Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Peugeot e3008 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Peugeot e3008 elektro auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2024 / 2025

 
Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
0 1 Atbildēt

Jau pirms daudziem gadiem sajūsminājos par Peugeot  interjera mazpogu dizaina līniju. Tad bija dažādas kritikas, ka pārāk kosmisks, tad uz ekrāna neko nevarēja atrast, grūti piekļūt tam un šitam. Vārdu sakot - viss slikti.lv. Nu šeit ir novērstas iepriekšējās nepilnības un viss sakārtorts tā, ka nav vajadzīga īpaša adaptācija ne manuālajiem vadības elementiem, ne digitālajiem risinājumiem. Lielais ekrāns novietots ērti virs stūres, nav pārāk augsts un neaizsedz skatu. Tas sakārtots tā, ka katrs funkcionālais bloks skaidri atdalīts un saprotami parādīts. Nav uztaisīts rasols no dažādiem parametriem. Ja ir brauciena dati, tad tie sastrukturēti vienā vietā un viegli lasāmi. Ja multimediju sadaļa, tad tā mazliet nostāk, bet tāpat viegli operējama un pārskatāma. Šis ir visveiksmīgākais vadības paneļa risinājums, kādu pamanīju šajos testos.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 1 Atbildēt

Tā kā testēju tikai tos auto par kuriem bija interese un laiks lai paspētu tik vismaz nedaudz saprast pamatlietas. Šis visnotaļ jaunais e bija manā listē, kā obligāti apskatāmais. 

 Franču auto jaunumi, pārsteidz ar dizainu pāri visam. Jaunā perspektīvā platforma. Tehnika nedaudz atpaliek. Ir uz kurieni tiekties. Eksterjers ļoti labi. Ir nianses, kas pat ļooti patīk! Prieks par to, ka vēl var un nav kaut kur jau kut kas redzēts, bet savs! Vietām pat pārspējot citu premium.  No praktiskā, uzlādes vieta spraudnim. Klasisks novietojums, kur vadītāji pieraduši meklēt auto uzpildes durtiņas. Arī mazāk traumējama vieta pie nelieliem negadījumiem un ceļa reaģenti tik daudz neiespaido to. Gaismas elementi augtu novietoti, loģiski harmonizē, dizains atpazīstams, skatu piesaista! Durvju rokturi PAREIZIE. Izskatās, ka par šo būs jau katram testa auto jāizdala vērtību ne punkti! Agrāk gaidījām kārtējo brīnumu, patreiz jau jāpriecājas, ka tur nav lieki sarežģīts ar sensoriem, glāstekļiem un daž ne dažādiem izbīdīt, pavērt, piespiest tehnoloģijām , kuras lietotājām var atspēlēties ekspluatācijā.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 1 Atbildēt

Interjerā wow. Materiāli un sēdekļi veidoti kopā ar Vācijas muguras ārstu piedalīšanos. Izdevies labi. Man vispār patīk, ja salikums alkantara un mikrošķiedra. Kā arī durvju kartes ar auduma un filca apdari. Ziema vai vasara taktilais kontakts būs patīkams. Sīklietas novietnēs negrabēs un skaņas slāpējās! Paneļa arhitektūra augstā līmenī, tāpēc nav head up, man viņš arī neprasās. Ir izdalīti pieprogrammējamie  ātrās izvēlnes īsceļu sensori. Šeit nu gan es vēlētos fiziskās klimat pogas. Arī sēdekļu apsildes slēgšana fraņču gaumē izveidota. Bet tā labi viss tur piestrādāts pie iepriekšējām nebūšanām. Vēl patika, kam vienmēr pievēršu uzmanību, start stop un braukšanas režīma slēgšana! Jā klasiskā vietā abi blakus, nav sajaucami ar citām vadības svirām. Kompakti, neaizņem vietu uz vidus konsoles citiem svarīgākiem elementiem. Tad vēl kas, vidus konsolē neiekrita, ievēroju nedaudz vēlāk, kaut kāda sīklietu kastīte ar vāciņu. Ja uz viņas uzlikta kāda neliela lietiņa, kā sīknauda, kredītkarte utc verot interesanti izveidoto vāciņu, tas saturs neieslīdēs tur melnajā šķirbā, kur? 

 Gaitā, brauc labi, pareizi. Nav sporta auto, bet koplietošanas ceļu satiksmē būs patīkami. Bremzes jaudīgas, saprotamas un ja ekstrēmāk piebremzēsiet automātiski īsu brītiņu ieslēgsies avārijas režīmā pagriezienu košās gaismiņas. Tas ļoti iepatikās un piesaistīja uzmanību no pareizi labajiem tehniskajiem risinājumiem!

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti