Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7
dubis 17.12.2020 7:23

Viens 100m nevarēs aiziet kājām jo wnk pakaļa par smagu priekš sava ego(nerunāju par cilvēkiem ar jebkādām veselības problēmām). Citi pa 5-10km iet, kas normālā tempā ir stundas jautājums. Ko nu tur skaidrot, kam veselību žēl un nav pokuj uz c19 tas meklē variantus un atrod, kam pajāt, tas pretī tikai atčīkst. Kam reāli nav citu variantu, tas samierinās un pa pasauli nebazūnē cik viss slikti. Loģiski, ka valsts katram indivīdam nevar ne auto, ne degvielu, ne amortizāciju uzturēt.

dubis 15.12.2020 16:15

Ka tik apsipt sistēmu, neesi iedomājies, ka to dara tavā un sabiedrības labā, lai vienreiz visi apstājas, padomā atsevišķi 10 dienas, un nevienu vairs neaplipina? Nebūtu cilvēkiem pokuj uz visiem ierobežojumiem, līdz domai par lock down pat nonākuši nebūtu.

dubis 15.12.2020 13:36

Šodien izmantoju vēlreiz, viss ok, ielaida iekšā un braukt arī atļāva, pieņemu, ka tur vairāk jāsagrēko, lai banotu.

dubis 14.12.2020 23:06

Šodien izbraucu mazu līkumu ar fiksija elektroauto Zoe. Brauciena atskaitē dabūju divus sarkanus vieniniekus par strauju uzsākšanu un pārāk ātri līkumā. Par otro wnk redzēju sniedziņu aplī un uzspiedu, par pirmo, jā ar šo ir diezgan forši taisīt pedal to the metal, 4km maršrutā kādas 10x, ikdienā un ar parastu darba dīzeli tā nedaru, jo nav emociju. Tiesa visu piesauktais range nokritās par ~15km, tā kā pagaidām elektroauto nav man, žēl būtu skatīties kā katrs apdzīšanas manevrs izmaksā procentuāli daudz kilometrus pret "bāku". Bet pavizināties forši, iesaku.

dubis 14.12.2020 22:54

Daudzi saka, ka pie tādiem apgriezieniem sāk slīdēt sajūgs, līdz ar ko arī manuālim visdrošāk ir gaisa cauruli ciet dabūt.

dubis 14.12.2020 22:51

Domu es saprotu. 206. Domāta kā zīme, lai palaistu arī pa veloceļu braucošos. Dzīvē tas tā arī notiek, bet teorijā un avārijas gadījumā īsti labi nav..

dubis 14.12.2020 21:18

Ja aizmugurē nav jālien, tad klaustrofobija var arī izpalikt. Priekšā sēdēšanai, liekas, ka visos trijos Passat, Golf un Tiguan, vietu var atrast vienlīdz daudz.

dubis 14.12.2020 21:14

Es ar domāju, gājējam taču uz brauktuves nav nekādas teikšanas, izņemot uz GP un ja mašīna nogriežās. Un CSN 258.4 p. To arī pasaka, ka aiz šīs zīmes jādod ceļš transportlīdzekļiem kas brauc pa šķersojamo brauktuvi. Ja būtu dzīvojamās zonas zīmes tad cita lieta, kā arī, ja velo pārvietojas pa brauktuvi, tad jālaiž. Bet ja paskatās tos terminus sīkāk...brauktuve, ceļa daļa pa kuru jābrauc transportlīdzekļiem, tie ir visi ar, bez motora ierīces kas paredzētas braukšanai pa ceļu. Vai velo ir paredzēts braukšanai pa ceļu? Manuprāt jā, līdz ar ko veloceļš arī ir brauktuve uz kuru attiecas 206. C/z noteikumi.

Bet nu jā autovadītājam nav informācijas, ka tas priekšā ir veloceļš, piem. 854. papildzīme vai normāls 932. horizontālais apzīmējums.

Līdz ar ko, ja auto notriektu velo, vainīgs būtu ceļa pārvaldītājs, ne auto un ne velo.

dubis 14.12.2020 20:43

Es ar diezgan regulāri tur iegriežos nodot trombocītus un pagaidām nav teikuši, ka būtu ko atraduši. Taču, ja atrod antivielas esot vēl viens labums, tiem donoriem piedāvājot nodot asins plazmu, kurā iekšā arī figurē tās antivielas. Laikam kkādiem ar c19 slimajiem pārlejot un esot lielāka iespēja, ka slimais tās antivielas uzņems un vieglāk izslimos.

dubis 12.12.2020 17:55

Un kā tur uzlabot uztveramību...samazināt atļauto ātrumu?

dubis 11.12.2020 15:17

Šodien viens lohs man gadījās uz ceļa. Ar zilu 7ā gada imprezu GT-1055 ar brieža ragiem uz jumta. Braucu uz 60 pēc Waze pa brīvībeni ārā no Rīgas un aiz Juglas t/c šis piebrauc blakus kko noskatās un piebrauc priekšā met pa mēmajiem, tā vairākas reizes, uzmeta fakuci un aizbrauca Baltezera virzienā, īsi pirms Baltezera vēl vairākus apdzina nu tā uz saprāta robežas. Stāsts pirms šī, lēnām apsteidzu, pa kreiso joslu braucot, vienu transportieri ar kasti aizmugurē, bet nu mēs abi tā 55-60 robežās, redzu, ka tā Impreza pa aizmuguri baigi žigli visus dzina un ielīda nu man burtiski pašā pakaļā, šitādi gājieni man nepatīk, tādēļ arī ne pārāk steidzos apsteigt to labajā pusē esošo. Vai adekvāta rīcība no tā jefa?

P.s. nedzinos baigi pakaļ jo mašīnā bērns, bet ja kāds zin kur šito tirliņu atrast, droši ierakstiet te, labprāt aprunātos ne sievas un bērna klātbūtnē.

P.p.s noziņoju arī policijai, bet nu diemžēl pa ceļam neredzēju noturētu.

dubis 03.12.2020 15:02

Cepums Tev par atradumu, meklēju ilgi un dikti visādos saitos, arī šitajā, beidzamais, ko atradu bija sedana manuālī, tam pašam I-DTEC dzinējam jālej 0W20. Bet te viss skaidrs, tnx!

dubis 02.12.2020 23:16

Izskatās, ka ies reizi gadā, ja vien nesākšu kkur vairāk braukāt.

dubis 02.12.2020 13:03

Ok, paldies!

dubis 02.12.2020 8:29

Atceros nometnes braucienu uz Spāniju ar jaunu 15' gada Caravelle ar tajā brīdī kādām 20k uz pulksteņa. Ne gāzelīgs, ne kā, ok kā vieglais protams līkumus nevarēja ņemt, bet 160-180 pa Vācijas bāņiem gāja uz urrā, pa pilsētu arī žiperīgs, nejutās, kā citi kravas busu eksemplāri, kas bez kravas bija super grīļīgi. Kā piekrāmēja tos, tad tie arī normālāk uzvedās.

dubis 02.12.2020 8:21

Tev būtu iepriekšējā paaudze vai kā(jo C3 liets)? Uz eļļas vāciņa nav nekas rakstīts? Palasīju kārtīgāk manuāli, tur ir 5w20 kā visoptimālākais minēts

dubis 02.12.2020 8:15

Tad jautājums, ja maina šādos grafikos, vienalga ko tur liet iekšā? Es jau nejautāju kad liet, bet ko liet.

dubis 02.12.2020 8:14

Nesaprotu, no vienas puses saki, ka var mainīt specifikāciju, no otras, ka labāk neliet ko iepriekšējais lējis.

dubis 01.12.2020 23:02

Konkrētais auto 2010, bet nu viņas no 8ā gada nāk jā.

dubis 01.12.2020 22:16

Labs vakars, man vajadzīga neliela palīdzība. Īsumā vajag hondai akordam 8 2.2 dīzelim nomainīt eļļu. No iepriekšējās maiņas stāv uzlīme 5w40, uz eļļas vāciņa acea c2, manuālī vispār brīnumcipari sarakstīti sākot no 0w20 līdz 10w40 atkarībā no apstākļiem. Meklējot 5w40 acea c2 nekā neatrodu, 5w40 c3 ir, c2 tuvākais ir 5w30. Internets visu ko saka, bet nepasaka vai var c2 vietā c3 liet, jo gribās tā kā pie 5w40 palikt.

dubis 01.12.2020 8:06

Draugi, nekas jau nav beidzies, viss vēl, iespējams, arī būs sliktāk.

dubis 30.11.2020 10:15

Njā, lai vairs nav jādomā Un tad tiešām dzen purns purnā, jo nebija zīmes, ka apdzīt aizliegts, braucu uz 70, jo nebija zīmes, ka nevar braukt uz 70. Kaut kā liekas, ka tieši otrādi jābūt, ir jādomā līdzi katrai kustībai, vispirms izdomā un tad dari, tas pats 7x nomēri un tad griez.

dubis 30.11.2020 9:07

Visus vadītājus nevērtēju augstu, taču, ja kkas ir ierakstīts likumā, noteikumos, tātad ievērojams, ja neievēro, reizi pa reizei var noraut sodu, kam uz to dzinnn, tas turpina pārkāpt, kas sodu negrib maksāt, tas arī brauc atkarībā no apstākļiem un spējām, piemēram, es. Nav jau tā, ka nepārkapju, bet visam ir kaut kāda robeža. Tas pats uz zīmēm, teorētiski visiem krustojumiem būtu jābūt apzīmētiem, uz asfalta, grantenes, bet dzīvē tas ne tikai nav vajadzīgs, tas lieki novērstu uzmanību un neko nedotu, ja no tā krustojuma dienā izbrauktu 5 mašīnas. Tas pats ar to 90, ja es esmu mācījies CSN un sekoju līdzi zīmēm un zinu kur atkal var braukt uz 90, kāpēc jādublē? Ok, ir atsevišķas vietas, kur prasās, līdz šim izbraucot no Baltezera uz Rīgas pusi, tur mūžīgi visi uz 70 aizbrauc līdz A2 kaut varētu uz 90, bet nu visur tas nav vajadzīgs. Tiesa 90 zīmei ir kkādas juridiskas sekas par tās prasību pārkāpšanu, par info zīmju pārkāpšanu seku nav. Piemērs, salika tos ātruma ekrānus, ir pie Ādažiem viens, kurš ar sarkanu rāda jā pārkāp, ar zaļu ja nepārkāp. Pirmajā reizē kāds skatās un bremzē, cenšas kļūt zaļš, otrajā un nākošajās reizēs jau pajāt, kā brauca pirms, tā arī turpina, jo tam ekrānam nav juridiska spēka, līdzīgi ar "Lūdzu neaizņemt kreiso joslu", zīmei nebūs juridiska spēka, CSN prasības nebūs mainījušās.

dubis 30.11.2020 8:27

Par 70 jā, tikai viss gabals būs no A1/A2 līdz Gaujas tiltam...un to visu gabalu noturēt uz 70, nu būs jākačā nervi, nekas cits jau neatliks. Lai gan Ādažos uz tā paralēlā varēs mēģinān iespiest starp gulošajiem. Ja plūsma uz A1 stipri vilksies, tad pār gulošajiem sanāk ātrāk.

dubis 30.11.2020 8:23

Vispār jau CSN p. Nr.86 par kreiso joslu. Par to 90, nu cmoon, liekot tiesības, taču visu šito ir jāmācās un cilvēki arī iemācās. Tā jau nupat ir zīme zīmei galā, vēl gribi aiz katra krustojuma 80 un 90 krāmēt.

1 2 3 4 5 6 7

Lasītākie raksti

Jaunie raksti