jā, jau nopirku to liesmas atdalītāju ar trejgabalu un gumijas caurulīti. gribēju jau arī tikt klāt pašam bundulim, bet izlikās tik grūti tikt klāt ... viens pats uzgrieznītis pašā apakšā pie bloka apakšmalas... nav tik gara štoka, lai tā no pašas augšas ielīstu .... tad vēl, man liekas, ka trūkst kāda sastāvdaļa, jo viena vieta resnajai gumijas caurulei notīta ar izoleni un vēl viena tieva gumijas caurulīte no ieplūdes kolektora vienkārši karājas gaisā un no apakšas aizštopēta ar skrūvīti
bet par to piedeguma tīrītāju laikam vēl jāpadomā... vēl pagūšu
aizdomas par paaugstinātu kartera spiedienu, caur kartera ventilācijas sistēmu dzen eļļu uz ieplūdes kolektoru, rezultātā viss, gaisa mērītājs, savienojošā caurule, ieplūdes kolektors, droseles stāvokļa datčiks pilns ar eļļu
vispirms gribu iztīrīt virzuļus, nomainīt eļļu, tad iztīrīt pārējo eļļošanas sistēmu ar tīrītāju, un tad jau ieliet normālu eļļu ar XADO lai motoriņš turas ilgi ilgi ...
tam virzuļu tīrītājam klāt ir instrukcija, galva nav jārauj nost, tikai jāielej caur sveču caurumiem un jānotur pusdienu.
doma ir nevis par svara samazināšanu, bet gan dzinēja jaudas abrīvošanu. nāk nost ventilators un siksna, ja pareizi atceros. elektriskajam ventilatoram ģenerators pieražos pietiekami.
vai kāds dzīvē ir realizējis radiatoru ar elektrisko ventilatoru V740 '89.? mana doma tāda, ka varētu noraut standarta ventilatoru, kas dotu kaut nelielu, bet tomēr jaudas rezervīti, un tad vel varētu ielikt konisko gaisa filtru, tad pieaugumam vajadzētu būt jau virs 5 ZS
es savukārt pa kluso atbalstu "Visu Latvijai". Mans uzskats tāds, ekonomiskās programmas visām partijām ir daudzmaz vienādas un nekad nerunā pretī veselajam saprātam. toties viņi ir vienīgie, kas joprojām spiež uz nacionālajiem jautājumiem no kuriem mums nevajag kautrēties
man liekas, cik izskata var spriest, iekapšana var gadīties diezgan tizla, jo parasti iekapjot mašīnā cilvēks saliecas uz priekšu, bet šeit saliecoties var dabūt pa savu ķirbi
ko jūs te cepaties? gribat teikt, ka līdz šim neviens dīleris nav ņēmis atpakaļ nevienu mašīnu??? galugalā pastāv atpirkšanas līgums un līgums jāpilda. protams, pastāv arī defektācijas un citas figņas ar nobraukumiem, bet par to jādomā pirms pirkšanas nevis pirms atdošanas!!!
jā, jau nopirku to liesmas atdalītāju ar trejgabalu un gumijas caurulīti. gribēju jau arī tikt klāt pašam bundulim, bet izlikās tik grūti tikt klāt ... viens pats uzgrieznītis pašā apakšā pie bloka apakšmalas... nav tik gara štoka, lai tā no pašas augšas ielīstu .... tad vēl, man liekas, ka trūkst kāda sastāvdaļa, jo viena vieta resnajai gumijas caurulei notīta ar izoleni un vēl viena tieva gumijas caurulīte no ieplūdes kolektora vienkārši karājas gaisā un no apakšas aizštopēta ar skrūvīti
bet par to piedeguma tīrītāju laikam vēl jāpadomā... vēl pagūšu