnoloģijās. Un par to, ka jau pie pašreizējā elektropatēriņa pat ražošanā nespējam tikt prom no oglēm, ir visvairāk žēl, bet tas ir FAKTS, pretstatā sapņiem par revolūciju.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Atkal jau prasti melo!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Par ko tieši? Esi tik tups, ka pat nespēj noformulēt, kas tavupāt ir meli, tikai atkārtot frāzi?

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

pats jau labāk zini savus melus - tu, kas nešķiro kļūdas no meliem

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Bradypus kur palika Tesla?

 https://24evrace.lt/

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kāpēc zāle ir īsāka par kokiem?

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Vislabākā mīkla bija "Alises piedzīvojumos Brīnumzemē". Kāpēc krauklis izskatās kā rakstāmgalds?

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Tāpēc, ka autoram, Luisam Kerolam bija migrēnas ar halucinācijām. Daudzi uzskata, ka viņš lietojis arī opiju, kamēr citi stāv un krīt, ka viņš visu mūžu bijis skaidrs kā stikliņš.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Maskavā nodeg daudzstāvu stāvvieta:

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Izrādās, lielie bateriju kompleksi, kurus izmanto vēja un saules enerģijas stabilizēšanai sadales tīklā, arī nav ugunsdroši:

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

topinamburs rakstīja:

imzz rakstīja: Beidzot kādam no atbildīgajiem, naudas trūkuma spiestam, ienāca prātā, ka lidostas savienošanai ar Centrālo Staciju tomēr var izmantot esošo dzelzceļu:

Priekšlikumi paredz izveidot 1520 mm dzelzceļa savienojumu no Rīgas Centrālās pasažieru stacijas līdz Rīgas lidostai, pabeigt abas stacijas, lai tās varētu sākt izmantot 1520 mm pasažieru vilcienu apkalpošanai, pirms tiek pabeigta "Rail Baltica" pirmā kārta.

www.tvnet.lv/8089263/zinojums-sakotneja-faze-pa-rail-baltica-kursejosie-atrvilcieni-riga-varetu-neienakt-bet-piestas-salaspili

megabūves = divas stacijas + jauns tilts jau no tā nemainās.

Nekas uz pasaules nav jauns un viss virzās pa spirāli. Atceros vēl pāris menešus atpakaļ šeit skaidroju kāpēc Ušakovu ievēlēja rullet Rīgu - vēlētāji tā sodīja valdošo zagļu koalīciju un neievelet Ušaku bija neiespējami. Tāds bija noskaņojums. Tagad tieši tas pats atkārtosies Saeimas velešanas, jo tak šitādus megaceltniekus, AB stutetajus kkā būs jāsoda. Jautājums ir tik ko sodīs un kas būs tas labais.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Nu te mazliet jānošķir Ušakova "sodīšana", kas patiesībā bija labi organizēts politiķu darījums, ar ko Ušakovam tika piešķirtas 20% tiesības Rīgā par to, ka viņš uzņēmās politiskā zagļa lomas spēlēšanu elektorāta priekšā, ar to piesedzot valsts izzagšanu, no tā progresīvo stulbeņu haosa, kas ir tagad. Rekur Siliņa, lepni gāzusi Kariņu par pārlieku lepnu lidošanu... lido vēl lepnāk un vēl personīgo sulaini par valsts naudu algo. Un piedevām - tauta jau ir uzzinājusi, ko var dabūt vietā "gāžot Nilu".

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Sveicieni 9. septembrī. Starptautiskajā EV dienā!

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Nu te mazliet jānošķir Ušakova "sodīšana", kas patiesībā bija labi organizēts politiķu darījums, ar ko Ušakovam tika piešķirtas 20% tiesības Rīgā par to, ka viņš uzņēmās politiskā zagļa lomas spēlēšanu elektorāta priekšā, ar to piesedzot valsts izzagšanu, no tā progresīvo stulbeņu haosa, kas ir tagad. Rekur Siliņa, lepni gāzusi Kariņu par pārlieku lepnu lidošanu... lido vēl lepnāk un vēl personīgo sulaini par valsts naudu algo. Un piedevām - tauta jau ir uzzinājusi, ko var dabūt vietā "gāžot Nilu".

Tava atmiņa ir pārāk īsa. Es runāju par Ušakova ievēlešanu un pozitīvo tēlu, jo iepriekšējā koalīcija bija uzcēlusi zelta tiltu. Ušakovs nāca izmezt Rīgas domes staļļus un ilgu laiku bija apturējis Dienvidu tilta 3.kārtas būvniecību.

Tas ir tikai laika gaitā viņš pārvertas par slikto un tika ievēlets cits supervaronis - Staķis.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Es vispār līdz šai dienai domāju, ka Ušaks sākumā bija visnotaļ labs mērs, kā arī zaglis viņš nav. Problēma, ka, lai noturētos, nācās apaugt ar dažādiem liekēžiem, izdomāt amatus svarīgām personām un pievērt uz daudz ko acis.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu "zaglis viņš nav" jau nu būtu pārspīlēti teikts. Jā - viņš, līdzīgi kā Lembergs, mācēja zagt samērīgi, vienlaikus arī izdarot kaut ko pilsētas labā - kas salīdzinājumā ar valsts izlaupītājiem, protams, var neizskatīties pēc zagšanas Bet nu stulbeņi, kas nāca pēc viņa parādīja, ka ļaunāk par zagšanu ir pilnīgs stulbums, kas spēj sačakarēt visu, pat nemākot no tā gūt personisku labumu.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 2 Atbildēt

Tipiska vārdu ekvibliristika. Ušaks tandēmā ar Mr 20% tādus sūdus iekūla, ka vēl tagad netiek galā. 

Turklāt noveļ vainu uz tiem, kas nāca pēc tam. 

Rīgas satiksme, mikroautobusi, zelta tilts, Centrāltirgus, - tie tikai daži no tā laika korupcijas skandāliem!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Ak jel... Kārtējais propagandas upuris. RS/mikroautobusi salīdzinājumā ar E-veselību ir absolūts nieks, kas jau sen ir "tikts galā". "Zelta tilts", kā jau te pareizi pieminēja, vispār ir Ušakova priekšgājēju projekts, par kuru tu mēģini novelt "vainu uz tiem, kas nāca pēc tam." Centrāltirgus? Tur pat īsti skandāla nebija un nav. 

Nu nevar nekādi stabiņu ieviešanu u.c. satiksmes sačakerēšanas projektus uz Ušakovu novelt. Un viņa shēmas salīdzināt ar RailBaltic, Krievijas gāzes atkarības veicināšanu, airBaltic ir vienkārši bērnišķīgi. Bet nu jā - publiskajā telpā "Mr. vienīgais zaglis" ir savu darbu lieliski izdarījis - tu pat neesi pamanījis, kā šo "skandālu" aizsegā notiek lielā laupīšana.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

Tipiski gvelz tieši tu! 

Vai es ar vienu vārdu minēju, ka pirms vai pēc Ušakova zaga mazāk, vairāk, vai citādi? Nē! 

Bet, ka Ušakova laikā shēmas notika un bija korupcija - un tā bija! 

Un nevajag salīdzināt "RS/mikroautobusi salīdzinājumā ar E-veselību" - ja RS mikroatobusi bija zagšanas shēma, tad tā bija, un viss!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu bet vai tas es kaut kad esmu noliedzis, ka RS/mikroautobusi bija zagšanas shēma? Es tikai norādīju uz tās mērķi un tevu nepatieso informāciju par citām piesauktajām. Bet tu sacepies, jo piesaucu tev mīļo politiķu laupīšanas shēmas?

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 1 Atbildēt

Tu attaisnoji savu mīļo kremļa politprojektu, saskaņoto Ušakovu, - arī no tiem projektiņiem barojies, biji un esi kremļmīlis?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Attaisnoju? Nu cik debilam ir jābūt, lai par "attaisnošanu" sauktu to, ka iebilstu komentārām, kurā apgalvo, ka viņs nav zaglis un saku, ka IR!

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

E veselība vispār ir ES ERAF finansēts projekts. Ar valsts līdzdalību 15% apmērā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

ERAF projektos nezog? Vai ko ar šo mēģini apgalvot?

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

To, ka zogot ES naudu, budžets tomēr cieš mazāk, nekā tad, ja zog 100% valsts vai pašvaldības budžeta naudu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Malacis, lielisks attaisnojums zagļiem. Jo to, ka par šo naudu jebkurā gadījumā ir paredzēts valstij saņemt kaut kādu rezultātu, kas tiek nozgats, tu nespēj aptvert Galevanais jau lai zog no svešās kabatas. Gan jau 15. trolejbusā uz zaglēniem, kas apzog pensionārus, nevis tevi, ar tādu pat vienaldzību skaties.

Viencexpercs Reģ.: 26.11.2023
0 0 Atbildēt

Tikai pastulbs sazvērestību teoriju piekritējs - Bradipussi nespēj atšķirt pilsētu no valsts. Un nesaprot, ka pilsētai ir mazāks budžets - respektīvi - mazāk var nozagt.

Citi ušakova partijas biedri - getto mērs elksniņš vai rēzeknes mērs - nevar nozagt tik pat cik Rīgā,  bet ja mēs skatamies procentuāli no budžeta, tad protams, ka viņi apsteidz pat to rail baltic projektu. 

Tāpat kā bradipussi mīļais ušakovs. Nu nevarēja ušakovs piedalīties rail baltic projektā, jo tad nemaz nebija rail baltic. Nu nepaspēja viņš tur pielikt savu kabatu. Lai gan skatoties datumus ... drīzāk viņš arī bija galvenais rail baltic Rīgas ( staciju, ceļu ) būvēšanas autors.

Bet E veselība tas nav rīgas pilsētas izdomājums. E veselība ir valsts līmeņa projekts.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Tieši tā stulbeni - Ušakovam tika uzticēta kontrolēta un ierobežota zagšana Rīgā ar pienākumu būt publiskajam grākāzim, kamēr īstie zagļi izzaga VALSTI! Protams, ka e-veselība NAV "rīgas pilsētas izdomājums" - tieši to jau es saku. Bet tavā melīgajā naratīvā jau vajag mācēt manis teikto atkārtot veidā, kas parastajam džo izskatās kā mana viedokļa apstrīdēšana

Un melo arī par procentuālo attiecību pret budžetu. Tieši tāpat, kā par Ušakovu, kā "galveno rail baltic Rīgas ( staciju, ceļu ) būvēšanas autoru", labi zinot, ka šis projekts kopumā NAV Rīgas pārziņā. 

Tieši tāpat, kā tavs melubrālis melo arī par "bradipussi mīļais ušakovs" ignorējot to, ka tieši es apstrīdēju apgalvojumu, ka Ušakovs NAV zaglis. Tas apgalvojums gan tevī neraisīja vēlmi iebilst, vai ne?

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 5 Atbildēt

Domraksta tēma. E-veselības projekta ietekme uz transportu un ekoloģiju.

>Ievads.

>Iztirzājums. tezaurs.lv/iztirz%C4%81jums:1

>Nobeigums.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Varbūt tomēr kaut kādā jēdzīgā termiņā EV baterijas būs pārstrādājamas ...

news.rice.edu/news/2024/rice-researchers-develop-innovative-battery-recycling-method

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Tradicionālās pārstrādes metodes parasti ietver akumulatoru materiālu sadalīšanu to elementārās formās, izmantojot energoietilpīgus TERMISKOS vai ķīmiskos procesus, kas ir dārgi un būtiski ietekmē vidi.

Izmantojot FJH, pētnieki dažu sekunžu laikā UZSILDĪJA bateriju atkritumus LĪDZ 2500 K, radot unikālas īpašības ar magnētiskiem apvalkiem un stabilām kodola struktūrām. Magnētiskā atdalīšana ļāva veikt efektīvu attīrīšanu.

Manuprāt, uzsildīšana līdz 2500K, t.i. 2200 C arī ir visai termiska metode, pie kam, ja tas notiek dažu sekunžu laikā, visādi organiski materiāli sadalās zibens ātrumā, veidojot nepatīkamas gāzes, sevišķi ja gāzes ir halogēni, hlors vai fluors.

Pagaidām izskatās pēc kārtējās laboratorijas metodes, kuru būs grūti realizēt rūpnieciskā mērogā. Jo laboratorijā kaitīgās gāzes iesūc velkmes skapis, bet kaitīgos šķidrumus, ja nu akurāt nevar gāzt kanalizācijā, ielej "lielajā mucā", kura stāv stūrī.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Saprotams ka pārstrāde (un ražošana) joprojām ir energoietiplīgs process, taču ja tiek iegūts vai nu mazāks enerģijas patēriņš, vai/un materiālu paaugstināta tīrība - tā jau ir "maza uzvara" ...

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
1 4 Atbildēt

Kā tad Saules enerģija sildīšanai?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti