Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena - Forums - iAuto

Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

Conqueror Reģ.: 15.10.2002

nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...

 
1.. 40 41 42 43 44 45
eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

Opelis nav vienīgais transportlīdzeklis manā garāžā. Attālumus, ko nevaru nobraukt bez uzlādes pa ceļam braucu ar ICE/Hybrid.

Un par -20 ai, kā kļūdies. Silts salons ir burtiski uzreiz, logi attiecīgi arī atkūst momentāli. Nav nekādu bažu, vai varēs iedarbināt vai nē.

 

Man paplašinātajā garāžā nedienesta auto norūsēja. Tāpēc atmetu uzturēt plašu garāžu (skopums jā). Secīgi arī EV skatos puslīdz universālu. Nodefinēju universāluma sarkano līniju uz 400km wltp. 

Par siltu salonu nav nekādu šaubu. Slikti tikai, ka tas notiek radikāli samazinot range. Arī šoseja ietekmē range. Attiecīgi sliktākais scenārījs ir -20C uz šosejas.

 

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Tas 1-2 dienas pa ziemu, kad ir jābrauc pie -20, tas nobraukuma samazinājums vispār nav jūtams. 

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

“Arī šoseja ietekmē range.”

 

Šitas iespārda… Kārtējais atzinums, ka auto neder tam… kam auto būtu vajadzīgs - šosejai, ne stumdīties stūķos. 

MrSmith Reģ.: 24.05.2017
2 0 Atbildēt

Te daži vēl pagaidām dzīvo ar rozā brillēm par elektroauto. Jūtams range samazinājums iestājas jau pie +5 un pie -20 pie īsiem braucieniem būs arī 40 kwh /100 (tas, kas reāli jāielādē nevis borta datora rādījums) auto, kas ideālajos apstākļos patērē ap 15 kwh / 100 km.

Naudasmaiss Reģ.: 10.02.2025
2 0 Atbildēt

Kārtejie interneta eksperta murgi. Garantēju.

MrSmith Reģ.: 24.05.2017
0 0 Atbildēt

Nē, tie ir daži no reāliem faktiem no nepilnu 2 gadu pieredzes ar bmw i3, kas gan protams nav tehnoloğiski jaunākais produkts.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

nu jau 5 gadus vecs iepriekšējās paaudzes D-Korejas EV - kā bijis ap 380 km ar uzlādi, tā palicis. Ziemā, pie -20 grādiem - 280km. Man pietiek. Salons viemēr silts. Gadā nobraucam līdz pat 30 tūkst km. 

baterijas atlikums pēc pieslēgtā kompja - 100%

Nopirku ar 17 tūkst uz spidometra, pirms pusotra gada. 

Mašīna viegli ved četrus normāla izmēra rumpjus, drusku saspiežoties - visus piecus. bagažnieks pamazs, motortelpa nevajadzīgi liela, ir manāms tas, ka būvēts uz ICE platformas. Patēriņš varētu būt mazāks, vidējais par gadu ir 17 kwh/100 km, attiecīgi vasarā mazāks, ziemā - lielāks. Lādēju 99% tikai mājās / vasarnīcā. Degvielas izmaksas iepriekš bija ap 350 - 450 mēnesī, tagad - 80 - 120 eiro kopā ar mājas elektrību. 

Nu kas te var nepatikt????? 

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Kas var nepatikt? Braukšanas paradumi, pie kuriem sanāk nobraukt gadā 30k un nejust problēmas ar tik mazu sniedzamību. 

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja:

Kas var nepatikt? Braukšanas paradumi, pie kuriem sanāk nobraukt gadā 30k un nejust problēmas ar tik mazu sniedzamību. 

Aha, paradumi viņam nepatīk! Auto lietojam abi, vienam 5 x ned pa 60 km dienā, otram - neregulāri, bet vai nu 100, vai 120. Dzīvojam pa vidu abu darba vietām. Pa nedēļas nogalēm vēl kādi 200 - 300, jo arvien vecākie senči jāapmeklē. 

Ko ieteiksi mainīt? 

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

To pašu ko vienmēr. Domāšanu. Kuras rezuktātā ir izveidojusies šāda dienišķā atkarība no auto.

Naudasmaiss Reģ.: 10.02.2025
0 0 Atbildēt

MrSmith rakstīja:

Nē, tie ir daži no reāliem faktiem no nepilnu 2 gadu pieredzes ar bmw i3, kas gan protams nav tehnoloğiski jaunākais produkts.

40kwh tas reali nav iespējams. Tad tam tavam i3 ir kāds defekts, jo apkure tur ir 7kwh max režīmā.

 

Es vel saprastu ja tu teiktu kādi 28-30 kwh, ja tur durvis vaļā un silda atmosfēru, bet 40kw tas ir nereāli šādam auto.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Man liekas, ka i3 nav siltumsūkņa. Apkure ar teņiem nav neko efektīva + baterija zaudē kapacitāti aukstumā

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Pilnīgi noteikti i3 ir siltumsūknis. Varbūt kādā visplikākajā, Āfrikai domātā komplektācijā nav.

MrSmith Reģ.: 24.05.2017
2 0 Atbildēt

-20, precondition uz katru braucienu un 5-15 km brauciens + atsevišķi braucieni par pasēdēšanu salonā kādu laiku - 40 kwh / 100 km ir realitāte (un realitāte ir precīza, jo intereses pēc katru mēnesi mēnesi uzskaitu ielādēto un nobraukumu).

Bet man nevienam nekas nav jāpierāda, es tikai padalījos ar rozā briļļu īpašniekiem. Joprojām uzskatu, ka maniem apstākļiem un nepieciešamībai šis konkrētais BEV ir ideāls 2. auto.

Naudasmaiss Reģ.: 10.02.2025
2 0 Atbildēt

Tad vienīgais, ko es varu pateikt, ka tas bmw i3 ir diezgan liels mēsls, jo citiem populāriem swasticar, nekas tāds netiek novērots.

darklight Reģ.: 29.10.2013
4 0 Atbildēt

Viss ar i3 ir kārtībā. Smits taču pats raksta, ka nebrauc, bet sildās uz vietas. Benzīna auto jau arī šādā veidā var dabūt 50 litrus uz 100 vai vairāk.

Naudasmaiss Reģ.: 10.02.2025
0 0 Atbildēt

Iespējams var dabūt vel vairāk, pilnībā piekritu. Vienkārši tīri teoretiski viņa minētais patēriņš nesakrīt. Es tīri pēc kaimiņa pieredzes

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

topinamburs rakstīja:

nu jau 5 gadus vecs iepriekšējās paaudzes D-Korejas EV - kā bijis ap 380 km ar uzlādi, tā palicis. Ziemā, pie -20 grādiem - 280km. Man pietiek. Salons viemēr silts. Gadā nobraucam līdz pat 30 tūkst km. 

baterijas atlikums pēc pieslēgtā kompja - 100%

Nopirku ar 17 tūkst uz spidometra, pirms pusotra gada. 

Mašīna viegli ved četrus normāla izmēra rumpjus, drusku saspiežoties - visus piecus. bagažnieks pamazs, motortelpa nevajadzīgi liela, ir manāms tas, ka būvēts uz ICE platformas. Patēriņš varētu būt mazāks, vidējais par gadu ir 17 kwh/100 km, attiecīgi vasarā mazāks, ziemā - lielāks. Lādēju 99% tikai mājās / vasarnīcā. Degvielas izmaksas iepriekš bija ap 350 - 450 mēnesī, tagad - 80 - 120 eiro kopā ar mājas elektrību. 

Nu kas te var nepatikt????? 

Jā elektrificētiem ICE visiem redzama nejēdzīga telpas izmantošana. Krietni besī milzīgais SUV pārsvars piedāvājumā, kur telpas izmantošana ir vēl sliktāka un pie trūkumiem nāk klāt milzīga gaisa pretestība uz šosejas, kur tiem EV tā jau nav nekāds spožs sniegums

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Stellantis šobrīd iet otrā virzienā - taisa elektroauto, uz kā bāzes liek ICE.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja:

To pašu ko vienmēr. Domāšanu. Kuras rezuktātā ir izveidojusies šāda dienišķā atkarība no auto.

Paldies, paldies... 

 

Kāpēc tev pašam, pilsētā dzīvojot, vispār ir auto? Atkarība? Vēlme padižoties spoguļa priekšā? Ieradums? Muļķība?

 

 

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Man NAV auto “pilsētā dzīvojot”. Tik vienkārši.  

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Tu taču vaidēji, ka varneši neļaujot zem loga uz publiskas ielas savu amurikāņu megarulzu turēt. 

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Un? Atkal uzstāsi, ka pilsētas iedzīvotājiem nav tiesības no tās izbraukt? Stulbs ir apgalvojums “dzīvojot pilsētā”, jo pašai ikdienas dzīvošanai bez auto var iztikt ļoti labi - tieši uz to arī aicinu - sakārtot savu dzīvi tā, lai auto būtu iespēju izmantošanai, nevis nepieciešamība ikdienas sēdēšanai sastrēgumā.

Naudasmaiss Reģ.: 10.02.2025
0 0 Atbildēt

Redzi tev vatņik nekā nav. Bomzim vispar tikai vajag odekolonu un griķu paku 1x mēnesī. Viss tur ir sakārtots. Jā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu “bomzis” laikam būs jāpieņem - dēļ tā, kas man “nav”, dzīvesvieta ir diezgan nenoteikta…

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Droši vien ne visi var strādāt no mājām kā tu. 

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Tupa diršana,, jo savādāk nevari apstrīdēt to, ka esmu piedomajis pie tā, lai uz darbu varētu iet ar kājām. Un nekādi negribi pieņemt faktu, ka kaitnieciska nodokļu sistēma, par kuras varnešiem atkal un atkal balso, ir tā, kas ierobežo iespējas šādi dzīvot daudz vairāk cilvēkiem. 

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja:

Un? Atkal uzstāsi, ka pilsētas iedzīvotājiem nav tiesības no tās izbraukt? Stulbs ir apgalvojums “dzīvojot pilsētā”, jo pašai ikdienas dzīvošanai bez auto var iztikt ļoti labi - tieši uz to arī aicinu - sakārtot savu dzīvi tā, lai auto būtu iespēju izmantošanai, nevis nepieciešamība ikdienas sēdēšanai sastrēgumā.

ne brīdi nesēžu sastrēgumā, ikdienā, bet tev jāgaida, kamēr luksoforā iedegsies lampiņa, lai zinātu, kā pāriet pāri ielai. Kā to vari paciest, šitik cimperlīgs kundzinš?

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja:

Un? Atkal uzstāsi, ka pilsētas iedzīvotājiem nav tiesības no tās izbraukt? Stulbs ir apgalvojums “dzīvojot pilsētā”, jo pašai ikdienas dzīvošanai bez auto var iztikt ļoti labi - tieši uz to arī aicinu - sakārtot savu dzīvi tā, lai auto būtu iespēju izmantošanai, nevis nepieciešamība ikdienas sēdēšanai sastrēgumā.

Tad glabā savas tiesības izbraukt savā dzīvoklītī, uz balkona, nevis par nod. maks. līdzekļiem izbetonētā ielasmalā!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 4 Atbildēt

Tupa diršana. Tieši es maksaju nodokļus tas ielas malas “betonēšanai”, nevis tranzīta korķos sēdētāji, priekš kuriem iela ir labiekārtota.

aigi Reģ.: 01.08.2005
7 0 Atbildēt

Un atkal aiziet beztēmā :|

Petka Reģ.: 09.09.2001
6 0 Atbildēt

Kamēr iAuto ar darklight priekšgalā piesedz šito trolli, tikmēr visi topiki kļūs par ateju, agri vai vēlu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 6 Atbildēt

Vienkāršāk jau prasīt cenzūru un saukt par trolli, ja ārkārtīgi nepatīk viedoklis, bet argumentēti to apstrīdēt spēju nav, vai ne?

iciks Reģ.: 29.05.2013
6 0 Atbildēt

Tikai nevajag. Tev vajag JEBKURĀ tēmā oponēt oponēšanas pēc. Kā Dimiteram - pret pastāvošo iekārtu, lai tur vai kas.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 3 Atbildēt

Protams, jebkurš nepatīkams viedoklis ir “oponēšanas pēc”. Turpini vien pierādīt nespēju argumentēti aizstāvēt savu viedokli, nevis tupi mesties aptirst oponentu. 

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Par moderēšanas vadlīnijām, lūdzu, diskutēt ar Māri tam paredzētajā topikā. Es personīgi nevienu nepiesedzu, iejaucos, kad aiziet pilnīga ateja. Tam, ka šeit atkal ir beztēma un ka savus dzīves uzskatus varētu drukāt kaut kur citur, pilnīgi piekrītu.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja:

Tupa diršana. Tieši es maksaju nodokļus tas ielas malas “betonēšanai”, nevis tranzīta korķos sēdētāji, priekš kuriem iela ir labiekārtota.

jā, jā, ka tik ne arī. Iela pēc definīcijas ir domāta, lai pa to pārvietotos (un visi, gan auto, gan velo, gan kājāmgājēji), nevis uz tās glabātu dajebko. 

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Pastāsti to tupajiem rietumeiropiešiem, piemēram, Ansterdamā, kuri dzīvojamos kvartālus ne vien padara nepievilcīgus tranzītam, bet arī tajos gar ielu malām nodrošina stāvvietas…. TIKAI IEDZĪVOTĀJIEM.

 

Ak jā - pie mums arī to drīkst un māk - tur kur dzīvo un nodokļus maksā lepnie kundziņi, ar kuru tranzītu jārēķinās pilsētas bomžiem un kuri bez problēmām drīkst padarīt nepieejamu jūru u.t.t.

 

Paskaties, kā “dajebko glabā” ielas malā civilizēti cilvēki: 

maps.app.goo.gl/eiHMDjQiCn9smwgK9

 

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
5 1 Atbildēt

eu, kas te par drišanu manā topikā? šeit runājam par lietotiem auto, kam ir problēmas ar saprašanu, labāk te nelieniet!

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Hm..Gadā līdz 30k= 2500km/mēnesī.Un 350-450eur/mēn degvielai?? Līdz pat 300 litru degvielas uz 2500km? Kas tas diez tāds pa transportlīdzekli bijis,varbūt kāds ikāruss vai kamazs?

sviestdienis Reģ.: 31.05.2006
0 0 Atbildēt

Nopirku,lietotu auto. Raudu,kad leju degvielu. Smaidu,kad braucu. Reālais noskrējiens virs 220.000km. TA pa -0-. Motors V6 2.6 ABC. Nākamgad VS. Āda,klimats,automāts. Visu krēslu apsilde. Kas 29 gadus jaunam nepatīk? Stūres pastiprinātājs,sarkasms. Tagad novērtēju elektrisko stūres pastiprinātāju.

  Man taujā,kam man divi ...auto. otrs gandrīz jauns.  Tādi mēs esam dīvainīši.  

 

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Audi? Cik tad tāds vispār ēd?

sviestdienis Reģ.: 31.05.2006
0 0 Atbildēt

Nu kā var pirkt otru,jaunu,elektrisko. Par to cenu tak aunu var nopirkt !

sviestdienis Reģ.: 31.05.2006
0 0 Atbildēt

darklight rakstīja:

Audi? Cik tad tāds vispār ēd?

Vismaz 10/100. Brīvdienu izbraucienā,priekam.

Pret 4.2/100 jauktajā režīmā( pamat auto)

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Tad jau nemaz nav tik traki. Mans ikdienas V6 jauktajā režīmā arī neēd mazāk par 10-11.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Audi Etron ir otrs populārākais  lietotais EV aiz Tesla M3

1.. 40 41 42 43 44 45
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti