Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
taaneko 04.06.2019 3:22

Tātad vēlreiz lēnām un pēc kārtas.

Iespējams, ka tagad kkas ir mainījies, bet gan kuģiem gan lidmašīnām līdz 2k pirmajiem gadiem vadības sistēmām, kas bija atbildīgās par mehānismu darbību nebija saistību ar internetu. Datu apmaiņa ar krastu notika vai nu ar radiostaciju, vai arī ar satelītsakaru palīdzību ar roku sastādot ziņojumu. Lidmašīnām tāpat.

Kāds pēc tavām domām ir risinājums platjoslas internetam vietās, kur tiešā redzamībā nav bāzes staciju, ja. Puslīdz pieņemamas ātrums mūsdienu datu pārraidei ir sākot no 10MHz. Pareizā atbilde--caur satelītsakariem. Tas ir dati no kuģa radās uz satelītu, no turienes uz bāzes staciju, tur apstrādājas un atpakaļ. Pat telefonijā aizture ir pāris sekundes. Tāpēc internets un kuģi agrāk neļoti draudzējās.

Lidmašīnām vesela kaudze devēju kontrolēja atrašanās vietu, pēc visādiem tur ātrumiem zemes magnētiskajiem laukiem utt. Tāpēc vēl joprojām lidmašīnās lūdz izslēgt iekārtas, kas izstaro vērā ņemamus elektromagnētisko viļņus.

Un ar lielu pārliecību ņemšos apgalvot, ka gan kuģu, gan lidmašīnu elektroniskie vadības bloki nav saistīti ar internetu tieši tāpat, kā mana auto ABS bloks vai klimata kontroles bloks.

Piedevām kā jau teicu vēl pavisam nesenā pagātnē tas viss stūrējās ar analogo signālu palīdzību uz elementārām loģiskajām ķēdēm balstītas automātikas vadīts.

Tālāk par teslu, intelektu un tās autopilotu

Esi saskāries ar programmēšanu, tādu īstu primāri programmēšanu? Vai. Zini, ka praktiski jebkura programma pamatā sastāv no elementāriem vienādojumiem un vārdiņiem--"jā, nē, tad"? Programmu raksta cilvēki, cilvēki ir visādi un var palūgt kādu cilvēku, kam ir saprašana un pieeja programmas tekstam lai viņš iestrādā tekstā atslēgas, ka pēc kādu nosacījumu izpildes autopilots nevis izvairās no pretī braucošiem kravas auto, bet mēģina tos taranēt.

Tu nez kāpēc uzskati ka autopilots vai pat abi ir tavi draugi ar spilgti izteiktu pašsaglabāšanās instinktu. Un ja nu ne? Ja nu pretēji?

Par to ka visas teslas ir nepārtrauktā tiešsaistē ar internetu un tieši ar internetu laikam runāt nav jēgas, un tāpēc pietiek tikai vai nu atdarināt vai uzlauzt mājas serveri, nosūtīt autopi lotam pāris apdeitus un tas vairs ne no kā nebaidīsies un nevienam ceļu ne griezīs.

taaneko 02.06.2019 23:18

Vai tu maz zini, kā ir būvēti, lidmašīnu, kuģu, un raķešu autopiloti? Viņiem nav pieslēguma pie tīkla. Viņiem pa lielam pat nav programmatūras. NAV PROGRAMMATŪRAS. Nezinu par raķetēm, bet pieļauju, ka arī tām ir tāpat. Kuģu un lidmašīnu autopiloti vadās pēc loģikas ķēdēm un datiem, kurus saņem no devējiem. Reakcija uz ārējiem kairinājumiem--pārsvarā pasīvā, brīdinājumu un trauksmes signālu veidā. Nekādu netu, nekādu savienojumu ar ārējiem datiem.

Esi piemirsis, ka gan lidmašīnām, gan kudģiem, gan raķetēm autopiloti pastāvēja jau ilgi pirms interneta iedīgļiem, bet tesla visu laiku kladzina par nepārtrauktu onlinevisām tās mašīnām, motivējot to ar informācijas, par situāciju uz ceļa savu auto izstrādājumu maršrutā.

P. S. Muļķis tu esi viencexperc, vienkārši tups cirvis.

taaneko 02.06.2019 19:24

Labi, ka pats tam tici.

Tev vispār ir nojausma, kas ir industriālā programmatūra, jeb tu uzskati, ka tas ir kautkāds Windows Industrial? Un sižets ir ne tikai par to ka mašīnas stūrī var grozīt ar spēļu konsoles palīdzību, bet par to ka pat optiskos sensorus var apmānīt tā kā neviens GPS nepalīdzēs.

taaneko 02.06.2019 11:35

Žiguli vai vecu fordu vai vecu reno, bez fiziskās iedarbības nenovirzīsi.

Un galvenais--šis ir tikai liela ceļa sākums. Kad islāmistiem pieleks, ka tajā vietā, lai brauktu pūlī- efektīvāk ir pāris desmitu tūkstošu mašīnu, kas nepārtraukti ir onlainā, vienlaicīgi novirzīt strauji pa kreisi--tas tik būs iespaidīgi.

taaneko 02.06.2019 9:36
taaneko 31.05.2019 23:04

Tas nav dievs, tie ir mirušie prezidenti.

P. S. Labāki jau ir nekā modernie plastmasas sūdiņi, kuru spējas ietekmēt situāciju beidzās reizē ar izrautu rozeti.

taaneko 31.05.2019 13:18

Ja jau pēdējos 10 gadus esmu izturējis bez personalizācijas, tad domāju, ka nākamos 100 arī iztikšu.

taaneko 31.05.2019 12:01

Tās visas ir interpretācijas. Vēlme vizualizēt.

taaneko 30.05.2019 23:25

Nejauc mani ar Jēzu. Nekā kopīga...

taaneko 29.05.2019 2:28

Mani nevar ievietot, vai kāds ie redzējis ievietotu dieva fotogrāfiju? ????

taaneko 23.05.2019 14:12

Arī varu paturpināt tēmu.

youtu.be/oKkFl0K7dis

taaneko 22.05.2019 14:54

Pilnā masa no TA.

Bāka 48l. Eļļa 4l. logu škidrums 4l. Jostas 5.

Dīvaini.

taaneko 22.05.2019 13:41

Ieguglēju- tie paši gadi. Bet jautājuma būtība ir- kapēc tagad tā nav? Šņabis dzesējas, saldējums un siers nekūst, piens neskābst un nekā ekstra sarežģīta.

taaneko 22.05.2019 13:24

Mārtiņ? Jā tieši tā tas strādā arī 3 espeisā. Tikai 3 espeiss ir 1997 gada auto. Kura gada auto ir tevis pieminētais? Cik gadus vajadzēja lai aizdomātos? Nu uzraksti mums, nekautrējies!

taaneko 22.05.2019 12:16

Katram savs. Snaiperis tuvcīņā ilgi nedzīvo. Sākotnējais iestatijums bija liels bars ar plēsīgiem, agresīvi noskaņotiem dzīvniekiem, un ierocis, kuram beigsies resurss kad darbs būs pusdarīts.

taaneko 22.05.2019 12:09

Skaties netā. Man liekas kkādi 800+

Un ja salīdzināsim cik 15 gadīgu dīzeļu (no 100) iziet no ierindas VAG grupai un cik Alfai - būsi satriekts.

taaneko 22.05.2019 11:48

Saldējamās kameras tam nav, bet Spicē nopirkts šņabis, Engurē izņemts- noraso. Nosacijums- jābūt ieslēgtam kondicionierim. Bet vienalga patīkami, praktiski un asprātīgi.

p. s. Salonā sēdošajiem šņabja dzesēšanas laikā nav jādrebinās no aukstuma.

taaneko 22.05.2019 11:38

Ņēmu salīdzinājumu no ieroču nevis no autopasaules. Stobra izgatavošanas precizitāte un izmantotie materiāli, kā arī tēmēšanā izmantotās tehnoloģijas nodrošina lielāku vai mazāku izkliedi.

taaneko 22.05.2019 11:09

Lai parādītu displejā- vsjag displeju, sensoru komutācijas plati un barošanas elementu. Un to visu jānodrošina ptet ārējo apstākļu ietekmi un jebkura no sastāvdaļām bojājuma gadijumā pārvērš visu to iekārtu par traucējošu un apgrūtinošu lūzni. Atstājot šo iekārtu veikalā- ir ļoti liela iespēja izvairīties no augstākminētajām problēmām.

taaneko 22.05.2019 10:59

viencexperc rakstīja: Viennozīmīgi izvēlētos ultramodernu.

1) vecais sūds var salūzt

2) tu nezini cik šāvieni ar to ir veikti. Varbūt ( pat visticamāk) jau sen virs 10 000.

3) no pirmā šāviena (trokšņa) visi pārējie zvēri sāks bēgt. Bet ja nesāks, bet tieši otrādi - uzbruks, tad - cik ilgā laikā lauva noskrien 100 metrus?

4) ja tev ienākumi ir 100-200eiro dienā, tu būsi spējīgs nopirkt vēl vienu ultramodernu, redzot, ka tev resurss beidzas.

5) runājot par kara ieročiem, vecus sūdus izvēlas valstis, kurām ir lieli nevajadzīgu cilvēku resursi. Un maz kara speciālistu, kurus nav žēl padirst. Kāpēc? Padomā.

Kaut vai tāpēc, kā 100 metri un 1000, tas ir ļoti daudz.

1. Ieroči beidzas reti. Tas, kas beidzas garantēti ir stobra resurss. Un stobrs vai nu lēnām paliek neprecīzs, vai arī šāviena brīdī plīst. Automātiskajiem - izdiluma dēļ, palielinās nevēlama detaļu brīvkustība, kas var būt par iemeslu automātikas iestrēgšanai.

2.stāvokli var konstatēt veicot vienkāršu apskati un elementārus mērijumus. Lai konstatētu draudošos plīsumus un izvairītos no tā, ka atbildīgā brīdī vari palikt stāvot neapbruņots, respektīvi laicīgi nomainītu ieroci-, vajag dārgas un sarežģītas iekārtas.

3. No trokšņa mūk tikai tad, ja zin, ko tas nes līdzi, Tikpat labi barā apvienojas un stājas pretī briesmām. Bet vispār uz tēmu neattiecas.

4. Mežā bisi nenopirksi, bet ja arī, pateicoties mūsdienu tehnoloģijām nopirksi- tad tas noteikti prasīs vairāk kā 10 min. Un tās jau ir neērtības. Jebkurš jauna pirkšanas un vecā notirgošanas process ir laiku un nervus prasoša neērtība. Un mainīt pirms beidzies resurss tas ir muļķīgi. Tu taču eļļu motorā nemaini ik pēc 4200 km?

p.s. Ļoti modernas un spēcīgas armijas diezgan plaši izmanto un noliktavās tur rezervē 50 un vairāk gadus atpakaļ izgatavotus ieročus. Tie ir lielkalibra ložmetēji un ātršāvēji maza kalibra lielgabali. Lielgabaliem indeksus nenosaukšu, bet ložmetēji- vācu MG. ASV- Browning, Krieviem DŠK un KPVT.

taaneko 22.05.2019 2:39

Jaudas/kW attiecību pazemināju, jo kā nekā mašīnai ir vairāk kā 200 000km un 14 gadi

taaneko 22.05.2019 2:25

Pilnā 1430kg, motors 110kW 305 Ņūtonmetri (Nm) pie 2000rpm

taaneko 22.05.2019 1:53

Borgore rakstīja: toties tevi var droši pieskaitīt pie pārējiem, kuri īpaši nepamato, kāpēc tad vecāks auto būtu labāks kā jaunāks, tik cik tupa muldēšana, ka "man ir vecs auto un viņš ir labs"

lielākā daļa komentāru, kuri nosliecas par labu vecākiem auto ir vienā maisā no sērijas "kāpēc gan jaunāks būtu labāks, ja vecais ir labs", kas nu galīgi nav nekāds arguments.. tad nu, mīlīši, klājat vaļā, kas vecajiem ir labāks - dosimies pretējā virzienā

Vissaprotamāk salīdzināt vecu auto ar ubermodernu jaunu auto ir kā salīdzināt senu medību bisi, kam garantētais resurss ir 10 000+ šāvieni un jaunu superprecīzu, kam ražotājs dod garantiju ne vairāk kā 50 šāvienus. Atšķirība ir tā ka ar veco plinti 2€ monētā var trāpīt no 100 m, bet ar jauno garantēti no 1000 m...

Tā nu mums jādodas lauvu, lāču, vai dinozauru medībās. Es pirms tam ar savu bisi esmu. Izšāvis 7000 reižu- tu 42. Cik droši tu jutīsies sastopoties ar situāciju, ka priekšā ir bars no 12 lauvām (lāčiem, dinozauriem)?

p. s. mani ienākumi dienā ir no 100 līdz 300€

taaneko 22.05.2019 1:18

Led lukturi- LEDi kas var kalpot daudz ilgāk par kvēlspūldzēm- kas no tā sanāca? Lampas, kas maksā, kā televizori ar diognāli lielāku par1m.

No F1 aizgūtie motori ar prognozējamo resursu

Piekares, kas draud izjukt šķērsojot tramvaja sliedes, ja ātrums to darot ir lielāks par 10 km/h.

Man. 156 Alfai ar 1.9 dīzeli ir 1kW uz 15 kg svara. Cik daudzām mūsdienu mašīnām, uru ekspluatācijas izmaksas gadā nepārsniedz 1000€ ir piejams šāds rādītājs?

taaneko 22.05.2019 0:53

Borgore rakstīja: toties tevi var droši pieskaitīt pie pārējiem, kuri īpaši nepamato, kāpēc tad vecāks auto būtu labāks kā jaunāks, tik cik tupa muldēšana, ka "man ir vecs auto un viņš ir labs"

lielākā daļa komentāru, kuri nosliecas par labu vecākiem auto ir vienā maisā no sērijas "kāpēc gan jaunāks būtu labāks, ja vecais ir labs", kas nu galīgi nav nekāds arguments.. tad nu, mīlīši, klājat vaļā, kas vecajiem ir labāks - dosimies pretējā virzienā

Tikai 5 aspekti. Pārējais viss veciem auto ir pilnīgi garām

tātad

Resurss

Uzticamība

Paredzamība

Autovadīšanas iemaņu pilnveidošana

Orģināli tehniskie risinājumi.

Piemēram manis pieminētajā Renault Espace 3 jau bāzes komplektācijā ir iebūvēts lielisks ledusskapis ar apm. 30 l ietilpību. Cik daudzās mūsdienu mašīnās tāds ir pieejams bez papildus piemaksām? Cik daudzās 2019 gadua automašīnās otrā rindā sēdošajiem ir tik pat laba redzamība par apkārtnotiekošo (un priekšā notiekošo) kā pirmā sēdošajiem?

Ja vēlies dzirdēt viedokli - tad manējais ir, kamūsdienu automašīnas cenu grupā līdz 150k € nav nekas vairāk kā sadzīves tehnika un cilvēki, kas tās pērk- banāli sūdēdāji, kuriem, attiecīgi pasniedzot, var iebarot jebkuru sūdu...

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti