Kārtot: Augošā secībā
1 2
650 06.06.2020 2:19

No skaidrotāja viedokļa nav "pateicīgi" skaidrot.Jo,gatavu/sirsnīgu penteri ieraugot, uzreiz pienāks jebkurš ikdienas epidegoloģijas marketologs un izcili tehniskos terminos pateiks, ka tas netehniskais neikdienas skaidrotājs ir lohs.

1kārt, tev tur ir nevis prasts egr defekts, bat (jau!) vesels motora problēmu kopums. Kuru (kā jau te kolēģis lika noprast) visdrīzāk ir uzradījis jau iepriekšējais(-ie) LOHS(-i), kurš to auto tev pārdeva.

Kā arī,tikai lohs var tagd ieteikt prastu egr tīrīšanu vai amputāciju bez paraēlas ielaisto vainu apzināšanas.Tam suudam (egr-am) ir ne tikai ka (amputējams) dzelzsgabals, bet arī elektriska vadība (ar motora ECU saistīta) un drošvien pat atsevišķs (daaargi maināms) dzesētājs.Plus/ap vēl tur tuvumā ir gaisa masas mērītājs,lambdazonde un dažādi temperatūras sensori.Un ne visu to štruntu nojātības pakāpi (vai nomaiņas ieteikumu) uzrāda diagnostika.Bet jebkurš laicīgi neapzināts un nenovērsts katra tā iejauktā suuda bojājums rada pa ķēdi tālākus suudus.Ja tas būt kāds audi motors, iespējamais lohRēķins mierīgi ieaugtu pāris tūkstošos.

Egr-a ieklemmēšana kādā pusstāvoklī rada nepareizu kvēpu apriti- aizdrirš dpfu un pieķēza ieplūdes kolektoru kopā ar visiem tā pievadiem..Plus vēl(!) pūš tos visus suudus turbīnā un cilindros un laika gaitā iekoksē turbīnas vnt ģeometriju un virzuļu gredzenus.Kas savukārt rada eļļas zudumus un plus vēl lielāku suudu daudzumu no pussadegušiem eļļas (iespejams,pasuudīgas un/vai dpf-a specifikācijai neatbilstošas..) tvaikiem.Un tā pa riņķi līdz bezgalībai. Plus vēl,protams, priecīgā prognoze par to, ka visas tās epopejas pirmcēlonis var izrādīties vienkārši kāda (vai vairākas) lieku degvielu lejošas vai ilgstoši nekorektas sprauslas (kuras,visdrīzāk, nebija un nav pārbaudītas, vai tikušas apzināti ignorētas- tipa, gan ja vēl kādu laiku pavilks..).

Plus vēl ir teorija, ka ne visiem jaunāka gadagājuma motoriem ir ieteicama egr-a amputācija kā tāda.Jo, atkarībā no problēmas ielaistības, paralēls ir jautājums par dpf-a amputāciju.Pēc "veiksmīgas" loh-amputācijas (un loh-samaksas par To) var sanākt jau pēc dažiem kkm atkal cept jaunu rakstu.

Ja to visu tagad šādā stadijā pētīt un darīt- tad tikai un vienīgi pie vispārzināmiem un laika gaitā pārbaudītiem speciālistiem.Kur vismaz ir morāla garantija, ka tevi un tavu motoru neapjās.

Pārdot viņu tagad vairs nav kam- iespējams, ka lohu jorojām ir daudz, bet viņiem diemžēl nav par ko un demagogu aģitācijas dēļ ir bail pat no kārtībā esoša lietota auto.Īpaši ja no relatīvi pajauna un/vai padārga.Tātad, nāksies risināt un pēc tam pašam normāli braukt.Jo volvo nav slikts priekš saprātīga uzturētāja.Neskatoties uz to, ka tūkstošiem viņa lietotāju nonstopā risina visādas problēmas, piem, kaut vai šis: volvoforums.org.uk/showthread.php?t=221555&page=199

650 05.06.2020 13:24

...tas "diagnostikas Maistars" tiešām nav pie pilna prāta

650 05.06.2020 1:23

uz 5g sagatavojies emigrēt?

650 04.06.2020 18:24

Brauc ātri vien pie normāla vispāratzīta diagnostikas speca un konstatē pirmatnējo iemeslu.Rekomedācija un kaut vai tikcams pamatojums "izprogrammēt" egr-u diemžēl NAV cēloņa konstatēšana.Pajaunas mašīnas lietotājam nav jābūt pašam par mehāniķi- pietiktu būt par saprātīgu "brigadieri" loģisku darbību veikšanai.

650 04.06.2020 18:14

-nu labi ka ne tavu gļukaino ujaveju

650 04.06.2020 18:10

Atsauksmes iedvesmo,šaubu nav. play.google.com/store/apps/details?id=lv.spkc.gov.apturicovid&showAllReviews=true

Pagaidām ne vārda par to, kā piespiest ielādēt un lietot tiešām reāli (ar kaut/ko) sasirgušos un/vai vieglu nespēku sajutušos.Tieši tāpat, kā tos Lohus, kuri epodēmijas kulminācijas brīdī aprīlī veikalos apgrābstīja produktus (bez cimdiem) un/vai tos, kuri savus izlietotos cimdus izmeta pa vējam turpat veikala autostāvvietā.Plus vēl tos, kuri pašā karstākajā ierobežojumu brīdī pilnīgā po-ūjā saulkrastos sarīkoja masveida tusiņu.Pilsoniskais briedums un atbildības sajūtas minimums pilnīg tā kā no biksēm līda ārā par metru/katram. Jā.

ps- "lukturīšu" lietoņu piedāvājumā tikpat kā nav, tas tiesa: play.google.com/store/search?q=flashlight&c=apps

650 04.06.2020 16:02

Šis tev nav līdz galam noformulēts- dēļ kāda sensora met atkārtotu kļudu?? -vai atkārtoti uzmestās kļūdas apraksts/kods sakrīt ar iepriekšējo,kur tev bij atsauce tieši uz egr-a neatbilstību?

Tas nav ticams "meistars",kurš mudina izprogrammēt,bet nekādi nepamato savas zināšanas un neizglīto klientu par varbūtējo pirmatnējo iemeslu.Kļūda pati kā tāda nav pliks vienkāršs uz nerviem krītošs bezpersonisks uzraksts- tā ir vēstnesis tālākiem suudiem.

650 04.06.2020 15:38

Nu tas skaidrs- jo pats tas EGRa aizsērēšanas iemesls taču netika detektēts.Sekas var notīrīt, bet nenovērstais cēlonis tās radīs arvien no jauna.

650 04.06.2020 15:34

Galvenokārt jau Lohiem ir jāmeklē "lukrutītis" goglaplejā un ikdienā jāskatās tā suuda reklāmas.Normāliem aparātiem tas visdrīzāk ka ietilpst telefona oem aprīkojumā.

Savukārt "pasaules labākie prāti" un vadošie laika zīmju diagnosti katrs savā migā visu ziemu saldi sūkāja katrs savu ppi- laikā kad bija jāsagatavojās epidēmijai un jāiepērk spirta/marles stratēģiskās rezerves..

Šodien mums katrs iespējamais kretīins visu lieliski zin un prognozē.Jo tam pavērusies lielāka iespēja noraut gabalu no dāsnās ārkārtas siles, jo lielāks viņa entuziasms un tēlainākas un tālejošākas apokaliptiskās prognozes. Posts,draudi,iznīcība un nenoteiktība visur un visapkārt.Nekur vārda par cilvēku iedrošināšanu,biznesa atjaunošanu un cerības radīšanu.Par to nekādu aplikāciju nav un diez vai būs.Doma tikai kā paspēt uzvārīties un kā pagarināt esošo situāciju un izspiest no tās sev maksimāli iespējamo labumu.

Kad Lohiem oktobrī aptrūksies ēst un viņi pārtrauks maksāt psihogēnu inženieriem par silto ūdeni un par ikdienas suudu asenizāciju,tad manīgie aplikātori varēs uzlikt maksu arī par savu šo te "savlaicīgo" garadarbu.Jā.

650 04.06.2020 14:57

Domāju ka pajauna mašīna ir jāsaved kārtībā, nevis dalbaēbu vadībā jātaisa par euro3 klases smerdekli.Brauc pie normāla diagnosta un meklē iemeslu.Lejošas sprauslas, ieklemmējusi/iekoksējusies turbīnas ģeometrija,aizsērējis Dpfs,problēmas ar urīnvielu (vai braukšanu bez viņas,ja tāda tur ir paredzēta un sistēma nav laikus apzināta/apkopta..), nepareiza dpf-am nederīga eļļa,kādreiz ielieta suudīga degviela- viss un jebkas var būt par cēloni.Savādāk pēc laiciņa uzrausies uz vēl dārgākām problēmām.

650 04.06.2020 14:45

EGRa aizsērēšanai ir "iemesls".Kamēr tas netiks konstatēts (un novērsts),vari tīrīt kaut katru dienu.Mehāniķis dalbaēbs,nu tas ir dabiski un vairāk kā skaidrs.Saki lai viņš izprogrammē, parīt varēsi sākt nākamo tēmu.

650 04.06.2020 12:42

-jā, pļaķ, Lūdzu ! Nākamnedēļ gatavojieties krāna pagarinājumam.Sūkās itin visi,kuri nav iekļuvuši "īpašajās" kompensējami/aizsargājamajās aprindās.

650 02.06.2020 17:57

Tur ne īsti ka uzbrauciens, vnk secinājums.Es "nestrādāju" servisā, vnk sludinu ka pie siksnas maiņas vajadzētu sakost maku un nomainīt visu šai operācijai peredzēto pēc attiecīgā auto priekšrakstiem.

Ja tas būtu kāds sarežģītāks auto- viena tāda štrunta ietaupījums jauc galvu un rada vēlākas izmaksas otrreiz darīt visu jaukšanu- kas nav samērojams ar ieekonomētās detaļas cenu.Tev te ir tagad vismaz trīs reāli varianti- bet bez atkārtotas izjaukšanas tu nevienu no tiem ticami pārbaudīt tagad nevarēsi.

650 02.06.2020 14:25

Prottams,klasika.Sākumā runa ka "viss" mainīts, pēc tam seko nianses un mistika.Nevajg nekad to 20e vērto suudu bez vajadzības aiztikt. Lai griežas, kamēr iztek vai noklemmē.Tosols,darbs,vēl viena siksna un pat varbūtējais evajakulātors sanāk kopsummā lētāk.Jā.

650 02.06.2020 13:13

Kā nu ne, Zinātne mums visam priekšā un nevienam ne pakaļā nee.Mums visu mūžu bijuši Izcili P-rognozētāji, sākot ar Beņķa paredzējumu ka būs 2olas+16cm Zsvētku sniega un beidzot ar burakova-Zemgala/Grigala uzstāšanos ikvakara laikaziņās.

Visi progresīvie Naturālisti visu bargo ziemu strādāja vaigu sviedros przdam/drzdami. Prognozēja,vēroja,sekoja pasaulei.Tas reku tirliņš rozā džemperī kad oktobrī pa skatuvi skraidīja 201x pirkstus vicināja, mēra/holēra situāciju modelēja.Aber visLVijas para psiho ebozintāniskā iepirkumu padome,to šovu redzēdama, ij pat ne tuvumā nedomāja un ne ļaunākajā murgā neiedomājājās dsas mazgāšanai lieku spainīti rojālspirta un varbūtējājājai purna aizsardzībai lieku kastīti uspurņus ieķert.Jo tak na-uj bij tobrīd jāpērk to suudus pa 6sant/gab,kāda jēga,ko tur moderns saimnieks tādus liekus hlamus rezervē turēs.Vo kad pa 63sant, nu ta uzreiz jau cita/lieta.Nekāds Aldis tur līdzi nestāv.Jā.

650 02.06.2020 12:55

Gan jau divos tajos pašos nosauktajos mezglos jārok, pa kuriem tā siksna iet.Kad tikko pielaiž, tas nabags ģenerātors drošvien ar palielinātu slodzi griežas...Nopērc rimi pa 2e to aerosolu, ko uz siksnām pūš un pamēģini.Ja nelīdz, tad jauc ģenerātoru.

650 01.06.2020 9:28

Ārkārtas Krānu vajg steidzīgi pagarināt.Kazi vel kāds "paspēs" kaut kur savus suudaini spalvainos pirkstus savlaicīgi iebāzt un no kārotā kumšķa kaut ko noraut.Brīnum ka dzeloņdrāšu un kaklasiksnu ražotāji pagaidām klusē,laikam koo pēta.

650 31.05.2020 13:36

-ej dirst ;ppp

650 31.05.2020 2:39

Līdz šim man gan teica, ka dati par manu veselības stāvokli ir mana teju vispersoniskākā lieta.Savukārt, "1reiz maijājā" akurāt pirms 2gadiem gdpr dienesta aģentiem tika iedota vislielākā vara manus datus aizsargāt.Ar tiesībām iekļūt jebkura aizdomīga kantora jebkurā telpā vai datu glabātuvē un Pārbaudīt- vai tik tur nav kāda noplūdes iepēja.Jā.

650 31.05.2020 2:20

Visdrīzāk tas nav ne tas, ne šitas.Jo (dzirdamā) runa ir par kontroli un krāpniecības "novēršanu".Citiem vārdiem, par to,ka (kārtējoreiz) to "īsto" zemtekstu cilvēks/parastais nez vai iztulkos.Par 4cent kko novērst ir tikpat kā 2pirkst apmiist.Kaut gan temats būtībā ir par numuru miljoniem, ne par desmitiem.Kāds ir acīmredzot kaut/ko "izrēķinājis". No trešās "puses"- tik viegi iegūt lietotāja datiem nepiesaistītu mobilo numuru kā LV, daudzviet nav iespējams vispār.Priekš potenciālajiem telebandītiem īstena paradīze.

650 30.05.2020 13:09

Kādas bailes, neparko nee.Lai vāc, tak po-uj.Ja nu vienīgi ka pēc instagramma un pvo likvidācijas T-ramps aiznākamnedēļ pieķertos pie iA,vo ta gan būtu dsā..

650 30.05.2020 13:05

Sākumā apsmies iebildušos.Kā tumsoņas ,tehniskus nejēgas un vispār...Pēc tam izrādīsies, ka redzamajā daļā nekas slikts nenotiek un iestāsies pofig.Protams ka viss ir/b/us brīvprātīgi.Mums trešdaļa pilsoņu īsti nemāk telefonu ieslēgt un uz neatbildētu zvanu atbildēt,bet zilus zobus visiem ieliks brīvprātīgi.Paši palūgs.Jā.

Punkts 2)i- gan jau ka pirms (vai pēc) nākamās ziemas.Jo tikai L-hiem var iestāstīt, ka tas nupat izgudrotais ir vajadzīgs tieši pašlaik.Tieši tāpat, kā 4sant samaksa par tel numuru ir it kā ieplānota kā "dižpienesums Budžetam" ;p

650 28.05.2020 1:14

Drošvien Tev ir, ja reiz esi ņēmis dalību šajā Sarunā.Ja nav, uzreiz no rīta vari iegūt konkrēto/notestēto: m.ss.com/msg/lv/transport/cars/skoda/superb/bifdoc.html

650 28.05.2020 0:40

Zīriņi ir reāls ārprāts.Šamie tusējas lielās kolonijās un tur jebkuram jumtam ir reāls pzdc no viņu suudiem.Tas ir pirmais,ko nevis aizsargāt bet triekt no apdzīvotām vietām ar suudaunu mietu.Tur pat nekādas pagāšnedēļ jelgavā nogāztās 69gab krauķu ligzdas nestāv ne blakus.

650 27.05.2020 18:01

Jā,šis ir,un tas viņiem izpaužas kaut kādos aktuālajos ligzdu vai putnēnu periodos.Katru gadu ir savādāk.Īpaši pretīgi ir lielie kaiju dzimtas radījumi,ir gadījies ka piejūras rajonā uz īsu brīdi atstātam auto sāk nest visādu drazu un ligzdu vīt uz jumta;)).Tie uzpļūta uzreiz pusspaini, un, ja piekalst vai kādos gumijas savienojumos ietek (piem, ap jumta lūku) tad ir slikti.Izcili drirsēji ir arī tie it kā aizsargājamie zīriņi.Domājams, ka drīzāk varētu palīdzēt kāds ultraskaņas putnu atbaidītājs no amzona vai ēbaja.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti