kaut kas beigts
Diagnostika vajadzīga
Internetā diagnostika pašvaka, it īpaši jau megaportālā
Mēģini angļu, krievu vai vācu forumos meklēt, tik skaties kas Tev par modeli, to gan neslēp
kaut kas beigts
Diagnostika vajadzīga
Internetā diagnostika pašvaka, it īpaši jau megaportālā
Mēģini angļu, krievu vai vācu forumos meklēt, tik skaties kas Tev par modeli, to gan neslēp
vienreiz biju diagnostika, rit meginasu aizbraukt uz Jekabpils AutoCentru Mitsubishi dilers. pec pars dienam uzrakstisu vai speja kautko atrast
iešpricei komandu dod automobiļa borta dators un to izpilda sprausla.
Arii tikko ciiniijos ar saadu probleemu. Kompii kluudu nebija, bet auksts lec slikti, ilgi jaazaagee. Motora darbiba nekadu probleemu. Servisos naaca aaraa visaadi brrinumi
Ieteica pat mainiit sprauslas. Beigas aizbraucu pie sava gaazinieka un gribeeju mainiit sveces, jo nogajusas jau 40 tk.
Nonemot piipiites atklajas ka sveces peld eljaa, del varstu vaaka bliives. Tur viss tika nomainiits un satiiriits, tagas atkal viss itkaa straadaa.
Neiesaku palauties uz meistariem, kuri neuzskata par pienaakumu paraustiit tadu sikumus ka svecvadus, bet maak tikai pielegt datoru un gudri runaat.
sveces tikko mainitas,ka ari vakar parbaudiju atkal sveces,viss ok. kas var but ar sprauslam, ja masina pirkta salona un nobraukts tikai 100 000 km. attiecigi visi jauni vadi un visi kontakti spid un laistas. kautka negribetos ticet ka jauns kompis masinai varetu nojugties
biju pie dilera servisa nekadu kludu neatrada,
Nu viss skaidrs, es arī Pēdējajai Mitsu Evolūcijai uzliku ražīgāku sprauslu un sūkņa komplektu viss strādā kā pulkstenis ieskaitot blow-off vārstu. Tikai turbo manometrs raustās pa bedrēm braucot, tāpēc es domāju pa trubiņu turbīnas spiedienu mērīt iespraužot to pakaļā. Kāda pieredze, kādus ķebļus labāk izvēlēties RST, Recaro vai Sparco cik saprotu stock nav variants. Kā ietekmē organismu turbīnas gāzes un blow-off vārsts? Paldies!
Laikam labāk būtu turbīnas spiedienu mērīt no trubiņas kura iesprausta tavā ausī, vai vel labāk izmanto precīzako tev pieejamo aparātu savas smadzenes! Proti izplūdes kolektoram uztaisi atsevišķu pieslēgumu un ar gofru to pievadi pie savām ausīm, kad spiedīsi grīdā tad jau pats sapratīsi kāds tur spiediens, nevajadzēs nekādus dačikus.
No dirsas gan labāk aizvelc vienu cauruli pie kartera ventilācijas, tā nedaudz ieekonomēsi degvielu, bet jārēķinās ar to, ka pašam jālieto atbilstoš uzturs, lai izveidotu pareizu gāzu maisījumu un noturētu nepieciešamo spiedienu.
Krēslus tikai sparko, bet vēlams ar zivju zvīņu apdari, tas nedaudz kompensēs nelāgo smaku no tavas dirsai pieslēgtās recirkulācijas, plus nedaudz ieekonomēsi uz svaru, būs labāks cēliens tam dampim. Vel vari padomāt par govs astu siksnām, par cik zivs zvīņu beņķi būs nedaudz slideni...
Katrā ziņā veiksmi, un cerams sagaidīsim no tevis autsauksmes.
kas dod komandu iespricei un kas izpilda
nevar iedarbinat kad aukts dzinejs, no otras ilgas reizes pielec, kad pielec starda ka pulstenis, tikai kad auksts dzinejs, pie dilera diagnostika neko neatrada. manit ari netaisos visas detalas.
kas varetu but par iemeslu,?? masina pirkta LV nav nekads no vacijas, jauna masina viens saimnieks 100000 km nobraukts