Ford Edge foto
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man Ford-Edge ir par lielu un dārgu, jo tas ar 180 zirgspēku dīzeļmotoru maksā, sākot no 43.300 EUR. Labāk Ford Ziemassvētku izpārdošanas ietvaros iegādāties Ford-Focus universālu ar vecās paaudzes uzticamo 1,6 litru benzīna motoru par 13 tūkstošiem eiro.
VWfans rakstīja: Man Ford-Edge ir par lielu un dārgu, jo tas ar 180 zirgspēku dīzeļmotoru maksā, sākot no 43.300 EUR. Labāk Ford Ziemassvētku izpārdošanas ietvaros iegādāties Ford-Focus universālu ar vecās paaudzes uzticamo 1,6 litru benzīna motoru par 13 tūkstošiem eiro.
ar vecās paaudzes uzticamo 1,6 litru benzīna motoru par 13 tūkstošiem eiro.
Nu, kurš mūsdienās vēl pērk auto ar benzīna motoru bez turbīnas. Tas taču nav ekonomisks !
Toties tam mazāk potenciālu tehnisku problēmu, nav turbīnas, kurai uz vecumu saplīst. Un pēc pāris gadiem, ja auto kalpo labi, var uzlikt gāzes iekārtu.
Ekonomisks tas nav tad, ja ir divi neadekvāta lieluma nemotoriņi, bet vienam no tiem ir gliemezis, tādējādi mākslīgi to novedot līdz adekvātumam, bet otru nemitīgi jāpedālē, nu kā, piemēram, fana fabijas 1.2. Cita lieta vai tam fuckusam tas 1.6 ir adekvāts...
Ford-Edge tiešs konkurents ir Hyundai-SantaFe, kurš tagad nopērkams ar gardu atlaidi. Automobilis ar 2,2 litru 200 zirgspēku dīzeļmotoru un automātisko kārbu pie Skandi Motors dabūjams par 37 tūkst.EUR, kas ir vairāk kā 6 tūkst.EUR lētāk nekā Ford-Edge.
Atceros, ka par SantaFe savā laikā atzinīgi ir izteikušies arī amerikāņu forumos. Latvijā visiem šiem auto, t.i Hyundai, Fordam, Škodai un saprotams, Kia vēl ir tā priekšrocība, ka nepieder pie zogamo kategorijas un spoguļus arī tiem nost nelauž.
Domāju, ka Škoda-Kodiaq izkonkurēs Ford-Edge...
Amerikāņu auto, kas pielāgots Eiropai. Vienkāršākajām versijām, iespējams, mūsu tirgū ir kādas izredzes, bet bagātāk aprīkots variants ir padārgs un šajā cenu kategorijā ir citi stabili līderi. Gada auto organizētajā bezceļu testā atklājās, ka šo auto aizmugurē nav kur aizāķēt, lai gan bamperī ir aizbāznis aiz kura itkā paredzēts ieskrūvēt āķi. Labi, ka vismaz priekšējā bamperī nav falšs āķa skrūvēšanas vietas aizbāznis.
Klasisks Ford. Tiem, kas Ford izvēlējušies par savu, viss būs viegli saprotams un loģisks. Auto plašs, ērts. Laba apdare, viss ērti sasniedzams. Veiktspēja laba pat smagos braukšanas apstākļos. Labs auto aktīva dzīves stila piekritējiem. Bet ir viena liela problēma. Un tā ir šīs automašīnas cena, testa modelis bija gandrīz 60 tkst.EUR vērts. Domāju, ka Edge neuzstādīs rekordus jaunu auto reģistrācijā.
Ford ikona laikam ir melns auto gadsimta sākumā...vēl man ši marka asociējas ar pikapiem , kur nepārprotami uzraksts vēsta ka Tas ir fords...
Tātad via america...Edge
Fords tēmā tur pat kur Jeep, vai izdosies, lai izdodas, jo auto patīkams...
Ford Edge labs auto, kvalitatīva apdare, nesaprotama cena un auditorija. Nepatika pārlieku sarežģīti uztveramais mērinstrumentu panelis. Bezceļa testos auto brauca gana pārliecinoši, jāsaprot, ka tas nav gluži Land Rover Defender tipa auto.
Gribu redzēt to, kurš pirks pa 60K Fordu Pa to cenu jaunu X5 tikko piedāvāja!
No man zināmās informācija 2 Edge ir pārdoti.
Pilnā komplektācijā pa 60K euro?
Piemēram, ja vēlētos iegādātie jaunu auto ar budžetu līdz 20tk, tad noteikti skatītos Golf, Astra, Focus u.t.t.
Ja budžets atļautu 30tk., Tad sarakstā būtu Passat, i40, Insignia, 3 sērija, 506 un varbūt arī Mondeo. Tomēr ja esmu veiksminieks un varu atļauties auto virs 40tk, tad mans skatiens pievēršas MB, Audi, Volvo, BMW...... Ford Edge? kas tas tāds? Pircēji no zemākajiem plauktiem tikai bola acis, bet veiksminieki par tādu neko nav dzirdējuši, vai nevēlas sevi nogurdināt ar informāciju par jauno Fordu. Pa lēto šajā kategorijā cauri netiksi. Un nedarbojās tie paši biznesa paņēmieni kas kompaktklasē. Nevar būt Modeo panelis iemontēts auto kas maksā 60 tk. Kamēr Ford to nesapratīs, rakšanas nebūs.
Iespējams, kāds tomēr gribēs investēt Ford tādu naudu.
Jo zinu reālu gadījumu tepat Lv, kad pircējs max nokomplektēja jauno Mondeo par... 48k EUR
Es tomēr piesakos ar aizstāvi šim auto. Ford Edge ir jaunums savā saimē. Līdzīgi kā Škoda mēģina iespraukties šajā auto klasē ar savu Kodiaq, par kuru arī neviens nav īsti neko dzirdējis. Ņemot vērā augošo tirgus daļu SUV kategorijā, Ford ir nolēmis atgriezties Eiropā ar pietiekami lielu, salīdzinoši ekonomisku un labi aprīkotu automobili. Auto izmešu rādītāji nav tie, kas draud ar lieliem nodokļiem. Neviens šo auto arī neuzskata par kaut ko ekskluzīvu un iespējams pat neapliks ar Luksus nodokli, kas ir liels arguments izvēlēties tieši šo automobili, nevis “vidējā latvieša” sapni Audi vai VW. No tehniskā viedokļa Ford Edge ir labi aprīkots un tehnoloģiski progresīvs. Par agru ir spriest par šī auto ilgizturību, bet konstruktīvi viss ir veidots pietiekoši izturīgs un, piemēram, balstiekārta ir tīri labi piemērota mūsu ne visai labajiem ceļiem. Fords ar saviem jaunajiem produktiem ir pierādījis, ka ir spējīgs radīt modernus un konkurētspējīgus auto, un veiksmīgi cīnās ar aizspriedumu gūzmu. Šogad Gada Auto testos šis bija viens no maniem patīkamajiem pārsteigumiem – slidenie, sniegotie ceļi neradīja nekādu kreņķi un brauciens bija patīkami stabils. No šī auto nav jāgaida fantastiska pargājamība bezceļos, jo tas nav tam paredzēts. Ar šo auto veiksmīgi aizbrauksiet pie vecāsmātes dziļos laukos jebkuros laika apstākļos (arī pa aizsnigušu ceļu un pavasara šķīdonī). Auto durvju konstrukcija ir veidota tā, lai arī pēc brauciena pa dubļainu ceļu, varētu izkāpt nenosmērējot bikses (durvis nosedz sliekšņus, tādējādi radot ari papildus stiprību sānu trieciena gadījumā). Tas viss ir veidots tā, lai es, kā pilsētā strādājošais varētu ar šo auto pārvietoties jebkur un jebkad saprāta robežās. Auto ir pozitīvi atšķirīgs no pārējiem auto šajā grupā. Šis ir viens no tiem auto, kurā man nav jādomā kā braukt un kloķi nav jāmeklē (atšķirībā no dažiem Dienvideiropas ražojumiem). Es pārstāvu to sabiedrības daļu, kura ir šī auto mērķauditorija, un es uzskatu, ka Fords ir trāpījis mērķī.
Ford Edge ir jaunums,žilbinošs jaunums! Pareizāk būtu teikt-apžilbinošs! Iepazinos ar "edge" diennakts tumšajā laikā un jutos patiesi apžilbis no bagātīgās iluminācijas sēžot pie stūres. Jutos nopircis Ford Edge un 18. novembra uguņošanu par 60k EUR! Kopā ar līdzbrucēju nespējām atrast on/off "podziņu". Vecā labā taborētā sedziņa ,ko Omes pārklāja televizoru ekrāniem, noderētu. Izkāpjot saņēmu spožu,zaļu Edge bliezienu acīs! Slieksnī lepni iegaismojās spilgti zaļš edžLed's , droši spēru soli tumsā,ceļmalas suņu kaka vai peļķe ir štrunts ,ja ir edge!
Pirms diviem gadiem patiesi priecēja jaunā Mondeo saime. Nevaru to pašu teikt par šo jaunumu-pārpratums!
Tipisks Fords, salona apdare uz sajūtām gana kvalitatīva- gaitā grab mazliet vairāk kā gaidīts. Salona dizains- Ford stilā. Sajūtas pie stūres gana pārliecinošas, un patīkami pārsteidz šasija- lieliska šasija, ka arī ir tipiski Ford!!! Pretslīdēšanas sistēma sakumā ļauj paslīdēt, kas kopā ar lielisko balstiekārtu ļauj azartiski un droši baudīt gan piesnigušus gan nepārāk gludus ceļus. Braukšana ļoti droša un nevienā brīdī nerodas sajūta, ka neaizbrauksi!!
Dzinēja skālus un rakstur lielumi 210 z/s ļāva cerēt uz kko vairāk, kā tiek iegūts. šis auto domāts priekš cilvēkiem, kas grib braukt ar šādu Fordu, bet kkā nav skaidrs, kā šis auto var atņemt klientus citu marku piekritējiem!!
Ford Edge 2016 tests, atsauksmes un iespaidi
Jaunais Ford Edge 2016, kāda pieredze?