Te laikam darbiņš Msh
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Te laikam darbiņš Msh
???
Pacieties mazliet, visu sapratīsi.
Beigs biedēt šefu, atnāks no gatera mājās un saliks visu pa plauktiņiem.
Msh - zinošākais foruma biedrs tā laika Audībūvē
te jau nav "īstais audī" ar motoru gareniski...
Ja? Kurā virzienā tad, tavuprāt, tas motors tur atrodas?
nu atvaino, neesmu TĀDS specs. Sajaucu ar golfa klases aut0.
Nevis klases, bet platformas ;) Līdz kaut kādam 1999. gadam audī ražoja tikai audī - nu ja neskaita Audī 50 no 1975. līdz 1978. gadam, jo ironiskā kārtā pirms fofāgens nopirka audī, audī zem merša bija izstrādājis modeli, kurš kļuva par VW Polo - bet visi pārējie modeļi bija ar DKW pagātni - DKW no trīsdesmitajiem ražoja mašīnas ar priekšas bezpiedziņu un trīscilindru divaktniekiem, spēka agregātu garenvirzienā un kārbu aiz motora - mersis pēdējo DKW, DKW F102 uztaisīja par Audi F103 - feislifts un trīscilindru divtaktnieka vietā četru katlu četrtaktnieks, motors, kurš kļuva par ciltstēvu fofāgena lielā bloka četriem katliem - no tā modeļa vēlāk, jau fofāgena īpašumā, izveidoja B1 A80, un tās tehnoloģijas izmantoja lai izveidotu C1 A100.
Visdrīzāk sala izraisīts gļuks - ir pašam gadījies piedzīvot jautru situāciju ar 2.3 motoru kur -15 grādu salā vienlaicīgi izbeidzās starterim ogles, un mašīnas uzvilkšanu sarežģīja kaut kas pa šito tēmu - uzvelk, pielec, kā palaiž pedāli vaļā, tā noģībst, beigās paprasīju lai vilcējs man noņem striķi un pasniedz pa logu, lai var neatlaižot pedāli aizbraukt mājās - pie mājām padarbinot problēma pazuda.
Augstiem dzinējiem ir tādas problēmas aukstumā ....
Labāk pirkt auto ar zemo dzinēju - tie piemērotāki mūsu klimatam ....
Rītdien palaidīšu no rīta vēlreiz.. Tad būs jāmeklē kas un par ko atbild palaižot augstu dzinēju. Ceru, ka braucot no rīta iepriekšējā dienā būs veidojies kondensāts un kaut kas piesalis bija visā tajā mehānismā..
Nomaini sveces, vadus un pielej pilnu bāku. Vajadzētu palīdzēt.
GB12 rakstīja: Pacieties mazliet, visu sapratīsi.
Beigs biedēt šefu, atnāks no gatera mājās un saliks visu pa plauktiņiem.
VW pasāts 1989.gada,mono šprice,kad grib tad noslāpst,pēc noslāpšanas citreiz pielec uzreiz citreiz jākruķī vairākas reizes,kur varētu būt problēma?
Ja jau "citreiz tā, citreiz tā", tad vispirms jāpārbauda visādi motora vadības štekeri, sevišķi vadības bloka, un jāpamēģina arī cits vadības bloks. Vēl - es nezinu kā ir mono, nav bijusi vēlme un vajadzība iedziļināties, nopietnākām vadībām drošinātāju kastes 3. releja ligzdā [kopā ir 12 divās rindās, un sanumurētas] ir kompja barošanas relejs - ja arī šim tāds ir, iesaku pamēģināt citu, jo viņi mēdz gļukot.
Man otrajā dienā arī pārējās strādā kā vajag iedarbinot augstu.. Augstum gļuks...
Vo shitas gan ir psc saruna- manupraat viens te dikti agres'ivs ;)) Tas VAG parasts vagons ar parastu oem dīzeli bez čipa un ar visu dpfu un vēl 4 pasažieriem salonā pa 5arpus sek vnk piesmej trubā visus shitos meeslus ;D
Davidičs rullē.Blēdis jau gan ir, bet paklausies labāk ko par s6 stāsta un noskaties to viņa filmu, īsi pēc kuras notika tā iesēdināšana
Nodot to mēslu metāllūžņos un nopērc automobīli.
Pazuda motora apgriezieni
Man ir audi 80 1.8s. Šorīt iedarbinot atstāju uz 5 minūtēm lai uzsilst. Atnākot autiņš knapi rūca, tā kā slāptu nost. Izslēdzu motoru un iedarbināju no jauna, lai nenoslāptu bija jātur gāzes pedālis. Kā atlaidu tā slāpa nost. Aizbraucu uz pilsētu un motors sāka strādāt kā vajag tukšgaitā bez slāpšanas nost. Iepriekšējās ziemas visos salos nebija ar apgriezieniem tukšgaitā iedarbinot augstu.. Vēlētos zināt vai nu kas iesala vai cita vaina kas regulē augstu dzinēju..