Dzelzceļa stacijas RIX lidostā un vilciena savienojums ar Rīgu būtu jāiesaldē vismaz uz 10 gadiem (+ VIDEO)
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Dzelzceļa stacijas RIX lidostā un vilciena savienojums ar Rīgu būtu jāiesaldē vismaz uz 10 gadiem (+ VIDEO)
stāsta parlamenta "Rail Baltica" izmeklēšanas komisijas priekšsēdētājs Andris Kulbergs.
Kūlbergs malacis,nu vismaz noteikti nav lohs.Izskatās īsti "savā vietā" un Cerams, ka no šī komisētāja posteņa netiks nostumts/nost.
Jautājums, vai (un no Kā) tiks reāli pieprasīta tā dēvētā "adbildība".Te taču reāli daudziem prasās pēc rūtainas saules.Un kur ir kāds tas "gals"(!), kurš šo te procesu "palīdzēja bīdit" europas mērogā.Varbūt piegādāja kādu sensitīvu infoirmāciju, teica/priekšā, vai kādam ko (nepārbaudītu vai apzināti neizpildāmu?) pasolīja vai tamlīdzīgi.Hm..
Ja kāds (ilgstoši!) saņēma/par! acīmredzami nolaidīgi izpildītu Darbu (nepareiziem aprēķiniem,nolaidību, kļūdainu stratēģiju,"vienkārši paciņas aiznešanu",paraksta parakstīšanu,utt) -kuŗš iecēla šos te procesa vadoņus un kas viņi ir? Kā vareja būt projekts bez neviena atbildīgā? Kad "viņi" Latvijas Valstij savu to nepamatoti saņemto milzu atalgojumu?
(c) EDzL algas ir pielīdzinātas citām valsts kapitālsabiedrībām Latvijā, bet "RB Rail" algu griesti pārsvarā lielāki. Tas attiecas arī uz valdes algām – EDzL tā ir 5647 līdz 6275 eiro, bet "RB Rail" – 9390 līdz 21 866 eiro mēnesī.
Pieejamās deklarācijas ļauj spriest, ka kopējā atlīdzība valdes loceklim uzņēmumā "RB Rail", ieskaitot arī dažādas piemaksas, varētu būt aptuveni 16 000 eiro vidēji mēnesī. Salīdzinot, piemēram, "Latvijas valsts mežu" valdes priekšsēdētājam pērn vidēji tie bija 13 300 mēnesī. Tātad viņš par augstāku amatu gadā saņem aptuveni 30 000 eiro mazāk nekā "RB Rail" valdes loceklis.
Latvijas Televīzijas raidījuma "De Facto" rīcībā esošā informācija liecina, ka, piemēram, EDzL šogad izmaksātā atlīdzība vidēji nevienam nav pārsniegusi 7000 eiro mēnesī. Savukārt "RB Rail" ir vairāk nekā 15 cilvēku, kuri šogad ik mēnesi saņēmuši krietni vairāk par 7500 eiro mēnesī.
Un vismaz vienā gadījumā izmaksāti teju 50 000 mēnesī. Tas esot saistīts ar atlaišanas pabalstu, skaidroja uzņēmumā. Un atalgojuma apmērs ir svarīgs, lai tiktu pie Eiropā pieprasītiem speciālistiem....(/c)
"Rīgas cilpa" - tas varētu būt intriģējošs nosaukums kādai jaunai Filmai.Cerams, ka talantīgais režisosasors PērsV mūs vēl kādureiz apmeklēs.
jauns.lv/raksts/zinas/228183-musu-pornozvaigznes-klust-popularas#google_vignette
Jā, Rīgas cilpa var būt kā cilpa mums visiem
Lūk.Ka tik šhitais (nejaušais) pļūtmanovs arī neizrādās kāds no tiem eurocilpas patiesajiem eurogaliem. Padoma,tāteikt,devējiem. Dots/devējam: www.facebook.com/reel/8185878301528107
Bez Rīgas tam dzelzceļam pasažieru pārvadājumiem vispār zūd jēga.
Tādi mums tur runātāji ir, ja iet bez Rīgas, tad varēja mierīgi teikt, lai būvē paši bez Latvijas atbalsta.
Tallinas pasažieri: mēs tā nedomājam.
Tallinas pasažieri nevienu neinteresē. Pamattrase ir militārs projekts, ko ikdienā ļaus izmantot pasažieriem, pārāk viņu domas neprasot.
Dzelzceļš pelna uz kravām. Tu taču neapgalvosi, ka nekādas kravas no Eiropas uz Latviju nebūs. Attiecībā uz pasažieriem, neskatoties uz visu dižo smadzeņu pūderēšanu "Ah, kā mēs brauksim", skaidrs, ka Baltijas valstu iedzīvotāju mazā skaita dēļ pasažieru pārvadāšana pa šo dzelzceļu būtu ar zaudējumiem.
Savukārt, par militāro dimensiju : tā parādījās tikai 2018.gadā, sākotnēji nebija paredzēta.
Nu par pelnīšanu kravām tu ASV varētu runāt, kur sliedes ir privātas. Pie mums sliedes pieder valstij. Kravu pārvadājumus apsaimnieko viena iestāde un pasažieru vēl cita. Kam piederēs vilcieni, kas braukās pa tām jaunajām sliedēm un kā maksās par to izmantošanu, vispār nevienam nav nojausma. Bet par militāro dimensiju ļoti būsi sajaucis patiesību ar brīdi, kad par to kāds publiski ierunājās.
pabeigt ir lētāk, nekā iesaldēt uz 10 gadiem un tad atkal sākt būvēt tālāk
Bradypus rakstīja: Tallinas pasažieri nevienu neinteresē. Pamattrase ir militārs projekts, ko ikdienā ļaus izmantot pasažieriem, pārāk viņu domas neprasot.
Atkal Tev cepums, nu kā tie bāliņi šõ nesaprot!?🙈 Tak sliedes lika un veda jau WW1 un WW2 tepat pa malu malām...Nu skolā tādu vēsturi jau nestāsta. Nevajag.
imzz rakstīja: A kur ņemt naudu ? Tādas finansiālas izvirtības, kā ar Dienvidu tiltu, tagad, kad esam Eirozonā, mums vienkārši neatļaus. Un labi, ka tā.
Viens K.undziņš teica, nauda ir vairāk kā jebkad! Uz to algu fona, piem pasūtījums materiāliem ar ierobežotu laika termiņu kam beidzoties, tas tiek norakstīts un vietā atkal nākamais tā ap 100K jau arī tāds nieks vien varbūt irA?
Nu tas kundziņš jau nemeloja, tik tas bija tad, nevis tagad - tajā laikā lielos globālos ātros Covidkredītus meta pakaļ. Kundziņš jau neskaidroja, kas tā par naudu. Tagad ir tas ātrais kredīts ar visiem procentiem jāatmaksā, nākamo neviens nedos. Bet kundziņš par labo darbu kredītkantora labā tagad būs noglabāts siltā vietiņā līdz mūža galam.
imzz rakstīja: Dzelzceļš pelna uz kravām. Tu taču neapgalvosi, ka nekādas kravas no Eiropas uz Latviju nebūs. Attiecībā uz pasažieriem, neskatoties uz visu dižo smadzeņu pūderēšanu "Ah, kā mēs brauksim", skaidrs, ka Baltijas valstu iedzīvotāju mazā skaita dēļ pasažieru pārvadāšana pa šo dzelzceļu būtu ar zaudējumiem.
Savukārt, par militāro dimensiju : tā parādījās tikai 2018.gadā, sākotnēji nebija paredzēta.
Atgādināt, kurā gadā Puķka sāka nikni glūnēt uz Rietumu pusi un publiski asināt zobus? Labi, mazliet pateikšu priekšā - en.wikipedia.org/wiki/2007_Munich_speech_of_Vladimir_Putin
Un kadēļ tieši tad? Kurš atbalstīja?
The Espoo process for the Nord Stream project was formally initiated in November 2006 and lasted through February 2007.
Nu, labi, precizēšu. Militārā dimensija, saprotams, ir jebkuram dzelzceļam. Runa ir par to, ko teica Kulbergs video, šeit, ka militāro standartu dēļ ir mainīti būtiski parametri, slodze uz vagona ass 25 t 22 t vietā un atstatums starp sliežu ceļu asīm 4.5m 4 m vietā:
Pa lielam tur arī autobuss uz pieskaņotiem, sakārtotiem vilcieniem saremontētā Imantā vai jaunā stacijā būtu pietiekoši, bet redz sagribējās kaut ko grandiozu.
Kā šito tagad izstrēbt, nezinu, droši vien saprātīgākais būtu būvēt vienkāršu 1520 mm atzara līniju uz lidostas jaunstaciju, un tādu pašu uz Railbaltica sauriešos vai kur tur esošu staciju, pa veco Ērgļu dzelzceļa trasi. Tilts jāiesaldē.
Rail Baltica Rīgas cilpa, dzelzceļa stacija Rīgā un lidostā, tilts pār Daugavu
Rīgas.cilpa nekad nav bijusi Eiropas RailBaltic atbalsta plānā, arī šogad atteica līdzfinansējumu.