Kapēc Lietuvā tehniskā skate ietas reizi 2 gados un maksā 11 latus, ceļu nodoklis ir degvielā, bet ceļus ar mūsējiem salīdzināt nevar;
Latvijā arī apskate maksā k-kādus 13 latus?
Cik ceļa nodoklis ir Īrijā, Norvēģijā?
Cik tajās valstīs maksā apdrošināšana?
Vakar saņēmu uzlīmi pilntiesīgai dalībai ceļu satiksmē. Brīdī, kad inspektors līmēja jauno uzlīmi logā, pajokoju: vai uzlīme uz divu gadu termiņu?
Atbilde mazliet pārsteidza: kad Latvijas iedzīvotājiem mainīsies attieksme pret auto tehnisko stāvokli, tad viņi pat paši nebūtu pret, ka apskati veic reizi 2 gados... Citādi, atskatoties tādus pašpārliecinātos auto nelabotājus, ka pat normāliem auto piesienas par nenozīmīgiem "defektiem".
Zinu diezgan daudzus šoferīšus, kuri mašīnu principa pēc remontē tikai reizi gadā - pēc slimības lapas saņemšanas pirmajā apskatē. Un, ja apskates inspektoram kāds defekts ir paslīdējis gar acīm (tā, diemžēl, gadās), tad šoferītis ir pārlaimīgs, jo pilnīgi oficiāli drīkst ar bojāto detaļu braukt vēl veselu gadu. Tieši šī iemesla dēļ es piekrītu tiem, kuri uzskata, ka pie mums pagaidām jāatstāj spēkā apskate reizi gadā. Tad vietējā autoparka vidējais tehniskais stāvoklis tomēr būs par mata tiesu labāks.
Pēdējās nedēļās, kopš ir uzstādīti stacionārie skapji, es no Bolderājas caur Babīti līdz mājām Jelgavā aizbraucu par 10 minūtēm ātrāk, nekā vēl pirms pāris mēnešiem. Un tas ir neskatoties uz to, ka šajā maršrutā tagad notiek intensīvi ceļu remonti. Satiksmes plūsma ir kļuvusi vienmērīgāka, 99% mašīnu brauc ar ātrumu max atļautais +5km/h.
Infarkts nepiezogas bez brīdinājuma. Priekšvēstneši parādās jau stipri savlaicīgi. Cita lieta, ka cilvēki sevi uztver par neaizvietojamiem stahanoviem, bez kuriem valsts vai ģimenes dzīve apstāsies, tāpēc savlaicīgi neaiziet pie ārsta. Un tā ir visstulbākā kļūda, kuru pēc tam nākas lāpīt ārstiem.
Bams rakstīja: Nu jau iet par traku: 94km/h - kļūda 3km/h=91km/h. 91 km/h "pārkāpums", kas maksā 10 lašus...
www.tvnet.lv/...
Un vai tiešām kāds noticēja, ka autobusa šoferīts dzelžaini turēja spidometra bultiņu uz 90 km/h, bet vienā brīdī tā paleca milimetru augstāk par 90??? Sēne, protams, gavilēs, jo te ir pierādījums "sistēmai". Man gan ir viedoklis, ka autobusa vadītājs nepaguva sabremzēties, jo kāds pārāk vēlu pamidžināja uguņus.
Pirmais rakstīja: cik šorīt rīgā bija grādu? precīzi
fotoradari stāvēja kā brieži... incanti vai uz bildes jamie drukā reālo temperatūru?
un ja drukā, tad no kurienes to ņem? varbūt no uzmanītāj opeļa
man mežā bija -28
No rīta pa radio teica, ka mūsu FR esot paredzēti līdz -24 grādu salam. Šamiem esot apsildes sistēmas, kas ļaujot ekspluatāciju tādā salā. Un vēl teica, ka radari automātiski atslēdzoties, ja temperatūra nokrītas zem pieļaujamās.
Ir iznācis runāt ar eksperti no IeM Ķīmisko ekspertīžu nodaļas, tā minēja 2 - 4 nedēļas, kā kuram organisms...
Tā kā, ja jaunietis iepriekšējās nedēļas nogalē ir labi uzpīpējis un trāpījis avārijā ar līķiem, sekas var būt visai bēdīgas....
Es atkal vienā tiesas protokolā atradu, ka šāds periods tiek minēts hroniskiem pīpmaņiem. Tādiem, kas zāli uzsmēķē reizi gadā, tā var uzrādīties vēl trīs dienas pēc notikuma. Ja cilvēks pīpētu trīs sutkas pēc kārtas, tad metabolīti būtu novērojami vēl 2 nedēļas. Un vispār interesanti - marihuānas metabolīti visilgāk ir konstatējami tieši urīnā nevis asinīs.
P.S. Ja Rimi kasieris socializācijas nolūkos iet uz smēķētavu pasīvi pīpēt zāli, tad pats vien vainīgs. Nezināšana neattaisno likuma pārkāpšanu.
LIKUMA nezināšana neatbrīvo no atbildības. Nevis nezināšana par to, ka kāds cits rīkojas nelikumīgi. Pīpēšana NAV aizliegta (lai arī varbūt vajadzētu) un socializācija pīppauzē nav nekas slikts vai sodāms.
Joprojām pieturos pie tēzes, ka ir absolūti vienalga, kā šoferītis ieguvis zāles reiboni - pasīvi, aktīvi, zinoši, vai nezinoši. Katrs pats ir savas laimes kalējs un nolemj, kādās kompānijās uzturēties, ar ko socializēties un kā iemācīties dzīvot.
Iespējams, ka asinīs pēc magoņmaizītes apēšanas opiāti parādās un kādu laiku uzglabājas. Es precīzi nezinu, kāda opiātu identifikācijas metode pie mums skaitās likumīgā pareizā, taču, papētot dažus ātrumā ar google atrastus tiesu spriedumus (trīs gadus senus), visur figurē, ka opiāti tiek noteikti tieši ar urīna analīzi. Visticamāk tāpēc, lai nepamatoti neapsūdzētu magoņmaizīšu ēdājus.
P.S. Ja Rimi kasieris socializācijas nolūkos iet uz smēķētavu pasīvi pīpēt zāli, tad pats vien vainīgs. Nezināšana neattaisno likuma pārkāpšanu.
P.S.S. Es gan vairāk sliecos piekrist Dr. med. Hausam, ka melo visi. Arī "nevainīgie" nepīpoņi.
smaidiigais rakstīja: nē, Sēne, Tavam draugam nevajadzēja aizvest zāles pīpmaņus uz policiju, ja viņam tas šķita pareizāk. bet tāpēc nevajag vaidēt ja uzķērās... Tā nu tas ir. Pats esmu bijis pamatīgā kaifa mākonī kad Indijā nācās dalīt taksi 10 h garumā ar diviem izraēļa bārniem kas ik pa laikam vilka kāsi...
Nu nezinu gan... Pasaki pie kā ir vainīgs cilvēks, kas šādu niansi nezina? Un ir pārliecinats nepīpētājs (nekāds) un alkohola nelietotājs, tādēļ droši sēžas pie stūres?
Kā tev liekas, kāda šobrīd ir viņa ticība policijai?
Nav svarīgi, kādā ceļā alkaloīdi nonāk asinīs. Autovadīšanas spējas tie apgrūtinās vienādi, neatkarīgi, vai pīpēts aktīvi, vai pasīvi. Bet izglītības un zināšanu līmenis jau nu ir katra personīga darīšana. Ja apgrozies sabiedrībā, kur niekoja ar neatļautām mantiņām, der tomēr painteresēties, kādu ietekmi, tas atstāj uz paša organismu. Kad Tevi notrieks narkotiku reibumā esošs šoferīts, domāju, ka Tev būs pilnīgi vienalga, kādā ceļā šis reibumu dabūjis.
Nu labi, par zāli vēl var daļēji piekrist. Bet tikai daļēji, jo zinu kaudzi cilvēku, kas tādu nepazīst un tusiņos pat nenojauš, ko pīpē viņu draugi/kolēģi. Un, ja nezini, narkotiku analīzes nav kvantitatīvas - ir tikai jā, vai nē. Neatkarīgi no daudzuma - pilnu sodu var dabūt arī neesot reibumā. Pārnesot uz alkoholu - tev taču būs vienalga, kādā ceļā reibumu dabūjis, sodam arī par glāzi kefīra pusdienās!
Uet ko teiksi par magoņmaizītēm? Arī apgalvosi, ka pēc apēšanas pie stūres sēsties ir bīstami, jo apdraud tavu dzīvību?
Kaut kā nespēju saistīt divas tēzes:
1) cilvēks itin nemaz nepazīst zāli;
2) cilvēks, kurš itin nemaz nepazīst zāli, regulāri tusējas kompānijās, kur tā tiek pīpēta.
Protams, neviens likums neparedz mums pārzināt pazīmes, kas vedina domāt, ka blakus esoši tipāži lieto kaut ko nelegālu. Taču domāju, ka mūsu informatīvā telpa ir tik pilna ar informāciju par šādām lietām, ka pat speciāli neinteresējoties, ziņas ir iegūstamas. Tad tikai atliek ar smadzenēm savilkt teorētiski uzzināto ar dabā (tusiņā) redzamo un saožamo.
Par kefīra glāzi. Ja Tev no kefīra glāzes rodas >0,5 prom. ,tad, protams sodam! Kāpēc nē!?
Un visbeidzot par zāles metabolītu kvantitatīvajiem rādītājiem. Domāju, ka tādi nav ieviesti tikai tāpēc, ka zāle atšķirībā no etanola, ir neatļauta narkotika. Tātad pēc definīcijas tādu nedrīkst lietot, un tās metabolītiem pat nelielos daudzumos nav asinīs jāparādās. Tāpēc arī kaut kādas diskusijas par pieļaujamām normām ir liekas. Ja kaut kad nonāks pie zāles legalizēšanas, tad arī varēs sākt runāt par pieļaujamām metabolītu koncentrācijām.
Magoņmaizītes uzrāda opiātu paliekas apmēram 2 dienas...
Lūk, šī ir leģenda bez seguma. Ir bijuši atsevišķi gadījumi, kad it kā pozitīvus rezultātus uzrāda aptiekās nopērkami testi (kaut kas līdzīgs grūtniecības testam), bet laboratoriskās analīzes ir negatīvas. Kaut kad lasīju, ka bijis eksperiments - cilvēkam iebarota glāze ar magonēm, Rezultātā nekādu opiātu urīnā. Tāpat testēti bērni, kuri ēduši magoņmaizes - atkal nekādu opiātu. Kā izteicās narkologs, pie kura gāju med. komisiju, tad vakar apēsta magoņmaizīte esot tipisks narkomānu aizbildinājums, ja tiem atrod opiātus urīnā.
smaidiigais rakstīja: nē, Sēne, Tavam draugam nevajadzēja aizvest zāles pīpmaņus uz policiju, ja viņam tas šķita pareizāk. bet tāpēc nevajag vaidēt ja uzķērās... Tā nu tas ir. Pats esmu bijis pamatīgā kaifa mākonī kad Indijā nācās dalīt taksi 10 h garumā ar diviem izraēļa bārniem kas ik pa laikam vilka kāsi...
Nu nezinu gan... Pasaki pie kā ir vainīgs cilvēks, kas šādu niansi nezina? Un ir pārliecinats nepīpētājs (nekāds) un alkohola nelietotājs, tādēļ droši sēžas pie stūres?
Kā tev liekas, kāda šobrīd ir viņa ticība policijai?
Nav svarīgi, kādā ceļā alkaloīdi nonāk asinīs. Autovadīšanas spējas tie apgrūtinās vienādi, neatkarīgi, vai pīpēts aktīvi, vai pasīvi. Bet izglītības un zināšanu līmenis jau nu ir katra personīga darīšana. Ja apgrozies sabiedrībā, kur niekoja ar neatļautām mantiņām, der tomēr painteresēties, kādu ietekmi, tas atstāj uz paša organismu. Kad Tevi notrieks narkotiku reibumā esošs šoferīts, domāju, ka Tev būs pilnīgi vienalga, kādā ceļā šis reibumu dabūjis.
Rotaļnieki sadalas pāros, sastājas aplī. Kas bez pāra stājas vidū un ir Indženers. Rotaļnieki iet pa apli un deklamē pantiņu, Indženers apļa vidū staipa skrūvi. Kad Indženers nomet skrūvi rotaļnieki mainās pāriem, kas paliek bez pāra iet vidū un ir Indženers.Rotaļa turpinās...
Vispār, cik ir nācies strādāt ar specifisko literatūru latviešu valodā, termins "alkohols" netiek bieži lietots. Ja ir runa par kādu konkrētu spirtu grupu, tad iet termini "alkanoli", "arenoli", "dioli", "trioli" u.tml. BET termins"alkohols" ir sinonīms terminam "spirts". Un vārdu "alkohols" var attiecināt uz jebkuru spirtu, ne tikai uz etanolu. Ķīmiķi gan parasti ar alkoholiem apzīmē vienvērtīgos spirtus. Šī te ir LU Ķīmijas fakultātes profesora Zicmaņa mutiska informācija, bet var jau būt, ka viņam nav bijusi tā laime īsto patiesību no Edgariņa skolas mācību grāmatas uzzināt.
i_edgars rakstīja: Ielikt bildes, lai var redzēt kāds ir skats noņemot motoram galvu kad ar garantiju ir saliekts klanis?? Ja pats nekad neesi redzējis un nespēj iedomāties?!!
Nu tad ieliec ar to bildi! Lai maldu ceļus staigājošie top apgaismoti!
Centis_Nuudele rakstīja: Atkārtoju jautājumu visiem inžInieriem - kādi automobiļa mezgli nestrādā ja bojāts ģenerators????? Kurš auto nav spējīgs 'uz akumulatora' aizvilkties līdz tuvējam servisam vai vismaz nobraukt no dzelzceļa pārbrauktuves??????
Blee, pēc edgariņa teorijas sanāk, ka vismaz tie vāģi kam automātiskā kārba nebūs izkustināmi no vietas. Jo mistiskais dzinēja relejs tak būs mēms....
Kaut kur jūs pa visiem esat iebraukuši auzās. Atļaušos minēt, ka mistiskais dzinēja relejs tomēr vadās pēc motora, ne ģeneratora darbības, ja tāds vispār ir.
Bet, ja par sākotnējo uzdevumu - manuprāt vienīgais elektriskais dzinēja darbības ON/OFF signāls, kas ir visiem auto, gan veciem, gan jauniem, ir eļļas spiediena lampiņa.
Vecajiem vāģiem arī eļļas spiediena lampiņa var nebūt dzinēja darbības ON/OFF signāls (par jaunajiem, modernajiem, ar dzinēja relejiem aprīkotajiem, nezinu). Manam 20 gadīgajam autosam ir iemontēts imobilaizers, kurš neatslēgtā stāvoklī ļauj līdz bezsamaņai griezt starteri, bet motors nelec. Šad tad ir sanācis mēģināt mašīnu iedarbināt, neatslēdzot imobilaizeri. Pagriežot starteri pāris sekundes, eļļas spiediena lampiņa nodziest - eļļas spiediens ir uzkačāts, bet motors tomēr nedarbojas. Tas pats var notikt, ja mašīnai slikta aizdedze un ilgāk jāpazāģē starteris.
krix rakstīja:
GB12 rakstīja:
taaneko rakstīja:
Kapēc Lietuvā tehniskā skate ietas reizi 2 gados un maksā 11 latus, ceļu nodoklis ir degvielā, bet ceļus ar mūsējiem salīdzināt nevar;
Latvijā arī apskate maksā k-kādus 13 latus?
Cik ceļa nodoklis ir Īrijā, Norvēģijā?
Cik tajās valstīs maksā apdrošināšana?
Vakar saņēmu uzlīmi pilntiesīgai dalībai ceļu satiksmē. Brīdī, kad inspektors līmēja jauno uzlīmi logā, pajokoju: vai uzlīme uz divu gadu termiņu?
Atbilde mazliet pārsteidza: kad Latvijas iedzīvotājiem mainīsies attieksme pret auto tehnisko stāvokli, tad viņi pat paši nebūtu pret, ka apskati veic reizi 2 gados... Citādi, atskatoties tādus pašpārliecinātos auto nelabotājus, ka pat normāliem auto piesienas par nenozīmīgiem "defektiem".
Zinu diezgan daudzus šoferīšus, kuri mašīnu principa pēc remontē tikai reizi gadā - pēc slimības lapas saņemšanas pirmajā apskatē. Un, ja apskates inspektoram kāds defekts ir paslīdējis gar acīm (tā, diemžēl, gadās), tad šoferītis ir pārlaimīgs, jo pilnīgi oficiāli drīkst ar bojāto detaļu braukt vēl veselu gadu. Tieši šī iemesla dēļ es piekrītu tiem, kuri uzskata, ka pie mums pagaidām jāatstāj spēkā apskate reizi gadā. Tad vietējā autoparka vidējais tehniskais stāvoklis tomēr būs par mata tiesu labāks.