Malači! Škodisti likvidējuši visu iepriekšējā modeļa salona garlaicību, tā vietā piedāvājot svaigus audumus un uzlabotu ergonomiju tieši vadītāja vietā. Pieņemu, ka arī tehniskajā ziņā ir īstenots tehnoloģiskais konservatīvsms, apvienots ar pārbaudītām inovācijām. Jeb, citiem vārdiem sakot, progresīvās tehnoloģijas, neupurējot ekspluatācijas kvalitāti un ilgmūžību. Garlaicīgā Octavia - lai šis teiciens paliek vēsturei.
Ekrāns ir plus mīnus tāds pats, software gan ir pamainīts, kas ir labi, jo iepriekšējais bija visai nestabils. Bet vismaz uz stūres ir normālas pogas (kas bija jau arī pirms facelift).
Es vispār kardinālu atšķirību no pirms facelift versijas nesaskatīju. Man sievai ir Octavia jaunais modelis pirms facelift un man bija ļoti pamatīga deja vu sajūta tajā mašīnā. Būs jāpameklē, kas tad īsti ir mainīts facelift, ja neskaita nelielas izmaiņas lukturos.
Paskatījos. Ir jaunas Matrix gaismas pieejamas ar vairāk diožu elementiem (36 pret 24), arī ekrāns ir pieejams lielākā izmērā, bet testa mašīnā bija vecais 10" ekrāns, kas neizskatās pārāk labi.
Ir arī klāt visādas uzlabotas drošības funkcijas (gājēju detektēšana atpakaļgaitā, uzlabots lane assist, labāks adaptīvais kruīzs).
ja būsim korekti,neredzu nekādu atšķirību starp 2023 un 2024 gada modeli. 2023 gada modelim bija pieejami matrix lukturi,es atteicos jo viņiem bija iedzimtie defekti. Kas vēl tur tāds ??? NEKAS ! izdomājumi -aiz gariem matiem- pievilkti.
Visu laiku šams detektē,ari pakaļgaitā(arī priekšgaitā man neprasot braucot pa lauku ceļu). Metot pa -mēmajiem- pie paresnas smilgas,zāles,puķes dobē. Adaptīvā pamaini iestatījumus,un nepsiho. Lane asist mūsu valstī ir pilnīgi -garām-.
Škoda Octavia (face-lift) 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi
Škoda Octavia auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2024 / 2025