tev jau stāsti vai nestāsti, dzirdi tikai to, ko gribi dzirdēt.
Resnāki kabeļi būs vajadzīgi tikai dažviet. Lielākā daļā valsts jaudu ir cik uziet - agrāk industriālie patērētāji svilināja elektronus uz nebēdu.
tev jau stāsti vai nestāsti, dzirdi tikai to, ko gribi dzirdēt.
Resnāki kabeļi būs vajadzīgi tikai dažviet. Lielākā daļā valsts jaudu ir cik uziet - agrāk industriālie patērētāji svilināja elektronus uz nebēdu.
Nepareizā vietā gadījies dzīvot
Jā, tās ribjoslas ir koks ar vairākiem galiem. Tāpat kā šosejas vispār. Tuvumā tām dzīvot, manuprāt, ir drusku mazohisms![]()
KO mūsu 'autožurnālisti' snauž? Dartz taisās Lietuvā skrūvēt kopā kastīti ar 15 kwh bateriju. To, kas pašlaik lētākais
ķīniešu EV
uzladets.lv/dartz-freze-nikrob-ev/
www.motorauthority.com/news/1131130_dartz-s-freze-ev-brand-reveals-first-vehicle
atstiept? tad nah viņiem tas troksnis? Jo skaļāk, jo labāks 'stiepiens'?
nav vēl uzbūvēta tāda mašīna, kas nerūsē. Pēc 5 gadi tai būs 25 gadi. Laiks gulties zem preses, gribi, vai nē
nu davai, visi, kas braucam ar vieglajiem, spiežam tālos acīs smagajiem, tīri tā, pašsaglabāšanās instinkta dēļ.
PN - tos močus NEPASPĒJ pamanīt, jo viņi mēdz zemu lidot!
PPN - esmu izbraukājis Indiju, Mongoliju, Maroku - no ekzotiskākām zemēm - ar motociklu. man neprasījās tālie pat Indijā, kur tev brauc virsū visi
Tā trokšņa, tālo, ātruma, un joslu neievērošanas epidēmija strap motociklistiem NAV pašsaglabāšanās instinkta dēļ. Tas ir kaut kāda mazvērtības kompleksa izrādīšanās dēļ.
smaidiigais rakstīja: Noslīdēju no meža ceļa līkuma nelielā grāvītī, mazā ātrumiņā. Vissezonas riepas man ir pirmo reizi mūžā, un laikam, ka pēdējo. Šļura un auksts asfalts ir ļoti OK, bet piebraukts sniegs un ledus - pilnīgi sajūta kā ar vasarenēm. ![]()
Par konkrētajām vissezonas riepām - vai nu pieradu, vai riepas 'piestrādājās', bet visu ziemu nobraucu uz urrrā, riepas itin labas gan pļurzā, gan svaigā sniegā. Redzēs, kā vasarā.
Man ir pretenzijas. Jo tie tūdaliņi ar saviem čoperiem to vien zin, kā bariem braukt uz Siguldu un vizināties saulainā laikā. Stingri aizlocīt to trubu, kas ir neoriģināla, un/vai neatbilst konkrētiem db. Piem, Austrijā un/vai Šveicē pa konkrētiem kalnu ceļiam nupat cicknecik nesen bija / tika aizliegts braukt ar tādiem troķšņa taisītājiem.
PN - komentētājus tipa 'a mēs jau neko, mēs mierīgie motobreucēji' aicinu ar vismaz neizpratni izturēties pret saviem nesaprātīgajiem sugas brāļiem un māsām.
PPN - vēl viņi nekādi neatšķit tuvos no tālajiem, un joslu sadalījumus, kā arī ātruma ierobežojumus neredz principā
Rant Over ![]()
un tagad ieliec taj vienadojumaa to,ka tev primera pec 5 gadi bus izrusejusi bundza,kuru ne atmaksasies, ne gribesies metinaat.
ieksdedze vs elektro (pagaidam) jarekina ta: jauns pret jaunu
kad otrreizeja tirgu paradisies elektroauto ar vismaz 40 kwh baterijam, tad varesi rekinat velreiz
Salīdzinot, piemēram, benzīna Golf, dīzeļa Golf, un eGolf pirms 5 gadiem, secināju, ka 10 gadu griezumā izmaksas ir tuvu vienādām. Domāju, ka pašlaik ir līdzīgi.
Kāpēc?
Nu vienkārši. Ja pislonis ir ar mieru pirkt mašīnu, tad viņš rēķinās ar to, ka dotajā periodā viņš iztērēs naudas summu x+y+z, kur x ir iegādes vērtība, y - degviela, un z - apkope. Jautājums - kpaēc folksvāgenam (vai kādam citam) pārdot mašīnu lētāk, ja viņš zina, ka pislonis var atvēlēt x+y+z?
Elektroauto gadījumā lielāks pīrāga gabals aiziet autoražotājam. Tas arī viss.
Tad, kad pašreiz aktuālajā segmentā, 30 tūkst un uz augšu, EV tirdzniecība sāks buksēt, tad arī parādīsies lētākas mašīnas. Pašlaik izķer tāpat - kāpēc tirgot lētāk? VW eUp vairs nemaz nepārdod.
Gaidu Dacia Spring ![]()
jā, lieoju vienu kaut kādu noname. kamēr sāka buksēt ventilatori. Izjaucu to noname, un ieraudzīgu, meklējot vajadzīgo ventilatoru, ka iekšas ir tādas pašas, kā kaut kādam electrolux. Ventilatoru, starp citu, pirkt no ķīnas negribēju, un elektroluksa par 80 eiro vēl ne tik. Padarbināju vēl tāpat, kamēr saplīsa stikls. Man nemitīgi riebās divas lietas - ka ar slapjām (mitrām) rokām tos sensorus nevar izslēgt, un ka sīc ventilatori.
Tagad ir 2 riņķi gāzes, un divi - indukcijas. Tie indukcijas tiek darbināti ļooooti reti.
Manas divas kapeikas vērtais viedoklis.
gaužām idiotiski, kā (gandrīz) viss, kas nāk no ceha kloākām ![]()
manā volvo nesalst. Sūdīgs volvo gadījies. Nes atpakaļ uz veikalu, lai maina.
Abet varbūt apakšā bija kaut kāds ūdens no vasaras?
tu pašu rakstu izlasiji?
pamēģināt valsts (mūsu) naudu paprasīt jau nav ne aizliegts, ne pretlikumīgi
Ja ar cipariņiem pierādīs, ka ir jēga ieguldīt, tad varbūk ka iedos ar'. Galu galā tā tablešu rūpniecībiņa ciknecik attīstīta mums laikam ir.
nestes lietais no krāniņa - nekādu problēmu aŗi pie -20
Es pankūkas ēdu arī ziemā!
WALA rakstīja: BTW, lai būtu skaidrība tiem kam ar medibām nav nekādas darīšanas - medījamiem zveriem ir atļaujas, kas ir uz skaita, tā ka šaut ko un kā pagadas - ta tas nenotiek pie mums !
Nošaut pa lauku ejošu cilvēku arī nav atļauts.
Nu, teiksim, tev ir buka atļauja. Noknieb vienu, bet atļauju neaizpildi. Knieb nākošo. Variantiņi ir.
Nezinu, kas ir jāizdara / jālej bākā, lai kaut kas sasaltu pie mūsdienu temperatūrām. Pēdējoreiz sala ciet kaut kāda xviņzin dīzeļdegviela 84. gada Ford Sierra modlim kaut kad 90. gadu vidū. Rāva ciet izejā no bākas.
Kādreiz pie -30 ir bijis, ka kāds auto nelec, bet biežāk kombinētas iedarbības dēļ, gan aķis švakāks, gan vēl kādas vecumkaites.
Kad bija nobraukti pirmie 60 000 km, noņēmu degvielas filtru, un pārzāģēju uz pusēm. Nekāda ūdens, nekādu nosēdumu, tīra degviela kā bērna asara. 95% pildos Neste. Filtrus mainīšu pa 120 000 km.
kaut kādai sutināšani tie elektriskie der, bet, ja grib normāli cept, tad tikai gāze
Less is more.
Man ir šitāds www.velonet.lv/veikals/item/104776/104779/muirwoods-xxl/
Visur var braukt, gan uz bodi vai krogu, gan nedēļu pārgājienā
Šitā ārprātīgā specializācija, kas mums liek apkrauties ar nezcik iekārtām, tā ir vienkārši šausmīga![]()
Ja tiešām būs tā, ka kāds vilksies uz -20, tad tādu ir viegli apdzīt
Domāju, ka jēga būtu, BET uzskatu, ka tas ir nevajadzīgi dārgs tehnoloģisks risinājums, kā šaut pa strazdiem ar lielgabaliem
Kā zināms no baumām, Puķins savu Gelenžikas pili būvējis pēc Berluskoni muižas parauga Sardīnijā.
Da mēdz jau būt aizliegumi, bet megalielajām būdām pārsvarā
pirms pieci, šeši gadi pašrocīgi pārtiasīju vecu Defender par divvietīgu kemperi. Reģistrēju Igaunijā. Jo pie mums CSDD nelaiž cauri bez mega pārbūves papīriem. Ieliku tam ūdens tvertnes zem grīdas, gan tīrajam, gan netīrajam ūdenim, un mazāko autogāzes balonu - plītij un āra grilam. Kā arī paceļamo jumtu.
Tagad plānā priekš cita busiņa uztaisīt max vienkāršu variantu - izņemamu kasti aizumugurē, kas atlokās par gultu, un vēl otru pie bīodāmajām durvīm, ar atviltknēm un plītiņu - a'la virtuves stūrīti. Arī izņemamu, un arī lai ar papīriem nav jākēpājas. Un lai ikdienā ir vienkārši pasažieru buss.
nu lūk, tos attiecīgos pieregulētājus, kas sava prieka dēļ gatavi citu vai nu dūmos, vai troksnī noslīzināt, vajag aiz pautiem pacelt, un ar finansu āmuru iedodot pa galvu iesēdināt trolejbusā