Fiat Grande Panda Electric 2025 / 2026 elektro auto tests, atsauksmes un iespaidi - Forums - iAuto

Fiat Grande Panda Electric 2025 / 2026 elektro auto tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Fiat Grande Panda Electric elektro auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2025 / 2026

 
ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Vai šis galīgi svaigais auto bija pārsteigums? Savā ziņā jā, spilgta krāsa un Panda! Auto nepārsātināts ar visvisādām ekstrām vienkārši stilīgs Bumbox ko apkārtējie noteikti pamanīs un ieskatīsies vērīgāk, kas tad nu ar tādu brauc…

 Tehniski viegli uztverams un vadības knibuļi kaut kur jau redzēti saprotami, uz tausti ieslēdzami. 

 Uz ceļa pat ātrumā ir saprotama uzvedība, nekāds sportists bet pārliecināta dinamika gan. Kā jau elekto dvēselei pienākas. Mazas pārkares un pietiekošs klīrens pilsētai un samērigai dabā nokļūšanai derīgs transporta līdzeklis. Auto lietotājiem, kam patīk Fiats un nevēlas krāmēties ar naftas produktiem, šis būs kā laikā. Personīgi man patika. Checked.

JanisBite Reģ.: 02.08.2016
0 0 Atbildēt

Nieka 4m garš, bet reāls garstāvokļa uzlabotājs – smaidīt gribējās visu testa brauciena laiku!  Latvijā varbūt daudz mazauto cienītāju neatradīsies, bet Eiropas lielajās pilsētās (it sevišķi Romā…) jaunā paaudze būs priecīga braukt ar šo zvēriņu! 

Nosaukumā vārds “Grande” arī droši vien ir kāds joks, jo nav jau parastās Pandas – tikai vecās 😊 un tās sāka ražot nieka 45 gadus atpakaļ! Trešās ģenerācijas modelim bija pat 4x4 versija, par kuras atgriešanos gan nav ziņu, bet elektriskajā versijā varētu gan – tā būtu unikāla automašīna 😊 

Patiesībā tā ir problēma ar EV 4x4 izpildījumā – tās visas ir “niknākas” jeb jaudīgākas viena par otru – bet darba rūķiem tā “dārgā” jauda nav vajadzīga – tikai nepatikšanās var iedzīvoties…

Bet labus risinājumus FIAT mums ir devis Pandas izskatā – Type2 uzlādes kabeli noslēpt aiz vāciņa vēl neviens man zināms ražotājs nebija uzdrīkstējies, bet ērtība neatsverama! Kā arī drošība lielāka, ka ir divas uzlādes ligzdas – ja nu kas ar vienu notiek (piemēram aizsalst vai maza sadursmīte un vairs nevar atvērt…)

Un laimīgajiem ļaudīm, kuri plāno pirkt FIAT GRANDE PANDA elektriskajā versijā, iesaku izvēlēties 53 kWh akumulatoru ar 11kW AC uzlādi – tad varēsiet sev mājās kastīti pie sienas pielikt un pilnu katru nakti lādēt 😊

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
0 0 Atbildēt

Automobilis, kura izveidē galvenie akcenti likti uz stilu un laikam jau arī ilgtspēju. Precīzāk sakot - abu šo parametru kombināciju. No ārupuses ļoti uzrunā pikseļu LED lukturi, bet rotaļīgajā interjerā ir izmantota pārstrādāta plastmasa, bet priekšējā paneļa izgatavošanā - īstas bambusa šķiedras, kas ir ne tikai “zaļi”, bet kopā ar krāsainajiem akcentiem arī labi izskatās. Arī tehnikas ziņā Grande Panda ir videi draudzīgs, jo pēc izvēles pieejams ar hibrīddzinēju vai elektromotoru. Gada auto konkursā pieteiktā un uz testiem atvestā elektriskā Grande Panda tā īpaši nepārsteidz, bet braukšanas ziņā arī neapbēdina. Autombilis ir tāds kā mazās klases standarts ar aptuveni 300 kilometru sniedzamību. Boksīgā virsbūves forma un klīrenss ļauj samērā droši izbraukt pa meža ceļiem, neaizķerot koku saknes, bet īsās pārkares palielina piebraukšanas un nobraukšanas leņķus.

Cenu spektru droši var saukt par saprātīgu, jo Grande Panda ar hibrīddzinēju maksā nedaudz virs 20 tūkstošiem eiro, bet elktriskais modelis vienkāršākajā izpildījumā gandrīz palien zem 25 000 eiro atzīmes. Tas, starp citu, varbūt arī daļēji izskaidro, kāpēc tik jaunam auto jau bija izļurkājusies sēdekļa augstuma regulēšanas svira.

SandrisM Reģ.: 26.11.2023
0 0 Atbildēt

Elektriskais "Grande Panda" pirmajā mirklī liekas vairāk smieklīgs, nekā praktisks, taču īstenībā nav tik traki. Vietas mašīnā ir gana daudz, ar vienu uzlādi tā jaudā nobraukt ap 300 kilometru, bet, tuvāk ieskatoties, tā liekas pat itin stilīga. Īpaši sirsnīgs sanācis mēģinājums "Panda" saistīt ar īstajiem pandām. Ko ēd pandas? Pareizi, bambusa dzinumus! Bet "Grande Panda" priekšējais panelis ir glīti apdarināts ar bambusu. Ekoloģiski un gaumīgi. Arī sēdekļu apdare ir interesanta, viegli nolasāms un saprotams ir informācijas displejs. Ārpusē var mulsināt stūrainās formas un pikseļainās LED gaismiņas, bet nu tas ir gaumes jautājums. Tāpat kā sānos iespiestais nosaukums "Panda". Šis nebūs nekāds sportiskais gargabalnieks, taču braukšanai pilsētā un tās apkaimē visnotaļ derīgs vāģis. Arī cena ierakstās saprata robežās: starp 27 000 un 29 000 eiro.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti