Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
650 11.02.2017 0:06

Mani vienmēr ir izfascinējis novērojums, kā mums atšķiras neasfaltētie ceļi uz rajonu/pagastu robežām.Tas,pa kuru kādas "pavalsts" iezemieši brauc uz Rīgas pusi vai vismaz uz viņiem tuvāko "centru"- tas vienmēr ir bijis labāks un pilnīgi noteikti ka labāk uzkopts.Ja šī mistiskā atbildības robeža ir pusceļā- nepareizā virziena lietotājiem tad ir p.....

650 11.02.2017 15:29

Es neko, tikai nevainīgi izteicu novērojumu. Nav jau uzreiz no kontexta jāceļ ārā.Nav runa par "mazāk lietojamo" virzienu, bet gan par to, ka lielākam pagastam ar vairāk "lietotājiem" nākas pus-ceļu kratīties uz "pasaules centru" pa cita/mazāka pagasta teritoriju.

Rupji runājot un neņemot vērā tagadējo Novadu utt debilo dalījumu- piem tādi Valkas "rajona" Trikātas iedzīvotāji visbiežāk darīšanās brauc nevis uz Valku, bet 15km uz Valmieru. Savu "atbildīgo" ceļa gabalu (dažus km) tajā virzienā viņi uzkopj, abet tikko pirms Brenguļiem sākas Vamieras "atbildībā" esošie daži km, tā tur tradicionāli var izsist zobus un nolauzt riteņus, neskatoties ka tika pat remontēts.

650 11.02.2017 19:48

Pampāļu pašvaldība gadu desmitiem ilgi cīnās- tagad jau dažus gadus puse tā kaunaceļa ir smuki noasfaltēta,abet kādi atlikušie 8km tur vnk ir pzc, tas nav iedomājams, ja kādam tur katru dienu uz Saldu jābraukā. Tur tak vel visa Zaņa brauc (jau tajos 4km kaklu laužot lidz pampāļu dižceļam tikt) un tā pati Nīgrande būtu taisnāk uz Rīgu- bet nee, saldus novads uzliek visam Nikolaju, nauda nav nekaa nav.. kauna nav;)).

Nīgrande-Ezere kopš Neatkarības sākuma gandrīz "nekas" nav mainījies, izņemot tur drusku ap pašu Ventas tiltu un bedru lāpīšanu pēc ar katru gadu arvien debilākas metodes.

650 11.02.2017 20:47

Jā, man sanāk gribi negribi reizes 4 pa gadu.Decembrī dusmīgs biju, tikko uz tā asfalta tiku, tā 2gab zirga lieluma lopi izlīda tā vistaisnākā gabala vidū, kur tur uz 300 var maukt- vel tā nodomāju pagpag ,jāpaskatās, gan jau kkas būs;))

Pampāļu pašvaldība aizņēmās naudu uztaisija savu gabalu- abet Valstij par otru gabalu naudas nav un tālāk visi sūkā. Polija var paņemt naudu visu valsti pa jaunu uzbūvēt ,tādu ka kosmosā var braukt- te neko, vienīgi ja kāds ko paņem lai "kko no tā paņemtu". Labi vel ka lidz tām vecajām dzirnavām krievu asfalts palicis.

650 11.02.2017 22:55

Tumšā diennakts laikā tur dzīvnieki mēdz vazāties.Pagājušajā rudenī šajā jautrajā posmā tumsā redzēju arī piekusušu cilvēku,kurš bija atlaidies atpūsties pozīcijā ar galvaskausu uz brauktuves.

650 12.02.2017 16:04

Piem.,Valkas "rajonā" ir senas tradīcijas labā ceļu kopšanā.Jau krievu laikā vietējā "Ceļudaļa" ar to izcēlās.

Vēl laikam jāņem vērā arī pati tā fiziskā "grunts", no kā tas ceļš sastāv.Arī tas tur ir pateicīgs.Blakus esošie Cēsu un Valmieras rajoni tur krietni iesūkā- kur lai nebrauktu, vienmēr var saprast, no kuras vietas ar ko tur darīšana- uzreiz ir šaurāks,slapjāks un bedraināks..Bet, piem., tādos Bauskas un Jelgavas rajonos zemesceļi sastāv galvenokārt no meesliem, tapc nav brīnums par viņu to tradici(o)nālo stāvokli.

Katrā ziņā, ar Amarokveidīgajiem tas ir īstais, ar ko var no sirds pa tādu atvilkt.Taa teikt, izBaudīt;)) Tagad arī normāliem atvilcējiem tādi mēdz būt. Man gadījies, ka es braucu pa tiem kankariem domādams ka uz "ātri", bet te pēkšņi spogulī uzrodas tāds un uzreiz saproti ka "Nau vērc";))

Un CP- es protm nezinu kā nupata tagd, abet "nesen" vēl viņiem tiešām bija atbildības rajoni- pa piem.,uz Skaistkalni viņi nobrauc 10km no Baldones un met riņķī, jo tālā ir jau Vecumnieki un Bauskas "iecirknis". Toč tas pats uz Bauskas šosejas vai kaut kur davienalga kur- piem,dusmīgais Tukums nekad nelien Talsu daļā un Talsiem nav daļas gar Ventspili. Ja Skrundas apkaimē darīšana ar CP, tas būs Kuldīgai "piederīgs" uttt.

Protams, ne visas "nianses" mēs zinam, jo pirms dažiem gadiem vismaz par "apRīgas" apkārtni CP tika taisīta revolūcija un speciāli domāts par to ,lai "zināmajos" rajonos un dažādās "blatnajās" pilsētās izskaustu paradumu, ka "savējos pārkāpējus" apkalpo "savējie CP" un ka "visi visu un cits citu zin".

650 12.02.2017 16:17

Ā, tas tak jums tur bij arī kaut kādu ezeru vai karjeru speciāli ieprivatizējis,lai pa ziemu kungiem ir ku trenēties pa gludu vietu

Tā kā ledus nav, iesakiet lai viņš trenējas Otaņķa autodromā un lai uz darbu mauc (baudīdams;)))) pa slaveno posmu Otaņķi-Grobiņa, iespējams kādu riteni nolauzīs un kādureiz kko "nolīdzinās" arī priekš parastajiem cilvēkiem ;DD

650 12.02.2017 17:58

Ok, es pēc veciem mērogiem izteicos- Rudē laikam ir (bija) Otaņķu pagasta pārvalde (gadjīies ir tur pabūt laikam reizes 50..) un ceļš no Rudes uz grobiņu (lasi, taisnākais uz Rīgu....)nav parasts neļš- tas ir gatavais meesls un "parasts" tas mēdz būt tad, kad "aizvakar" tikko greiderēts un "pirms nedēļas" nupat remontēts;). Vēl tak varam padsiskutēt, kā "labāk" aizbraukt piem no tās Rudes uz Bārtu vai no Vaiņodes uz Rucavu caur Aizvīķiem;))

650 13.02.2017 14:45

Kādā veidā bremze vai ātrumkloķa stāvoklis var "izmainīt staru" 06-tā gada mašinai ?Tur viņiem kaut kāda komunikācija ar Marsu vai Saturnu notiek vai kas?

Kas ir tajā gadījumā, ja to auto ikdienā lieto novājējis vadītājs 32kg dzīvsvarā un ja viņš parasti brauc ar tukšu bāku? Tad arī "obilgāti" ir jāiestāda nulles punkts atbilstoši 75kg treknam kuilim, kurš "vienmēr" brauc ar pilnu bāku un ar 52kg hanteli bagažniekā?

650 13.02.2017 19:35

Man gan stingri liekas, ka problēma ir pārāk uzpūsta un mākslīgi sarežģīta. Tādam 05tā gada auto nav nekādu kosmisku technloloģiju, turklāt ja pat līkumgaismu nav.

Nulles pts pats par sevi neko nedod- jo "konkrēto" smalko regulāciju veic ar augstuma un virziena reg.skrūvēm.

Nulles p-ta iestādīsana vnk dos kompim saprast, ka šis ir "pareizais" nulles pts, un, izņemot laukā nulles pta iestatīšanas brīdī bagažniekā nejauši esošo drazu 80kg svarā, tas auto vnk uzgriezīs staru "nedaudz augstāk". Ja iestatīšanas brīdī mašīnas vadītāja vietā atradīsies 28kg kārna persona- tad 160kg smaga sivēna iekāpšanas gadījumā tas auto atkal visu uzgriezīs pa savam.

Izejot no principa- nav jāizdomā amērika un pietiks, ja "briesmīgā punkta" iestatīšanas brīdī auto atradīsies uz horizontālas virsmas un iekš auto būs iekrāmēts kaut kāds "vidējais" svars (vēlams apmēram tāds, kādu ikdienā lieto tas braucējs...)un ja gaismas līmenis iestatīšanas brīdī būs mehāniski(!!) pareizi uzskrūvēts..

Oriģināli xenoni nav zilie- tie ir 4100-4300K parasta gaisma, kurai teorētiski ir vislielākā gaismasspēja.Vēl ir "oem" spuldzes ar 5100K, kuras paredzētas gadijumam, kad ir jāmaina viena spuldze. Jo vecās spuldzes laika gaitā nolietojas un pamazām maina spektru uz "zilo" pusi, un,ieliekot jaunu 4300K var sanākt, ka katrs lukturis spīd savā tonī. 6000K ir domātas priekš japāņiem un idiņiem un pēc likuma EU tās ir aizliegtas.Gaisma ir pārāk zila,citiem rada stresu un uz slapja asfalta redzamības nav arī pašam tam kosmonautam. Ieskrūvē trepjutelpā zilo spuldzi- acīs tev viņa spīdēs, bet piem nejaušā suņa izkārnījumproduktā tu noteikti iekāpsi- jo uz grīdas īsti nekas nebūs saskatāms.

Uz ceļa dažkārt zili izskatās jebkuri xenoni- tas atkarīgs no konkrētā auto optikas un no tā, vai šie xenoni vispār ir ielikti xenonam paredzētā optiskā ierāmējumā.

650 13.02.2017 19:42

Te tā saruna drīz apstāsies- vajag pievienot kādu jaunu uzjautrinājumu.Piem, uz kura ceļa kurš ir ko neparastu vai skaistu redzējis vai piedzīvojis ko satraucošu utt.

Piem, kādu lūsi vai vilku redzējis vai kurā rajonā ir visstulbākie aļņi vai vistreknākie kuiļi vai inteliģentākie CP līdzstrādnieki utttt

650 13.02.2017 23:41

Aizkraukle Jēkabpils, jā, ir ok, bet, ja atceramies kas tur darījās "pirms rekonstrukcijas";)

Ja "rekomendēt uzmanīties"- manuprāt piem tādā Cēsu rajonā un īpaši Amatas novadā, ja pa grunti nesās,jāņem vērā, ka metru no malas var mierīgi iemaukt kādā izskalojumā.Tie vispār arī jebkur citur mazākas nozīmes zemesceļos var būt novērojami. Īpaši pavasaros vai pēc lietus un tumsā tas var būt nepatīkami. Ja nu kāds no Rīgas ierodas un ja gribas svešā vietā pa smukiem līkumiem ātrāk uzbraukt uttt.

Smukas vietas ir Embūtes un Vaiņodes apkārtnē, bet tur jāņem vērā ,ka ir vieni no lielākajiem kalniem uz mūsu zemesceļiem (protams, neaizmirstot arī Alūksnes pusi;) un ziemā tur atkušņa laikā var būt brīnumi.

Robežsargus beidzamoreiz sastapu gaišā dienas laikā pa ceļam no Sniķeres uz Auci- notika kaut kkāda spēka demostrācijas akcija pirms iestāšanās EU, tie klauni bija uzspēlēti agresīvi noskaņoti un toreiz dabūju kkādus vārdus piesaukt un ilgi taisnoties, jo man protams nebija pase līdz un nafig vispār tur nevainīgi ielīdu- gribēju kā taisnāk/ātrāk utt.

Lūšus divreiz esmu manījis- vienreiz 3gab ģimene izkāpa no grāvja naktī netālu no pagrieziena uz Pļavām uz vecās Talsu šosejas un iekāpa vienas mājas dārzā. Otrureiz aizpagājušziem viens gaišā dienas laikā gāja pa šoseju Sējas pagastā 1km pirms veikala- tas bija Liels, agresīvi noskaņots un acīmredzami dusmīgs par traucējumu- piebraucu ap 5m klāt, bet šis nikni lūrēja virsū un īsti negribēja pat grāvī kāpt;)).

650 13.02.2017 23:59

Lietoju vai nu NestePro vai nu MilesPlus. Parasto vairs nē.

Ja par LV runājot- vēroju ilgi, bet nevaru pateikt kura labāka.

Ja citur- poļu MilesPlus ir vislabākais no redzētajiem vienlaikus gan "iešanas" ,gan ekonomijas ziņā un čehu Shella V-power NitroPlus dd iet vēl superīgāk, bet tērē par 0.3l vairāk.Iesaku izmēģināt, ja kādam gadās tur iebraukt.

650 14.02.2017 13:10

Jādomā ir "ilgtermiņā".Viens ir braukt ar darba auto, otrs ja ar savu vecāka gadagājuma auto un trešais ir, ja ar pajaunu savu. Kuram tikai vienas sprauslas un dpfs maksā tikpat, cik viens tāds iepriekšējais auto viss kopā.

Es piem nesaprotu, kā var cilvēki čīkstēt šodien par kādu tur misitisku degvielas kvalitāti, ja mums ir brīvi pieejama visprogresīvākā no iepējamajām.Trijiem lielajiem zīmoliem pavisam noteikti ka ir. Jautājums ir tikai par personīgo skopumu un dažkārt arī klaju tupumu.

650 14.02.2017 13:45

Automašīnu Led-am ir (līdz šim bija..)problēma ka ir grūti (un daaargi) viņu iedabūt atbilstošā optikā- tā lai stars spīdētu "vajadzīgajā" virzienā un koncentrācijā.Tāpēc masveidā pirmie oem ledi parādījās iekš DRL- jo tur tas nav svarīgi un lai spīd "uz visurieni".

Ja atceramies no kurienes kājas aug- kaut vai tas pats Audi r8 vai turpat tālāk pirmais "parastajiem" cilvēkiem pieejamais variants ar 2011-12g a6, kam priekšas lukturos tie diožu segmenti ir kādi 9gab un katrs atbild par savu apgaismojamo apgabalu.Turklāt tam vajadzīgi 4 lieki vadības bloki un dārgi dzesēšanas ventilatori. Viens lukturis maksā 2,5k un pēc 3g lietošanas tur vairs nekāds kosmoss nav- dažam labam jaunam ne-premium auto mēdz būt tikpat laba gaisma ar prastu halogenu. Audi vispār ir gadiem ilgi draņķis gaismas ziņā, pēc 3-4g jebkuri lukturi ir metami ārā ar visu viņu kosmiko tehnoloģiju.

Kas attiecas uz xenona gaismasspējas lumeniem- sakarība tāda, ka visvairāk to lumenu ir 4100-4300K spuldzei, tēlaini riunājot, ap 3200-3400lm atkarībā no ražotāja.Tai 5100k būs vismaz par 200lm mazāk un tai 6000k būs jau tikai knapi 2700lm.Dažu idiņu iecienītajām 8000-10000k būs violeta gaisma ar knapi 2000lm un ar nulles redzamību uz slapja asfalta.

Ko xenona entuziasts var nopirt šodien "vislabāko" savam oem lukturim- pirms 3g uzradās Philips X-treme Vision +50% un nupat beidzamajā gadā ir jaunais OsramXenarc NightbreakerUnlimited +70%. Ar ko atšķiras- šim XtremePhilipsam ir 4800K spektrs ar "krutu" baltu gaismu- tālajiem tas ir ok, bet tuvajiem tomēr štruntīga redzamība uz slapja.Tam Osramam ir (ap)4400K un uz asfalta šī gaisma ir dzeltenīgā tonī, bet redzamība ir tiešām laba, gaismas ir daudz. Es gan viņam +70 nekādi nedodu- varbūt overall +25 var iedot un tam Pihlipsam kādus +20. Turklāt, abiem cena ir liela. Itin īpaši, ja kādam to vajag pajaunam auto D3S variantā.

650 14.02.2017 14:31

Es domāju Neste Statil un Shell. Par Lukoilu man viedokļis nekāds- attiecībā uz 98to benzīnu tur plusus var meklēt, bet par dd nav pilnīgi nekādu plusu. Esmu pētījis uz saviem auto, tai skaitā par viņu ektosuperduper premiumu neko nevaru tādu īpašu pateikt.

650 14.02.2017 14:32

Vienkārši tā "dabūšanas avoti" un apjomi ir aizgriezušies;)

650 14.02.2017 15:17

Jādomā ja kāds "pretendē" uz kādu pētījumu, tad viņš lai atbild par saviem vārdiem. Ja adekvāts braucējs pēta- viņš taču (cerams) ka brauc pamatā kādu vienu un to pašu maršrutu un patēriņu skatās gan pēc mašinas kompja, gan pēc pilnas bākas metodes.Ja tā mašīna ir labi zināma un "pie dibena pieaugusi", tad motora darbība un uzrāviens arī ir novērtējams.Ja apstrīdēt visu un ja neņemt vērā nevienu "subjektīvo" viedokli- tad jau iznāk, ka nav pamata nekadai diskusijai vai pieredzes apmaiņai.

650 14.02.2017 16:20

Vai Tu to lietu sev piem jaunā Hondā Jazzā ?

650 15.02.2017 1:07

Vo shitas gan ir psc saruna- manupraat viens te dikti agres'ivs ;)) Tas VAG parasts vagons ar parastu oem dīzeli bez čipa un ar visu dpfu un vēl 4 pasažieriem salonā pa 5arpus sek vnk piesmej trubā visus shitos meeslus ;D

Davidičs rullē.Blēdis jau gan ir, bet paklausies labāk ko par s6 stāsta un noskaties to viņa filmu, īsi pēc kuras notika tā iesēdināšana

650 15.02.2017 22:57

Labdien, man te būtu Jautājums (bez ironijas;):

ko Rallija Vecmeistari domā un kā viņi vērtē dažādas "ap-pirms-pēc-rallija" izdarības no dažāda ranga fanu un interesentu puses ? Attiecībā par tieksmi šos un līdzīgus ceļus "izbaudīt un izmēģināt" ar domu, ka "es arī tā māku..."

Ja drusku no "citas" puses- konkrēti pats personīgi tieši uz ceļa V1279 posmā Upītes-Krauļi esmu piedzīvojis dažus ne visai patīkamus momentus. Viss labi kas labi, bet nu atmiņā ir palicis. Kā arī vienreiz senos laikos bija sagadīšanās, kad pa "taisnāko" ceļu (gar dzirnavu ezeru) tos 4km Īvande-uzV1279 vedu vienu tādu kolorītu "vietējo" cilvēku (tas bija tumsā, es toreiz nezināju kur braukt, viņš man rādīja)- šis teica, lai es te mežā braucot lēnāk/uzmanīgāk un tā zinoši pieminēja "kā tur mēdzot būt", jo lūk "citi" varot braukt pretējā virzienā.Kaut kā tā labi pateica.To vienmēr atceros, tikko tamlīdzīgās vietās pagadās būt.

Tāda skaista vieta kā Zvirgzdu ezers daudziem (diemžēl) kādreiz likās īpaši piemērota atspirdzinošu dzērienu lietošanai.Pa ceļam uz/no parasti tika demonstrēta meistarība braukšanā.Un ceļš Alsunga-Jūrkalne vēl 90to gadu vidū meža posmā nebija asfaltēts- tas bieži tika izmantots galvas izvēdināšanai pēc 2 dienu "atpūtas" pie Ezera, jo lūk vēži vairs negaršo un vēsajam jūras ūdenim ir organismu atjaunojošas īpašības. Cerams, ka tagad tur ir citi laiki un tikumi;))

650 16.02.2017 10:55

Ksenonisti slēdz miglas tamdēļ, ka viņiem ir veci xenon lukturi,kuriem gaismas vienkārši nav. T.i., vizuāli uz aci ir, bet uz asfalta nav.Turklāt veca spuldze laika gaitā maina spektru uz zilo pusi- pa 3-4g no 4300K tā kļūst par 5k utt.

Spuldze izdala lielu karstumu un viņa aiz lēcas atrodas mazā ierobežotā telpā (atstarotājā). Pa 3-4g no karstuma izdeg/izkūst/apkvēp atstarotāja augšdaļa, bet tieši viņa "atbild" par to gaismas daļu ,kura krīt uz asfalta (caur lēcu viss otrādi spīd).Tas atstarotājs neizjaucot lukturi nekādi nav apskatāms/novērtējams un vecākiem auto tas vispār mēdz būt no plastmasas.Tādiem ap 10g veciem audi un bmw viņš gan ir no metāla, abet gudrinieki no Helllas izdomāja ka vajadzētu to uztaisīt jau sākotnēji matētu- lūk lai vienmērīgāk gaisma klājas uz ceļa.Tā ka iebāz tur kaut vidējo pirkstu, vienalga gaismas nebūs ;P

Ledisti savukārt vispār nav apspriežami- jo led gaismas stars ir nekontrolējams un tas spīd bezjēgā uz visām pusēm- kokos, acīs, debesīs, un tikai drusciņ uz ceļu.Katram led elementam ir vajadzīga sava personīgā optika,lai panāktu tā spīdēšanu vajadzīgajā virzienā.Nav tādu led aizvietotājspuldžu, ko varētu pilnvērtīgi ielikt oem halogena vai xenona vietā.Kas to mēģina, tie ir vnk p......

650 18.02.2017 2:43

Kādreiz neesi apsvēris izvēllēties vispār bez motora??

Vai pimēram 3-riteņu auto kā filmā par misteru B ???

Ietaupīsi vienu riepu

650 18.02.2017 13:48

viencexpertc, es Tev iesaku pirmdien no rīta pierakstīties uz pieņemšanu pe kaut kāda speciālista- jo stipri izskatās, ka Tev organismā ne viss ir labi.. Brīnums, ka Tu par saviem Pārdomātajiem un Smalkjūtīgajiem izteikumiem gandrīz ikkatrā tēmā vēl neesi izmests no šīs te nabagu un maz-turboātoru kompānijas

650 18.02.2017 15:12

ā, nu ta Labi ka vismaz tur nav, citādi es jau domāju ka viss ir galīgā d

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti