Kārtot: Augošā secībā
RaimondsVolonts 13.01.2018 20:46

Reno Koleos patīkami pārsteidza bezceļa apstākļos 2,0 dīzelis strādāja ļoti labi. Arī salons ir gana plašs, instrumentu panelis ērts, es teiktu, neraksturīgi fraņču autobūvei. Cena salīdzinājumā ar citiem konkurentiem - ļoti adekvāta. Vienīgais darvas piliens visā, ir pārlieku skaļā ritošās daļas darbība, īpaši jūtama uz nelīdzena bedraina asfalta.

RaimondsVolonts 13.01.2018 20:28

Lielisks auto ar VW grupai raksturīgu kvalitāti un ergonomiku. Bezceļu veiktspēja 4x2 autombīlim fantastiska. Manuprāt galvenais klupšanas akmenis cīņai par pirmo vietu Gada Auto konkursā bija pārlieku lielā līdzība ar savu priekšteci Škoda Kodiak. Gribējās redzēt interesantāku dizainu, jo faktiski Karoq izskatās pēc Kodiak samazinātas kopijas. Gaitas īpašības ļoti labas, gan ceļa , gan bezceļa apstākļos. Cena, jā, tā varētu būt nedaudz zemāka,

RaimondsVolonts 13.01.2018 20:01

Alfa Romeo Stelvio ir neapšaubāmi šī Gada auto testu odziņa, tieši tādēļ, ka tas ir kas jauns ,ar pilnīgi netradicionālu dizainu, ļoti labu dinamiku un bezceļu veiktspēju. Ritošā daļa, manuprāt lieliska. Ergonomika vācu autobūves līmenī, vadības slēdži un pogas viegli atrodami - viss savās vietās. Cenu līmenis salīdzinājumā ar vācu SUV konkurentiem ievērojami zemāks, vienīgi paliek jautājums par auto kvalitāti ilgtermiņā, kā arī tālāk pārdošanas vērtību pēc apmēram pieciem gadiem, bet tas jau ir nākotnes jautājums. Pilnīgi piekrītu, ka šis auto būtu pelnījis gada pārsteiguma balvu.

RaimondsVolonts 27.11.2016 15:20

Absolūts premiums, bez mazākajām šaubām. Sākot ar iekāpšanu un atrašanos salonā un beidzot ar braukšanas komfortu, ritošās daļas darbību, ventilācijas sistēmu, kā arī apdares materiāliem, šajā Gada auto līdzvērtīgs varētu būt tikai Volvo V90.

RaimondsVolonts 27.11.2016 15:14

Salīdzinot visus 3 pikapus, šķiet, ka Toyota tomēr uzrādīja vispārliecinošāko sniegumu gaitas īpašību ziņā. Bezceļā HILUX nepārprotami labākā.Runājot par dizainu, jāpiekrīt, ka Navara tomēr ir pirmajā vietā. Kopumā varētu sanākt laba cīņa nominācijā Gada pikaps.

RaimondsVolonts 08.11.2016 17:21

Neesmu Peugeot fans, bet šis modelis mani patīkami pārsteidza, pirmkārt jau ar savu dizainu. Nodomāju , ka brīnumi sāksies iekšpusē, kad atkal nebūs iespējams novietot stūri tā, lai tā netraucētu redzēt spidometra paneli, bet izrādās, ka tam atrasts interesants risinājums - stūre ir izgatavota ovāla. Man personīgi, tas ne visai patīk, bet visā kopējā dizinā tas iederas tīri labi. Šis auto noteikti nav VW grupas fanu auditorija. Manuprāt šī auto mērķauditorija ir cilvēki ar izteiktu individualitāti, varbūt jaunieši, mākslinieki, arhitekti vai dizaineri.Pats interesantākais bija pabraucot ar to, es faktiski biju drusku šokēts par komfortablo piekares darbību, kas līdz šim nebija fraņču autobūves vizītkarte. Visumā liekas, ka Peugeot pēdējos gados patīkami pārsteidz. Skaidrs, ka grūti spriest par tā ilgmūžību ilgtermiņā, bet pagaidām viss patika. Vienīgi žēl, ka tam nav iespējama pilnpiedziņa, kas nedaudz, bet droši vien samazinās tā tirgus daļu, salīdzinot ar konkurentiem.

RaimondsVolonts 08.11.2016 16:57

Ford Edge labs auto, kvalitatīva apdare, nesaprotama cena un auditorija. Nepatika pārlieku sarežģīti uztveramais mērinstrumentu panelis. Bezceļa testos auto brauca gana pārliecinoši, jāsaprot, ka tas nav gluži Land Rover Defender tipa auto.

RaimondsVolonts 08.11.2016 16:49

Nissan Navara salona ergonomika manuprāt laba, sēdēšana vadītāja un blakus beņķos ērta. Runājot par salona apdari, tad

tomēr gribējās , lai priekšējais panelis būtu mīkstais, nevis plastmasas, kurš laika gaitā varētu sākt grabēt, jo šī auto izmantošanas

specifika, paredz , ka tas tiks izmantots arī pa grants un bezceļa segumiem. Saprotu, ka auto ir paredzēts dažādu kravu pārvadāšanai un tamdēļ tukšā bija nekomfortablas gaitas īpašibas pa nelīdzenu asfalta segumu, jo pārlieku kopēja ceļa nelīdzenumus ,tas vēl vairāk apstiprinājās pēdējā testā pa bezceļu.Tomēr likās, ka konstruktoriem vajadzēja panākt komfortablākas gaitas īpašības no jaunās daudzsviru spirālatsperu aizmugurējās piekares.

Ne jau vienmēr tas tiks braukts ar pilnu kravas kasti. Pašlaik salīdzinot to ar konkurentiem, Navarai ir visērtākais salons, bet visnekomfortablākās gaitas īpašības, arī bezceļa testā tā atpalika no saviem konkurentiem Toyota Hilux un Mitsubishi L200,toties bija pārāka dizinā un salona ērtībā.

Jaudas īpašibas bija gana , labas, bet jāņem vērā, ka mums tika nodots jaudīgākais šī modeļa eksemplārs ar divām turbīnām. Skaidrs, ka šī ir ļoti specifiska tirgus niša,

bet spriežot pēc cenām, tas tiešām varētu būt pārtikuša lauksaimnieka vai arī cita biznesa darba auto. Ņemot vērā iepriekšējo nišas modeļu ekspluatācijas pieredzi jāsaka, ka Navara bija kaprīzāks par savu konkurentu Toyota Hilux, bet arī jāatzīst, ka lētāka. Kas zin, varbūt jaunais modelis ilgtermiņā uzrādīs labākus ekspluatācijas rezultātus.

RaimondsVolonts 23.12.2015 15:10

Nekādā gadījumā nevar braukt , citādi dzinējs var beigties, eļļas trūkuma dēļ.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti