Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
Vernons 12.02.2015 11:11

CSN paredz ka tos pildīs katrs un bez izņēmuma! To paredz CSN 4., 6. un 10. punkti. Bet 6. paredz ka neviens neatkāpsies ne tik cik melns aiz naga.

Distancei jābūt vismaz pusei no braukšanas ātruma un ātrāk Rīgā nebūsi ja brauksi ar mazāku distanci.

Bet negadījums notika ar vecmāmiņu un mazmeitiņu kolektīvās nolaidības dēļ, jo tumelis pa kuru jāpārvietojas bija kriminālā stāvoklī.

Ceļam kuram ir sadalošā josla gājējam šķērsot aizliegts! Sodamērs neadekvāts, bet loģisks! Un tas jāzin katram!

CSN punkti ir vairāk nekā saistīti. Iestājas domino efekts.

Primāri, katram priekšā esošam satiksmes dalībniekam ar savu rīcību, darbību, vai bezdarbību ir jāgarantē drošība!

Vernons 12.02.2015 11:15

Nezinu vai Tu par to pašu gadījumu, bet tēvs sniedza interviju un tā ir apskatāma.

Viegli runāt kā būtu ja būtu, bet rosinu katru par to aizdomāties. Piemēru pietiek.

Vernons 12.02.2015 12:43

Kaut kā aizdomīgi daudz Tev to gadījumu! Iesaku braukt ar video reģistratoru.

Biju liecinieks, blakus joslā vieglais, klabinot datoru, ieripoja smagajam pakaļā. Smagais pat nejuta, bet stiklu lauskas uz ceļa palika. Vācijā jau sen filmē visus un visu ko auto vadītāji dara pie stūres un noņem no trases klusu un mierīgi, policija priekšā un aizmugurējā logā "Bitte folgen"!

Mūsu policijai cita saprašana "STOP POLICIJA"! Priekšā esošā polcija, ar savu rīcību, negarantēs drošību! Tev ir cits variants?

Vernons 13.02.2015 15:33

Nu lūk nonācām līdz izmaiņām CSN kur policijai piešķīra tiesības ignorēt CSN prasības un pat bīstamās situācijās neslēgt zilās lampas! Un tas ir pretrunā ar CSN 10. punkta prasībām, kur cita persona, CSDD bija par slinku izlasīt kas rakstīts šajā punktā! Vari nesaspringt mani tapot, nepietiks argumentu un attapības!

Vernons 13.02.2015 15:42

Video reģistratori piespiedīs katram uz ceļa rīkoties TĀ, lai pat bez sadursmes vari tikt atzīts par negadījuma izraisītāju!

Un CSN sāks pildīt TĀ , kā tie uzrakstīti! Bet "caurumus" Noteikumos likvidēsim un brīdinājuma signālus slēgsim laikus un spoguļos būs arī jāpaskatās, lai veicot manevru varētu garantēt arī drošību!

Palaidniex nevar nocitēt kur CSN minēts STOP signāls! Palaidnieks nevar pierādīt šī signāla esamību Likumā!

To ka viņš ir zina visi, bet kā nodefinet viņa darbību pietrūka prāta! Un tā lūk STOP signāls paredzēts ar augšup paceltu roku, CSN 73. punkts! Jums ir cits variants?

Vernons 13.02.2015 22:23

Didzi! Uzaicinu Tevi uz kādu no autobusu vadītāju macībām varēsi paklausīties kā tas notiek un ko es stāstu. Un tad padiskutēsim ko mērķtiecīgi aizmirsa un kas no tā radās.

Mani grūti ar kaut ko pārsteigt! Vēlu veiksmi!

Vernons 14.02.2015 13:30

Tu šo signnālu ar augšup paceltu roku ieraudzīsi tikai tad kad motocikla vadītājs to parādīs! Autobusā paceltu roku neieraudzīsi!!! Bet neatkarīgi no tā bija signāli vai nebija CSN 77. punkts paredz ievērot piesardzību. Tā daudzi arī saprot, ka aizmugurē esošam jāievēro distance, bet priekšā braucošam bremzējot, pat spoguļos nav jāskatās un strauji nobremzēt nav grēks.

Uzraksti prokuroram un tiesnesim, kuri pazīst tikai rakstīto likuma burtu, kad nebija signālu un kādu. Pat ekspertīzi uz vietas netaisa ne gaismām, ne bremzēm. Spriedums ir vienos vārtos. Un arī Tu esi šī vienu vārtu sprieduma piekritējs.

Vernons 14.02.2015 13:39

Palaidnieks varēja paklusēt! Uz maniem jautājumiem atbildes nesekoja! Kā tur bija ar ātrumu starpību un bremzēšanas ceļu garumiem?

Bail rakstīt, jo tad par distances ievērošanu būs kauns pieminēt!

Vernons 15.02.2015 13:37

`Tava versija! Emocijas un ambīcijas nav savienojamas ar veselosaprātu! Turpini.

Vernons 19.02.2015 11:12

Vakar 18. februārī policijas pavadībā iet autobusu un vieglo auto kolona, bet pārējie auto vadītāji, kuriem būtu jāpilda šie CSN punkti to nedara! Tātad zināšanas par šādu situāciju uz ceļa nekādas! Tiešām brīnums, ka vakar dažam labam "aunam" nenolaza kādu no spoguļiem! Kādas sankcijas ir jāpieņem, lai tas darbotos?

Man šķiet, ka tas jāparāda televīzijā, lai visiem būtu saprotams.

Vernons 19.02.2015 11:15

CSN daudz kas aprakstīts, bet Noteikumi darbojas pa daļām un epizodiski! Sešu autobusu kolonu vienkārši ignorēja pietiekami daudz vieglo! Kāda sajūta ir autobusa vadītājam?

Vernons 19.02.2015 12:32

Ar praktiskiem piemēriem būtu jāpopularizē ar impulslampām aprīkota auto palaišana starp divām kustības joslām vienā virzienā un sadalošo joslu pa vidu. Tā tas notiek Vācijā, Francijā un Polijā. Polijā katrs priekšā esošais iebrauks zālitē, tikai lai netraucētu!

Vernons 19.02.2015 13:59

Un šajā spraugā ielien vēl viens vieglais, jo tā "sprauga" nepieder autobusa vadītājam, to oblgāti kāds nozags!

Tas saucas distance jaievēro autobusa vadītājam, bet distances zaglim drošība nav jāgarantē!

Vernons 19.02.2015 17:05

Un cits variants nav vairs iespējams? Distance, distance un vēl reiz distance! Bet kad tad katrs ar savu rīcību sāksim garantēt drošību? Un ko darīs "priekšā braucošais bremzējot"? Vai apdzīšana tagad būs aizliegta?

Laikam velti cerēt, kad kāds no Jums ieslēgs savlaicīgu brīdinājuma signālu! Vieglam auto nauda pietika, bet virziena rādītājam nesanāca! Pirmais soda mērs, kuru Tu saņemsi, ir sasista Tava auto pēcpuse! Vai Tev to vajag?

Vernons 19.02.2015 21:41

Es pārstāvu autobusu vadītājus. Un viņu ir vairāk kā divi simti. Vēl manu paziņu lokā ir arī tālbraucēji un vietējie smago vadītāji un visi vienā balsī apgalvo tieši to par ko es rakstu. Tu esi viens pret divi simti. Kādi vēl vajadzīgi argumenti?

Vernons 21.02.2015 0:11

Vispār esam "uzbūvējuši" policejisku valsti. Un sodu sistēma kļuvusi par biznesu. Pie kam brīžiem pilnīgi neloģiku rīcību, piemēram tvarstīšana krustojumu pārbraucot signāliem mainoties. Pie sarkanā! Bet cik ilgi deg sarkanais visos virzienos?

Edgars Džeriņš ir spečuks uz šādām lietām.

Vernons 21.02.2015 0:20

Jūs neķerat krenķi! Latvija uz pus gadu ir Eiropas prezidējošā Valsts un ar publikācijām presē taps zināms kad iestāsies satiksmes ierobežojumi. Principā tas viss notiek un notiks visai nemanāmi. Bet būs gadījumi, kad šāda pārvietāšanās notiks.

Vernons 23.02.2015 0:21

Tu jau ar karoti mutē ieliki! Noteikumus katram laiku pa laikam derētu arī pārlasīt! Noteikumus tomēr derētu mācīt saistoši, ne viss nodaļu pa nodaļai.

Vernons 23.02.2015 12:30

Tu vienreiz izlasi to punktu salikumu, kurus es saliku secīgi!

Šis ir īpaši labs 10., 27. un 161.! Vai piemēram 38.4. un 38.8.! Tev tas neatgādina dubultu morāli?

Vai piemēram 119., 118.4., 113., 70., 73., 77. un 10.!

Un jāsāk ar 4., 6. un 10. kas noteic kārtību un secību, kā darbojas Noteikumi! Šāds Noteikumu salikums dažam labam ir sitiens zem jostas vietas. Ceru ka ne Tev!

Vernons 23.02.2015 12:32

Būs!

Vernons 27.02.2015 21:19

Kuras riepas izdevīgāk pirkt, vieglas un dārgas, vai smagas un lētas? Un kādas būs izmaksas ilgtermiņā?

Vernons 11.03.2015 11:53

Loģisks jautājums!

Vernons 11.03.2015 13:22

Balto nepārtraukto līniju šķērsot aizliegts! Var iestāties arī Nāves sods! CSN 70. punkts uzliek par pienākumu priekšā esošam ieslēgt virziena rādītāju, savlaicīgu. Tiek radīti apstākļi Jums CSN 113. punkta izpildei! Izbraucot no apzīmētas pieturas pilsētā, priekšā esošam autobusam jāpārliecinās par drošību! Bet visu citu pienākums ir respektēt CSN 80. punkta prasības. Tas ir savstarpējas cieņas un vispārējas kultūras jautājums. Un tas viss ietilpst vienā CSN 10. punktā, "katram rīkoties TĀ, lai pat bīstama situācija nerastos"!

Nu kaut kā TĀ, kopīgi saprotot viens otru varētu iztikt bez ekscesiem! Ja 5 sekundes pirms ir bijis perfekts virziena rādītājs un Jūs to nerespektējat, tad kāda ir mūsu braukšanas kultūra.

Vernons 11.03.2015 13:27

Ir jāpalūdz iebraukt joslā! Jāieslēdz virziena rādītājs! Ar "spēka paņēmieniem" un cerību, ka tiks norakstīts uz "Distances neievērošanu" būtu jāaizmirst autobusu vadītājiem!

Bet Tev iesaku izlasīt CSN 10. un 80. punktus, tie raksturo situācijas nopietnību.

Vernons 11.03.2015 14:49

To Tu prasi Rīgas satiksmei! Bet daži par avārijas izraisīšanu, apstājoties nevietā un nelaikā, ir zaudējuši darbu.

Par neskatīšanos spogulī, veicot kreiso pagriezienu, un BMW aizraidot uz grāvi pa galvu netiek glaudīts.

Polijā, nepartrauktās līnijas ignorēšana, reāli kādam beidzas ar Nāvi. Tai skaitā arī manam paziņam.

To līniju tā arī vajag uztvert!

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti