Volvo remonti un tehniskaas lietas

Crash Reģ.: 11.06.2002

Es te papeetiiju muusu remonta un tehniskos topikus un skatiijos ka savu laiku nekas nav atjaunojies. No taa var secinaat ka Volvo nemazaam nepliist.(atskjiriibaa no SAAB kuru diskusiju topiki par remontu pildaas nemeeramaa aatrumaa)

Taatad staasts par to ka man vakar noblokjeejaas droshiibas un nepakam nenaak araa kaadas idejas ieteikumi???

Crash[addsig]

 
Foley Reģ.: 07.02.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Foley rakstīja: šorīt ievēroju ka dzinēja tempratūru neceļ, kādas trīs iedaļas līdz normai! No rīta 3-5 min sildīju, kad 10min biju braucis vēl nebija sasilis, piebildīšu ka āra tempratūra bija -20. Rīgā iegrucot palika pa 3 grādiem siltāks nedaudz vairāk rādītājs pacēlās bet atbrucot līdz centram kopā 40min vienalga dačiks nebija sasniedzis savu normālo stāvokli!

Zvanīju uz servisu, šis man sāka skaidrot auto uzbūvi jau no pašiem pirmsākumiem, šķidrumi, pretvējš, sānvējš, gaisa mitrums utt. Vis vairāk man pārsteidza ka t dačiks rāda radiatorat, ne dzināja!!!

Kā tur pareizi ir??!! Man jau liekas ka džeks krietni samuldējās!!

Aizliec kartonu priekšā resti, uzreiz būs siltāk. Vakar redzēju pat jauno patroli ar kartonu priekšā.

Varbūt man neuzsilda jo nesen sieva vienu nedaudz pastūma un restei neliels gabaliņš plastmasas izplīsa un tagad tas caurums ir par 2cm2 lielāks To tik ieraudzīju pēc 2 ned kad mašīnu nomazgāja!

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Foley rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Foley rakstīja: šorīt ievēroju ka dzinēja tempratūru neceļ, kādas trīs iedaļas līdz normai! No rīta 3-5 min sildīju, kad 10min biju braucis vēl nebija sasilis, piebildīšu ka āra tempratūra bija -20. Rīgā iegrucot palika pa 3 grādiem siltāks nedaudz vairāk rādītājs pacēlās bet atbrucot līdz centram kopā 40min vienalga dačiks nebija sasniedzis savu normālo stāvokli!

Zvanīju uz servisu, šis man sāka skaidrot auto uzbūvi jau no pašiem pirmsākumiem, šķidrumi, pretvējš, sānvējš, gaisa mitrums utt. Vis vairāk man pārsteidza ka t dačiks rāda radiatorat, ne dzināja!!!

Kā tur pareizi ir??!! Man jau liekas ka džeks krietni samuldējās!!

Aizliec kartonu priekšā resti, uzreiz būs siltāk. Vakar redzēju pat jauno patroli ar kartonu priekšā.

Varbūt man neuzsilda jo nesen sieva vienu nedaudz pastūma un restei neliels gabaliņš plastmasas izplīsa un tagad tas caurums ir par 2cm2 lielāks To tik ieraudzīju pēc 2 ned kad mašīnu nomazgāja!

Starp citu, "neliela pastumšana" var beigties ar kāda mezgla defektu pavisam vitā auto galā. Zinu gadījumu, kad sitiens pa aizmuguri bija cēlonis turbīnas nāvei (leģendārajam sābam).

tu to no apdrošināšanas pieprasījumiem salasījies?

vai varbūt tomēr turbīna izbeidzas jo netika pienācīgi atdzesēta?

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Jautājums tiem kas pārvietojas ar benzīndzinēju Volvo S/V70 !

pašlaik pārvietojos ar Volvo S70 2.5 litru benzīns.(103kW)

Bet nu tas dzinējs nijuhaa nevelk. Dinamika kā lokomotīvei (salīdzinot ar līdzīgiem auto, mazda 626 1.8dohc no kuras pārsēdos volviķī vispār jau tādā gadījumā ir raķete ;D).

Vai tas 2.5 dzinējs tiešām ir tik nedinamsisks, vai varbūt beigta kāda lambda zonde?

Degvielas patērinš ir ok. Pa rīgu degvielas patēriņš peld starp 8 un 9 litriem. Pa šoseju 7-7.5litri uz 100km?

Varbūt lambda zonde beigta?

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja: Jautājums tiem kas pārvietojas ar benzīndzinēju Volvo S/V70 !

pašlaik pārvietojos ar Volvo S70 2.5 litru benzīns.(103kW)

Bet nu tas dzinējs nijuhaa nevelk. Dinamika kā lokomotīvei (salīdzinot ar līdzīgiem auto, mazda 626 1.8dohc no kuras pārsēdos volviķī vispār jau tādā gadījumā ir raķete ;D).

Vai tas 2.5 dzinējs tiešām ir tik nedinamsisks, vai varbūt beigta kāda lambda zonde?

Degvielas patērinš ir ok. Pa rīgu degvielas patēriņš peld starp 8 un 9 litriem. Pa šoseju 7-7.5litri uz 100km?

Varbūt lambda zonde beigta?

Viss ir relatīvi, protams, bet ja salīdzini ar to mazdu, tad, manuprāt, dinamiskuma ziņā vajadzēja būt līdzīgi vai pat labāk. Varbūt, kāds pirms tevis to volviķi jau ir "izbaudījis" līdz kliņķim?

Esmu pa laikam braucis ar 97. gada 850 2,5 10V - var just, ka smags, bet uzrāviens labs - pirmais, otrais un skat jau ap simtiņu, arī Turaidas kalnā ļoti labi cēla, salīdzinājumam - labāk nekā 92. gada 626 2.0 (pirms gadiem 7-; abi auto paveci, bet kopti un labā teh. stāvoklī.

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Degvielas patērinš ir ok. Pa rīgu degvielas patēriņš peld starp 8 un 9 litriem. Pa šoseju 7-7.5litri uz 100km?

tu ar diizeli gruntiigi nejauc? shitaadas kjlases mashiinai ar benziinnieku pateerinsh pilseetaa zem 12 litriem, peec manas pieredzes, ir nonsenss. aarpus pilseetas - veel vareetu buut, ja pa veejam brauc un vislaik no klana

man 2.5 b5252s dzineejs ( 140 zirgi) ar automaatu garaakos gabalos, brraucot paarsvaraa 85 - 95 kmh var mazmaz zem 8 litriem iekljauties. pilseeta - bez variantiem, atkariibaa no gabala garuma uhn satiksmes intensitaates no 12 litriem un uz augshu. protams, izbrauuskhanu dziljaa naktii caur riigu es par "pilseetas satiksmi " neuzskatu, a pa dienu anyway sanaak vienaa otraa korkjii paseedeet...

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

ak jaa - dinamika pasvaka, lokomotiivei seviskji tuvu nestaav ( esmu vizinaajies, varu ieveerteet ). bet nu es to vairaak uz automaatu norakstu. anyway, mazaak kaardinaajuma aktiivi / agresiivi braukt, da i aatrumu paarsniegt. reizeem mazliet dabionu ar v70 manuaalo diizeli pabraukt - tur gan. jau nemani ka vienaa momentaa jau 70 pa pilseetu. paaraak njipri ieskrienas a automaatam - mazliet iespeied pedaali lai ir apm 2000 rpm rajonaa, un pamazaam dudini uz priekshu. kad aatrums sasniegts, palaid gaazi valjiigaak, vai ieliec kruiizu...

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

draco rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Degvielas patērinš ir ok. Pa rīgu degvielas patēriņš peld starp 8 un 9 litriem. Pa šoseju 7-7.5litri uz 100km?

tu ar diizeli gruntiigi nejauc? shitaadas kjlases mashiinai ar benziinnieku pateerinsh pilseetaa zem 12 litriem, peec manas pieredzes, ir nonsenss. aarpus pilseetas - veel vareetu buut, ja pa veejam brauc un vislaik no klana

man 2.5 b5252s dzineejs ( 140 zirgi) ar automaatu garaakos gabalos, brraucot paarsvaraa 85 - 95 kmh var mazmaz zem 8 litriem iekljauties. pilseeta - bez variantiem, atkariibaa no gabala garuma uhn satiksmes intensitaates no 12 litriem un uz augshu. protams, izbrauuskhanu dziljaa naktii caur riigu es par "pilseetas satiksmi " neuzskatu, a pa dienu anyway sanaak vienaa otraa korkjii paseedeet...

Ar to pašu augstāk minēto (850 2.5 10V) - izbraucu cauri/pa Rīgu (ne korķu laikā, pa dienu, nu šur tur mazliet uzgaidot, bet tie jau nav korķi, kur pusstundu tik ar 1. ātrumu var pabraukt) ar vidējo 9,5/100, bet tad gan tā visai vārīgi ar gāzīti rīkojoties un skatoties tālumā, plānojot, kā kur gaismas slēgsies un attiecīgi rīkoties.

Pa šoseju (Pleskaveni) mierīgi uz 90 kruīzā čučinot - vidējais 7,3, pa nomaļākām šosejām ar 80 kruīzā - vidējais 6,5 (un tas ne uz īsiem gabaliem, bet 2x210 km).

Tā ka degvielas patēriņš ir ļoti atkarīgs no auto stāvokļa - cik labs dzinējs, vai mainīti filtri, sveces, izpūtējs, savirze, riepas utt utjp

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

V70 T5, dinamika pilsētai pat ļoti pietiek, patēriņš pilsētā ap 13-14, var mazāk un vairāk, tik ja mazāk, tad nahuļ tā ļurba vajadzīga.

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

pa pilseetu duienas laikaa braucot ne suuda nevar plaanot kaa gaismas paarsleegsies, uttp. jo apkaart mezonju bari. vot saac tu no krusta, un redzi ka naakamajaa kaareiz zaljais nomainaas ar sarkano. jaa, logiski buutu plaanot, un ieskruienoties liidz kaadi 30 - 40 km neitraalaa ripinaat klaat lai iedegoties zaljam tu esi ne taalaak pa kaadi 100 metri no krustojuma, un ar aatrumu ap 30 kmh. a reaali - tas riigaa nav izveicams,. jo visi tie, kas tev apkaart brauc, no krusta dod aaraa 60 - 70 kmh, apdzen tevi, un salien tev priekshaa. taa ka tu ne tikai taapat no nulles saac braukt, bet veel arii tev priekshaa staav rinda no kaadaam 10 mashiinaam - taada vot plaanoshana. taa ka pasakas staasti citiem

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Palasi pats sev pasakas, es saku no pieredzes, un pa Rīgu jau vizinos n gadus, tā ka zinu, kuri luksofori kad slēdzas un plānošana manā izpratnē bija paskatīšanās 2-3 krustus tālāk un ja vajadzīgs un iespējams, tad uzspiest līdz pat tiem 70, lai nebūtu jāstāv pie sarkanā, vai arī tieši otrādi - mierīgi ripināt, ja es redzu, ka mierīgi pārbraukšu pāri krustam un vēl nākamajam, bet pie trešā toč būs sarkanais. Tā lūk!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Nesen nobraucu gandrīz 300 km ar 2006.gada Chevrolet-Aveo 1,4 litru 94 zirgspēku benzīnnieku un biju pārsteigts par augsto benzīna patēriņu (60% šoseja, 40% pilsēta). Nebūt ne nikni velkot (apmēram pusi laika pa šoseju ap 90 km/h, ceturto daļu ap 105 km/h un ceturto daļu ap 80 km/h naktī) sanāca 8,3 litri uz 100 km.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Nesen nobraucu gandrīz 300 km ar 2006.gada Chevrolet-Aveo 1,4 litru 94 zirgspēku benzīnnieku un biju pārsteigts par augsto benzīna patēriņu (60% šoseja, 40% pilsēta). Nebūt ne nikni velkot (apmēram pusi laika pa šoseju ap 90 km/h, ceturto daļu ap 105 km/h un ceturto daļu ap 80 km/h naktī) sanāca 8,3 litri uz 100 km.

sievas bembis E61 ar 3.0 turbodīzeli ēd 7.9 uz šosejas un pilnīgi po 105 vai 160km/h pa bāni...

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

VWfans rakstīja: Nesen nobraucu gandrīz 300 km ar 2006.gada Chevrolet-Aveo 1,4 litru 94 zirgspēku benzīnnieku un biju pārsteigts par augsto benzīna patēriņu (60% šoseja, 40% pilsēta). Nebūt ne nikni velkot (apmēram pusi laika pa šoseju ap 90 km/h, ceturto daļu ap 105 km/h un ceturto daļu ap 80 km/h naktī) sanāca 8,3 litri uz 100 km.

sievas bembis E61 ar 3.0 turbodīzeli ēd 7.9 uz šosejas un pilnīgi po 105 vai 160km/h pa bāni...

izklausaas peec murga. 105 kmh pret 160 jaudas paterinsh aatruma uztureeshanai atskiras ne mazaak par 2 reizeem. un ja degv pateerinsh vienaads, tad tie bmw ir veel lielaaki meesluuvaaagji, nekaa biju domaajis. jo pat fuureem ar vinju 12 - 15 litru dzineejiem ir starpiiba degvielas payteerinjaa, vai brauc tukshs, vai piejrauts, vai uz 100 kmh vai uz 160 kmh. a bmw, snaak, arii tuxgaitaa 9 litrus stundaa rij? urlu vaagjis, patiesi. designed by urlas for urlas

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Nesen nobraucu gandrīz 300 km ar 2006.gada Chevrolet-Aveo 1,4 litru 94 zirgspēku benzīnnieku un biju pārsteigts par augsto benzīna patēriņu (60% šoseja, 40% pilsēta). Nebūt ne nikni velkot (apmēram pusi laika pa šoseju ap 90 km/h, ceturto daļu ap 105 km/h un ceturto daļu ap 80 km/h naktī) sanāca 8,3 litri uz 100 km.

ar bezmotoriem taada fignja meedz buut. savaa laikaa redaktors elmaars raxtiija, kaa jams kautkur pa poliju ar nomas miskasti, kaukaadu 0.6 litru dzineeju uz 890 vai 90 draseejis, un radshods bijis virs 7 vai 8 litri uz simtu pa straasi. es tolaik ar tuboeskortu vizinaajos, un pieziimeeju, ka tas pat turboeskorts mieriigi pa trasi liidziigaa aatrumaa bubinot 5.5 litros vareeja iekljauties. pie taa, ka jauda tam bij 132 zs, un grieze 180 nm, kas prieksh taada paviegla auto ( anyway lielaaka un smagaaka par to polju briinumu) nodroshinaaja tiiri ok dinamiku. taa ka ar motoriem un jaudu nir zelta visusclehsh, paaraak mazs eed vairaak, nekaa optimaali lielaaks. ja nu vieniig tiiri pa pilseetu probkaas gruustoties, kur i stipra atkariiba no stundas pateerinja tuxgaitaa, vismazaakais, mosh, vinnees....

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

draco rakstīja:

Yetti rakstīja:

VWfans rakstīja: Nesen nobraucu gandrīz 300 km ar 2006.gada Chevrolet-Aveo 1,4 litru 94 zirgspēku benzīnnieku un biju pārsteigts par augsto benzīna patēriņu (60% šoseja, 40% pilsēta). Nebūt ne nikni velkot (apmēram pusi laika pa šoseju ap 90 km/h, ceturto daļu ap 105 km/h un ceturto daļu ap 80 km/h naktī) sanāca 8,3 litri uz 100 km.

sievas bembis E61 ar 3.0 turbodīzeli ēd 7.9 uz šosejas un pilnīgi po 105 vai 160km/h pa bāni...

izklausaas peec murga. 105 kmh pret 160 jaudas paterinsh aatruma uztureeshanai atskiras ne mazaak par 2 reizeem. un ja degv pateerinsh vienaads, tad tie bmw ir veel lielaaki meesluuvaaagji, nekaa biju domaajis. jo pat fuureem ar vinju 12 - 15 litru dzineejiem ir starpiiba degvielas payteerinjaa, vai brauc tukshs, vai piejrauts, vai uz 100 kmh vai uz 160 kmh. a bmw, snaak, arii tuxgaitaa 9 litrus stundaa rij? urlu vaagjis, patiesi. designed by urlas for urlas

piekrītu, izklausās pēc murga... tik kārba šo "murgu" nonivelē...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

neceļas tam auto vairāk par 2.5K apgriezienu...

bračka (pie stūres sēdēja, es blakus gulēju, vienu mirkli uzvilka uz 200) teica, ka tad nav bijis laika skatīties, bet kad piefiksējis, patēriņš ir bijis 8.2...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

varu iedot pamēģināt... un tad izsaki spriedumu...

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja: neceļas tam auto vairāk par 2.5K apgriezienu...

bračka (pie stūres sēdēja, es blakus gulēju, vienu mirkli uzvilka uz 200) teica, ka tad nav bijis laika skatīties, bet kad piefiksējis, patēriņš ir bijis 8.2...

A6 2.5TDi Q, pie 220-230 pa bāni rādīja ap 20 L uz simta, kruīzā uz 180 ap 15, pie kam 6 robā. Sanāk bimers superekonomisks salīdzinoši vai tomēr kkas noklusēts.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

draco rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Degvielas patērinš ir ok. Pa rīgu degvielas patēriņš peld starp 8 un 9 litriem. Pa šoseju 7-7.5litri uz 100km?

tu ar diizeli gruntiigi nejauc? shitaadas kjlases mashiinai ar benziinnieku pateerinsh pilseetaa zem 12 litriem, peec manas pieredzes, ir nonsenss. aarpus pilseetas - veel vareetu buut, ja pa veejam brauc un vislaik no klana

man 2.5 b5252s dzineejs ( 140 zirgi) ar automaatu garaakos gabalos, brraucot paarsvaraa 85 - 95 kmh var mazmaz zem 8 litriem iekljauties. pilseeta - bez variantiem, atkariibaa no gabala garuma uhn satiksmes intensitaates no 12 litriem un uz augshu. protams, izbrauuskhanu dziljaa naktii caur riigu es par "pilseetas satiksmi " neuzskatu, a pa dienu anyway sanaak vienaa otraa korkjii paseedeet...

tā, paskatījos, man ir 106kW benzīndzinējs.

manuālā kārba.

ziemas riepas virsū

5dienas pēcpusdienā pielēju pilnu bāku Rīgā un nometu kompi pa nullēm.

Tagad esmu Latgalē un pa 3 dienām nobraucu 500km.(braucu gandrīz vienmēr pēc CSN vai kopā ar kopējo auto plūsmu uz šosejas (lai nečakarētu citiem smadzenes))

Patēriņu rāda 6,9L/100km, bet reāli būs mazāks, jo odometrs rāda par kādiem 3% māzāk nekā reāli tiek nobraukts.

Jebkurā gadījumā nočekošu pirmdien ar bākas metodi, kad būšu izbraucis tukšu bāku.

P.S. Pilsētā tiešām ºāda starp 8-9 litriem'pēc kompja. Būs rīgā jānočeko pēc bākas metodes.

P.S. Bet tas dzinējs nijuha nevelk,tas gan fakts, tāpēc laikam arī tāds patēriņš

vmartini Reģ.: 09.12.2001
0 0 Atbildēt

Biju uz Grosauto, kur par akciju veica ritošās diagnostiku! Pateica ka viss OK. Bet mājās šaku pētīt tos ciparu uz izdrukas un sāku meklēt netā, neveiksmīgi, kādai ir jābūt saķerei ar ceļu, kādai frekvencei, kādai ir jābūt rites pretestībai??? Man ir cipari par savu auto, bet neatradu to, kāds ir ideālais skaitlis un kas notiek, ja ir nobīde uz vienu vai otru pusi??? Kāds varbūt ir gudrāks un var paskaidrot?

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

vmartini rakstīja: Biju uz Grosauto, kur par akciju veica ritošās diagnostiku! Pateica ka viss OK. Bet mājās šaku pētīt tos ciparu uz izdrukas un sāku meklēt netā, neveiksmīgi, kādai ir jābūt saķerei ar ceļu, kādai frekvencei, kādai ir jābūt rites pretestībai??? Man ir cipari par savu auto, bet neatradu to, kāds ir ideālais skaitlis un kas notiek, ja ir nobīde uz vienu vai otru pusi??? Kāds varbūt ir gudrāks un var paskaidrot?

Izklausās pēc kidalovas. Kā grosauto mērīja to saķeri, stendā? Ļoti objektīvs rādītājs. Tāpat kā rites pretestība stendā...

vmartini Reģ.: 09.12.2001
0 0 Atbildēt

Tipa ar līdzīgu iekārtu: testers.cva-sa.com/...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

tie testi piekarei ir interesanti...

amortizatoru pārbaude piemēram ir garām... divas reizes viss bija pēc cipariem labi (jauniem KONI amortizatoriem uzrādīja 56%... )

beigtiem amortizatoriem pēc pārbaudītāja domām arī viss ok bija... ( 52%)

vienīgi nebija grosauto..

vmartini Reģ.: 09.12.2001
0 0 Atbildēt

Nu tad jau mani vecie amortiņi ir labu labie!

"Saķere ar ceļu" Priekšā 73%|75% Aizmugurē 59%|64%

"Frekvence" Priekšā 16Hz|15Hz Aizmugurē 17Hz|16Hz

un

"Rites pretestība" Priekšā 0,15kN|0,16kN Aizmugurē 0,11kN|0,10kN

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti