Kārtot: Dilstošā secībā
Roczen94 21.05.2020 13:25

Labdien!

Šeit būs links,lai jūs saprastu,kā notiek pats process!Tehnoloģijas attīstās un par krematorijiem un karsēšanu šeit nav runas.

Roczen94 21.05.2020 14:26

Ko Tu gribi dzirdēt konkrētāk?Šis video ir no iekārtas piegādātāja/izplatītāja ar kuru sadarbojos.Varbūt man vēl uzrakstīt,ar kādu transportu piegādāja un kā izkrāva ārā?Automašīnas reģistrācija nr.???Es saprotu,ka Tu esi ļooti erudīts itvisās tēmas,bet ir tāds teiciens,kurš zin visu,nezin neko,kas der visa,neder nekam.Un,ja Tev tiešām šī tēma ir aktuāla,man nav nekādu noslēpumu.Brauc ar detaļu šurp un stāvi blakus,tas nav aizliegts!!!

Roczen94 21.05.2020 15:22

Es saprotu Tavus uzskatus.....tas būtu tāds pats salīdzīdzinājums,ja Tavai automašīnai pēkšņi iedegtos lampiņa,ka ir jāmaina bremžu uzlikas....Tu aizbrauc uz rezerves daļu veikalu,pajautā uzlikas un pajautā par uzliku nomaiņu.....protams,tas ir rezerve daļu veikals un viņi Tevi pasūta piecas mājas tālāk.Diez vai Tu baurotu un teikt,cik te viss ir slikti,ka pat nomainīt uzlikas nevar......Vai arī pie riepu iegādes.Ne visos servisos tirgo riepas,nevisos veikalos,kur tirgo riepas,var arī tas nomainīt....Te ir tieši tas pats.....Vakar zvanīja klients.Esot smagā automašīna un met kļūdu,ka kvēpu filtrs ir ciet,bet,vins nebija lohs(kā Tu te izsakies)....Klients dzīs automašīnu uz Scanias centru,lai nosaka problēmu un,ja pie diagnostikas veikšanas pateiks,ka kvēpu filtrs ir ciet un ir jāmaina,vinš brauks skalot.Tā beidzās mūsu saruna.Secinājums,lai es pats varētu noteikt vai tas ir kāds sensors vai arī tiešām kvēpu filtrs ir aizsērējies,man ir jābūt visām programmām un attiecīgām ierīcēm,lai es varētu noteikt/diagnosticēt katru automašīnu.Tev ir sajēga,cik tas vispār varētu izmaksāt???Un vēl,tagad viss ir nostādīts tā,piemēram,kravas automašīnas nemaz nevar pieslēgt tik vienkārši pie kompja,jo ir vajadzīgs ražotāja kods utt....to var izdarīt tikai un vienīgi pie dīlera.

Roczen94 21.05.2020 21:19

Es Tev daudz kur piekritīšu.....arī tam,ka skalotāju un tīrītāju ir uz katra stūra,bet....katram ir savas metodes,cits nemaz neņem nost filtru,iepūš izpūtējā no kolektora puses savu brīnumlīdzekl,sagāzē un ir ok,uz mēnesi max,kā Tu saki.Diez vai skalošanas iekārtu,kura maksā 50k ir izdomājuši lohi....

Otra lieta,griezēji ārā....pagaidām to dara,bet cik ilgi...???Tas ir vieglajiem autiņiem,smagajiem,kuri brauc uz Eiropu,pamēģini izgriest un aizbraukt tālāk par Poliju,piemēram.Ir bijuši gadījumi.

Roczen94 21.05.2020 21:21

Sia "RerBaltic",[email protected]

Tel:26372715

Atsauksmes būs grūti atrast,jo esam jauns uzņēmums.

Roczen94 22.05.2020 10:14

Malacis,riktīgs vecis esi.......

Roczen94 22.05.2020 10:35

Beidzot viens sakarīgs komentārs.....

Jā,dpf aizsēŗējumu pastiprina....problēma ar sprauslām(to tā īsti braucot pat var arī nejust),dzinējs "rij" ellu,arī nepareiza motoreļļas izvēle var pastiprināt dpf aizsērējumu,bieži vien turbīna ir iemesls,ai,nu kas tad tur,no eļļas maiņas līdz eļļas maiņai man jāpielej 1-2l motoreļļas,bet kur tad paliek tā eļļa???Protams,dpfā un ar laiku tas ir ciet!Degvielas kvalitāte arī ietekmē,trakais rapsis nesadeg tik labi un cenšas tikt ārā pa izpūtēju.Bet visbūtiskākais ir tā saucamais "pilsētas režīms",kad mašīna nedabuj kārtīgi uzzsilt,nav pie tiekoši lieli apgriezini noteiktu laiku un reģenerācija jeb automātiskā izdedzināšana bieži vien nav iespējama.....Droši vien ir vēl kāda lieta,kura pastiprina dpfa aizsērēšanu.Un pēc šīm nosauktajām lietām,pēc dpfa iztīrīšanas,man ir jāgarantē,ka Jūsu automašīnai ir kārtībā sprauslas,ka motoreļļu "nerij" un ka "nepļurināsiet"pa pilsētu.Ja es to visu negarantēju,tātad,sūdīgs serviss,viss ir slikti.

Tāpēc jau ir rakstīts,ka ir garantija,ka filtrs ir tīrs,bet,cik ilgi tas kalpos,atkarīgs no jūsu atomašīnas tehniskā stāvokļa.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti