Citybee pieredze

VWfans Reģ.: 21.02.2004

Rīgas ielās palaistas vismaz simt Fiat-500 mašīnītes. Vakar ietestēju vienu no tām. Paņēmu to Ziepniekkalna pagalmā, aizbraucu līdz Jaunolainei un atpakaļ. Mērķis bija sajust, cik labi mazais Fiatiņš uzvedas pie 90-100 km/h un cik ērta ir sēdpozīcija. Un ziniet - skaņas izolācija ir, manuprāt, laba. Noteikti labāka nekā Honda-Jazz. Sēdpozīcija samērā augsta, bet arī tīri laba - ne izcila, bet laba. Iesēdos aizmugurē - tur gan normāli varētu justies tikai cilvēki augumā līdz 165 cm.

Maksa ir 15 centi par minūti, nepārsniedzot 4,90 eiro stundā, un vēl 15 centi par kilometru. Aprēķinātā maksa par 30 minūšu lietošanu un 26 kilometru nobraukumu bija 8,40 eiro. Tā kā biju dažreiz izmantojis Citybee elektroskūterus un vienreiz Ducato busu, tad man bija piesūtīts atlaides kods 5 eiro vērtībā, un reāli es par braucienu ar Fiat-500 samaksāju 3,40 eiro.

 
torkjis Reģ.: 05.10.2013
7 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Kad es tā padomāju... Bij man kādi 16, kad par atbildi, vai var paņemt autiņu un aizlaist ar čomiem nopeldēties, fāters vienkārši pameta Rekorda atslēgas ar tekstu: tikai netaisiet sūdus! Bet nu tie bija jautrie 90-tie, bez tam mēs vālējām pa vasarnīcu rajonu, ne jau pa pilsētu. Tagad citi likumi, citi tikumi, un satiksme arī cita.

Jā. Ar fātera žiguli patstāvīgi braucu no 11-12 g.v. Reizēm tētim pienāca ziņas, ka pretī braucis viņa žiglis, bet mašīnā neviena nav bijis. Es ceļu vēroju starp stūri un paneli.

Parasti gan brauciens bija pārsimt metri pa mazpilsētas ielu. Tās bija 80-beigas.

...un miliči pazīstami

Vēlāk gan man bija izvīlēta sava gan garažas, gan žiguļa atslēga/to gan vecāki nezināja/. Reiz gan nācās skaidroties par to, kā pie -20 un neapkurinātas garāžas no rīta var būt motors silts

Ehhhh....

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: Nē, pēc reģstrācijas vairs nav nekas jāsūta. Visas darbības tikai aplikācijā. Tīri teorētiski var savā telefonā uztaisīt visu info ar tēva profilu. Bet tad arī sanāk, ka tēvs ir bijis jau sākotnēji iesaistīts šajā afērā

Nu... Es mācētu tēva profilu dabūt savā telefonā bez viņa ziņas, ja vien viņš spētu pie tāda tikt pats savā telefonā ;)

Pieļauju, ka ir diezgan daudz tādu profila īpašnieku, kuru bērni tehnoloģijās ir gudrāki.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Priecē, ka Citybee paplašinājis auto klāstu. Šos auto (tāpat arī Carguru un Fiqsy) šad tad izmantoju. Nesen braucu ar 2020.gada Fabiju pavisam knapā komplektācijā. Nobraukums tam bija 13 tūkst.km, Lietuvas reģistrācija. Auto patīkams, taču motors konkrētajai baltajai skaistulei bija pavisam švaks. 1 litrs, 60 zirgspēki, nebija turbīnas. Noteikti vājāks par manas 2013.gada Fabijas 1,2 litru 70 zirgspēku motoru. Nu kad ieskrienas, tad jau normāli - iet klusi, patīkami.

boliks Reģ.: 22.03.2004
2 0 Atbildēt

Interesanti, ka pēdējā laikā arvien vairāk redzu auto ar brāļu lietuviešu numuriem, bet ar reklāmas uzrakstiem latviešu valodā. Izskatās pēc nodokļu optimizācijas.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

autonomas auto var būt ar ārzemju nr, viss legit

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Interesanti, ka 2019.gada rudenī ielās laistie 500. Fiatiņi vairs auto koplietošanā nekalpo. Klienti-jaunieši tos diezgan nodzina. Martā braucu ar 30 tūkst.km nobraukušu Fiat-500, un tas bija nodzīts.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Cik ir jāpelna mēnesī lai gadā varētu nopirkt 2 tādus fiatus? Man tā nāktos darīt ja tie mēsli pēc 30k ir metami laukā?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Tie auto ir visai stilīgi un forši. Problēma ir ar pielietojumu. Bezsaimnieka manta vienmēr būs nojāta - tāda nu ir viendienīšu-izmantotāju daba. Un tam klāt jāpieliek tas, ka ar šiem auto liela daļa braucēju ir vēl tizlaki par TP, kas ar saviem auto vismaz brauc ikdienā, nevis izņēmuma gadījumos.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 1 Atbildēt

Man aizdomas, ka daudzi jaunieši ar mazu pieredzi tiem Fiatiem pārāk asi raustīja mehāniskās ātrumkārbas kloķi.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
1 0 Atbildēt

Es domāju te drīzāk vainīgi lietotāji. Jo nupat braucu ar jauno Golfu, kuram jau abu sēdekļu regulatori bija izļurkāti un viens ne pārāk labi darbojās, salons nolaists. Ja auto nekopj, moca, tad drīz nolietojas.

Protams, pats auto Fiat 500 arī neizceļas ar kvalitatīvu salona apdari, bet ilgstošie lietotāji saka, ka autiņš ir izturīgs un lēts ekspluatācijā.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Vakar gribēju sitībī vai fiksi, bet nekas tuvumā nebija. Tāda pieredze.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Man šitā bija piektdien no rīta. Pašā Rīgas centrā.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
2 0 Atbildēt

Nekvalitatīvi/nepiemēroti salona materiāli. To pašu var teikt par MK kulisi. Varbūt tuvākajā laikā kādam.pieleks, ka ražot izstrādājumus kuru ilgmūžība nav pārliecinoša ir vēl neekoloģiskāk kā pilnā sparā purkšķināt atmosfērā oglekļa dioksīdu.

Varbūt ka kādam pat uznāks apskaidrība, ka ekoloģija ir saistīta ar mums apkārt esošo civilizācijas labumu un to radīšanai nepieciešamo iekārtu ilgmūžību?

gunbox Reģ.: 23.12.2016
2 0 Atbildēt

Pagaidām no malas paskatoties, laikam šos auto ņem tikai CSN pārkāpēji. Kaut kā liekas, tomēr svešs auto, būtu jābrauc prātīgāk. Figu..

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

"Kaut kā liekas, tomēr svešs auto, būtu jābrauc prātīgāk."

Tādas muļķibas ir prātā tikai tiem, ka ir savs auto un, kas zin, ko nozīmē tā uzturēšana.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Naivs esi. Man netālu no mājām bruģēta iela un ļoti labi var novērot, kā tauta brauc. Balti busiņi (acīmredzami firmas auto) dragā, kā pats velns pakaļ nestos. Citādi auto, kas varētu būt savējie, tiek braukti daudz saudzīgāk.

Ar svešu apiesies saudzīgi, ja tas būs no brālēna paņemts auto, taču noma cilvēkiem noteikti asociējas ar "samaksāju, tātad varu to auto nojāt uz pilnu klapi".

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Ēmmm... Uz bruģētas ielas tie nopisēji ir tie kas velkas un saudzīgie tie kas brauc ātri...

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Jā, jā, vari neturpināt, jo zinu, kas sekos. Bruģētas ielas ir labas ĪSTIEM auto un guļošie policisti ir laba vieta, kur apdzīt tos lēnus dundukus, vai ne? Man te pie mājas pirms kāda laika vienu guļošo uzlika un kādu gadu īsti vīri vēl brauca, bet nu pēdējo pusgadu īstu vīru vairs nav. Beidzās. Apnika mašīnām apakšas atsist.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 2 Atbildēt

Darbam izmanroju tikai auto ar ādas salonu- izturīgs, viegli kopjams, un arī nesmērējas tik ātri. Kas attiecas uz beņķu regulāciju- elekrtiskā būtu vairāk piemērota. Tai viss notiek tā kā notiek un nekādas papildus variācijas nav. Kautgan protams golfveidīgie un vēl niecīgākie mazauto apriori nevar izcelties ar kvalitāti.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Par to apdari - mhm, kā tad. Sūdīgāko ķebļu apdares materiālu es līdz šim esmu redzējis pirmās paaudzes S80 lolvo.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 0 Atbildēt

Auto bija paredzēts cilvēkiem uzvalkos. Pie šāda nosacijuma viss taču bija normāli?

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Manā vecajā G Astrā tika vadāti bērni, suņi, celtniecības materiāli un pat metāllūžņi. Auduma salons tik vien kā saulē pabalējis. Paneļi (mīkstie!) vispār bija kā jauni. Vot tā ir kvalitāte! Tu iemauc ar asu profilu pa priekšējo paneli, un viņam pilnīgi nekas nenotiek! Grabēt pēc 200k jau kaut kas sāka, un bardačokam eņģes fiksators salūza.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
2 0 Atbildēt

atslēgvārds- vecajā.

Nesen redzēju jaunu kalēja laktu- sametinātu no 5 un 10mm dzelzs loksnēm un pielieta ar cementu. Esot daudz lētaka par veco variantu un varot bieži mainīt

Lasītākie raksti

Jaunie raksti