Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
viensexperc 07.11.2021 15:51

Nu audi "s" un "rs" 90% gadījumu ir garlaicīga stagnātiem un veciem penšiem paredzēta automašīna, vai arī jauniešiem un tiem kuri neprot braukt. Taisnē iet ok, kā nāk līkums tā jābūt uzmanīgam, jo audi inženieri tā arī visā audi pastāvēšanas laikā nav iemācijušies uztaisīt 50:50 svara sadalījumu, izņēmums ir r8, bet tur no labja viss aizgūts.

Ja ir interese vadīt auto un tā lai ir patīkami tad jālūkojas pēc cita Vācijā ražota auto...

viensexperc 07.11.2021 16:07

Pirmkārt es nerunāju tikai par universāļiem, bet globāli ikdienas četru durvju auto!

Bet vispār tu jau zini, ka tie ir bmw..

P.s.

Beidz dzert opeļu karali

viensexperc 07.11.2021 17:44

Tu galīgi smadzenes esi pazaudējis ar to savu jūsmināšanos par VAGu lauku?

Pilnīgas mulķības šeit raksti.

Tieši i6 arī bija tas 50:50, tiem pašiem e36, tadēļ jau tos arī visi ņem un kauj, tie paši e46, e90, f30 utt, tas pats ar piekto sēriju.

Nupat zemāk raksti, ka šadi lieli auto nedod nekādu kaifu, ka tur tikai tehnika dara savu, tad kas tad nu nevari savaldīt to aizmugures piedziņu? Smadzenes, rokas, vai kājas tev nespēj noreaģēt? Ja jau reiz tā quatra ir tik laba, tad kādēļ tā uz trases uzrāda sliktākus laikus nekā bmw ar aizmugures piedziņu? Kaut kas tev te neiet kopā. Kā piemers viens no visu laiku viss klibākajiem audi b5 s4 un rs4, un salīdzini to ar m3 e46, tas audi der taisnai bāņa braukšanai, vienīgais kas tur ir ok, tas ir rs4 motors (s4 2.7biturba kaut kāds sūds), bet braukšanas prieks, kā tu saki - "0".

Audi filozofija uz trases vienmēr ir bijusi "slow in fast out" kamēr bmw un citu normālu ražotāju "fast in, fast out", bet tev priekšpiedziņas vienriteņa braucējam to nesaprast. Bla vispār ko tu te muldi par kaut kādu braukšanas baudu, ja tu pats to ne reizi mūžā neesi pat izbaudijis. Ne tas tavs sūda vienriteņa golfs kust uz priekšu, ne tā tava vecā quatra kustējās, aizmirsti

...

viensexperc 07.11.2021 20:07

Ko tad tu te piemini kaut kādus dragreisus un vecos turbiķus, ja reiz tu "tikai brauc"? Vienmēr kā tāds muļķis centies te izgrozīties un nonāc pretstatā ar sevi!

Kur es teicu, ka "jāizpildās" uz ielas, ja tava atmiņa ir tik slikta tad pārlasi velreiz es teicu TRASE!

Par gravjiem un kokiem nerunā, cik visas tās sūda kvatras laukos netika pret kokiem līmētas, jo pāķiem pazuda fizikas likumi, saskatījušies wrc video un vilka pa saviem zeminiekiem, savā laikā katrs otrs 100 qatras īpašnieks, vai nu nositās, vai kļuva par invalīdu, labākajā gadījumā ne viens ne otrs, bet vismaz pārtrauca braukt ar to klibo purna smago audi...

P.s.

Tas stiliņa lauķis tikai pierada savas braukt prasmes trūkumu, esi reāls, meičas pa ziemu brauc a pakaļas piedziņas auto, nekas tur nenotiek ne avārijas nekas, un tu te tagad citē kaut kada pamuļķa tekstu no kaut kāda miruša audi foruma, kur lielākā daļa nodarbojās ar restu krāsošanu un eļļas spiediena ciparnīcu instalēšanu savos priekšpiedziņas sūdos, jo defaultā tie nebija aprīkojumā. Kā saka "been there done that" pašam savulaik bija 90q, b51.8TQ un pēdējais šāds a6 3.0tdiQ, audi galīgi nav slikti, bet man tā viņu filozofija par auto vadīšanos nepatika.

viensexperc 07.11.2021 20:24

Tu stulbs esi piedzimis, vai tikai izliecies?

3. Serija e36, e46, f30, g20 ar i6 un atsevišķos gadījumos arī ar i4.

Arī piektā sērija atsvišķos gadījumos un arī daudzi citi modeļi z3, un pat 1. Sērija piemēram 135i par m modeļiem nemaz nerunāsim.

Tas tā ir bijis jau sen, no kuras kūts tu esi iznācis?

viensexperc 07.11.2021 20:41

Aizbrauc uz purvčiku un nosver bomār...

P.s.

B*a jau paspēji izdzēst komentāru.

Kas ir pats apdirsies?

Protams, ka nebūs 50:50 vienmēr, jo nevienam ielas auto tā nav! Atkarīgs no vadītāja svara un degvielas daudzuma, bet domu cerams BEIDZOT saprati!

viensexperc 07.11.2021 21:05

Ko tu gribēji, lai es izdaru? Nosveru priekš tevis?

Ja reiz esi tik stulbs kartupelis, un "neproti" googli tad neceri, ka es te tagad kaut ko darīšu tavā vietā!

Dodies pie saviem vecākiem, vai kāda kurš visu izdarīs tavā vietā! Pilns internets ar info pamuļķi!!

Kas attiecas uz to "protams, ka vienmēr nebūs" tad lūdzu oponē mani! Citādāk izskatās, ka tu esi parasts pastulbs dārzenis kurš grib tikai padirsties.

viensexperc 07.11.2021 21:29

B*a nu ko tu te vari dirst!?

Kādas mašīnas bez pielietojuma?

Šis ir auto forums, ne te pulcējas arī tadi cilvēki kuriem patīk braukt ātri un/vai dinamiski! Turklāt tas aizmugures piedziņas auto atsevišķos gadījumos būs drošāks par tavu vienriteni, jad tas zaudēs saķeri un aizies taisni gravī...

P.s.

Un ko tu tagad centies mani oponēt ar to tekstu, ka tik daudzi ar tām qatrām jau nesitās? Ā tā nav taisnība, bet tas ka tu saki, ka bmw aizies grāvī, tas ir ja? Es saprotu, ka tu esi stulbs zābāks, bet nedaudz interesanti paskatīties kāds savā ziņā narcists esi, haha

P.s.s.

Ar tām qatrām jau nesitās tādēļ, ka liktu slīpi, tur tev taisnība! Aužiem ne "s" versījās toreiz bija kaut kādi nožēlojami motori, 2.3 10v atmo sprāgonis(retos gadījomos 20v - tāpat sprāgonis), un visi tie smagie un vārgie sūda v6 2.6 un 2.8, jā jaudas tur nebīja, lai liktu slīpi, toties apziņa par fizikas likumiem un to cik tas audi ir purna smags gan visiem trūka, arī pieredze ar pilnpiedziņas auto un tas, ka quatra NEBREMZĒ ātrāk par citiem auto, jā arī šo info neviens nespēja uztvert.

Ja tā godīgi man šķiet tā ātri uz saķeres robežas tu ar tādu quatru nemaz neesi braucis, jo nu beidz ākstīties - par quatras untumiem zin visi, tikai kaislīgie fanāti to cenšās noliegt!

Bet par to ka behas sit nav šaubu, jo tas ir cilvēkiem pieejamākais sportiskākais auto eiropā! Nu nosauc kādu citu variantu!

Un šeit mēs nonākam pie tā kādēļ sākās diskusija, proti es piekritu tev, ka tas rs6 audis ir garlaicīgs un lai gūtu azartisku braukšanas prieku ir jāizvēlas cits vācu auto!

Un vispār dzirdēju, ka tu ar savu vienriteni pa grāvjiem dzīvojies, varbūt pastāstīsi sīkāk? Varbūt laiks pārsēsties uz drošāku aizmugures piedziņas auto? Citādāk pat sievietes ar bmw pa ziemu grāvjos nedzīvo...

viensexperc 07.11.2021 21:31

Man gan šķiet, ka stulbs esi tu, ja reiz tev tikai tiko aizgāja mudak!

viensexperc 07.11.2021 21:38

Bet kā ar priekšpiedziņas auto tas ir iespējams? Tad tomēr var sūdi sanākt ar tavu vienriteni?

B*a ko tu vispār šeit komentē āzi? Ja tu tagad pats atzīsti, ka tev nav pieredzes pa sniegotu ceļu braukšanu, tad ko tu vispār vari zināt par kaut kādu bmw un quatro vadīšanas īpatnībām?

Āksts b*a

P.s.

Bla kāda jēga ir no saķeres zaudēšanas priekšejai asij priekšpiedziņas auto?

viensexperc 07.11.2021 21:52

Drīzāk jau tu vienkārši esi pārāk stulbs, lai to saprastu

Info atradi mērkaķi? Vai joprojām meklē kādu kurš tev palīdzēs to atrast?

viensexperc 07.11.2021 21:57

Prieks, ka vismaz kaut ko tu saproti, citadak jau zajebal te cinīties ar visiem šiem ekspertiem un "drošajiem" braucejiem tad kad viņiem tas ir izdevīgi...

viensexperc 08.11.2021 0:18

Da beidz dirst vienreiz, jo ja tiešām tu uzskati, ka es šeit esmu vienīgais āzis, tad manuprat pat tu pats saproti, ka tev ar pauri kaut kas nav kārtībā - un tā arī ir!

Arī tas, ka tu iebrauci tajā grāvī tikai pierāda to, ka tu neorientējies uz ceļa, vai arī tava auto vadīšanas pieredze ir ļoti īsa!

Savukārt pats galvenais, tu NEKAD NEESI ātri un dinamiski nekad neesi braucia ne ar aizmugures piedziņu, ne ar qvatru, tev par to visu ir pilnīgi tumša bilde.

Tu vari te pļūtīt un atštāstīt savu čomaku, vai audistyle pamuļķu stāstus, FAKTS paliek FAKTS - tu no tā neko nesaproti un neesi uz savas ādas testējis!

Aaa un vienreiz izdomā ko tad īsti šīs vietnes lietotājiem tu vēlies sadirst, jo nedaudz jau besī tā tava šaustīšanās.

Vienu brīdi tu saki, ka vecie auto ir baigā bauda, otru brīdi tu slavē priekšpiedziņu, kur nekādas baudas nav, un noliedz aizmugures piedziņu, kura savukārt liks smaidīt pat rūdītākajam auto nīdējām tiklīdz ar to pavizināsies pa trasi!

Vienkāršojot tu esi dirsējs!

viensexperc 08.11.2021 0:34

Būs dirsēj, būs!

Ka piemērs tāds pats vecs e36 bmw ar tādām pašām riepām, līkumu bez saķeres zaudēšanas izbrauks ātrāk kā tu ar savu vienriteņgolfu. Es teiktu ātruma atsķirība būtu kādi 15-25km/h varbūt pat vairāk.

Vecajiem audi bija tikai viens mega labs motors, un tas teju arī ir vienīgais labais motors audi vēsturē - 2.2 20vt, jā to varēja labi saskrūvēt, piedalījos arī kadreiz Rtq projektā ar veco 90to audi, kopā ar Genādiju un Zariņu. Bet citādāk lielākā daļa audi motoru ir sūdi. Ir protams kaut kādi mazie spragonīši un leģendārais 2.5tdi, bet nu tie ir manā uztverē nebaudāmi motori.

Un augstāk par motoriem es teicu salīdzinot, tas pats vecais hlams e36 325i, lika ārā tiešo konkurentu b4 qvatru ar 2.8v6, un tadas 2.8 qvatras bija krietni lielāks retums, kā 325tie, turklāt 320, lika ārā 2.6 aužus, tādēļ jau tā arī bija 9no 10 gadījumiem bmw bija ātrāks par audi, jo tādu 320 e36 bija dahuja tā pat, kā 2.0 un 2.3 audi, tikai tie sprāgoņi negāja.

P.s.

Zini kādēļ subārs ir labāks priekš trases? Un kādēļ lancers ir vel labāks par subāru?

Un tad apskaties internetā, kā bmw motors ir novietots motortelpā un tad papēti, kā tas ir novietots audi, padomā pēc tam par fiziku un drīz vien tu sapratīsi, kādēļ audi ir piss taisni slava....

viensexperc 08.11.2021 0:49

A kur palika bauda?

Tu taču kladzini par baudas gūšanu braucot, ko tieši tu tur izbaudi braucot ar priekšpiedziņās golfu?

Sportiskus auto ar aizmugures piedziņu ražo dēļ vadāmības un dēļ emocījām.

Tu savukārt zini tikai to kas tev šķiet pareizi, dragreiss un vienkārši tupa braukšana ar golfu, un nevienā no šīm disciplinām tu neesi labs.

Un visi tie tavi stāsti par to un šo nevienu neinteresē, jo pārāk daudz faktoru kur kaut kas var noiet greizi. Ja e46 tiešām būtu bijušī 320zs viņš to audi būtu pazemojis vienkārši, bet par cik e46 orģināli nav turbo benzīna dzinēju, tad tur kaut kāds lohs kaut ko meistarojis, un kā izrādās neveiksmīgi, tadēļ šo tavu stāstu pat varam neņemt vērā...

P.s.s.

Ar airi un tieši hirschu esmu diezgan daudz braukājis 260zs versija, līdz simtam skrēja ļoti švaki, automāts 1. un šķiet 2. pārnesumā pat neattīstija pilnu potencionālu griezei, ok automāts vecs, bet nu tas ir priekšpiedziņas auto, pēc 100 skrēja ok priekš tiem laikiem, bet nu diezgan bezjēdzīgs auto, jo vienkārši konkurenti ir labāki tas auto ātri apnika, jo reāla potencionāla viņam nav, tik cik kaut kādus vecos atmo bembjus un audi toreiz varēja likt ārā un arī tikai skrienoties gaitā, bet kā populārāki palika normālu motoru e60, e90, c6 un b6 laiki, tā arī visi sābi tika izkauti...

viensexperc 08.11.2021 14:27

Laikam labāk būtu turbīnas spiedienu mērīt no trubiņas kura iesprausta tavā ausī, vai vel labāk izmanto precīzako tev pieejamo aparātu savas smadzenes! Proti izplūdes kolektoram uztaisi atsevišķu pieslēgumu un ar gofru to pievadi pie savām ausīm, kad spiedīsi grīdā tad jau pats sapratīsi kāds tur spiediens, nevajadzēs nekādus dačikus.

No dirsas gan labāk aizvelc vienu cauruli pie kartera ventilācijas, tā nedaudz ieekonomēsi degvielu, bet jārēķinās ar to, ka pašam jālieto atbilstoš uzturs, lai izveidotu pareizu gāzu maisījumu un noturētu nepieciešamo spiedienu.

Krēslus tikai sparko, bet vēlams ar zivju zvīņu apdari, tas nedaudz kompensēs nelāgo smaku no tavas dirsai pieslēgtās recirkulācijas, plus nedaudz ieekonomēsi uz svaru, būs labāks cēliens tam dampim. Vel vari padomāt par govs astu siksnām, par cik zivs zvīņu beņķi būs nedaudz slideni...

Katrā ziņā veiksmi, un cerams sagaidīsim no tevis autsauksmes.

viensexperc 08.11.2021 14:42

Riepu servisi uz tevi skatoties metīs krustu

Es arī nesaprotu, kādēļ nevar piemest pāris eiras kaut hankookam? Atšķirība ir savukārt ir iespaidīga.

Un kad cilvēki beidzot sapratīs, ka riepa ir starp ceļu un automašīnu, nevis quatro pilnpiedziņa!?

viensexperc 09.11.2021 14:17

Es vienmēr esmu zinājis, ka tu esi slikts braucējs, pilnas ielas ar aizmugures piedziņu auto un meičām pie stūres, tās gan nem*ž braukt!

Bīstams visiem tu esi ar savu golfu, ja reiz uz taisna ceļa esi spējīgs iebraukt grāvī, dēļ savas niecīgās pieredzes auto vadīšanā! Ar trīsriteni gan Tu varētu būt vispieredzējušākais no visa šī foruma lietotājiem...

Turklāt, es jau vienreiz tev teicu! Tā pati vecā žurka bez saķeres zaudēšanas var izņemt līkumu ātrāk nekā tu ar savu golfu (vienādas riepas utt) un tagad iedomājies mūsdienu automašīnu ar visām stabilitātes kontrolēm, lai tādu aizmugures piedziņas auto nejauši nošķiltu ātrāk nekā priekšpiedziņas auto ir jābūt īpaši "apdāvinātam", bet es ticu, ka tu to varētu.

viensexperc 09.11.2021 14:45

Kuram aizmugures piedziņas auto ir neatslēdzams esp? Cik zinu tad tādi vel ir priekšpiedziņām, visādiem opeļiem un golfiem, sak lai mudaks nejauši neiebrauc grāvī...

Par tiem bmw - tie vienmēr bijusi automašīnai braukšanai, nevis taisnītei, kā tavi audi. Tads e46 m3 ar atmosfērisko motoru ir ātrāks par tā laika konkurentu rs4 bi-turbiķi, kurš ir jaudīgāks.

Turklāt kādēl tu salīdzini augstākas klases bmw ar s2 audi kurā vieta ir diviem pieaugušajiem? Bet pretī liec lielākus un smagākus auto! Kādēļ nepiemini m3 kurš to s2 uz trases salika?

Nesaprotu kādēļ tu sen dzen falšu informāciju? Kam tas ir izdevīgi? Centies nezinātājiem pierādīt ka klibais garlaicīgais audi ir labāks? Vai pašapmierinies? Zemāk vel pieraksti, ka kaut kur lasiji, ka pakaļas piedziņas auto varot nopirkt īpašās komplektācījās, lai gan tā nav! Turklāt kas ir interesanti! Jaunais audi rs6 protams ir quatro, jaunais m5 arī pilnpiedzīņas, bet kas par brīnumu tas bmw purnu katrā līkumā nestumj ārā!! Ko tagad teiksi? Turklāt bmw var visu jaudu un griezi novadīt tikai uz aizmugurējo asi, kamēr audi tas nav iespējams!

Un šeit atkal pie vainas audi inženieri kuri to motoru visu laiku karina aiz priekšējā amartizatora balsta.

P.s.

Tavu drauģeļu komentārus par auto vadamību vispār varam neņemt vērā....

P.s.s.

Msh - nu taču saproti, ka esi nedaudz pastulbs ne?

Nē nu nopietni tu itkā daudz zini, daudz tehniskas lietas, kaut ko par reliģiju ari ļurini, bet kā tu vari nesaprast pašsaprotamo? Audi motors ir pārāk daudz uz priekšu, saproti viņi šo problēmu cenšās izlabot ar elektroniku, tobiš gudrāku asistēšanu autovadītājam, bet tik un tā dzīvē nevar pieveikt fiziku.

Un tev arī jāsaprot, ka mēs šeit runājam par faktiem, kuri ir dokumentēti un pat dažādu autosportistu aprakstīti, bet tu savas epopejas beigās iestarpini piemēru no sava drauģeļa kurš brauc bla ar kaut kādu a4 un bezmotora behām, plus vakaros spēlē f1 un ņem priekšā hamiltonu ar verstapenu, b*la nu...

viensexperc 09.11.2021 18:56

Šis tavs apgalvojums līdzinās baznīcnieku apgalvojumiem par to, ka ar seksu jānodarbojas tikai, lai radītu pēcnācējus...

viensexperc 09.11.2021 20:04

Nu ko tu te tēlo? Kādu noslēpumu?

Paskaties augstāk ar ko šis viss sākās proti ar "garlaicīgo audi" un pēc tam tu vienkārši nepārtraukti nonāc pretrunā ar sevi, jo nepārtraukti stāsti cik grūti ir neaptīties ap koku ar rwd - tātad man bija taisnība - garlaicīgi nebūs!

Viss pārējais ko tu tur stāsti ir izmisīga sevis aizstāvēšana.

Saki msh - tev ir brāļi un māsas?

P.s.

Par esp pieminēju tikai tadēļ, lai pateiktu to, ka rwd nav bīstamāks par fwd, nu vismaz ne tādā līmenī, ka braucot uz kaut kurieni būtu jādomā - nositīšos, vai izdzīvošu, nu b*a...

Tik pat daudz cik ir bmw un mb mazmotornieku vel vairak ir NEquatro audi ar maziem motoriem, tādēļ nesaprotu kādēļ tu šo vispār piemini!

Par pārējo smieklīgi dēls!

Jo citos savos postos tu varonīgi stāsti kā slidinies ar omegu, kā uz sausa asfalta kaucini riepas iedegoties zaļajam, lai varetu paspēt nogriesties pa kreisi pirms pretī braucošie ir uzsākuši kustību - wow tu te dirs vienā diršanā, pats vien esi tas parkāpējs, pašam vien patīk to motoru iegriest redlainā, nu nahuj tu "acīs skatoties melo"? Tu arī esi viens no tiem kirš saka cik svarīgi ir "just" mašīnu, just kā darbojas motors, kā tā vadās, bet tajā pašā laikā noliedz rwd un slavē fwd?

Es nekur nesaku, ka quatrai nav savu plusu, protams ka tādu ir pietiekoši daudz, bet kā jau teicu, es tikai atbildēju uz tavu postu par garlaicīgo audi un tad panesās....

P.s.s.

Oi vairs precīzi nepateikšu, tas c6 bija jau ļoti sen un pa vidam bijuši vel dažādi auto. Atšķirību protams jūtu ziemā - ir savi plusi un ir savi mīnusi, bet ja māc šaubas un apsver iespēju iegādāties krosoveru, vai džipu, tad labāk ņemt qvatru/xdrive...

viensexperc 09.11.2021 20:07

Atceries "garlaicīgs"?

P.s.

Subāram ir nedaudz tā pati slimība kas audi, proti motors ne lidz galam pareizi novietots... ir citi labāki un ātrāki auto priekš līkumiem!

viensexperc 09.11.2021 20:22

Visticamāk var tam MB atslēgt ESP, tas istenā merša tradīcījā nav tik viegli izdarāms! Tā ir daudzu mb "slimība".

Un atkal caur taviem tekstiem viens un tas pats, sliktais bmw un slīpēšana - lai dzīvo dragreiss un ātruma pārsniegšana!

Ar ko labāks jobnutijs dragreiseris, ar jobnutiju slīpētāju? Tu vispār filtrē ko runā, jo šobrīd aizstāvi tikai savas intereses - līdzīgi kā mūsu politiķi fu b*e - labi, ka tev nav izredžu politikā, konkrēti zinu, ka būtu auzas.

Starpcitu atkal pretrunas, tu teici, ka rs6 nav kaifa, jo cēliens ir bet mašīnu ta nejūt! Nu tad iedomājies kāda jēga no qvatras draga, ja daudz JŪTAMĀK ir meģināt savaldīt mētājošu rwd, lūk tur ir kaifs - saki ko gribi, bet katrā tavā postā redzu tikai naidu un pretrunas

P.s.

Un šis ir pats svarīgākais, citēju:

"Jā, protams, kam tad vēl tā pakaļas bezpiedziņa ir domāta? Arhaisks tehniskais risinājums, morāli novecojis pirms 90 gadiem," - pastāsti sīkāk kādēļ tu brauc ar otro golfu?

Msh - pietiks sevi apkaunot!

viensexperc 09.11.2021 20:33

Interesants koncepts, tu taču pats saproti cik daudz faktoru tam visam ir?

P.s.

Jā RtQ, jā koledža, puiss es ap audi savulaik dragos esmu dzīvojis vairāk nekā tev nākotnē būs tāda iespēja, nu ko tu te ņemies?

viensexperc 09.11.2021 20:57

Diezgan precīzi aprakstiji - visu cieņu!

Es te vairāk par vienu lietotāju kurš nonāk pretrunā ar sevi, es vismaz spēju atzīt, ka esmu (l)ohs ar mazo burtu, kuram patīk braukt "dažādos tempos" tajā pašā laikā cenšos izvairīties no "civilizācijas" kad to daru.

Par riepām arī taisnība, un jo platāka tā riepa, jo tālāk jāturās no ķīniešiem.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti