Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Citroën ë-C3 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Citroën ë-C3 elektro auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2024 / 2025

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Pasaules pirmizrādi piedzīvo elektroauto Citroen e-C3. 0 līdz 100 km/h 11 sek, līdz 320 km, 44kW

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

iAuto testē otru lētāko Eiropas elektroauto Citroen eC3 - KÄDS TAS IR? 15 000 vs 24 000 EUR

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 0 Atbildēt

Šis e citoniņš bija viens no, auto kā dēļ vēlējos tikt uz Latvijas Gada auto 2025 konkursa testiem. Varat sākt smieties, bet jā tas tā ir. Īpaši interesēja šī elektriskā versija. Ir pieredze ar iepriekšējās ģenerācijas 0,9 benzīna dzinēja auto, kas man dizainiski likās simpātiskāks. Nu labi, laiks mainās un citroniņš no apaļajām formām pariet uz kantainākām agresīvākām. Vai pareizs lēmums, ne man spriest. Kārtējo reizi negribu piekrist par nebrauksanu utt. Katram savs. Dzinējs jātur pūtē, apgriezienos un būs ok. Ja pieradis pie augstā plaukta, tad skaidra bilde, te nekas nepatiks. Par patēriņu, man pa neceļiem un ceļiem sanāca 5+ l uz 100km...Ne ekonomējot speciāli.

 Cenu starpība starp EV un ICE liktu aizdomāties stipri, par katra paša braukšanas paradumiem. Vajadzēja novienādot...

 ē citroniņš, veru durvis, sēžos iekšā. Start...kur pierastā poga!? Diemžēl atslēga. Vai tad tas ir lētākais risinājums? Nav prasts Aradio!? Labi, sev pieliktu planšeti un klausītos/skatītos tūbi. Tā tikai savienojums ar mobīlo. Nu ok, tas laikmetīgi pašreiz. Tā kā pats ikdienā lietoju EV ir ar ko salīdzināt. Zemapziņā doma, sapratīšu kāds tas lētais ir...parasts izstrādājums. Bet par lielu un patīkamu pārsteigumu, brauc labi! Paātrinājums pilnīgi pieņemams! Jā ar izsaukuma zīmi. Ko tad jūs gaidījāt T? Braucot, atpūtos no augstajām tehnoloģijām un kaudzi nevajadzīgu spaid un glāstīšanas vietām Vienkārši brauc un piedalies satiksmē. Aizbrauc tur kur vajag un bez problēmām, ar jaunu auto. Auto kompakts ar labu saprotamu pārskatāmu vadību. Lielu, slavēju? Jā. Atbilde? bestsellerim O no ķtr!? Varbūt , tur jāskatās uzmanīgi cena - ko iegūstam. Un vēl jau tepat tūlīt būs jaunais Dacia Spring! Balsojam ar maciņiem.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Nejauši ieraudzīju šo apskatu 

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
2 0 Atbildēt

Uzreiz nelielai atkāpei jāsāk ar to, ka mana pieredze ar Citroën ë-C3 aprobežojas vien pārbraucienā no Lilastes, kur notika Gada auto lielais tests, līdz Bassadone salonam Biķernieku ielā, taču pirmie novērojumi un iespaidi ir visnotaļ pozitīvi.

Pirmkārt, man tīri labi patīk tā krosoverīgā virsbūves forma un dizains kopumā. Patīk arī tas, ka Citroen nebaidās zem iepriekšējās paaudzes C3 pavilkt svītru un uztaisīt kaut ko pilnīgi atšķirīgu. Otrkārt, un pat visvairāk šajā automobilī patika gaitas sajūtas – tādas blīvas, sulīgas, limuzīniskas. Tas liek domāt, ka tie izslavētie Progressive Hydraulic Cushions amortizatori nav mīts un patiešām strādā! Patiesībā negaidīti pozitīvi iespaidi no tā, kā elektriskais C3 brauc. Pilnai laimei pietrūkst tikai eksperimentāls brauciens pāri bruģētajam Gaisa tiltam un uz āru izlīdušajām tramvaja sliedēm.

Ja jāuzskaita lietas, kuras labprātāk gribētos neuzskaitīt, tad viena no tām noteikti ir multimediju sistēmas jautājums. Protams, ir moderni un ekonomiski izdevīgi mašīnā ielikt tikai ligzdu, kur piespraust telefonu, bet es tomēr priecātos redzēt iebūvēto iekārtu, jo arī tāda opcija pastāv. Ja ne krāsaino skārienekrānu, tad vismaz vienu pliku FM skalu ar skaļuma un frekvences regulēšanas pogu, lai var paklausīties radio. Otra no šīm lietām – aizdedzes atslēga. Tiešām tas ir daudz izdevīgāk, nekā panelī iebūvēt Start pogu? Laikam jau ir jārēķinās ar kompromisiem, ja gribas palīst zem 25000 eiro sākuma cenas.

Lai vai kā, te tas Citroën ë-C3 ir un kā pilsētai ideāli piemērota izmēra braucamais ar vairāk nekā 300 km sniedzamību man patīk.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Štrunts par atslēgu, bet viņam nav radio? Nopietni?!

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Štrunts par atslēgu, bet viņam nav radio? Nopietni?!

Ko tur radio gribi dzirdēt? Reklāmas? Piemet planšeti vai pc un klausies/skaties ko gribi.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Atsevišķām Vadītāju grupām vispār vajadzētu brauciena laikā liegt klausīties (vai fiziski aizskart) vispār jebko, kas neattiecas konkrēti uz braukšanas (Vadīšanas) procesu. Telefonu kā tādu šī visnotaļ atbildīgā procesa laikā vajadzētu ieslēgt kādā speciāli pielāgotā (Vadītājam neaizsniedzamā) slēgtā nodalījumā, vēlams pat ārpus a/m salona. 

Aprīkošana "ar pogu" te neies krasstā- jo tad (vispārējās immobilizācijas nolūkā) būtu vajadzīgs tajā suuda brelokā iebūvēt bezvadu raidītāju, kuram savukārt prasītos pēc uztvērēja.Ja tādu nekādu nav- tātad vienalga jāurbj kāds Caurums, kurā to atslēgu braukšanas laikā iebāzt.

SandrisM Reģ.: 26.11.2023
1 0 Atbildēt

Iekāpu šajā automobili, būdams aizspriedumu pilns, taču testa brauciens daļu no tiem izgaisināja. Konstrukcijas princips te ir līdzīgs kā jau zināmajam Dacia Spring - amputējam visu, bez kā var iztikt, lai maksimāli nodzītu uz leju cenu. Taču, ja Spring gadījumā rezultāts ir pabriesmīgs, tad Citroen tas ir iznācis labāks gan auto izskata, gan stabilitātes, gan ērtību un braukšanas ziņā. Var, protams, strīdēties par risinājumu ekonomijas nolūkos vispār aizvākt mulyimediju planšeti (tās vietā laimīgais īpašnieks var uzstutēt savu viedtālruni), arī apdares kvalitāte ir tālu no ideālas, taču uz priekšu mašīnīte iet un akumulators ir piepilsētas braukšanai pilnīgi pietiekams. Un tas viss par nepilniem 25 000 eiro "plikākajā" versijā. Kā smejies: pusstunda kauna - un esi darbā! Tikai nez kāpēc liekas, ka liela daļa potenciālo elektriskā Citroen pircēju drīzāk tomēr dos priekšroku lietotam BMW i3...

AndrisValdemars Reģ.: 03.04.2023
0 0 Atbildēt

CITROËN ë-C3 (1. vērtējuma daļa):

Elektrisko mazauto klasē ar virsbūbves garumu līdz 4 metriem izvēles iespējas ir pietiekami lielas – sākot ar cenas ziņā pieejamāko Dacia Spring (3,73 m, no 18 990 EUR), līdz dārgākiem Fiat 500 (3,63 m, no 35 990 EUR), Mini Cooper (3,88 m, no 36 200 EUR), Honda e (3,89 m, jauns vairs nav nopērkams) un Renault 5 (3,92 m, canas LV vēl nav, Francijā no 25 000 EUR). Savukārt, CITROËN ar ë-C3 (4,01 m, no 24 490 EUR), šķiet, nolēmuši “pārsteigt” tirgu, ar piedāvājumu tieši pa vidu – lielāku par visiem iepriekš minētajiem, taču “iekāpjot” jau virsbūvju klases virs 4 metriem pašā sākumā, kurā stabilus pardošanas rādītājus ieņem BMW i3 (4,01 m, jauns vairs nav nopērkams), platformas līdzinieki Peugeot e-208 (4,05 m, no 34 100 EUR) un Opel Corsa (4,06 m, izpārdošana no 32 680 EUR), kā arī daudzu gaidītie VAG grupas jaunpienācēji, tostarp VW ID.2 (4,05 m, gaidāms zem 25 000 EUR). Tomēr, skatoties uz augšminēto sarakstu, sajūtu līmenī vairāk tiecos CITROËN ë-C3 salīdzināt tieši ar Dacia Spring.

Patika:

ë-C3 vizuāli izskatās (uztveras) lielāks. Bāzes komplektācijā “YOU” jau ir ietvertas daudzas noderīgas opcijas, tostarp drošības asistenti un (pat!) Citroën Advanced Comfort® aktīvā piekare. Piekares regulējumu vēlo izcelt atsevišķi – tiešām, gaita ir pietikami komfortabla, vadāmība ir precīza.

Subjektīvi šķiet, ka cena ir pieņemama, salīdzinājumā ar konkurentu modeļiem ar līdzīgu virsbūves garumu. Lai gūtu objektīvu viedokli, būtu jāveic precīzāks dzīves cikla izmaksu un opciju 1:1 salīdzinājums.

Pozitīvi, ka CITROËN ir atteicies no jekāda risinājuma skariena jūtīgām pogām un vadības svirām – viss ir mehāniski sajūtams bes skatīšanās un darbojas ar “klikšķi”!!!

AndrisValdemars Reģ.: 03.04.2023
0 0 Atbildēt

CITROËN ë-C3 (2. vērtējuma daļa):

Nepatika:

Stūre nav ērta manevrēšanai, tai ir ļoti platas vadības pogu zonas, kas apgrūtina stūres satveršanu. Ir skaidra ražotāju virzība uz izmaksu minimizēšanu, taču dīvains šķita risinājums, ka multimediju rīki darbojas tikai savienojumā ar viedtālruni un nav pat ekrāna viduskonsolē. Kompensācijai, uz paneļa vidū ir rūpnīcā uzstādīts viedtālruņa turētājs un tam blaus panelī USB-C ligzda (tas pozitīvi).

Uzlādes ātrums no 0% (tiešām izbraucām tukšu, jo testu blīvajā grafikā Lilastē pamanījām, ka atlikuši tikai 27 km un, aizbraucot līdz tuvākajai uzlādei Saulkrastos, secinājām, ka vētras laikā uzlādes stacija palikusi bez elektrības – nācās doties atpakaļ uz Ādažiem un pēdējos km braucām ar 0%) līdz 83% pie 100+ kW līdzstrāvas DC lādētāja aizņēma gandrīz 1 stundu – pie āra gaisa temperatūras ap +5 grādiem. Runājot par cenas ziņā izdevīgāko maiņstrāvas AC uzlādi, manuprāt standarta 7,4 kW iebūvētais lādētājs ir par vāju, lai uz ë-C3 nopietni skatītos, piemēram, koplietošanas “Car Sharing” komersanti, vēlams būtu 11 kW.

Protams, šajā auto ir nevietā diskusijas par salona ietilpību aizmugurē – vietas tiešām ir maz – puslīdz ērti tajā var pārvietoties tikai 3 pieaugušie, ja priekšējais pasažieris nedaudz “sarūmējas” uz priekšu. Tāpat, arī apdare ir cieta un vienkārša. Vēl arvien neizprotu motivāciju – kāpēc viduskonsoles apdarē, kas ir visvairāk pakļauta mehāniskais saskarei ikdienas lietošanā, tiek izmantots absolūti nepraktisks glancēts krāsojums – tas izskatās labi tikai auto izstādes prezentācijas sākumā vai no rīta auto salonā. Neesmu redzējis nevienu modeli, kas pēc dažu mēnešu ekspluatācijas ar šādu “klavierlaku” nebūtu noskrāpēts.

Ir jāpierod pie lakoniskā vadības displeja satura, kurā ir ierobežots attēlojamās informācijas apjoms – tikai selektīvi un tikai pats nepieciešamākais.

AndrisValdemars Reģ.: 03.04.2023
1 0 Atbildēt

CITROËN ë-C3 (3. vērtējuma daļa):

Kāpēc tas būtu jāpērk?

Ņemot vērā, ka ar pievienotu “ë” C3 vēl tirgū nav bijis, ir grūti prognozēt tā pieprasījumu, kā arī atlikušo tirgus vērtību. Ja par pamatu ņemam vidējo CITROËN C3 vērtības kritumu -36% pirmajos piecos gados un līdz 90 000 km (pilsētas apstākļos vidēji nobraucot 1500 km / mēnesī), attiecīgi, ņemot lētāko versiju 24 490 EUR x 0,36 = -8 816 EUR 5 gados (-147 EUR / mēnesī vai -0,098 EUR / 1 km).

Aktuālais modelis vēl nav vērtēts EURO NCAP drošības testos, taču iepriekšējais 2017.gada C3 modelis saņēmis godīgas 4 zvaigznes, tostarp braucēju drošībai bija piešķirts 88% vērtējums. Tāpat, šobrīd ir nevietā spriest par modeļa uzticamību – rūpnīcas atsaukumu izpētei ir par agru, to rādīs laiks.

Testu režīmā, protams, patēriņš nebija ne tuvu solītajiem 320 km – ar pilnu bateriju pietika labi ja 200 km – objektīvam patēriņa novērtējumam būtu nepieciešams individuāls tests ikdienas braukšanas apstākļos.

Pozitīvi, ka ārpus Rīgas reģiona ir pieejami 4 autorizētie CITROËN dīleru centri – Cēsīs, Daugavpilī, Liepājā un Talsos. Tāpat ir atzīmējams fakts, ka elektriskam modelim ir identiska garantija – 5 gadi bez nobraukuma ierobežojuma, bez iespējas pirms izvēles detalizēti iepazīties ar garantijas noteikumiem tiešsaistē, jo nav īsti skaidri baterijas garantijas nosacījumi.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti