i3 ir mega sūds. Milzīgdārgs iegādē ar niecīgu bateriju. Tāpēc ottreizējais tirgus nosacīti pilns ar tiem.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
i3 ir mega sūds. Milzīgdārgs iegādē ar niecīgu bateriju. Tāpēc ottreizējais tirgus nosacīti pilns ar tiem.
msh rakstīja: Vai tad? Neesmu pētījis jaunākās cenu lapas, pirms dažiem gadiem par to naudu kā reiz sanāca golfs bāzītē. Un pat ja ir kā tu saki - polo klases dacītei cena pieklājas "mazliet" mazāka par 17k...
a tu nevis pēti cenu lapas, bet iepazīsties ar realitāti.
'bāzītes' golfs eksistē tikai cenu lapās. Dabā tāds ir jāpasūta 3-4 mēneši iepriekš. Tikai 'polo par golfa cenu' - visādi T-roc utml ir pillas noliktavas, un tiem ir t.s. mūžīgā 'akcija'. ![]()
ziņa speciāli spaiņiem: vakar 1.899 miljoni iedzīvotāju Latvijā nav saslimuši ar jauno koronavīrusu
zini, šitais jau iet pāri visām ciknecik pieklājīga pisloņa sabiedriskajām normām.
kur kaut kur? Tabrauc mājā, iespraud sienā. Un nav jājājās ar braukšanu uz kaut kādu smirdīgu tankštelli, kur vēl varbūr rindā pēc hotdoga utains pislonis ar pižiku stāv ![]()
Ja pislonim ir a) maz jābrauc un pārsvarā pa pilsētu, b) sava rozete, un c) tikai viens vai divi dibeni vedami, tad viņam Spring ir labāka izvēle kā jāties ar gāzi. Un ilgtermiņā lētāka.
Un nevajag tur piesaukt nez kādus izmērus. Ar krāniņiem nav jāmēras.
Nu reku ir, Dacia Spring
Bet atbilde ir vienkārša. Kamēr pērk pa 30+ tūkst, nav prātīgi ra\zot kaut ko vienkāršu / lētu.
www.acea.be/statistics/article/segment-breakdown-body-country
27 proc tirgus mazajam izmēram!
nekāds dižais ietaupījums nesanāks. +1000 pie iegādes cenas, +vēl vairāki simti pa desmit gadiem pie apkopes, (un vai skate ar' nebija dārgāka?), un mīnus kāda trešdaļa no degvielas izmaksām, jo patēriņš gribi vai nē ir par 30% vairāk kā benzīna kastītei.
Vēl var rēķināt, ka elektruauto īpašnieks uzliek 5 kw saules paneļus uz jumta (+5 tūkst eiro), un uzkādes cena ir tikai sadales tīkla tarifs (apm 5 centi pa kwh, laikam)
ā, bet 'golfa cena' jau nav 17 tūkst. Pa 17 var nopirkt 'polo' klases kastīti, kas tas pats Spring vien konceptuāli ir![]()
Drīkst jautāt, cik kW Jūsu Godībai vajadzīgs, lai pārvietotu savu dižciltīgo dibenu?
Spring sver 900 kg, un ir tipisks lielpilsētas transports, tipiskiem metropoles ātrumiņiem. Ar tiem kW, kas ir apm 45 zs, pilnīgi pietiktu, lai pārtikas maisu no veikala atvestu.
Kā teica mana nelaiķa ōme - Tu jau, dēls, vēl to bērna sūdu neesi izdirss!
Milžu cīņas.
www.statista.com/statistics/1195971/number-of-covid-19-vaccine-doses-by-manufacturer/
Astra Zeneca ir paspējuši sagrābt visvairāk pasūtījumus. To nevar paciest ne citi ķīmiķi, ne ģeopolitiķi.
Esmu bijis gan tas, ko apdzen, gan tas, kas apdzen šādā situācijā. Vienkārši - kā teica Remarks:
- Kādas ir jūsu domas par dzīvi? - es viņam jautāju.
Viņš apstājas. - No rīta citādas, nekā vakarā, ziemā citādas nekā vasarā, pirms ēšanas citādas nekā pēc tam un jaunībā droši vien citādas nekā vecumā.
- Pareizi. Beidzot esmu saņēmis saprātīgu atbildi!
- Jauki, bet, ja jūs pats zināt, kāpēc tad vēl jautājat?
- Jautāšana izglīto. Turklāt no rīta es jautāju citādi, nekā vakarā, ziemā citādi nekā vasarā, un pirms dzimumakta citādi, nekā pirms tā.
Parēķināsim. Ja pislonis ir ar mieru 10 gadus vizināties ar Dacia markas auto, un izvēle ir starp Ķīnā ražoto Spring vai Rumānijā skrūvēto Sandero, tad, pieņemot ka naftas zupa maksā 1.3 un elektrība 0.15, un patēriņš 15 kwh un 6 l/100 attiecīgi, iegūstam, ka 10 gadu pariodā var ietaupīt ap 3000 eiro. Attiecīgi, ja vēl valdība kaut ko piebirdina klāt subsīdiju veidā, tas pasākumu padara vēl efektīvāku. Vangoju, ka kāršēringi izķers šitos Springus kā karstus pīrādziņus, un līdz pisloņiem parastajiem tie pienāks ne ātrāk kā pēc gada.
Dacia Spring cenas Francijas tirgū paziņotas. No 16990 līdz 18500 eiro. Piegādes sākas rudenī.
braucējs, nevis veģetētājs atradies. Uz 95 kmh ar jebkuru elektokastīti var braukt bez bēdas, un smagos nelaist garām turklāt.
Vakcīnu apturējūso valstu valdības tāpat sastāv no lobistu grupām, kas pie iespējas ir priecīgas kādu konkurentu pavazāt aiz deguna.
Plus vēl visām cik necik demokrātiskām valdībām ir bail, ka var nolaizt lielo lažu, kā dēļ nāksies atkāpties, piekāpties, vai pat segt kādus nebūt zaudējumus. Drošāk kaut ko apturēt.
Tur Tajā Vietā Ir Vēl Septiņdesmitajos Gados Būvētie Grāvji!
Jaunremontētais ceļa gabals ar t.s. dziļajiem grāvjiem ir tālāk.
Tiem grāvjiem nav nekādas vainas, tajos jau nav obligāti jābrauc. labāk, lai ceļš ir taisns un līdzens!
es gan nelaistu garām, bet man droši vien spīdēs tikai ap Mārtiņiem
Vakar sapotēja 90 gadīgo vectēvu. kas, tu arī tajā cenu kategorijā?
vislabākā cena būs šitam
tavs Točs un 'fronte' nav nekādi tautas varoņi, kā tev varbūt patiktu domāt, bet gan tie, kas grib tikt pie siles ar Kremļa naudas piepalīgu.
smaidiigais rakstīja: Noslīdēju no meža ceļa līkuma nelielā grāvītī, mazā ātrumiņā. Vissezonas riepas man ir pirmo reizi mūžā, un laikam, ka pēdējo. Šļura un auksts asfalts ir ļoti OK, bet piebraukts sniegs un ledus - pilnīgi sajūta kā ar vasarenēm.
Par konkrētajām vissezonas riepām - vai nu pieradu, vai riepas 'piestrādājās', bet visu ziemu nobraucu uz urrrā, riepas itin labas gan pļurzā, gan svaigā sniegā. Redzēs, kā vasarā.
haha, 'jaunais darba devējs' neparakstījās uz teslas shēmu, un tad uzreiz vīnogas ir skābas