Vācijā aizliedz mobilo Waze un citas aplikācijas, kas uzrāda radarus un braukšanas ātrumu 😡
www.la.lv/vacija-aizliedz-waze-navigaciju-pat-lidzbraucejiem?utm_source=news1&utm_medium=widget
Vācijā aizliedz mobilo Waze un citas aplikācijas, kas uzrāda radarus un braukšanas ātrumu 😡
www.la.lv/vacija-aizliedz-waze-navigaciju-pat-lidzbraucejiem?utm_source=news1&utm_medium=widget
Pievienojot video, viņu tā kā neredz. Tik apstiprinot. Ielikāš 2x🙈
Lai tak raksta kaut no kurienes. Izņemot tos spamotājus. Ir tak jautri un klikšķi vairāk😝
Alga ko saņēma projektētājs sertificētais jāpārskaita šim izgudrojuma autoram🙈
Tūlīt būs brīvais gāzes tirgus. Būs labas cenas😀
Pašgājējs celtnis
GB12 rakstīja: Plug in hibrīds pie tik liela nobraukuma ir bezjēdzīgs pirkums, jo visai daudz sanāks braukt benzīna režīmā, un Plug-in hibrīdiem benzīna patēriņš ir lielāks kā līdzīgu parametru tīram iekšdedzes brīnumam - galu galā jāstiepj līdzi papildus elektromotors un baterija.
Bet visādi citādi jā, C5 Aircross ir 2 lieli plusi - ērti sēdekļi un forša piekare.
Par tiem mazlietotajiem variantiem - jāskatās, vai tur ir PVN iekšā, ja ņem uz uzņēmumu... Ka nesanāk aplauziens uz to arīdzan. Un jā, mazlietotam tev vairs nebūs 5 gadu garantija, jo garantijas slēdzas iekšā pirmās reģistrācijas dienā. Un vēl - mašīnai no rietumiem arī nebūs 5 gadi. Tā ir tikai Baltijas reģiona fīča. Vācijā Citroenam garantija ir 2 vai max 3 gadi.
Ir kā saki par plug ja nu tik cilvēks grib no mājas bez dūma un skaņas izbraukt vai kurortā klusi paripināties. Bet nu korejas izstrādājumiem arī veceiropā ir 5g garantija. Tik mūsu oficiāļie negrib to atdzīt
Paskaties uzmanīgāk piem. Korejas autobūves izstrādājumus. Daudzas svarīgas lietas slēpjas sīkumos. Nekādas skarienjūtīgas pogas un ekrāni. Drošības un vadīšanas palīdzības asistenti utt.
msh rakstīja: Kārtīgam mocim numuru nevajag, to pat tiguāns nenoķers...
Enduro trial
kross
Nu re kad manai elekrotačkai beigsies aķis varēšu pa lēto no donora paņemt. Jau tagad pa pilno labi piedāvājumi ar sisteņiem. Tā kā tauta droši 90 kmh+++ lai ir kur rodās
Sanāks arī mājai kādu bloku pieskrūvēt
Re kā skat no 18,46
1. marta jaunākās ziņas [https://jauns.lv/raksts/zinas/550100-pa-latvijas-autoceliem-brauc-400-bumbu-ar-laika-degli]
WALA es ar šādiem ātriem elektro dampjiem neuzņemtos vairs kādu apmācīt braukšanā. Viena jaunā mācekļa kļūda un trallalā, ne ko tur blakus sēžot nepalīdzēsi Vai elektroniskā stāvbremze aktivizēsies virs30/40 kmh?
msh rakstīja: Jā, pielietojums ir - ļoti ātri padirst vadītāja apliecību, un tā kā te pat nav robu, tad piedevām nemanāmi. Kā tas notiek - braucu ar mašīnu kas ar pieredzējušāku vadītāju pie stūres simtu sasniegtu labi ja 4 sekundēs, pie apdzīvotas vietas beigu zīmes trešajā robā ieminu grīdā, mirklīti vēlāk motors ieiet pūtienā, 4 sekunžu garš atstiepiens, atmetos un sadzēšos , jo priekšā mašīna, skatos spogulī, kilometru aizmugurē manā virzienā brauc zila diskotēka - principā bišķi pietrūka - sods bija par 133, ar lielāko fiksēto 137, spriežot pēc datora ierakstītā log faila, bija visi 150. Ja vēl tāds cēliens nāk tik viegli kā elektriskajai spēļu mašīnītei un uz to sāk paļauties, es domāju ka atbrīvošanās no vadītaja apliecības ir tikai laika jautājums - ja vien, protams, nav kaut kāds ātruma ierobežotājs, kā arī tā mazā niansīte ka paātrinājumi elektriskajām mašīnītēm ir šausmīgi neekonomiski un visdrīzāk piespiedīs braucēju uzvesties prātīgi un to paātrinājumu censties neizmantot - kur mēs atgriežamies sākumpunktā par to ka tāds paātrinājums ir bezjēdzīgs ielas mašīnā...
Principā ir kā saki tik gribu piebilst, ka mazākā bēda šādas kļūdas veicot ir palikšana bez permītes. Sliktāk 200 krava vai vispār 300 un ratiņi. Tamdēļ mans moto visu daram nesteidzoties
Tas uzrāviens kā narkotikas apreibina un rodas pārākuma sajūta, kas citu neparedzamu faktoru ietekmē var ātri izrādīties liktenīga kļūda
ezis71 rakstīja: Šonakt sīkie perdeļi manu un vēl 6 auto atstāja bez priekšējiem numuriem,diviem bija pieskrūvēti tie tika salocīti.Izsaucu policiju,sastādīja protokolu,teica kad pēc stundas tas būs sistēmā lai apdrošinātājs var redzēt.CSDD numura maiņa izmaksāja 31.23 eur.Jautāsiet kā es zinu kad sīkie perdeļi,pēdiņas sniegā palikušas ap 38 izmēru.
piem. Francijā nr no plastmasas un piekniedēti. Nenoraus ne ūdens peļķe ne vandāļi. Iespējams, ka var izgatavot no otrreizējiem pet izstrādājumiem? Kā arī ceļa zīmēs varētu ekonomēt metālu...
iciks rakstīja: Jā, tā situācija Gogoļa/Puškina ielā ir ierasta - vienmēr vismaz 1-2 pamanās krustojumu nobloķēt. Kāpēc pa Gogoļa ielu braucošie pat neatjēdz uztaurēt, to nesaprotu.
Sabtranam regulāri traucē, jo bloķē arī to joslu, bet tas stāv kā jēriņš un pacietīgi gaida, toties tālāk pie gājēju pārejas taurē uz vella paraušanu.
Ja katrs trollis tā sirsnīgāk uztaurētu, varbūt kādam arī nāktu apskaidrība, ka šādi neklājas.
Piem Ķīnā šādus un līdzīgus pārkāpējus ātri soda parasts patruļpolicists bez nekāda tiggujāņa. Vienkārši ar fočiku laimīgo dauni nofočē un lieta darīta
Kā viņi tur iztiek bez likuma par obligātu ziemas riepu lietošanu
Skats no citas puses īsi. Nav infrastruktūras nav nekā. Ir ceļi, ir pievilcīga dzīves telpa visādā jomā ir arī iedzīvotāji ar visām izrietošajām darba, pakalpojumu, tūrisma utt lietām
raimondsm rakstīja: Karma par gadiem ilgu enerģētikas pamatu nejēgšanu un kilovatu lietošanu kilovatstundu vietā. Tauta, mediji, politiķi, speciālisti - visi.
Tu pārāk sekli domā...
Bet realitātē ir kā WALA saka, jo tas cipar lielais lohiem uzrauj līdzi citus lielus maksājamos ciparus, kuri nav ar enerģiju saistīti %
Radars nekādu NLO nerāda, bet bet kādi 15 lieli ļotaki gan lido uz to Kaļingradu...
iciks rakstīja: Ja reiz šeit ir pacēlusies tēma par kondiķi un auto žāvēšanu, izteikšu savu jautājumu.
Kā darbojas klimata kontrole, tā kā būtu skaidrs- ir temperatūra, ko sākumā pastiprināti piedzen, pēcāk uztur. Vai pastāv autiņi, kam šī iekārta vadās arī pēc mitruma % salonā? Tīri lai izžāvētu to.
Neiedziļinoties instrukcijās, bet tīri pēc pieredzes varētu būt Korejas jaunākajos izstrādājumos. Ja ir ieslēgts recirkulācijas režīmā, tad brīdī, kad sāk aizsvīst stikli, klimats pats pārslēdz uz klasisko un arī AC papildus.
WALA rakstīja: Labi gan ka dīzelis pa nedēļu "neiztvaiko", un auto var atstāt kaut mēnesi ziemas salā ... Rivian diemžēl nevar - būs tukša vai tuvu tai baterija, un kas notiks tad ja būs tukša - to vēl nevienc nezin ...
Teslām.zin, bet nekas labs tas ar nav ...
Neņem personiski bet auto ir domāts braukt. Nebrauc=pieštepselē un atstāj vadā. Bet tas elektro paātrinājums atsver visu pārējo. Īpaši tādam elektriskajam pickup monstram ar vairākiem el dzinējiem, augstu sēdpozīciju un sporta auto cienīgu dinamiku
Nemaz nerunāsim par extrām ko piedāvā strāvas atpakaļ paņemšanas iespēja bez trokšņa.
eidis rakstīja: Es saprotu tā: jau labu laiku tehnoloģijas ir gājušas tik tālu, ka ja tavs RD pīkst,tad mēra tevi. Līdz ar to šis agregāts jau diezgan sen ir pilnīgi neražīgs.
Un es nesaprotu kāpēc tas čalis to Porši nemēģināja maksimizēt Biķernieku trasē? Tur nevienu neapdraudot droši var gāzt, Tiguani nebūs. Trase par maksu protams. Bet tā nu tas ir
Nu kas tur ko nesaprast, visi šie 3/4/5/6/7 sek 100km/h tevi vienkārši provocē. To ātrumu pārsniegt ir nepieklājīgi viegli. Grūti ir tieši noturēties tajos atļautajos 90...Sajūties kā lūzeris, kas neprot braukt Doties uz kaut kādu trasīti prasa laiku. Tad jau alternatīva, kur pa DE ceļiem pavilkt
WALA rakstīja: Mana "pārliecība" gan ir - jo vairāk visādu "aktīvo" drošības štruntu ir auto, jo vidusmēra autovadītājs brauc arvien sūdīgāk ...
Es pat piemēram teiktu, ka līdz ar stūres pastiprinātāja ieviešanu, cilvēki sākuši līkumus "ņemt" bez domāšanas, un tad rodas joki, ka līkuma vidū, kāds pēkšņi bremzes spiež ... tas nozīmē tikai vienu - mēs nedomājam ko daram tiklīdz autovadīšana paliek "pieejama katram" ...
Kā kad jau iepriekš minēju= sāk bremzes spiest= ir adaptīvās vai kādas nu tur citādas kontroles īpatnība. Pat atlaižot akselerācijas pedāli ir iespējama bremžu gaismiņu ieraudzīšana. Bet tas jau varbūt labi, jo tiek signalizēts aizmugures vadītājam uzmanīties un būt kaut kam gatavam.
Bradypus rakstīja: Nevajag muldēt un izplatīt sagrozītu patiesību. Waze neviens nav aizliedzis un tā ir tehniski izmantojama arī Vācijā - tur atrodoties, aizliegtās lietas (FR atrašanās vietas) netiek rādītās. Bet tā kā Waze tur nav populāra, Google navi reālā laika navigācijai tur darbojas daudz labāk. No Waze uz Google pēc manas pieredzes vislabāk ir pārslēgties izbraucot no Polijas. Un arī Google navi, ko žurnaļugas min kā "tīru", mēdz rādīt fotoradarus, kur tas ir atļauts un ir paredzēts attiecīgās valsts kartē. Abas navigācijas visnotaļ maina UI atkarībā no atrašanās vietas - piemēram tā pati Google Rietumeiropā rāda arī atļauto ātrumu kopā ar reālo, tāpat kā Waze, bet Latvijā to nedara.
Es tikai pievērsu uzmanību faktam👌Bet kas patīk tajā vāzē. ir otras ekipāžas redzamība lai atpalikšanas vai atpūtas distancēšanās brīdī nav lieku reizi jādomā, jāzvana precizējot atrašanās vietu.