Mistiķi profesionālie mīt aužu dīlerservisos. Sip uz turieni ar maku pa priekšu, un tev par tavu naudu būs prieks par mistikas priekšnesumiem.
Mums te otrā ekrāna pusē mistikas kristāla bumba, zinies, sabojājusies.
Mistiķi profesionālie mīt aužu dīlerservisos. Sip uz turieni ar maku pa priekšu, un tev par tavu naudu būs prieks par mistikas priekšnesumiem.
Mums te otrā ekrāna pusē mistikas kristāla bumba, zinies, sabojājusies.
Tas auzis Tev sen? Nesen iegādāts? Kas ar progu, nav čipots? Degvielas spiedienu skatījies, attiecīgajās vietās? Aizdedzes moments?
Ar kaut ko jāsāk, rakt.
Ar šādu auto (motoru..) ir jābrauc nevis pie "veciem ōpjiem", bet drīzāk pie kādiem tiem dd speciālistiem, kuri jau gadsimta sākumā bija cienīgi tā saukties.Arī uz slaveno Tdi ieviesēju krāpniek mahinatorcentru moolleru ar šādiem auto brauc vairs tikai lohi.Tie motori sen zināmi, un ir tādi (pat itin labi situēti) lietotāji, kuri ar visādiem šiem vecajiem a8 braukā pa desmit gadiem, netērējoties kāda jauna suuda iegādei ik pa 3g.
Un nav tādu simptomu, ka "nerāda kļūdu" un ka tāpēc arī normāls diagnostiķis nevarētu kko "pateikt".Kaut vai pēc sprauslu rādījumiem vai kko mērot gaitā, vai pa riņķi ko atvienojot/provocējot.
Ja grib ar tādu braukt- nu tad ir jāiet i-netā un jāiepazīstas ar vēsturi un pieredzi. Nezcik reiz esmu teicis,kas gan var būt vienkāršāks- ieraksti meklētājā, krieviski vai kaut vāciski.Ne to, ka tev jābūt par/krievu vai pret/kautko,bet vienkārši jāpieņem ka lietotāju daudzums un gadu gaitā lietotāju un entuziastu apkopotā informācija diemžēl ir tāda, kāda tā ir.
Karsts slikti lec- nu tas tak "sens" sindroms- ddegviela karstā stāvoklī ir šķidrāka nekā aukstā,tāpēc par sūknēšanu un spiediena radīšanu atbildīgajiem (padilušajiem) komponentiem (agregātiem) te varētu rasties papildu "grūtības".
Šim 3.3Tdi tev ir veseli divi "šaubīgi" sūkņi (no kuriem viens prasti mehānisks) un ta vēl vārsts pa vidu un sazin kas vēl tur viskautkas. Pēkšni noslāpst ieskrienoties - nu tak pārslēdz alfabētu un ieraksti: a8 D2 3.3 Tdi внезапно глохнет при разгоне - izmetīs tev nezcik informācijas, varēsi apgūt visu pasaules uzbūvi: piem., as8.ru/forum/viewtopic.php?style=1&t=50929&start=50 -patin uz leju, tur viss tas tavs motors ir "uzzīmēts".
Un kā vispār ar tādu vari turpināt braukt- ja pēkšņi būsi ieplānojis "ieskrieties", bet šis tev ņems un pēkšņi noslāps..
Jābrauc uz diagnostiku Remap www.remap.lv/lv/kontakti/ vai
Gaujas iela 5 TCS Serviss.
Remaps ir labs, vien tad, kad ir jāpaska ir kāds šķībrocis čipsējis auto vai nav t.i. lai pārbauda garāžas maisteru (ne)darbus, par pārējo - īsti jau viņiem, tāpat kā vairumam, bez baigi biezās žūksnes čakarēties negribas. Pēc sindromiem šķiet, ka neuzkačā dīzeli pietiekami ātri, tad nu jāskatās, kas tur ar degvielas spiedieniem un aizdedzes momentiem ir, kā saka reāllaikā.
Opju argumentiem šajā gadījumā ir vērtība tuvu 0
Remaps ir noteikti viens/no tiem, kurš zinātu ko tur darīt.Jo tas motors kāreiz no tiem laikiem, kad viņš pats no entuziasta pārtapa par zinātāju.Vienīgi cik ilga "rinda", vai piekritīs čakarēties un/vai "sakritīs" viedokļi.Jo fufeli viņi nedarīs, tāpēc īpašniekam ir jārēķinās ar varbūtējajām izmaksām.
Vēl jāatceras ka tas 3.3 laikam ir savulaik "otrs nīstākais" motors aiz slavenā 2.5 V6Tdi,ap kura eksplohtāciju un remontu lohiem bij problēmas krietnas desmitgades garumā.Īpaši ja tur motora burti sākas ar AK... Kā tolaik mēdza ieņirgt, tad tas ir kad tam pašam šaubīgajam v6 kāds piekombinēja vēl kādu pusotru cilindru klāt.
Tajā V6 gadījumā sērga bij ar sadales vārpstu "eļļošanu", kā rezultātā tās vārpstas dila un no turienes bira laukā rokeri un kompensatori-ar sekojošu loteriju, kur tas paliks (vai neiekļūs kustīgajās daļās) un kādā pozīcijā ieklemmēs tas attiecīgais "slimais" vārsts.To tad tiešām elektroniskā diagnostika nevarēja pateikt un izvērtēšanai bija jāceļ augšā vārstu vāki (tās izbirušās sīkdetaļas bija salasāmas zem tiem vākiem, vai nu pie veiksmes nokritušas kkur lejā/karterī).
Audi A8 D2 3.3 TDI mistikas problēmas
Sveiki. Vēlētos painteresēties par mistiku kas ar auto notiek. Ir problēma kad vēsa mašīna, tad kādas 3-5 sekundes jāgriež lai piešķiļās, kad ir uzsilusi, tad 5-8 sekundes jāgriež kāmēr piešķiļās. Kā arī ne katru reizi, bet kad dod riktīgi virsū, mašīna noslāpt. Jāgriež 5-8 sekundes, piešķiļās un var braukt tālāk. Nekad nevar paredzēt kad noslaps. Nav ne jaudas zudumi, nekas. Kļūdas abos vadības blokos arī nav. Ir aizdomas ka slāpšana un ilgā šķilšanās ir saistīta ar to visu kopā. Ir kārbas problēmas, ka pieraustās kārba, bet cik vecie opji teikuši - tad dēļ kārbas tādas problēmas nebūtu.
Audi A8 D2 3.3 TDI 162 kw automāts