Kārtot: Augošā secībā
1 2
Daniliano 11.05.2007 12:19

Galvenais rakstīja:

Daniliano rakstīja:

Galvenais rakstīja:

Daniliano rakstīja:

Galvenais rakstīja: Mans ražotājs (Jeep) mašīnas "lietošanas pamācībā" raksta, ka motorā var liet degvielu, kas šķaidīta ar etanolu, bet aizliegts liet Metanolu. Tātad visa problēmas būtība ir šajos 2 vārdos. Citiem vārdiem, es varu liet REE, bet nevaru RME.

Cik es zinu, LV biodīzeli taisa no etanola, tātad problēmām nevajadzētu būt!

Bet HVZ, vai tas tanks tirgo REE vai RME, kā lai es zinu??

1)Biodīzelis nav nekāds eļļas un spirta(metanola vai etanola )šķaidījums.Tā ir ķīmiska viela ar savām īpašībām, kurai vairs nav nekā kopēja ar kādu no spirtiem.2)metilesterī vai etilesterī tīra spirta ir tik pat cik labā konjakā.3)Visas(3) Latvijas rūpnīcas, kas ražo RME jau no nosaukuma varat spriest, ka esterifikācijas reakcijai izmanto metanolu(tas ir krietni lētāks,tas daudz labāk iesaistas reakcijā, to vajag mazāk kā etanolu)4)Latvijā ražotais Biodīzelis atbilst visām ES prasībām un ir droši lietojams bez īpašas degvielas padeves sistēmas pārbūves-jānomaina atpakaļgaita gumijas(neder ne tehniskā, ne kādas tur eļļas izturīgās) caurulītes ,kas atrodas pie sprauslām,pret polimēra materiālu vai kādu citu-gumiju nesaturošu, piem. VITON,silikona,teflona vai citu.

klau, tu izklausies zinošs. Kā tad ir - LV tankos pārdod tīru biodīzeli, vai tomēr fosilās un bio maisījumu, kur bio ir max 10 %? Ja tā, tad es varētu arī liet to bio, jo zem 20 % šķaidījuma tas biodīzelis trubas neietekmē.

Ieriķu tankā biodīzelim ir 2 tanki - viens vieglajiem, viens smagajām mašīnām. Ar ko tie atšķiras?

LV DUSos tirgo tikai 100% Biodīzeli. Tikai par sjaukumu B5(5bio+95 fosil) nav jainformē par attiecību.Ja ir vairāk par5%, pim.10,30 u.t.t likums prasa informēt patērētāju maisījuma attiecībam.Reāli dzīvē pagaidām neviens netirgo maisījumus-nekādus.Mājās vari darīt kā gribi.ieriķu tankā pistoles atsķiras tikai ar sūkņa ražību, proti smagajiem ātrāk salies.

ok, skaidrs, tātad LV tirgotais biodīzelis priekš manis nederēs

Protams, ka raksta jau lietošanas manuālos ka nedrīkst.Bet ir tak atšķirība starp nedrīkst un nevar.Ir ļoti daudz iemeslu kāpēc ndrīkst, bet starp tiem tehniskie ir ļoti,ļoti maz-mamatā tikai uz gumijām.Nomaini tās un brauc zaļi

Daniliano 11.05.2007 10:30

Galvenais rakstīja:

Daniliano rakstīja:

Galvenais rakstīja: Mans ražotājs (Jeep) mašīnas "lietošanas pamācībā" raksta, ka motorā var liet degvielu, kas šķaidīta ar etanolu, bet aizliegts liet Metanolu. Tātad visa problēmas būtība ir šajos 2 vārdos. Citiem vārdiem, es varu liet REE, bet nevaru RME.

Cik es zinu, LV biodīzeli taisa no etanola, tātad problēmām nevajadzētu būt!

Bet HVZ, vai tas tanks tirgo REE vai RME, kā lai es zinu??

1)Biodīzelis nav nekāds eļļas un spirta(metanola vai etanola )šķaidījums.Tā ir ķīmiska viela ar savām īpašībām, kurai vairs nav nekā kopēja ar kādu no spirtiem.2)metilesterī vai etilesterī tīra spirta ir tik pat cik labā konjakā.3)Visas(3) Latvijas rūpnīcas, kas ražo RME jau no nosaukuma varat spriest, ka esterifikācijas reakcijai izmanto metanolu(tas ir krietni lētāks,tas daudz labāk iesaistas reakcijā, to vajag mazāk kā etanolu)4)Latvijā ražotais Biodīzelis atbilst visām ES prasībām un ir droši lietojams bez īpašas degvielas padeves sistēmas pārbūves-jānomaina atpakaļgaita gumijas(neder ne tehniskā, ne kādas tur eļļas izturīgās) caurulītes ,kas atrodas pie sprauslām,pret polimēra materiālu vai kādu citu-gumiju nesaturošu, piem. VITON,silikona,teflona vai citu.

klau, tu izklausies zinošs. Kā tad ir - LV tankos pārdod tīru biodīzeli, vai tomēr fosilās un bio maisījumu, kur bio ir max 10 %? Ja tā, tad es varētu arī liet to bio, jo zem 20 % šķaidījuma tas biodīzelis trubas neietekmē.

Ieriķu tankā biodīzelim ir 2 tanki - viens vieglajiem, viens smagajām mašīnām. Ar ko tie atšķiras?

LV DUSos tirgo tikai 100% Biodīzeli. Tikai par sjaukumu B5(5bio+95 fosil) nav jainformē par attiecību.Ja ir vairāk par5%, pim.10,30 u.t.t likums prasa informēt patērētāju maisījuma attiecībam.Reāli dzīvē pagaidām neviens netirgo maisījumus-nekādus.Mājās vari darīt kā gribi.ieriķu tankā pistoles atsķiras tikai ar sūkņa ražību, proti smagajiem ātrāk salies.

Daniliano 10.05.2007 19:44

Sorry, es te biju domājis protams SAAB 9-5 wagon ar kādu no augstāk minētiem dzinējiem, jo cik es zinu SAABam jau savu dīzeļu nav.

Daniliano 10.05.2007 19:41

snow rakstīja: pashlaik ir doma veikt izmainas sava tahoe lai varu liet biodizeli. izdevigak jau ir braukt ar parasto bet laikam ta zala domashana pie vainas.

kas iznemot sukni var ciest no biodizela?te domaju gumijas detalas ieksh sukna.

Ar VW Passat 1.9D(1993) esmu norullējis ar 100% Bio nu jau vairāk kā 200 000 km-arvienu un to pašu sūkni .Nesen gan nomainīju smidzinātājus, bet tie jau nav mūžīgi arī braucot ar fosīlo.Viennozīmīgi galvenai defekts-ja to tā var nosaukt, ir abratkas šļauciņas.Kāds gads pagāja kamēr piemeklēju atbilstošu materiālu, tagad problēmu nav.Tas arī īsumā viss.Bet jautājums man Tev snow ir cits-vairāk takā par Saabiem.Taisos pirkt SAAB ar dīzeļ motoru.Pildīšu viennozīmīgi atkal tikai BIO-ar jau laikam man uz to zaļo braukšanu velk+ir piredze Bio pielietošanā.Ko labāk ņemt 3.0 Isuzu vai 2.2 Opel?

Daniliano 10.05.2007 19:30

Galvenais rakstīja: Mans ražotājs (Jeep) mašīnas "lietošanas pamācībā" raksta, ka motorā var liet degvielu, kas šķaidīta ar etanolu, bet aizliegts liet Metanolu. Tātad visa problēmas būtība ir šajos 2 vārdos. Citiem vārdiem, es varu liet REE, bet nevaru RME.

Cik es zinu, LV biodīzeli taisa no etanola, tātad problēmām nevajadzētu būt!

Bet HVZ, vai tas tanks tirgo REE vai RME, kā lai es zinu??

1)Biodīzelis nav nekāds eļļas un spirta(metanola vai etanola )šķaidījums.Tā ir ķīmiska viela ar savām īpašībām, kurai vairs nav nekā kopēja ar kādu no spirtiem.2)metilesterī vai etilesterī tīra spirta ir tik pat cik labā konjakā.3)Visas(3) Latvijas rūpnīcas, kas ražo RME jau no nosaukuma varat spriest, ka esterifikācijas reakcijai izmanto metanolu(tas ir krietni lētāks,tas daudz labāk iesaistas reakcijā, to vajag mazāk kā etanolu)4)Latvijā ražotais Biodīzelis atbilst visām ES prasībām un ir droši lietojams bez īpašas degvielas padeves sistēmas pārbūves-jānomaina atpakaļgaita gumijas(neder ne tehniskā, ne kādas tur eļļas izturīgās) caurulītes ,kas atrodas pie sprauslām,pret polimēra materiālu vai kādu citu-gumiju nesaturošu, piem. VITON,silikona,teflona vai citu.

Daniliano 03.01.2007 18:38

Sveiki visi Biodīzeļa lietotāji Jaunajā Gadā!!! Ir info ka, DUSā, kas pieder Tilpumam un atrodas uz Bauskas šosejas pirms ķekavas, atkal var nopirkt zaļo dīzeli. Par cenu ziņu nav, bet zinu ka derīgs līdz -16. Bet kur nu mums tādus mīnusus redzēt ))

Daniliano 22.10.2006 14:21

Ir rudentiņis, būs barga ziema.Cik ilgi un kā brauksim ziemā ar mūsu mīļo ,labo BIO

Daniliano 07.06.2006 13:16

Biodīzeļa ražošana arī ir biznes.Ja lietuvieši labāk maksā, kāpec nepārdot tiem.Lietuvā ar likumu ir noteikts, ka mazumtirdzniecībā drīkst nonākt tikai degviela ar BIO piejaukumu(sākot no 3%).Nu tad šie ar pērk visu ko var dabūt.

Daniliano 22.04.2006 9:17

Ziema cauri, ko? Vai nebūtu laiks domāt pāriet uz BIO.Cena parastajam soļķim arī kāp debesīs.Ir kāds info kur un cik maksā?

Daniliano 05.01.2006 12:47

Master_D rakstīja: pasātam nopuva degvielas atejas trubiņas. tapa nomainītas.

Manam Passatam tieši tas pats. Tagad stāv plastika no smago autiņu centrālās smērēsanas sistēmas caurulītēm.Nu jau tur vāirāk kā 3 mēnešus(klasiskās gumijnieces bija jāmaina biežāk).Liekas ka būs atrasta laba alternatīva.

Daniliano 05.01.2006 12:37

kanna rakstīja: Vecaa mersiitii jau gandriiz gadu leju biodiizeli - pagaidaam gaisa temperatuura nav bijusi tik zema, ka nevareetu pabraukt.

Vai tad ir tā, kā raksta Bio nīdēji,ka Mersītis šīs degvielas lietošanas laikā beigtc un pagalam? Vai tomēr būtiskas izmaiņas ir novērotas?Tomēr gads, tas ir nopietns laika sprīdis lai izdarītu secinājumus.

Daniliano 05.01.2006 12:29

Master_D rakstīja: itkā aukstumā bio kļūst par zampu - bet risinājums ir degvielas piedevas, kas dīzelim pazemina sasalšanas temperatūru.

Nopirkt var maksimā

maksā ~1.50

pietiek ~2 60 litru bākām.

Ar tām dīzeļpiedevām(kas domātas fosīlsjām) ir jāuzmanās.BIO ir jālieto citas,speciālas.Pērno ziemu mēģināju ar dažādām(liku ledusskapī pie-17 grādiem) un tomēr kristalizējās.CFPP testu neizturēja(filtrs štopējās ciet).

Daniliano 05.01.2006 11:50

Jautājums BIOdīzeļa reāliem lietotājiem.Ko varat pateikt bar braukšanu ar bio pie negatīvām ārējā gaisa temperatūrām, respektīvi ziemā?Var būt ir ar ko padalīties novērojumos?

Daniliano 28.10.2005 18:39

JimBeam rakstīja:Baroju savu jauno opeli ar biodizeli. iet drusku labaak, bet rij drusku vairaak(kaadu 0.5/100km). Kopumaa - pozitiivi.

Saki JimBeam- tas Opelis Tev ir jauns autiņš, vai vispār(pēc gadiem) tas ir jauns.

Es esmu(VW Passat 1.9Bio diesel 1993 gada,jau nobraucis esmu 120 ooo km ar 100% BIO) Bio piekritējs, bet vienam gados ļoti jaunam Opel Combo redzēju teh.grāmatiņa-not use biodiesel-.Varbūt kas opeļiem mainījies?

Daniliano 10.10.2005 17:34

cap rakstīja:Visi brauks uz vējadēļiem pa ūdeni.

Iekš LV bioD nav izstrādāti nekādi kvalitātes standarti vai prasības. Katrs ražotājs izdzen ko grib no tām puķēm, pārbauda, vai deg un tad laiž tirgū. Tāpēc varbūt 20 g. vecu dīzeļu īpašnieki neko arī nejūt (tāpat $ūdīgi gāja arī pirms tam), bet nu... Pajautājiet kādam dīlerim pērkot jaunu dīzeļauto, vai darbosies garantija, ja baros savu jauno lopu ar tādu zupu...

Ar standartiem god.Cap viss ir kārtībā-LV STD 14214(gluži tāds pats kā eiropas papīrs) un Latsertam(akreditēta laboratorija)kopā ar VID akcīzniekiem ir uzdevums to kontrolēt, jo pēc patreizējiem likumiem ražot BIO komerc.mērķiem var tikai akcīzes preču noliktavā. Nu tad šāda tipa iestādes nav nekāda joka lieta.

Daniliano 10.10.2005 17:10

sleepnis rakstījaaniliano - nu kā tad tur bija, tikai biedēja ar prognozēm, vai arī pastāstīja, kā braukt ar eļļu ?

Jā, stāstija kā braukt ar eļļu. Gan Iecavnieka cilvēks(placī rūca pajauns MAN ar tīru rapša eļļu), gan arī Valmieras zem .koop.pārstāvis un pat ar visiem skaitļiem.Pats gan braucu ar BIOdīzeli(jau pāri pa 100 000esmu novālējis), bet ir doma pamēģināt.

Daniliano 10.10.2005 13:56

Vai kādam bija luste apmeklēt pagajušo piektdien Rāmavā notikušo semināriņu par BIOdegvielas lietām? Karsti un sutīgi jau tajā zālītē bija, bet tas kungs par tuvojušos degvielas krīzi stāstīja ļoti intersanti. Pareģoja uz 2020 gadu 5Ls litrā!

Daniliano 22.09.2005 14:12

Sandiz rakstījaats esmu aptaustījis un redzējis saēstas bukses,saļņikus! Biodīzelis neder!

Nezinu pa kādām buksēm iet runa degvielas padeves sistēmā,bet blīvslēgs janomaina pret tādu kas gatavots no vitona-pret biodīzeli noturīga materiāla - un rullē tālāk!

Pats esmu nobraucis~100 000 kilometru ar 100%BIO un nezinu kas tās tādas bukses un saļņiki.

Daniliano 19.09.2005 8:02

Š.g.7.oktobrī Rāmavas izstāžu kompleksa,rudens izstādes ietvaros, pirmā stāva konferenču zālē pl.10.30 ies runa par Biodīzeli,braukšanu ar tīru eļļu un citām par BIO saistītām lietām.Būs RTU speciālistu viedokļi(Šneps).

Visiem tiem, kas nobrieduši beidzot lietot BIO, būtu iespēja nostiprināt savu pārliecību.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti