Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2
Arnijs 07.02.2022 22:48

Conqueror rakstīja: apmēram tā, protams, ka tas neesmu es un tas nav mans kaķis, vienkārši kā piemērs

Mana "apkaklīte" )

Arnijs 13.04.2019 10:12

felix65 rakstīja: Pie mums reiku restaurēt neiesaku. Pirms dažiem gadiem restaurēju un novilka nepilnu gadu. Labāk pasūtīt no Vācijas rūpnieciski restaurētu.

Arī rūpnieciski restaurētās beidzas. Reika Volvo ir viens no vājajiem punktiem. Vai nu nav konstruktīvi sarēķinātas slodzes, vai tmldz. Manējam ir mainīta vēl garantijas ietvaros pie 120tk, tagad ir 220 un ir parādījusies kustība gala buksēs. Par savu remontkantori, kur vedu reikas, varu teikt tikai labākos vārdus. Pa šiem pāris gadiem - nevienas reklamācijas.

Arnijs 31.03.2019 22:31

Vajadzētu pārbaudīt arī kvēlsveču releja spēka spailes un darbības algoritmu. Iespējams, ka nav kontakta, vai par ātru izslēdzas. Tas, ka lampiņa panelī deg, vēl neko nenozīmē.

Arnijs 19.02.2017 0:30

bobcat rakstīja: tikai pie oficiāla volvo dīlera Mūsa motors par kādiem 70 EUR laikam vai vairāk...

Pārējie var tikai pieslēgties, bet valodas nevar nomainīt

Var arī citi (kas jēdz) nomainīt. Piem. Uldis Baldonē. Telefonu var atrast pie "Volvo" grupas "draugos"

Ja būs V70 pēc 2008g, tad gan tikai pie autorizētā

Arnijs 05.02.2010 0:17

Kas vispār notiek?

Arnijs 18.01.2010 22:07

Nekad neesmu SAAB uzskatiijis par eskluziivu brendu. Tas taads arii nekad nebuus. Cita lieta ir eskluziivi SAAB modelji, kaa Sonett, UrSAAB, koncepti Aero-X, EV-1... Bet taa - parasts swe brends, kura meerkjis nekad nav bijis paardot peec iespeejas vairaak.

Iestraades? Jau 49 gadaa aerodinamiskais koef. kuzovam 0,3 (tas gan pavisam vecajam 92)

Jaa - taa pati atsleega viduskonsolee. Dzineejs ar zem taa novietotu kaarbu. Viena no pirmajaam priekshpiedzinjaam. Pionieris turbomotoru ievieshanaa. Ieliektais taalu novietotais veejstikls. Seedeklju ergonomika.... Dafiga kas bija vieniem no pirmajiem. Slinkums tagad rakaaties veesturee.

Man jau liekas , ka visi shie miiti par pliistoshiem SAAB ir pashu lietotaaju pieredze, kad tiek iehavots pepelacs par zemu cenu ar virkni probleemaam un defektiem un neveeleeshanaas saprast, ka vajadziigs otrs taads pats cipars, lai to visu savestu kaartiibaa.

Tikko cilveeks pie manis bija atdzinis peec kaartas 4 vai 5 SAAB (vizuaali sameeraa OK) un neviens no vinjiem nebija no kategorijas - seedies un brauc. Tikai ar peedeejo piegaajienu (aizbraucot liidz un paliidzot izveeleeties), tika atrasts pienjemams variants (nebuut ne ideaalaa staavoklii, bet ar izdariitaam pamatlietaam un prognozeejamaam naakotnes izmaksaam) par ljoti adekvaatu ciparu. Ja apm. 3 nedeelju intensiiva auto mekleeshana nedod rezultaatu, tad apmeeram vari iedomaaties to auto staavokli autoplachos.

Arii par abiem saveejiem (peleecim 2gadi, melnajam pusotra) nu galiigi nevaru suudzeeties, jo viss, kas bija vajadziigs, tika sataisiits uzreiz peec iegaades un vairaak par bremzu kluchiem un ellju neko neesmu mainiijis. Ak jaa - melnajam nobeidzu kaarbu, bet tas bija sitiena rezultaataa pret akmeni, nevis , ka kaut kas tur saluuztu. Un tikko nomainiiju ritenja gultni.

Taa, ka - ja peerkot vari reekjinaaties, ka taadu pashu summu esi gatavs arii ieguldiit remontaa, tad, visticamaakais, sanjemsi pretiim vismaz 2-3 gadus bezprobleemu braukshanu.

Ar Astru pat negribu saliidzinaat. Astra ir vnk labs paarvietoshanaas liidzeklis (Fanam droshi vien pat baudaams), bet tas pats 9-3 tomeer staav klasi augstaak

Arnijs 18.01.2010 21:15

Sretsked rakstīja: Nu bet bankrots taču pierāda,kāda ir sāba 'kvalitāte' .

Bankrots pieraada tikai to, ka, jo lielaaks koncerns, jo lielaakas probleemas visu paarvaldiit un sakaartot, kaa arii izveeleeties veiksmiigu tirgus taktiku. Ja GM piedereetu Ferrari, tad tas buutu pirmais, kas shobriid aizietu pa burbuli. Par cik Opel/SAAB razosanaa ir izmantota kopeeja platforma, bet SAAB tika pozicioneets kaa |"daargais gals" , tad akcents tiek likts uz to, ko var nopaardot tautai, un tas shobriid ir Opelis. Savukaart 9-3SS modelis ir "leetais gals" prieksh Cadillac BLS (tehniski 1:1, atskjiras tikai virsbuuves), bet cenu starpiiba ir 2x un ljoti slikti paardoshanas raadiitaaji.

Un ne jau konkreeti SAAB ir vainojams pie daudzziimolu koncerna bankrota, bet gan pasha koncerna nespeeja attiistiit un turpinaat SAAB 90-to gadu iestraades.

Arnijs 18.01.2010 19:24

Pirmais... Atsaukums tas toch nebija, bet akcijas ruupniica riiko nepaartraukti, lai izskaustu apzinaatos defektus, kas uzrodas ekspluataacijas laikaa. Garantijas gadiijumi katrs tiek izskatiiti un, ja tie ir sistemaatiski kaada mezgla vai detaljas atteikums, ruupniica straadaa pie uzlabojumiem un izmainjaam. Radiatora bliivju uzlabojums bija to skaitaa. Ja jaasaka par kvalitaates probleemaam, tad SAAB nebuut neizceelaas ar regulaaru kaadu mezglu jukshanu. Katraa zinjaa - citu autorazotaaju liimenii.

Ja kaads uztraucas par gljukojoshu elektroniku, tad driizaak tur jaaprasa atbildiiba no komponenshu piegaadaataajiem, nevis no ruupniicas. Piem. taa pati ABS/TCS sisteema , kur zuud kontakts sheemaa deelj vibraacijas, pilniigi vienaadi gljuko uz visaam automarkaam, kuraam ir shis piegaadaataajs.

Arnijs 18.01.2010 15:32

cap rakstīja:

tas tikai apliecina, ka šīs ir nu ļoti ekskluzīvs dzinējs. Vēl ekskluzīvāk būtu, ja eļļas maiņai būtu nepieciešāma motora izcelšana, drošinātāju nomaiņai - paneļa pilnīga izjaukšana ar airbagu obligāto nomaiņu un slotiņas mainītos tikai komplektā ar haubi un priekšējo stiklu.

cap... Nekaa eskluziiva tur neredzu. Taa ir daudzaam automarkaam (kaut vai Volvo), ka izcelt dzineeju un tad dariit, ir vienkaarshaak un eertaak, nekaa, ja vinjsh buutu iekshaa. Un tas daraas saliidzinoshi vienkaarshi. Un laika ietaupiijuma, neceljot aaraa dzineeju, nav nekaada, bet gemorojs lielaaks.

Tad jau A3 arii ir eskluziivs, jo zobsiksnu mainot, ir jaaatvieno viss purns.

Pirmais... 9-3 kaarbaam dzeses radiatoram bija ruupniicas akcija bliiveejumu mainjai. Ja to neizdariija, dzeses skidrums vareeja piekljuut ATFam (kopiigs radiators ar nodaliijumiem)

Dodu 99%, ka pie vainas bija shis apstaaklis, nevis kaarba kaa taada.

Arnijs 18.01.2010 10:49

Crankshaft rakstīja:

Man radaas taada doma: vai kaads ir iedziljinaajies, kaapeec taisni SAAB tik biezhi taas kjeedes dzineejam ir jaamaina? Un nah tas tik daargi izmaksaa? Man kaadreiz naacaas vienam 99 dzineeju remonteet, vispaar jau konstrukcija taa neko sev ...Bet pat Mercedes DOHC dzineejiem (vecajiem) vienrindas kjeediiti bija parakstiits mainiit pie 140 kkm, reaali dabaa gaaja stipri ilgaak,kameer spriegotaajam gaajiena pietruuka

Keede ir konstruktiivi gara un uz to garumu arii veidojas izstiepums (ja buutu divas iisaas ar parazitku pa vidu, tad tas risinaajums buutu veiksmiigaaks)

99-taa motora keedes dalja konstruktiivi ir stipri vienkaarshaaka (nav divu sadalenju mehaanisma un balansieru keedes)

Arii 9-3 un 9-5 motori teoreetiski var noiet 300tk bez kjeedes mainjas (un ir pat taadi redzeeti), bet tad tur viss patieshaam iekshaa ir slikti. (alumiinija un metaala skaidas, luuzushi mierinaataaju fragmenti un tmldz)

Galvenais pamatojums keedes mainjai ir saglabaat preciizus GSM iestaadiijumus, kas pirmkaart atsaucas uz jaudu un degvielas pateerinju. (atskjiriibas degvielas pateerinjaa ir ~ 1-1.5l)

Procesu sadaardzina vieniigi motora aaraa celshanas nepiecieshamiiba un tas, ka jaatiira karteris, uztveereejs, atgaazu ventilaacija un jaamaina visas gumijas bliiviites, svaiga ellja un tmldz. Un komplektaa ietilpst viss shim darbam paredzeetais.

Ja iziet TIKAI uz keedes nomainju (ne pa labi, ne pa kreisi), tad izmaksas ir gandriiz pusi mazaakas, nekaa tad , ja izdara visu un kvalitatiivi.

Arnijs 01.01.2010 22:16

Protams, ka viskas var buut... gan nopluude svechvados, gan aizlietas sveces, gan vaargs akjis. Bet nu - uzstaadiit viennoziimiigu diagnozi neko no taa neredzot, ir apmeeram tas pats, kas iet pie aarsta internetaa.

Ja pienjem, ka dzirkstele ir pietiekoshi speeciiga un regulaara (nav aprauta zobene), tad atliek tikai sabaudiit degvielas spiedienu un konstateet, vai tiek padots signaals smidzinaataajiem. Ja tas viss ir, tad jaalec buutu pat ar bojaatu gaisa meeriitaaju vai t sensoriem.

Mashiinu dabuut pie dziiviibas nav nekas sarezgjiits. Daudz sarezgjiitaak ir, ja auto darbojas, bet ir vairaaku simptomu kopums (kljuudaini deveeji, nopluudes, vakuumi, nepareizas atstarpes un reguleejumi, nepietiekoshsa suuknja raziiba un tmldz), kas nelauj attiistiit max jaudu.

Arnijs 01.01.2010 19:11

jg rakstīja: Sveik!i varbūt kāds jau ir saskāries ar tādu problēmu, starteris griež labi dzirkstele arii ir, bet nelec, problēma sākās pēc tam kad sals jau bija cauri un parādījās plusi, varbūt ir kādam līdzīgs niķis šādai mašiinai bijis? Ford Mondeo 2,5L benzīns 2001.g

Ja veel pateiksi, ka ir arii degvielas spiediens un kompresija, tad nelekshana buus vistiiraakaa mistika...

Arnijs 01.01.2010 19:06

Atvars rakstīja: Pirms diviem gadiem laikraksts AutoInfo nopublicēja Arta Eglīša rakstu- "Vai tiešām rekviēms?" . Šis raksts radīja sašutumu E&S (tā laika Saab dīlera direktors) personai un tas neapmaksāja par reklāmu piestādīto rēķinu.

Vispaar jau raksts vairaak ir informatiivi izzinoshais materiaals, nekaa reklaama un - lai arii visu cienju Egliitim par shaada materiaala savaakshanu un pasniegshanu, tas ir pilns ar siikaam informatiivaam kljuudaam attieciibaa uz buutiskiem tehniskiem parametriem. Tur driizaak reekjinu vajadzeetu piestaadiit Egliitim par lasiitaaja maldinaashanu.

Nu ko- 2009.gads parādīja, ka a/m marka, kura pēdējos 7 gadus ir totāli atpalikusi, bet pirkt gribētāji ir bijuši tikai 12!!![c/]

Arii 12 pirktgribeetaaji nav maz uz ekonomiskaas situaacijas un autobuuves tendenchu fona.

Saab nāve ir tipisks amerikāņu piegājiens - izsūkt visu labāko, sačakarēt un atdot cūkām. Sābu diez vai pārdos krieviem, ķīniešiem vai investoru konsorcijiem. Viņu gluži vienkārši nolaidīs podā lai konkurentiem netiktu atslēgas no OPEL Insignia tehnoloģijas. Visa jezga ap pircējiem no Zviedrijas, Krievijas, Anglijas vai Ķīnas ir ilūzijas radīšana.

Sheit nu nevar nepiekrist.

Arnijs 27.12.2009 20:30

Suminaajumi Redam!

Arnijs 26.12.2009 20:08

Cik atceros - MT-75 kaarbaas oficiaali naaca ATF Dextron II.

Nezinu, uz ko parakstaas GM, daziem pepelaciem no 75W90 synt, paarejot uz ATF Dextron VI. Iespeejams, ka shii sestaas paaudzes tieshaam ir krietni uzlabota un virsmas spriegumus iztur lieliski, bet mani kaut kaa " neuzrunaa" ATF viskozitaate. Tas buutu apmeeram taapat, kaa krietni padilusham motoram ieliet nulliiti. Peec parametriem viss OK, bet dziivee?...

Arnijs 16.12.2009 0:47

HIPPY rakstīja: Es nevienā mirklī rakstā neredzēju vārdiņu «vecās tehnoloģijas».

Kāda jēga viņiem no vecajām tehnoloģijām

Taada pati, kaa savulaik Daewoo bij nopirkt Kadett-E liiniju un tehnologijas. Un tas, ka Apollo tomeer paarpublicee un saiisina zinjas, tas noziimee, ka tur nekad nebuus visa informaacija.

This sale is not so bad. In this moment means liquidity. Saab isn't selling the complete technical knowledge, but only the old technology. The product segment of the new model Saab 9-5 is ready, the first cars are already produced. In Trollhattan, the productline of the new Saab 9-3 Cabriolet is in configuration. You see: we are optimistic in future of Saab.

Arnijs 23.08.2009 15:20

ilgonis rakstīja: Termostata korpusā ir skrūve, kas acīmredzami nepilda nekadu pievilkšanas funkciju un iespējams ir domāta kā atgaisošanas skrūve, taču izskrūvējot to, izrādās, ka tā ir parasta skrūve un atpakaļ to var dabūt ar lielām grūtībām, jo visu laiku plūst antifrīza straume.

Srkūvei ar parastu metāla zāģīti var iezāģēt rievu apm.30 grādu leņķī un nokomplektēt ar vara blīvīti. Nebūs jāskrūvē līdz galam ārā un lieliski pildīs atgaisošanas funkciju.

Arnijs 23.08.2009 13:45

P.S. Ja nevari ieraudzīt atgaisošanas skrūvi detaļai Nr9 (vai arī - viņas tur nav), tad ir visas iespējas nopirkt šo detaļu lietotu, vai arī pasūtīt jaunu. Un problēma būs atrisināta...

foto.inbox.lv/...

Arnijs 23.08.2009 13:21

Kā atgaisot -pateiks jebkurš sakarīgs santehniķis.

Vnk bēdīgi, ja servisi nespēj atrisināt TIK elementāras problēmas.

Arnijs 03.07.2009 10:27

ilgonis rakstīja: lec bez problēmām, vairs nekarst ... zili brīnumi ar to mašīnu

Turpmāk būs otrādi. Neleks un karsīs ziemā!

Arnijs 27.06.2009 18:12

ilgonis rakstīja: Jau 4 dienas mašīna no rītiem lec bez jebkādām problēmām, vienīgi, kādas 5 sec brīvgaita ir nestabila. Vakar pa dienu nobraukti 300 km (70% šoseja/ 30% pilsēta) motora temperatūra normas robežās, taču vakarpusē, lēnām ripinoties pa pilsētu, atkal uz īsu brīdi uzkāpa līdz max atzīmei (ieslēdzās sarkana motora lampa) un tik pat ātri nokrita atpakaļ normālajā stāvoklī.

Vot cilvēks! jau teicu.... ATGAISO sistēmu! Varu derēt, ka tosola trauks nav augstākā vieta dzeses sistēmā un pietiek ar nelielu gaisa daudzumu, lai tajā esošie tvaiki spiestu šķidrumu atpakaļ uz bačoku. No turienes arī fontāns ...

Arnijs 24.06.2009 19:52

4 paaudzes Haldex uz 9-3X ir ļoti OK darbībā un braucot praktiski nejūtams ikdienas braucējam. Protams, ka krāmēt plakaniski šis neļauj (var atslegt, bet virs 60km/h viņš pieslēdzas automātiski), bet viss, kas nepieciešams, ir tikai izstūrēt trajektoriju. (protams - ja līkumā ir ieiets ar ātrumu, ar kādu šis līkums ir izņemams) Absolūti nav sajūtas, ka kaut kāda elektonika traucētu dzīvot.

Arnijs 24.06.2009 19:39

Sorry... Neizlasīju visu pārāk rūpīgi (par to, ka ziemā šo simptomu praktiski nav)

Ieteiktu pārbaudīt t devējus un viņu kontaktu štekeros.

Arnijs 24.06.2009 19:31

ilgonis rakstīja: Arnijs manuprāt, šis forums ir paredzēts tam, lai cilvēks varētu palūgt padomu pirms brauc uz servisu, jo, kā zināms, tie tehnikumus pabeigušie puišeļi ir gatavi pusi mašīnas nomainīt (nedzīvoju Rīgā, tāpēc nav ko sapņot par kvalitatīviem servisiem) ... kā jau minēju pašā sākumā, man nevajag to mašīnu forumā salabot

Nu un no 10 dažādiem padomiem... Kurus izvēlēsies? Man jau liekas, ka tikai tāda sevis mānīšana vien sanāk.

Par šķidrumu jau pateicu. Tas ir diezgan viennozīmīgi + meklē arī iespējamo noplūdi, ja tas atkārtojas.

Par nelekšanu no rītiem. Tur nav tik viennozīmīgi, bet pieņēmumi ir...

Cik ilgi jāzāģē? 5? 8? 10? sekundes? Vairāk? Kad ir palaists un pēc 5 sek noslāpē, vai pēc tam pielec normāli? Tukšgaita stabila, vai sākotnēji nevienmērīga? Filtri (gaisa un degvielas)mainīti? Sveces ir skatītas? Kas ar AKB spriegumu no rīta? Ja kādas 3x tikai "piesit"ar starteri, bet nezāģē - vai tad pielec normāli?

Kad izpildīsi šo "mājas darbu", tad iespējams arī pateikšu, kurā virzienā skatīties.

Arnijs 24.06.2009 16:39

ilgonis...

Pirms vainot termostatu- atgaiso sistēmu un papildini līmeni.

Bet par el. problēmām - sajūta, ka dzīvojam Palestīnā un servisu jau Rīgā nav. Renaultkluba ieteikums nav problēmu atrisinošs. Pat zinu, kas tur ir, bet brauc vien uz servisu. Savādāk jūtu, ka būs vesela gūzma papildjautājumu par visādām citādām figņām

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti