iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2
ZZZZ 17.11.2025 10:31

ezim laikam vakar, bij vakars atkal/

ZZZZ 16.11.2025 11:33

JanisBite rakstīja:

KIA EV3/ KIA EV4

Joprojām uz Hyundai Motor Group E-GMP platformas būvēti, bet šoreiz ar 400V arhitektūru pretēji EV6 un EV9 – nedaudz līdzīgi arī ārēji, bet EV3 ir nedaudz robustāks!  Un joprojām abiem KIA ir nojaušama KIA SOUL dizaina notis – tas manuprāt ir pozitīvi, jo veido markas pēctecību un atpazīstamību!

Pie stūres sēžot atšķirību nejutīsiet – interjers un funkcionālās iespējas ir vienādas!  Labākā lieta salonā, ko atklāju, ir galvas balsti – tie ir veidoti atšķirīgi no ierastā veida – rāmim pārvilkts tīkliņš! Galvu atbalstot sajūta burvīga (mīksta) un gribas to turēt pie balsta visu laiku 😊

Attēls, kurā ir automašīna, skaļrunis
</p><p>Mākslīgā intelekta ģenerēts saturs var būt nepareizs.

 

Atšķirību jutīs otrā rindā sēdošie - KIA EV4 būs jūtami ērtāk!  Bet EV3 toties ir klīrenss lielāks kā lielajam brālim – 170 mm pret 150 mm – Latvijas apstākļos tas arī var būt izšķiroši izvēles veikšanai!

https://ev-database.org/side-by-side?i=2212,3124&h=5a0560bee725b4961de697ab1c7797281f7355e023b6f506d2337c5992f66f58

Protams abiem klātesoša arī V2L funkcija – paldies korejiešiem par šīs tehnoloģijas popularizēšanu – tas var likt citiem ražotājiem arī neatpalikt un to izmantot savos produktos!

Simpātiska ir arī jaunu materiālu veidošana un skaidrošana, kas no kā ir izgatavots – tas noteikti var veicināt kopēju izpratni par atkritumu šķirošanas būtiskumu aprites ekonomikā!

Abi auto braukšanas ziņā ir sasnieguši noteiktus standartus, kas ir tuvi labākajiem un tas lietotājiem neliek vilties!

Savukārt enerģijas taupīgā izmantošanā KIA/HYUNDAI varētu teikt, ka jau ir līderi pasaulē un pārējiem jācenšas neatpalikt – nobraukums ar pilnu uzlādi virs 600 km ar lielo akumulatoru daudziem skeptiķiem iespējams liks atkal nedaudz aizdomāties!

Pie stūres ir 1 liela atšķirība gan! Lai KIA justos nr2 kā jau daudziem citu brendu flagmaņu pabērniem, nav stūres statņa lifts!?? Kas pat vecāka gāda gājuma Hyundajam IR! Tas tāds kārtīgs darvas piliens, nu vai tad tik sarežģīti tādu, jau plašī pielietojamu konstruktīvu risinājumu, gatavu, tur ielikt???

ZZZZ 15.11.2025 22:55

iAuto rakstīja:

Varētu vēl aizšaut uz Malaiziju! Kāds ir bijis?

Langavi sala!?

Lankawi ir vērts braukt. Ja grib kaut ko redzēt. Piem Sky Bridge uc. Es pat teiktu, ka iepriekšējie visi komenti savā ziņā atbildtoši un noderīgi… Par restorāniem un tur notērēto laiku nav ko pastāstīt…Bet nu katram savs deķis. 

ZZZZ 15.11.2025 14:16

Tikēr patreiz Taizemē 

www.youtube.com/shorts/D4hRmmdKwic

ZZZZ 15.11.2025 7:00

topinamburs uc utt

 Patreiz, bieži notiek malu malās daž ne dažādas AAkcijas, pa brīvu notestēt izmešus no tavas un jebkuras dd tačkas. Tad varbūt varētu kāds tāds i ar Auto aizbraukt tur ar to HVO un uzfilmēt ko? Te kas ir, auto vai kāds tāds par ko PArunāt, portāls depOtātiem?

ZZZZ 14.11.2025 20:57

Interesanti novērojumi par dīzeli un ekoloģiju 

ZZZZ 13.11.2025 8:06

ZZZZ 11.11.2025 22:12

Taizemē ir vērts apmeklēt masāžu. Lēti un kvalitatīvi. Pēcāk uz ielas cepēju plānās pankūciņas ar šokolādi un banāniem 🙏 kap hun. Ja būsiet Bankokā, iesaku izbraukt centra ūdens daļu kanālus ar viņu raksturīgajām laivām! Būs tāds neliels vow! Ziloņu izbrauciens pa vietējo mežu arī iespaidīgi sajusties dabiskā vidē iespaidi garantēti.

 

 

www.youtube.com/shorts/N-nANYbGaR8

ZZZZ 11.11.2025 11:31

Kamēr kāds tur ūkijā, varbūt kaut ko plāno, tikmēr tosteri braukā pa daudzajiem tiltiem un tuneļiem bez maksas…Citiem tad prieks nav lēts. Jāmin ar velo, tupu šurpu….

ZZZZ 11.11.2025 11:15

Kad jau tad jau, pie viena. 

 EV ir vēl tāda nianse, ka netiek deldētas bremžu uzlikas un bremžu diski. Tie dinamiski braucot un strauji bremzējot, īpaši pilsētas apstākļos neuzkarst. Pretēji ICE, kad vēl bieži vien iebraucot peļķē tie temperatūras straujas maiņās rezultātā savērpjas. Nelīdz īsti arī virpošana, jo iekšējais spriegums atkal to savērp.

ZZZZ 10.11.2025 9:19

Ir kas pavilkušies uz muzikas ritmu utt pieveidošanu. Nu un nedaudz aiztaupa laiku kādu nebūt plaģiātu līdzīgu veidošanasi kur scenāriju jākapā. Ja tā drīkst to apsaukt. 

ZZZZ 08.11.2025 10:49

Bradypus

Ieliku Tev 👍 Jo šits viss izskatas kā Dievzemītes kartējais poligons, lielāka mēroga sūdu vārīsanas trenniņam. Tas pa dioganāli un īsi konkrēti, ik katram saprotami.

ZZZZ 08.11.2025 10:45

Tie ir tikai cipariņi bukletos. Izbrauc un salīdzini. Garantija ir labi. Kas būs, kad iedegsies check engine, bet garantija būs beigusies? Paklausies, ieklausies, kuriem izstrādājumiem ilgtermiņā ir lietotājam draudzīga bezproblēmu ekspluatācija. Katram dzinēja tipam, savas blusas.

ZZZZ 08.11.2025 10:19

Nu un kā ir, ja tur iebrauc ar piekabi? Makā par 2 vienībām?

ZZZZ 07.11.2025 8:44

Ar meža veci izbraucu ātro aplīti jau stiprā krēslā. Nu gribējās pamēģināt šo Japanas autobūves cienītaju modeli pats. 

SandrisM augstāk aprakstā ir manas domas un sajūtas stipri līdzīgas. Auto mierīgiem braucējiem. Biju gaidījis sliktākas kvalitātes salona apdari, bet platmasas ir labā līmenī un nostrādātas. Šim auto elektriskā palīga piedziņa strādā nedaudz atšķirīgi, kā patreiz modē uz paātrinajuma sekundē iespaidu. Te uzsvars uz lēnu izbraukšanu caur sarežģītāku apvidu. Arī labi, jo ne visiem tas paātrinājums galvenais. Bet kas likās dīvaini un mazliet traucēja. Automātiskās kārbas sviras klasiskā novietojuma vietā nav attēlots kādā režīmā esi to ieslēdzis!? Pieradumam liels spēks, te nu jāskatās panelī, kur daudz dažādu indikāciju…

 Liels un patīkams pārsteigums, liekot atpakaļgaitas R pozīcijā, automātiski pasažiera puses spogulis paliecas uz leju lai varētu labāk kontrolēt braucienu. Iespējams šāda extra ir kameru 360 laikā arhaisms, bet ir labi un man patīk! Atmuguriski parkojoties labs uzbraukšanas leņķis. Neķersies kāda kupena vai augstāka apmales borde. Speciāli notestēju ātruma samazināšānas vaļņa šķērsošānu pie pilsētas 50+ un ir ok. Verdikts auto praktiskais, tik tik nu ar cenu kas? Varbūt auto ilgtermiņā sevi pierādīs kā stabilu braucēju un tad check ok?! 

ZZZZ 06.11.2025 5:54

Tas irA interesanti. kam varētu nepatikt 650!? Atdzīšos godīgi, sen jau gadus 8+ atpakaļ, arī man tas 650 tracināja…Bet tā iespējams, mana paša vaina, ne? Uztvere ko mēs gribam dzirdēt, redzēt, uz zināt, nezināt, negribēt zināt. Kam tas traucē? Ne, man. ,,Dadzis,, kādam durās vai piedurās. 

Es balsoju lai ir 650 👍

 Jo karstāk te iet jo jautrāk. Bet nu kaut kādās saprāta robežās. Tag cilvji tādi jutīgi vai ie jūtīgi 😷

ZZZZ 05.11.2025 11:01

Kaut kā daudz tie strēgumi. Pat šod 3dien  visos virzienos lēni. Nedaudz A joslas piepalīdz, bet nu jāierezervē plānotais mērķa laiks. Reizēm vāze Igaunijas virzienu no pārdaugavas velk pa Vecmīlgrāvi caur Carnikavu…

ZZZZ 04.11.2025 22:08

Šis manā izvēlēto testa auto sarakstā bija nr 2 pēc Ioniq 9 un jūtama atšķirība it visā. Arī cenas. Bet tas ir normāli un tā būtu jābūt lai nesavarītos katlā vienā klimpā ķiļķēns ar to, kā tas citiem zīmoliem reizēm sanāk. 

 Kas nepatika, jeb precīzāk sakot nesapratu kārtējo reizi dizainu eksterjērā. Koreja meklē savu, tas labi.

 Patika salona un vadības iekārtojuma domu gājiens. Tur viss ērti un parocīgi. Vēl uzlabots agrākajiem Korejas EV, piejamās ērtās lietas, niansēs. 

 Kas no lietotāja, praktiskā, ikdienai vērā ņemamas pozitīvas atklāsmes. Tieši paši braukšanas režīmi. Klasiskajiem sport, normal, eko klāt nācis snow 👍 Nu kas tad tur tāds, īpašs bet.  Ja visos 3 nosauktajos, kārtīgi uzpedalizējot, praktiski jauda pietiekama lai pat eko režīmā, tur vēl paātrinoties 40kmh un pat ātrāk, jaudas rezerve liek izspolēt riteņiem pat uz asfalta seguma, tad snow tas nenotiek nekad! 

 Ar šo tik gribēju pateikt, ka mazāk pieredzējis vadītājs var tik daudz nesatraukties, par saķeres zaudēšanu, īpaši uz slidena ceļa paātrinoties! Un tā ir reāli noderīga, laba un strādājoša ekstra. 

ZZZZ 04.11.2025 21:33

Nu cilvēki mīļie, es saprotu, ka visu esat pagaršojuši un ir ar ko salīdzināt. Rudenīgs laiks un nav A saulītes. Bet patreiz vispār kas ir kas, ar ko sakrustots un savienots, apvienots. 

 Te skaista krāsa, iekšā sēžot arī skats uz to priekšējo pusi daudz maz civilizēts, nav tie kantainie p,ulksteņi. Pie draugiem, uz galda uzmetīsi auto atslēgas ar to emblēmu, kādu? 

 Es dodu 👍 par izskatu un sajūtu. Dinamika mūsu mierinātajā satiksmē pilnīgi ok. Pilsētas legālos luksaforu dragos bez problēmām. Sacensībās, ja nu foto orientēšanās, check ok! Stellantis, kaut kāda tālākās ekspluotācijas drošības spilvens. Nu nez, kad vasarā pa skaistajiem Latvijas ceļiem testēju, man iepatikās tā sajūta, kāda. Un mūsdienu ātrajā patērētāju pasaulē vajag sajūtu, vismaz. Te viņa IR. Un ne jau visiem interesē teh nianses un iespējas.

ZZZZ 04.11.2025 17:40

Šis jaunums bija nr1 manā testa sarakstā! Teicams braucamais. Kvalitatīvi nostrādāts. Pat griestu materiāls kaut kāds ļoti taktili patīkams, sajūta kā būtu samts/zamšs? Plašās opcijas neuzskaitīšu, gan jau ik katrs atradīs sev nepieciešamās. Braukšanas dinamikas un vadāmības sajūtas ir  sporta auto līmenī, ne lielā suv vai kādā tur viņu kategorijā varētu ierindot, kaut vai mikrovena 7 vietīgā… Pat uzlūkojot no 200m attāluma kā tāds, bez skaņas uzņem ātrumu un paātrinās, lido mašīnas cienīgs skats. 

 Kas pietrūka, laikam pneimo vai citādi regulējama balstiekārta…Pa sliktiem ceļiem būs paciets. Bet te dilemma, jaudas un stablitātes nodrošināšanai. Kompromiss. Kam nav nepieciešams kāds skaļi pazīstama zīmola izstrādājums, šis būs tieši laikā.

ZZZZ 31.10.2025 9:50

B

Šits tika ielikts gan vairāk ar domu, ko piedomāt un darīt JA. Tas var notikt jebkur, ar jebko. Un pat fāterlandē dienesti ir tikai dienesti…15+ min. Labi, ka tā. Pogu sos nespieda, jo nav. Vai viņu vajadzētu šitādā gad spiest?

ZZZZ 31.10.2025 8:53

ZZZZ 29.10.2025 12:08

1984 rakstīja:

Domu saprati. Viss paliek pavisam vienkāršs, ja ir nepieciešamais (parasti dārgs) aprīkojums

Nū kā taD. Ūdens tilpne. Tur atkal 2 varianti. Izvēlies vai sildīt vai pumpēt.

ZZZZ 29.10.2025 9:58

ZZZZ 25.10.2025 13:26

Bet ja nopietni, redz kas gaidāms. un tas nav joks. 

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti