Okei, pieļauju ka ražošanas izmaksas sadārdzinājušās.
BTW cik tagad maksā kreisā soļara? Dzirdēju baumas, ka 45s/l ?
Okei, pieļauju ka ražošanas izmaksas sadārdzinājušās.
BTW cik tagad maksā kreisā soļara? Dzirdēju baumas, ka 45s/l ?
Raimond
Tās baumas ir MANUPRĀT radušās šādi: Ielejot bioD aizdiršās filtrs, līdz ar to degvielas sistēmā nokļūst (tiek iesūkts) gaiss. Attiecīgi zūd jauda utt.
Un vainu meistari, kas nihuja nejēdz uzvel saētsam blīvējumam. Kaut patiesībā jāuzliek jauns filtrs un viss ir okei.
Man nekas nekur nav saēsts.
Nu bāc, ja bail liet, paturiet burciņā ar bioD tās gumijas šibas. Apskatieties - ēdīs vai nē.
Kokakolā arī žiletes kūstot...
Man ar bio vidējais patēriņš pilsētā no 8 uz 6 nokritis. Bet tas varbūt tāpēc, ka ziema beigusies
ak rakstīja:
CIVIC 1989 1,6 16v v.n. DM 396
īstenībā nav jau nekāds brīnums, ka šāds auto ar šādu motoru eļļu ēd
Nobraukums gadījumā nebija nieka 112 tūkstoši ?
Pateikt gan vajadzēja... bet tad nebūtu pārdevis
Par kaut kādām
Par kaut kādām 1000e naudiņām vari sev dabasgāzes kolonku uzstādīt kaut vai paša garažā...
Metāna iekārtas tirgo ekohanza vagonu ielā, tel 7310068
A ja gribas metānauto, kam dabasgāzes iekārta jau rūpnieciski uzstādīta (tb - ar bagažnieku viss ok) ieejam mobile.de un rakstam bi-fuel.
Cenas - sākot no 7k euro par volvo v70
The bi-fuel models have slightly less torque (pulling power) than the standard petrol cars, although in reality this adds only 0.1 sec to the 0-62 mph time. More to the point, the bi-fuel conversion is available only on non-turbo, relatively low-powered cars that aren't particularly high performers anyway. Volvo says there aren't any problems with converting turbo engines to LPG, and that more powerful bi-fuel models could be offered at a later date if there is sufficient demand.
snow rakstīja:Japnji man liekas sasniegushi vislielako progresu gazes lietas.
Vini pat metro megjinaja palaist gazi.
Nedomāju, ka ir vēl kāda būtiska atšķirība, tik vien kā bundža...
Rashns rakstīja:
raimondsm rakstīja:vakar radio 10.10 ek ministris karinsh teica, ka bio buus leetaaks pAR FOSILO
nu tad jau buus labi
beidzot SAVLAICIIGI KAADS KAUT KO DARIIS
Nu starpibai ir jabut vismaz 5 santimi lai kads vinju pirktu
Statoil DD maksa 54
OVI biod maksa 48
JK rakstīja:Hello ibioDīzelisti.
Just info no drošiem avotiem:
Pašreiz pieejamais biodīzelis tiek tirgots nešķaidīts tobiš 100%. Firmai, kas ražo to nav pat savas laboratorijas, kur regulāri pārbaudīt tā kvalitāti, līdz ar to kvalitāte drusku iesūkā, bet lejot klāt 20-30% parastam dīzelim nekādu problēmu nevajadzētu būt....
Lejot 100% problemu nav
Vismaz man. Vzinim ir cits viedoklis.
Nē, labāk brūno
Mainu Labas 14" vasarenes 4gab pret tik pat labām 14" ziemenēm ar radzēm (vai bez..).
vasarenēm protektors virs 5mm.
Ir gribētāji?
Ja kādam būs interese, paskatīšos izmērus, bet man šķiet bija kaut kas 175/60... vai hvz...
Koroče - standarta 14" pasātriepas
Volvo 850 rādītāji:
Pēc rūpnīcas datiem tiešām sanāk, ka vidējais 2.0 10(126hp) = 9.1, bet 2.5 20v(170hp) = 9 l / 100km
Tā kā neviens par amortizatoriem nespamo, te vēl viens joks:
Aiz kā nostāties pie krustojuma (bija slinkums tulkot latviski).
Visi taču esam rēķinājuši, kura rinda aizies ātrāk
www.zubil.net/modules.php?name=News&file=article&sid=49
Kā ar tiem amortizatoriem palika?
Kamikadze rakstīja:uzzvani uz ape motors, shie boge tirgo ... kaadreiz tirgoja gabrieljus, kas veel leetaaki, bet nu mosh shiem aizkjeeries ir kaut kas .. katraa gadiijienaa suxiigus amortinjus nav veerts likt ja domaa pats braukt
Nu vot. Bet šo vasaru laikam vēl vizināšos ar to pasātu, tāpēc galīgus mēslus ar negribu.
Maitas, biodīzeli cenu no 45.9 uz 48 pacēluši. IBIO